Meer een kwestie van dat ik instemde zonder mijn persoonlijke agenda te checken.quote:Op zondag 2 juli 2017 00:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk een PA nodig die reken houdt met jouw sociale leven
Stel je moet een republikein kiezen als favo kandidaat, wie koos je danquote:Op zondag 2 juli 2017 00:48 schreef Tijger_m het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot in principe onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen mag trouwen.
Geen enkele. Er zit er werkelijk geen een bij die het woord integriteit zelfs maar begrijpt.quote:Op zondag 2 juli 2017 00:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Stel je moet een republikein kiezen als favo kandidaat, wie koos je dan
Welke is pro-wapenbezit, pro economische vrijheid (inclusief internationale handel), en pro-privacy?quote:Op zondag 2 juli 2017 00:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Stel je moet een republikein kiezen als favo kandidaat, wie koos je dan
Pick one, cant have more.quote:Op zondag 2 juli 2017 00:53 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Welke is pro-wapenbezit, pro economische vrijheid (inclusief internationale handel), en pro-privacy?
Allicht weet de gemeente het ook niet.quote:Op zondag 2 juli 2017 00:51 schreef Tijger_m het volgende:
Gisteren de nieuwe buren van ons wijkje ontmoet en iedereen blijkt met dezelfde vraag te zitten, de gemeente verordonneerd dat de erfafscheidingen "Groen vriendelijk" moeten zijn zonder erbij aan te geven wat dat concreet betekent. Man, man
Dat is waar wij voor vrezen.quote:
Ik ken alleen Ron Paul. Maar daar krijg je altijd een hoop gezeik mee als je die noemt in deze SC.quote:
Die is niet pro privacy en bijna dood.quote:Op zondag 2 juli 2017 00:56 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik ken alleen Ron Paul. Maar daar krijg je altijd een hoop gezeik mee als je die noemt in deze SC.
ITS HAPPENINGquote:Op zondag 2 juli 2017 00:56 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik ken alleen Ron Paul. Maar daar krijg je altijd een hoop gezeik mee als je die noemt in deze SC.
Gewoon een heg ofzo? Ziet er naar mijn smaak ook gewoon altijd het beste uit.quote:Op zondag 2 juli 2017 00:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is waar wij voor vrezen.
Ik vermoed dat kunststof schrootjes wel afgekeurd worden
Groen onvriendelijk ken ik wel.quote:Op zondag 2 juli 2017 00:51 schreef Tijger_m het volgende:
Gisteren de nieuwe buren van ons wijkje ontmoet en iedereen blijkt met dezelfde vraag te zitten, de gemeente verordonneerd dat de erfafscheidingen "Groen vriendelijk" moeten zijn zonder erbij aan te geven wat dat concreet betekent. Man, man
Ja, leuk, een heg...dan zijn de honden er dus binnen 30 seconden doorheen. Dat gaat niet werken. En heggen komen volledig volgroeid uit de grond, dat helpt ook.quote:Op zondag 2 juli 2017 00:57 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Gewoon een heg ofzo? Ziet er naar mijn smaak ook gewoon altijd het beste uit.
Wel tegen de Patriot Act gestemd, voor zover ik mij dat kan herinneren. En hij is ook voor financiële privacy (lees: bankgeheim).quote:Op zondag 2 juli 2017 00:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Die is niet pro privacy en bijna dood.
Ja, maar tegen privacy als het om abortus gaat. Gewoon dus een Republikein met wat rare economische ideeen.quote:Op zondag 2 juli 2017 00:59 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wel tegen de Patriot Act gestemd, voor zover ik mij dat kan herinneren. En hij is ook voor financiële privacy (lees: bankgeheim).
In een heg kan je prima een hek verbergen.quote:Op zondag 2 juli 2017 00:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, leuk, een heg...dan zijn de honden er dus binnen 30 seconden doorheen. Dat gaat niet werken. En heggen komen volledig volgroeid uit de grond, dat helpt ook.
*zucht* ja..persoonlijk heb ik toch liever een mooi houten hek, maar goed..quote:Op zondag 2 juli 2017 01:01 schreef Kowloon het volgende:
[..]
In een heg kan je prima een hek verbergen.
En als je er 1 mocht kiezen van de 18(?) kandidaten vorig jaar, amerikaan zijnde.quote:Op zondag 2 juli 2017 01:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
*zucht* ja..persoonlijk heb ik toch liever een mooi houten hek, maar goed..
Die is schattig onvriendelijk.quote:Op zondag 2 juli 2017 00:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Groen onvriendelijk ken ik wel.
[ afbeelding ]
Dat vind ik meer iets voor VINEX-wijken enzo.quote:Op zondag 2 juli 2017 01:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
*zucht* ja..persoonlijk heb ik toch liever een mooi houten hek, maar goed..
Geen enkele, incompetent, omgekocht, randdebielen of hypocriete leugenaars.quote:Op zondag 2 juli 2017 01:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En als je er 1 mocht kiezen van de 18(?) kandidaten vorig jaar, amerikaan zijnde.
Rubio, Walker of Kasich denk ik dan.
Daar zat 2016 helaas nogal vol van ja, op bernie na.quote:Op zondag 2 juli 2017 01:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Geen enkele, incompetent, omgekocht, randdebielen of hypocriete leugenaars.
Je klinkt als een Trump-stemmer over Washington.quote:Op zondag 2 juli 2017 01:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Geen enkele, incompetent, omgekocht, randdebielen of hypocriete leugenaars.
Ja, leuk maar als de gemeente een gemeenschappelijke tuin wil dan wil ik een paar ton terug. Leuk dat ze een zeker nivo willen maar specificeer dan wel wat de beperking is en wat mag en niet mag.quote:Op zondag 2 juli 2017 01:05 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat vind ik meer iets voor VINEX-wijken enzo.
Doe mij een lol, zeg, moet je eens gaan kijken wat een puinzooi hij er in Wisconsin van maakt.quote:
Ik vergiste me in de persoon, keek nog even op zijn wiki daarna waar deze walker wel voor stond en bij het eerste item (abortion) zag ik staan dat zelfs bij rape of incest hij tegen abortus was.quote:Op zondag 2 juli 2017 01:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Doe mij een lol, zeg, moet je eens gaan kijken wat een puinzooi hij er in Wisconsin van maakt.
Trump valt onder het kopje randdebiel. Dus nee, bepaald geen Trump stemmer, meer het feit dat de hele clown car van vorig jaar geen enkele kwaliteit had. De andere zijde had wel kwaliteit.quote:Op zondag 2 juli 2017 01:07 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Je klinkt als een Trump-stemmer over Washington.
Ze willen gewoon een heg. Hulst, haagbeuk, laurierkers, taxus, conifeer.quote:Op zondag 2 juli 2017 01:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, leuk maar als de gemeente een gemeenschappelijke tuin wil dan wil ik een paar ton terug. Leuk dat ze een zeker nivo willen maar specificeer dan wel wat de beperking is en wat mag en niet mag.
Da's jammer voor de gemeente dan. Want dat wil ik dus niet, prima om een rvs matten hek met een klimplant neer te zetten, daar kan ik wel meeleven maar jaren 50 haagjes gaat hem niet worden. Ik heb dacht ik recht op privacyquote:Op zondag 2 juli 2017 01:10 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ze willen gewoon een heg. Hulst, haagbeuk, laurierkers, taxus, conifeer.
Dergelijke hagen kan je ook gewoon 3 meter hoog laten groeien. Hier in de buurt zie je dat best vaak.quote:Op zondag 2 juli 2017 01:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Da's jammer voor de gemeente dan. Want dat wil ik dus niet, prima om een rvs matten hek met een klimplant neer te zetten, daar kan ik wel meeleven maar jaren 50 haagjes gaat hem niet worden. Ik heb dacht ik recht op privacy
Hagen sluiten niet altijd, bovendien vergen ze veel onderhoud en daar heb ik dus weinig zin in. Het gaat niet alleen om mijn rust maar ook die van mijn buren en hun huisdieren, natuurlijk. Honden en katten wil nog wel eens ontaarden in achtervolgingen.quote:Op zondag 2 juli 2017 01:14 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dergelijke hagen kan je ook gewoon 3 meter hoog laten groeien. Hier in de buurt zie je dat best vaak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En in zo'n heg kun je prima een hek verbergen.
Het was toch een ruim perceel?quote:Op zondag 2 juli 2017 01:18 schreef Tijger_m het volgende:
Dus, een meter tuin kwijt aan een heg die ik niet wil en die niet voldoet aan mijn wensen. Leuk. Dat gaat hem niet worden.
Ja, en?quote:
Ja, wel belangrijk, vinden wij. Bijtjes en vlinders, durf het L woord niet meer te gebruiken maar dat is een van de dingen die we will planten.quote:
Ken je de Bijenactie (nu stichting) hier?quote:Op zondag 2 juli 2017 01:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, wel belangrijk, vinden wij. Bijtjes en vlinders, durf het L woord niet meer te gebruiken maar dat is een van de dingen die we will planten.
Nee, nog nooit van gehoord maar tot een paar weken terug had ik mij nog nooit met een tuin bezig gehoudenquote:Op zondag 2 juli 2017 01:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ken je de Bijenactie (nu stichting) hier?
Okee, dan snap ik het wel. Dat is minder groot dan ik in gedachten had bij je tuin.quote:Op zondag 2 juli 2017 01:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik wel een groot terras en 120m2 gras, lol, mischien wat plantjes voor de bijen en de vlinders en privacyToch geen gek idee?
Oh nee, die is groter, lol, maar ja, schuur, parkeerplaats...heh, iets van bijna 280m2 totaal.quote:Op zondag 2 juli 2017 01:31 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Okee, dan snap ik het wel. Dat is minder groot dan ik in gedachten had bij je tuin.
Was een vrijwilligersding van mij ooit, nu een stichting. Ga het topic ff voor je opsnorren (lees vooral terug ook). Hiero: F&F / [Stichting BZZ] #16: ¤3311 - 1 miljoen bijen en tig zaaddonoren!quote:Op zondag 2 juli 2017 01:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, nog nooit van gehoord maar tot een paar weken terug had ik mij nog nooit met een tuin bezig gehouden
En Clinton. Zelden zo'n integere, passievolle vrouw gezien.quote:Op zondag 2 juli 2017 01:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Daar zat 2016 helaas nogal vol van ja, op bernie na.
Zo passievol dat ze vergat goed campagne te voeren.quote:Op zondag 2 juli 2017 01:33 schreef Euribob het volgende:
[..]
En Clinton. Zelden zo'n integere, passievolle vrouw gezien.
Alles was beter geweest dan die malloot die er nu zit maar Clinton was bepaald niet de slechtste keuze. Helaas voor de VS en de wereld is het de malloot geworden.quote:Op zondag 2 juli 2017 01:33 schreef Euribob het volgende:
[..]
En Clinton. Zelden zo'n integere, passievolle vrouw gezien.
Beetje meer respect voor een democratisch gekozen politicus.quote:Op zondag 2 juli 2017 01:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Alles was beter geweest dan die malloot die er nu zit maar Clinton was bepaald niet de slechtste keuze. Helaas voor de VS en de wereld is het de malloot geworden.
Tja, ik heb nog steeds geen idee hoe je Trump moet bestrijden, die kan liegen en bedriegen en daar staat geen consequentie tegenover, integendeel.quote:Op zondag 2 juli 2017 01:35 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zo passievol dat ze vergat goed campagne te voeren.
Dat hoef ik een democratie nou juist niet te hebbenquote:Op zondag 2 juli 2017 01:36 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Beetje meer respect voor een democratisch gekozen politicus.
De misser van Clinton was toch dat ze teveel campagne voerde onder groepen die toch al op haar zouden stemmen? Dat lijkt mij dus ook de sleutel om Trump te bestrijden.quote:Op zondag 2 juli 2017 01:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, ik heb nog steeds geen idee hoe je Trump moet bestrijden, die kan liegen en bedriegen en daar staat geen consequentie tegenover, integendeel.
Past naar mijn idee in dezelfde lijn als respect hebben voor de politieke instituties. Of vind je de Tweede Kamer ook een nepparlement omdat Wilders er in zit?quote:Op zondag 2 juli 2017 01:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat hoef ik een democratie nou juist niet te hebben
Respect verdien je, Trump verdient het op geen enkele wijze.
Laat onverlet dat Trump ook de welvarende blanken waar clinton zich wel op richtte wist mee te krijgen.quote:Op zondag 2 juli 2017 01:38 schreef Kowloon het volgende:
[..]
De misser van Clinton was toch dat ze teveel campagne voerde onder groepen die toch al op haar zouden stemmen? Dat lijkt mij dus ook de sleutel om Trump te bestrijden.
Nee, maar ik mag Trump een randdebiel vinden en ik mag zelfs van mening zijn dat de landelijke politiek in de VS het aanzien niet waard is, dat zich daar nog best goede mensen in bevinden doet niets af aan het huidige echec ervan.quote:Op zondag 2 juli 2017 01:40 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Past naar mijn idee in dezelfde lijn als respect hebben voor de politieke instituties. Of vind je de Tweede Kamer ook een nepparlement omdat Wilders er in zit?
Ik vind toch niet dat je zo over een rechtstreeks gekozen politicus moet denken. Wie een langdurige en complexe campagne als die in de VS weet te bekronen met de overwinning heeft het toch wel goed aangepakt, daar mag wel wat meer krediet tegenover staan.quote:Op zondag 2 juli 2017 01:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, maar ik mag Trump een randdebiel vinden en ik mag zelfs van mening zijn dat de landelijke politiek in de VS het aanzien niet waard is, dat zich daar nog best goede mensen in bevinden doet niets af aan het huidige echec ervan.
Meh, gefeliciteerd dan aan zijn campagneteam.quote:Op zondag 2 juli 2017 01:49 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik vind toch niet dat je zo over een rechtstreeks gekozen politicus moet denken. Wie een langdurige en complexe campagne als die in de VS weet te bekronen met de overwinning heeft het toch wel goed aangepakt, daar mag wel wat meer krediet tegenover staan.
twitter:ianbremmer twitterde op zaterdag 01-07-2017 om 22:42:24# of times Trump tweeted:CNN: 431ratings: 238Education: 29Poverty: 12ht @brianklaas reageer retweet
Ik moet wel zeggen dat ik Trump verder niet zo volg. Ik heb sowieso niet zoveel op met politieke leiders, ik vind het gewoon geen interessante mensen. Over 4 jaar is het eens tijd om de balans op te maken aangaande Trump I.quote:Op zondag 2 juli 2017 02:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Meh, gefeliciteerd dan aan zijn campagneteam.
Weet niet of je mij hebt gezien in het AMV topic, maar ben helaas lang genoeg redelijk positief naar trump geweest, maar het is echt een volstrekt belachelijke idioot.
Vandaag weer een serie tweets over CNN, Morning Joe etc.
Daar is hij denk ik gewoon oprecht te incompetent voor, hij is gewoon niet capabel genoeg om ook maar iets voor mekaar te krijgenquote:Op zondag 2 juli 2017 02:04 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat ik Trump verder niet zo volg. Ik heb sowieso niet zoveel op met politieke leiders, ik vind het gewoon geen interessante mensen.Ik vind wel dat Trump zijn getwitter wat moet matigen. Ga je met belangrijkere zaken bezig houden, is mijn gedachte daarover.
Over anderhalf jaar alquote:Op zondag 2 juli 2017 02:04 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat ik Trump verder niet zo volg. Ik heb sowieso niet zoveel op met politieke leiders, ik vind het gewoon geen interessante mensen.Ik vind wel dat Trump zijn getwitter wat moet matigen. Ga je met belangrijkere zaken bezig houden, is mijn gedachte daarover. Over 4 jaar is het eens tijd om de balans op te maken aangaande Trump I.
Dat lijkt me te hoog gegrepen voor hemquote:Op zondag 2 juli 2017 02:04 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat ik Trump verder niet zo volg. Ik heb sowieso niet zoveel op met politieke leiders, ik vind het gewoon geen interessante mensen.Ik vind wel dat Trump zijn getwitter wat moet matigen. Ga je met belangrijkere zaken bezig houden, is mijn gedachte daarover. Over 4 jaar is het eens tijd om de balans op te maken aangaande Trump I.
quote:
Dat vind ik toch moeilijk te geloven na zo'n campagne waarin hij echt tegen de stroom op heeft geroeid. Ik vind hem wel een typische zakenman. Neemt besluiten op basis van intuitie, consulteert alleen een vast team van naasten en houdt vast aan genomen besluiten. Voor wie liever technocratische politici ziet kan ik mij wel voorstellen dat dat wennen is ja.quote:Op zondag 2 juli 2017 02:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Daar is hij denk ik gewoon oprecht te incompetent voor, hij is gewoon niet capabel genoeg om ook maar iets voor mekaar te krijgen
Sterkte.quote:Op zondag 2 juli 2017 02:07 schreef 99.999 het volgende:
[..].
Ga zo wel lekker pitten. Morgen weer een drukke dag, met de familie naar de vernieuwde dierentuin in Emmen.
Technocraten hoeven van mij zeker niet. Maar Trump lijkt wel bijzonder incompetent...quote:Op zondag 2 juli 2017 02:10 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat vind ik toch moeilijk te geloven na zo'n campagne waarin hij echt tegen de stroom op heeft geroeid. Ik vind hem wel een typische zakenman. Neemt besluiten op basis van intuitie, consulteert alleen een vast team van naasten en houdt vast aan genomen besluiten. Voor wie liever technocratische politici ziet kan ik mij wel voorstellen dat dat wennen is ja.
Arme kinderen. Als ik je online kwaliteiten op dat vlak door mag trekken naar de realiteit.quote:Op zondag 2 juli 2017 02:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Komt goed, lekker mijn neefje en nichtje pesten.
quote:Op zondag 2 juli 2017 02:10 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat vind ik toch moeilijk te geloven na zo'n campagne waarin hij echt tegen de stroom op heeft geroeid. Ik vind hem wel een typische zakenman. Neemt besluiten op basis van intuitie, consulteert alleen een vast team van naasten en houdt vast aan genomen besluiten. Voor wie liever technocratische politici ziet kan ik mij wel voorstellen dat dat wennen is ja.
Enige wat ik wel echt knap vond van trump, tijdens zijn campaign dan, niet nu hij al 30 dagen tijdens presidentschap heeft doorgebracht op de golfbaan, was zijn energie.quote:Op zondag 2 juli 2017 02:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Technocraten hoeven van mij zeker niet. Maar Trump lijkt wel bijzonder incompetent...
Deed Clinton het op dat vlak rustiger aan?quote:Op zondag 2 juli 2017 02:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Enige wat ik wel echt knap vond van trump, tijdens zijn campaign dan, niet nu hij al 30 dagen tijdens presidentschap heeft doorgebracht op de golfbaan, was zijn energie.
Was echt ongekend veel onderweg naar allerlei rallies, 3 op een dag soms in verschillende staten en hij is ook al niet meer de jongste.
Kwam ze vanmiddag tegen in de stad en het afscheid was moeilijk omdat het zo leuk was.quote:Op zondag 2 juli 2017 02:14 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Arme kinderen. Als ik je online kwaliteiten op dat vlak door mag trekken naar de realiteit.
Iets, ze was vooral actief achter de schermen, paid speeches aan het geven ghehe.quote:Op zondag 2 juli 2017 02:18 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Deed Clinton het op dat vlak rustiger aan?
en dan in de laatste dagenquote:DAYS AS A CANDIDATE (ON ELECTION DAY):
CLINTON: 576
TRUMP: 512
RALLIES/SPEECHES HELD (IN 2016):
CLINTON: 278+
TRUMP: 302
PLACES CAMPAIGNED:
CLINTON: 37 states plus Washington, D.C. and Puerto Rico
TRUMP: 45 plus Washington, D.C. and Mexico and Scotland
FUNDRAISERS ATTENDED:
CLINTON: 350+
TRUMP: 50-60
MONEY RAISED:
CLINTON: $502 million
TRUMP: $258 million
PRESS CONFERENCES OR MEDIA AVAILABILITIES (IN 2016):
CLINTON: 25 (each ranging from 2.5 minutes to 25 minutes in length)
TRUMP: 22 (last full press conference was July 27)
LARGEST RALLY:
CLINTON: Between 14,000 and 18,000 at state universities in Columbus, Ohio, and Phoenix, Arizona
TRUMP: 28,000 in Mobile, Alabama
TOTAL SPENT ON TV ADS:
CLINTON: $253 million
TRUMP: $93 million
Kijk vooral even waar ze de laatste dagen gingen campaignen en vooral niet en waar trump haar heeft verslagenquote:[10/31 –11/7]
CLINTON:
TOTAL RALLIES: 19
STATES: 8
Ohio
Pennsylvania
Florida
North Carolina
Nevada
New Hampshire
Michigan
Arizona
TRUMP:
TOTAL RALLIES: 26
STATES: 12
Colorado
Florida
Iowa
Michigan
Minnesota
Nevada
New Hampshire
Ohio
Pennsylvania
North Carolina
Virginia
Wisconsin
Volgens kaas zou ik er vorige maand al overheenquote:Op zondag 2 juli 2017 02:22 schreef Kowloon het volgende:
Over 50 dagen zit je overigens aan de 99999 posts. Feest!
quote:Op zondag 2 juli 2017 02:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Iets, ze was vooral actief achter de schermen, paid speeches aan het geven ghehe.
[..]
en dan in de laatste dagen
BREAKDOWN OF CAMPAIGN STOPS IN FINAL 7 DAYS
[..]
Kijk vooral even waar ze de laatste dagen gingen campaignen en vooral niet en waar trump haar heeft verslagen
Gek dat Trumps winst zo'n verrassing was eigenlijk.quote:Op zondag 2 juli 2017 02:26 schreef skysherrif het volgende:
Ook het verschil in gemiddelde qua publiek was echt veel hoger bij trump, ik zie nu bijv de cijfers van augustus waar trump in totaal 170.000 toeschouwers had bij zijn rallies en clinton 11.000
Toen obama, gore en sanders even ging mee campaignen had ze minder moeite met grote crowds trekken.
Economen hè. Trek je er maar niks van aan.quote:Op zondag 2 juli 2017 02:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Volgens kaas zou ik er vorige maand al overheen.
Ook voor een deel omdat Clinton niet inspeelde op hele grote crowd sizes. Heb je gezien hoe ze reageerde op 1 of 2 trump supporters die wel eens protesteerde bij haar rally? Daar kan ze echt niet tegen. ()quote:Op zondag 2 juli 2017 02:33 schreef Kowloon het volgende:
[..]
[..]
Gek dat Trumps winst zo'n verrassing was eigenlijk.
Ben benieuwd naar je volgende account du_kequote:Op zondag 2 juli 2017 02:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Volgens kaas zou ik er vorige maand al overheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |