SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.htmlI reject reality and substitute my own
Het is je gewoon geluktquote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:33 schreef CindieY het volgende:
Ik ben een aantal jaren afwezig geweest op FOK! Helemaal in paniek dat ik een topic sloot en een nieuwe moest openen![]()
tailbot player 3 aanzetten danquote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:34 schreef Rafeiro het volgende:
En zo kan ik toch niet slapen, haha.
Doe eens dood en draai suffe muziek.
De show duurt nog maar 25 minuten. Die kun je natuurlijk ook gewoon uitzittenquote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:34 schreef Rafeiro het volgende:
En zo kan ik toch niet slapen, haha.
Doe eens dood en draai suffe muziek.
Graag gedaan. Welterustenquote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:36 schreef livelink het volgende:
De vermoeidheid begint hier ook hard toe te slaan. Ik ga afsluiten. Dank je wel voor de fijne show, DJ11
quote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:36 schreef livelink het volgende:
De vermoeidheid begint hier ook hard toe te slaan. Ik ga afsluiten. Dank je wel voor de fijne show, DJ11
Ja, jeejquote:
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:36 schreef livelink het volgende:
Vosjes moeten ook niet op de weg gaan liggenquote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:38 schreef tailfox het volgende:
ik kan echt nog niet slapen ben bijna thuis tho
vosjes in de natuur zijn wel ergquote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:39 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Vosjes moeten ook niet op de weg gaan liggen
quote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:40 schreef Rafeiro het volgende:
Spuit 11, nu moet het nog weer harder....
quote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:39 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Vosjes moeten ook niet op de weg gaan liggen
Liep er hier laatst nog een door de straat.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:42 schreef Rafeiro het volgende:
Maar goed dat hij niet blind is, dan werd het braillefox
lekker bezig Rafquote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:42 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb een heul brede smaak qua muziekquote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, afgaande op je smaak, vind je dit leuk![]()
-6 ,-7 hmm ik ben best blindquote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:42 schreef Rafeiro het volgende:
Geloof ik gelijk hoorquote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb een heul brede smaak qua muziek
quote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, om 00:00 uur vind ik het wel mooi geweest. Drie uur show vind ik echt genoeg
ik pik zo een kwartier meequote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, om 00:00 uur vind ik het wel mooi geweest. Drie uur show vind ik echt genoeg
Tail doet alles op de tastquote:
Daarom ging onze meet ook zo vreemdquote:
Voor de rest gaat het wel goed met je ?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:44 schreef Rafeiro het volgende:
Tijdens de tweede wereld oorlog bestond hij zelfs uit twee delen.
Hail Fox!
quote:
Ik moet zo gaan slapen Raf en ik wil dan niet gaan slapen met het idee van een glibber Vosquote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:45 schreef Rafeiro het volgende:
En heeft hij zn dag niet en doet hij het wat rustiger aan dan is het:
SNAIL fox
quote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:47 schreef Rafeiro het volgende:
Vroeger met verstoppertje spelen had hij wel een nadeel.
Toen was hij Trail Fox.
En als hij in een gulle bui is, Deelfox?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Als hij wat pips is, is hij Pale Fox?
Al gehoord over die keer dat hij ontvoerd was?quote:
Tail is wel very cutequote:
Niet te verwarren met Heil Fox, een fout Duits vosje dat ruim 70 jaar geleden leefde...quote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:50 schreef Rafeiro het volgende:
En met echt slecht weer heb je Hail Fox alweer.....
Nee, van Elvis Costello.quote:
quote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Niet te verwarren met Heil Fox, een fout Duits vosje dat ruim 70 jaar geleden leefde...
quote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:51 schreef just me het volgende:
ik ga snel slapen, vaatwasser is bijna klaar en ik heb geen zin om uit- en in te ruimen
quote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:51 schreef just me het volgende:
Dank voor de muziekjes DJ1, ik ga snel slapen, vaatwasser is bijna klaar en ik heb geen zin om uit- en in te ruimenfijne avond
Ooit at hij boerenkool.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:51 schreef Rafeiro het volgende:
Af en toe komt hij ook bij de manicure
Onder het pseudoniem Nailfox.
Welterustenquote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:51 schreef just me het volgende:
Dank voor de muziekjes DJ1, ik ga snel slapen, vaatwasser is bijna klaar en ik heb geen zin om uit- en in te ruimenfijne avond
Bedankt en welterustenquote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:51 schreef just me het volgende:
Onzin verkopen kon hij ookquote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ooit at hij boerenkool.
Onder de naam Kale fox.
Was dat toen hij een bepaalde sport deed?quote:
En met zijn lockpicking skills wordt het steelfox!quote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:57 schreef Rafeiro het volgende:
Op borgtocht vrij kenden ze hem als: Bailfox.
En daarna Jailfox (was even weg dus ik weet niet of deze al geweest is)quote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:58 schreef ToT het volgende:
En met zijn lockpicking skills wordt het steelfox!
quote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En daarna Jailfox (was even weg dus ik weet niet of deze al geweest is)
Typefout.... Failfox...quote:Op zondag 2 juli 2017 00:00 schreef tailfox het volgende:
Ik ha niet al deze reacties op mijn fotoboek zetten.
Dus staat je tailvorm er nog niet op reageer hem er maar op![]()
Welk van de aangeboden namen zou u dan willen gebruiken?quote:
Ik bedank hartelijk, want ik ga zo naar bed. Sorryquote:
Ik vind het mooi. Maar het is op dit tijdstip wel inslaapvalmuziekquote:Op zondag 2 juli 2017 00:03 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 gaat dit net zo lang draaien totdat iedereen het mooi vindt
tailfox is een brand.quote:Op zondag 2 juli 2017 00:02 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Welk van de aangeboden namen zou u dan willen gebruiken?
totdat ik geen luisteraars meer heb?quote:Op zondag 2 juli 2017 00:04 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Was eigenlijk van plan te gaan slapen, hoe lang wou je hem gaan maken?
Graag gedaan. Het was een leuke avond en een leuke show om te doen, zo met al die verzoekjes erinquote:
Dit is echt de slotsongquote:Op zondag 2 juli 2017 00:06 schreef Rafeiro het volgende:
Jeff Buckley - Hallelujah? Die mag alttijd. Beter dan Cohen
Ohw help dat klinkt als mijn eerste aanraking met Radio 49, toen heb ik een show van Knokkels geluisterd tot iets van 05:00 in de ochtend ...quote:
quote:Op zondag 2 juli 2017 00:07 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Ohw help dat klinkt als mijn eerste aanraking met Radio 49, toen heb ik een show van Knokkels geluisterd tot iets van 05:00 in de ochtend ...
Wees blij dat je mij en Viro in het verleden niet hebt meegemaakt.quote:Op zondag 2 juli 2017 00:07 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Ohw help dat klinkt als mijn eerste aanraking met Radio 49, toen heb ik een show van Knokkels geluisterd tot iets van 05:00 in de ochtend ...
quote:Op zondag 2 juli 2017 00:10 schreef spijkerbroek het volgende:
PS: in mijn player stond "Billy Joel - Lul..."
De rest van de titel valt eraf
Dat was "de behanger".quote:Op zondag 2 juli 2017 00:10 schreef spijkerbroek het volgende:
PS: in mijn player stond "Billy Joel - Lul..."
De rest van de titel valt eraf
fijne nummers die ik heb gehoordquote:Op zondag 2 juli 2017 00:10 schreef DJ11 het volgende:
Bedankt voor het luisteren allemaal![]()
En voor wie gaat slapen: welterusten
Thnx voor de showquote:Op zondag 2 juli 2017 00:10 schreef DJ11 het volgende:
Bedankt voor het luisteren allemaal![]()
En voor wie gaat slapen: welterusten
zeker een aanrader.quote:Op zondag 2 juli 2017 00:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Thnx voor de show![]()
Ik was al half van plan om m'n bed in te duiken tot ik dit topic opende en Radio49 opzette. Ik kom zeker vaker checken.
Ik ben blij dat je het leuk vondquote:Op zondag 2 juli 2017 00:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Thnx voor de show![]()
Ik was al half van plan om m'n bed in te duiken tot ik dit topic opende en Radio49 opzette. Ik kom zeker vaker checken.
Wat zijn een beetje de populaire tijdstippen? Dan weet ik wanneer ik even langs komquote:Op zondag 2 juli 2017 00:14 schreef tailfox het volgende:
[..]
zeker een aanrader.
Vaak zijn er genoeg djs en anders kan je je vermaken met gup
7-11 globaal genomen.quote:Op zondag 2 juli 2017 00:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat zijn een beetje de populaire tijdstippen? Dan weet ik wanneer ik even langs kom
Geen zin meer.quote:Op zondag 2 juli 2017 00:26 schreef Rafeiro het volgende:
Stien kan rustig tot 9 uur 's ochtends doorgaan, maar dan moet hij willen.
Dat zijn tijdstippen die ik niet meer trekquote:Op zondag 2 juli 2017 00:26 schreef Rafeiro het volgende:
Stien kan rustig tot 9 uur 's ochtends doorgaan, maar dan moet hij willen.
quote:
Hoe staat de wind? Wellicht kan ik dan nog mee genietenquote:Op zondag 2 juli 2017 00:30 schreef Stien_Struis het volgende:
Staat nu snoeiharde Drum&Base op hier.
Met Drum&Base blijft ik nog wel ff wakker.quote:Op zondag 2 juli 2017 00:31 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Mijn muzieksmaak past niet zo goed op R49.
Tuurlijk wel, ik luisterde 's nachts vaak zat.quote:Op zondag 2 juli 2017 00:31 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Mijn muzieksmaak past niet zo goed op R49.
Ik ook.quote:Op zondag 2 juli 2017 00:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Met Drum&Base blijft ik nog wel ff wakker.
Wanneer ik op Ruigoord ga draaien geef ik wel seintje.quote:Op zondag 2 juli 2017 00:42 schreef Rafeiro het volgende:
Ik wil weten hoever het is om naar Stien te fietsen, haha.
Te ver denk ik, haha, maar hij lijkt me tof om een heer niet nuchter een weekend mee te vieren
Cool, ik hou van je relaxte instelling. Terwijl je wel duidelijk weet wat je doet en wanneer het kan. Hoop dat er af en toe nog wel wat op de stream langs komt.quote:Op zondag 2 juli 2017 00:44 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Wanneer ik op Ruigoord ga draaien geef ik wel seintje.
ik doe het alquote:Op zondag 2 juli 2017 00:49 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je bent niet ingeroosterd...Kun je dat zelf, of moet een ander dat even doen?
Waar klets je dan?quote:Op zondag 2 juli 2017 00:53 schreef CindieY het volgende:
Als het topic niet te hard gaat, luister en klets ik mobiel nog ff mee.
Ik was vorige week nog op de radioquote:Op zondag 2 juli 2017 00:55 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Oh ik dacht op de radio, wat een deceptie
Wat niet is, kan komenquote:Op zondag 2 juli 2017 00:55 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Oh ik dacht op de radio, wat een deceptie
Je ademt welquote:Op zondag 2 juli 2017 00:57 schreef Stien_Struis het volgende:
Ben geen radio DJ, praat nooit tussen de nummers.
Trustenquote:Op zondag 2 juli 2017 00:58 schreef anotherRandomdude het volgende:
Nachtploeg zet hem op, ik taai af.
Nog een goede nachtrust voor de rest die binnenkort toch besluit om toch maar te gaan slapen en voor de rest veel plezier met de show van tailfox
Waarom zou je moeten? Tis zondag morgen.quote:Op zondag 2 juli 2017 01:01 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb echt nikkelen discipline ik zou al een paar uur moeten slapen
Het lijkt me zo'n gedoe, met een microfoon en zo. Tijdens de platen heb ik genoeg tijd om in het topic dingen te typen.quote:
Ik was gisteren pas rond 4 uur thuisquote:Op zondag 2 juli 2017 01:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Waarom zou je moeten? Tis zondag morgen.
ik vind het wel fijn maar wil henk niet wakker makenquote:Op zondag 2 juli 2017 01:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het lijkt me zo'n gedoe, met een microfoon en zo. Tijdens de platen heb ik genoeg tijd om in het topic dingen te typen.
Ik draai sets, geen radio shows.quote:Op zondag 2 juli 2017 01:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het lijkt me zo'n gedoe, met een microfoon en zo. Tijdens de platen heb ik genoeg tijd om in het topic dingen te typen.
geen ideequote:Op zondag 2 juli 2017 01:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik doelde meer op wat aan dit nummer vooraf ging
draai ik hiphop?quote:Op zondag 2 juli 2017 01:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja hoor, maar ik heb wat meer met dance dan met hiphop.
Friend Within & Kideko - Burnin' Upquote:
van allemarkte thuisquote:Op zondag 2 juli 2017 01:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Niet zo veelWat je nu draait, klinkt prima
klopt niet altijd bij mijquote:Op zondag 2 juli 2017 01:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Friend Within & Kideko - Burnin' Up
(volgens de site)
Als DJ's tags meegeven aan de mp3's, kun je de titel van het gedraaide nummer altijd op www.radio49.nl lezen.
Zit mobiel, vandaar.quote:Op zondag 2 juli 2017 01:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Friend Within & Kideko - Burnin' Up
(volgens de site)
Als DJ's tags meegeven aan de mp3's, kun je de titel van het gedraaide nummer altijd op www.radio49.nl lezen.
slaap zachtquote:Op zondag 2 juli 2017 01:56 schreef CindieY het volgende:
Jup, ik ben in slaap aan het vallen. Trusten
heb ook niet echt iets voorbereidquote:Op zondag 2 juli 2017 02:16 schreef DJ11 het volgende:
De muziek is in elk geval gevarieerdIk probeer het tot 03:00 uur vol te houden
Ja is prima gegaanquote:Op zondag 2 juli 2017 09:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Idem!![]()
Is je barbecue nog gelukt?
Was aardig weer toch nog...
Klinkt goedquote:Op zondag 2 juli 2017 09:12 schreef just me het volgende:
[..]
Ja is prima gegaande hele avond in de tuin gezeten en toen iedereen wegging was alles weer keurig opgeruimd en de vaatwasser stond te draaien! Van de kinderen een familie fotoshoot aangeboden gekregen! En golfballen gekregen en een boek gekregen met de titel " een onberispelijke man"
![]()
quote:Op zondag 2 juli 2017 09:12 schreef just me het volgende:
[..]
Ja is prima gegaande hele avond in de tuin gezeten en toen iedereen wegging was alles weer keurig opgeruimd en de vaatwasser stond te draaien! Van de kinderen een familie fotoshoot aangeboden gekregen! En golfballen gekregen en een boek gekregen met de titel " een onberispelijke man"
![]()
Wat leuk!quote:Op zondag 2 juli 2017 09:12 schreef just me het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 2 juli 2017 10:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat leuk!
Fijn dat alles opgeruimd was toen ze gingen. Want zo'n dag is toch best vermoeiend.
Kijk.... hoop dat het droog blijft dan.quote:Op zondag 2 juli 2017 10:10 schreef just me het volgende:
[..]nu nog de laatste dingen en dan even rustig aan en vanmiddag een golfwedstrijd
Zo niet dan wordt ik natquote:Op zondag 2 juli 2017 10:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Kijk.... hoop dat het droog blijft dan.
quote:Op zondag 2 juli 2017 09:12 schreef just me het volgende:
[..]
![]()
Dat hoop ik ook, zo een paar kilo spareribs low & slow op de barbecue bereiden.quote:Op zondag 2 juli 2017 10:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Kijk.... hoop dat het droog blijft dan.
lekker langzaam laten garenquote:Op zondag 2 juli 2017 10:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, zo een paar kilo spareribs low & slow op de barbecue bereiden.
Dat duurt zo'n 6 uur...
Het is hier wel droog, maar het ziet er uit dat het zo om kan slaan.quote:Op zondag 2 juli 2017 10:50 schreef just me het volgende:
[..]
lekker langzaam laten garen![]()
duimen dan maar dat het bij jou goed weer gaat worden, het is nu hier miezerig druilerig! Temperatuur is hier prima alles opengegooid want het hele huis ruikt naar bbq
quote:Op zondag 2 juli 2017 11:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is hier wel droog, maar het ziet er uit dat het zo om kan slaan.
Zo de fik er maar in, we zien wel...
quote:Op zondag 2 juli 2017 10:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat duurt zo'n 6 uur...
ik weet je te wonen, 18 uur ok?quote:Op zondag 2 juli 2017 11:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is hier wel droog, maar het ziet er uit dat het zo om kan slaan.
Zo de fik er maar in, we zien wel...
het is dat ik ga golfen straks anders....quote:
Je maakt er wel weer werk van.quote:Op zondag 2 juli 2017 10:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat duurt zo'n 6 uur...
Ik lust ook geen spareribsquote:Op zondag 2 juli 2017 12:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Je maakt er wel weer werk van.![]()
Het is dat ik geen spareribs lust....
quote:
Een soort van.quote:
dan had ik dat goed gezienquote:Op zondag 2 juli 2017 13:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een soort van.
Dit is meer specifiek een zogenaamde smoker.
Daarmee grill je het vlees niet, maar rook je het op een bepaalde temperatuur.
Ik zit in de aanslag met de draadloze thermometer...![]()
quote:Op zondag 2 juli 2017 13:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
he looked disapproving at his steak
Well done
Eerst maar eens kijken of ik de temperatuur op 107 graden kan houden gedurende 3 uur.quote:
quote:Op zondag 2 juli 2017 13:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
he looked disapproving at his steak
Well done
het kwijl loopt uit mijn mondquote:Op zondag 2 juli 2017 13:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken of ik de temperatuur op 107 graden kan houden gedurende 3 uur.
Daarna de ribs in de aluminiumfolie met boter en suiker voor nog eens 2 uur en daarna uit de verpakking insmeren met barbecuesaus en dan nog een uur roken...
* OscarMopperkont geeft just me een servetje.quote:
dank je, maar mag het misschien een slabbetje zijnquote:Op zondag 2 juli 2017 13:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont geeft just me een servetje.
Full slab of ribs?quote:Op zondag 2 juli 2017 13:17 schreef just me het volgende:
[..]
dank je, maar mag het misschien een slabbetje zijn
Ik werd op het laatst een beetje afgeleid, maar het was leuk hoorquote:
ben nu aan terug luisteren en voor de mensen die het willen horen hij komt zo op mijn Facebookquote:Op zondag 2 juli 2017 13:47 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik werd op het laatst een beetje afgeleid, maar het was leuk hoorLekker divers en leuk aan elkaar gemixt.
Je zal niet veel ruiken, ik ruik hier al nauwelijks iets...quote:Op zondag 2 juli 2017 14:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ruikt het straks wel, wanneer het klaar is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 juli 2017 16:34 schreef MadMaster het volgende:
Next stage...Wat zullen jullie vanavond genieten! Tenminste dat hoop ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Next stage...ziet er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
Next stage...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nom, smakelijk
Next stage...ziet er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Gewoon niet terugluisteren dan. Wat kan er nou zo erg zijn?quote:Op zondag 2 juli 2017 17:55 schreef tailfox het volgende:
ik luister mijn mix van gisteren terug.
damn wat haat ik terug luisteren.
ik ga echt een disclaimer voor ik begin voorlezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |