quote:Op zondag 2 juli 2017 19:06 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Geen idee. Noem eens een paar knallers
Kan best kloppen, vrienden van me kijken zijn vlog wel eens.quote:Op zondag 2 juli 2017 19:17 schreef Mutiilation het volgende:
[..]
Ik geloof het wel, ja. Heeft volgens mij ook een gezin gesticht (weet ni 100 procent zeker)
Dunkelheit is geniaal. Sowieso de eerste 3 nummers van Filosofem zijn briljant.quote:Op zondag 2 juli 2017 19:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kan best kloppen, vrienden van me kijken zijn vlog wel eens.
Ken m zelf alleen van Burzum (ken ook eigenlijk alleen Dunkelheit).
wat een pure oorkanker allejezus tering zegquote:Op zondag 2 juli 2017 19:09 schreef Mutiilation het volgende:
[..]
Dit is mijn favoriet. Zuiver persoonlijk.
Meeste mensen beschouwen Filosofem als zijn hoogtepunt.
Die gasten weten niet wat goede muziek is.quote:Op zondag 2 juli 2017 19:03 schreef Mutiilation het volgende:
daar is het in sommige kringen taboe om Burzum te luisteren.
Oh ja nee dan is het goed haha.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:45 schreef Harvest89 het volgende:
Maar Euronymous was dan ook een enorme idioot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And so is the past
quote:Op zondag 2 juli 2017 21:50 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Oh ja nee dan is het goed haha.Hij wou Varg zelf ook omleggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen Varg daar achter kwam heeft hij als eerste gehandeld.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
Door hem - terwijl hij in z'n onderbroek liep - 24 keer te steken met een mes..quote:Op maandag 3 juli 2017 07:59 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hij wou Varg zelf ook omleggen.
Toen Varg daar achter kwam heeft hij als eerste gehandeld.
Is die vermoord?quote:Op maandag 3 juli 2017 16:24 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Neuh, dat was deze vriendelijke vriend:
[ afbeelding ]
Jeetje, wat een toestand zeg.quote:Op maandag 3 juli 2017 16:29 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Probeerde Varg lek te prikken en toen werd ie zelf lekgeprikt.
Dat was me wat.
Ja, en dan vlogen er ook nog allerlei houten kerkjes per ongeluk in de fik als er weer eens een BBQ werd gehouden.quote:
Hij had natuurlijk ook gewoon even naar de popo kunnen stappen.quote:Op maandag 3 juli 2017 07:59 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Die pipo kennende....quote:Op maandag 3 juli 2017 16:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hij had natuurlijk ook gewoon even naar de popo kunnen stappen.
De kerk respecteerde zijn geloof niet.quote:Op maandag 3 juli 2017 17:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die pipo kennende....
Als je weet wat die knakker allemaal op z'n kerfstok heeft. Meen ook dat hij een aantal kerken in de hens heeft gestoken.
Deze smiley is beter:quote:Op maandag 3 juli 2017 16:51 schreef xpompompomx het volgende:
Z'n muziek is erg tof (behalve dat latere werk van 'm) maar voor de rest is het gewoon een enorme pannenkoek die samen te vatten is in deze smiley:
Nee hij had heel veel praatjes, maar is uiteindelijk nooit gelinkt aan die kerkbranden zover ik weet.quote:Op maandag 3 juli 2017 17:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die pipo kennende....
Als je weet wat die knakker allemaal op z'n kerfstok heeft. Meen ook dat hij een aantal kerken in de hens heeft gestoken.
Hij is ervoor veroordeeld, plus het feit dat hij behoorlijk anti-christelijk was, maakt het aanneemlijk dat het terecht zou kunnen zijn.quote:Op maandag 3 juli 2017 22:40 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Nee hij had heel veel praatjes, maar is uiteindelijk nooit gelinkt aan die kerkbranden zover ik weet.
Het was eigenlijk als ik er (als volwassene) nu naar kijk een enorme puber die veel aandacht nodig had.
Ah even opgezocht, wel aanwezig, maar niet veroordeeld, want toen was ie al dood.quote:Op maandag 3 juli 2017 22:44 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hij is ervoor veroordeeld, plus het feit dat hij behoorlijk anti-christelijk was, maakt het aanneemlijk dat het terecht zou kunnen zijn.
quote:The chapel was set on fire and burned down as a criminal offence (by arson) on 23 August 1992.[4] The police first concluded that the fire was not intentional, but that it was due to a defect in the electrical system. Later, this explanation was withdrawn and the black metal artists Varg Vikernes and Bård “Faust” Eithun were tried and sentenced; Øystein “Euronymous” Aarseth had participated, too, but was murdered by Vikernes before the trial.[5]
Vaak wel relaxt volk hoorquote:Op maandag 3 juli 2017 22:55 schreef VarkensHart het volgende:
Ik kan er niets aan doen he.. maar ik vind metalheads zulke onnoemlijke kneuzen
Wat een klein ventje was het eigenlijk. Als 14-jarige keek ik naar hem op en dan zie ik deze foto.quote:Op maandag 3 juli 2017 16:24 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Neuh, dat was deze vriendelijke vriend:
[ afbeelding ]
Hij heeft meerdere meesterwerken gemaakt. Voor mensen die een ongeoefend oor hebben wat betreft black metal kan het overkomen als een enorme berg herrie. Maar luister je door de zware distortion en het gekrijs heen, dan hoor je een geweldige muzikaliteit. Met name zijn eerste 4 albums zijn niets meer dan briljant.quote:Op maandag 3 juli 2017 16:04 schreef JimmyDean het volgende:
Klinkt niet echt moeilijk te maken, dit "meesterwerk"
Dat is het ook, maar dat is wel fijn op z'n tijdquote:Op dinsdag 4 juli 2017 04:03 schreef Mutiilation het volgende:
[..]
black metal kan [ ] overkomen als een enorme berg herrie.
Sonataquote:Op zondag 2 juli 2017 19:03 schreef Mutiilation het volgende:
Ga anders flower power metal luisteren a la Sonata Arctica.
quote:Op dinsdag 4 juli 2017 04:00 schreef Mutiilation het volgende:
[..]
Idd, metalheads zijn over het algemeen hele relaxte mensen.
quote:Op dinsdag 4 juli 2017 04:00 schreef Mutiilation het volgende:
[..]
Idd, metalheads zijn over het algemeen hele relaxte mensen.
Ja oke, maar als 14-jarige zag je waarschijnlijk ook doorgaans wat 'coolere' foto's dan Aarseth zonder paint met een stoned hoofd in een naveltruitje. Meer deze soort:quote:Op dinsdag 4 juli 2017 04:01 schreef Mutiilation het volgende:
[..]
Wat een klein ventje was het eigenlijk. Als 14-jarige keek ik naar hem op en dan zie ik deze foto.
Sterker nog, hij heeft als doel gesteld het Europese, blanke ras te redden en fokt er aardig op los.quote:Op zondag 2 juli 2017 19:17 schreef Mutiilation het volgende:
[..]
Ik geloof het wel, ja. Heeft volgens mij ook een gezin gesticht (weet ni 100 procent zeker)
Doet 'ie goed. Wel met meerdere vrouwen om zijn zaad zoveel mogelijk te verspreiden he?quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sterker nog, hij heeft als doel gesteld het Europese, blanke ras te redden en fokt er aardig op los.
Nee, enkel raszuiver en bij 1 vrouw. Dat vind ik ook wel wat tegenvallend, of toch niet?quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doet 'ie goed. Wel met meerdere vrouwen om zijn zaad zoveel mogelijk te verspreiden he?
Egnie. Hij duwde hem per ongeluk van de trap waar net een lamp was gebroken waardoor hij er doorheen rolde met 25 steken als gevolgquote:Op maandag 3 juli 2017 07:59 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Beter. Inteelt die zijn zaad verspreidtquote:Op woensdag 5 juli 2017 18:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, enkel raszuiver en bij 1 vrouw. Dat vind ik ook wel wat tegenvallend, of toch niet?
Lets find out
Kan gebeuren. Vraag maar aan Hillary en consorten.quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Egnie. Hij duwde hem per ongeluk van de trap waar net een lamp was gebroken waardoor hij er doorheen rolde met 25 steken als gevolg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |