quote:Op dinsdag 4 juli 2017 04:00 schreef Mutiilation het volgende:
[..]
Idd, metalheads zijn over het algemeen hele relaxte mensen.
Ja oke, maar als 14-jarige zag je waarschijnlijk ook doorgaans wat 'coolere' foto's dan Aarseth zonder paint met een stoned hoofd in een naveltruitje. Meer deze soort:quote:Op dinsdag 4 juli 2017 04:01 schreef Mutiilation het volgende:
[..]
Wat een klein ventje was het eigenlijk. Als 14-jarige keek ik naar hem op en dan zie ik deze foto.
Sterker nog, hij heeft als doel gesteld het Europese, blanke ras te redden en fokt er aardig op los.quote:Op zondag 2 juli 2017 19:17 schreef Mutiilation het volgende:
[..]
Ik geloof het wel, ja. Heeft volgens mij ook een gezin gesticht (weet ni 100 procent zeker)
Doet 'ie goed. Wel met meerdere vrouwen om zijn zaad zoveel mogelijk te verspreiden he?quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sterker nog, hij heeft als doel gesteld het Europese, blanke ras te redden en fokt er aardig op los.
Nee, enkel raszuiver en bij 1 vrouw. Dat vind ik ook wel wat tegenvallend, of toch niet?quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doet 'ie goed. Wel met meerdere vrouwen om zijn zaad zoveel mogelijk te verspreiden he?
Egnie. Hij duwde hem per ongeluk van de trap waar net een lamp was gebroken waardoor hij er doorheen rolde met 25 steken als gevolgquote:Op maandag 3 juli 2017 07:59 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hij wou Varg zelf ook omleggen.
Toen Varg daar achter kwam heeft hij als eerste gehandeld.
Beter. Inteelt die zijn zaad verspreidtquote:Op woensdag 5 juli 2017 18:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, enkel raszuiver en bij 1 vrouw. Dat vind ik ook wel wat tegenvallend, of toch niet?
Lets find out
Kan gebeuren. Vraag maar aan Hillary en consorten.quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Egnie. Hij duwde hem per ongeluk van de trap waar net een lamp was gebroken waardoor hij er doorheen rolde met 25 steken als gevolg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |