F1 wel gezien, dat dan weer wel.quote:Op zondag 2 juli 2017 14:15 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Zowel GP als F1 waren topshows. Genot.
Er staat zelfs -36° volgens mij.quote:Op zondag 2 juli 2017 14:20 schreef heywoodu het volgende:
Waarom heeft Kallio nummer -36? Apart design.
Koele Fin.quote:Op zondag 2 juli 2017 14:20 schreef heywoodu het volgende:
Waarom heeft Kallio nummer -36? Apart design.
Klinkt dit bewust als Kervin?quote:Op zondag 2 juli 2017 14:26 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoop echt dat Folger Marquez uiteindelijk nog inhaalt, zou mooi wezen!
Kijk dat zijn de uitspraken.quote:Op zondag 2 juli 2017 14:36 schreef heywoodu het volgende:
"Je hoeft nu niet meer rekening te houden met slijtage, want als de slijtage nu nog komt, gaat het wel komen."
Die hoorde ik ook, jaquote:Op zondag 2 juli 2017 14:36 schreef heywoodu het volgende:
"Je hoeft nu niet meer rekening te houden met slijtage, want als de slijtage nu nog komt, gaat het wel komen."
Wat is BT Sport?quote:Op zondag 2 juli 2017 14:52 schreef motorbloempje het volgende:
Welke?
Die van BT Sport vind ik wel prima, ondanks dat velen ze niet OK vinden...
Brits sportkanaal.quote:
Die zijn wel geweldig inderdaad. Heb die laatste paar ronden van Assen 2015 nog met dat commentaarquote:
Ah, ok!quote:Op zondag 2 juli 2017 14:54 schreef ChipsZak. het volgende:
BT Sport is juist 100x chiller maar voor het gemak kijk ik toch ES,. En die commentatoren zijn vermoeiend.
Ik kijk soms de race wel eens nogmaals maar dan met BT Sport,quote:Op zondag 2 juli 2017 15:02 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Die zijn wel geweldig inderdaad. Heb die laatste paar ronden van Assen 2015 nog met dat commentaar
Ik kan maar niet wennen aan die rare hand van Marquez. Zo breed of ver staan zijn vingers uit elkaar,quote:
Daar zie je er honderden van. Als je eens naar buiten gaat.quote:Op maandag 3 juli 2017 20:05 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Potverdomme!
Liep gewoon los in Assen.
http://www.motoblog.it/ga(...)motogp-assen-2017/17
Echt niet van dat kaliber.quote:Op maandag 3 juli 2017 20:23 schreef CP360 het volgende:
[..]
Daar zie je er honderden van. Als je eens naar buiten gaat.
Haha in je dromen kerel.quote:Op maandag 3 juli 2017 20:45 schreef CP360 het volgende:
[..]
Misschien niet in Winterswijk, maar hier wel.
Was me nog niet opgevallen, maar de afstand tussen pink en ringvinger is inderdaad absurd groot.quote:Op maandag 3 juli 2017 20:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik kan maar niet wennen aan die rare hand van Marquez. Zo breed of ver staan zijn vingers uit elkaar,. Ik zag het ook bij zijn vijfde titel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind tussen ring- en middelvinger maf,quote:Op dinsdag 4 juli 2017 09:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Was me nog niet opgevallen, maar de afstand tussen pink en ringvinger is inderdaad absurd groot.
Water is natquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |