Organisme gonna organisme, hè.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 02:22 schreef Bart2002 het volgende:
Eens even trachten te doorgronden waarover dat gaat... Meiden. Neukbaar. En of je dan liever de linker of de rechter hebt...
beetje over geile wijven praten is toch niet zo zwaarmoedigquote:Op zaterdag 1 juli 2017 02:23 schreef Euribob het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot in principe onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen is welkom, maar doe verdomme eens normaal en kap met dat zwaarmoedige gezeik in het holst van de nacht.
Moet je de rest van het topic even teruglezen. En nu ben ik echt weg.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 02:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
beetje over geile wijven praten is toch niet zo zwaarmoedig
Oke ga ik niet doen, trustenquote:Op zaterdag 1 juli 2017 02:25 schreef Euribob het volgende:
[..]
Moet je de rest van het topic even teruglezen. En nu ben ik echt weg.
Is het echt zo erg Bob? Over welke verspilling hebben we het dan eigenlijk. Van talent. Zoveel is zeker. Maar als deze jongens gewoon wat willen oudenhoeren over "dingen"... Is dat dan erg? Welke schade richt dat precies aan? En jelui hebt weer wat om schande over te spreken morgenochtend. Al met al geen probleem lijkt me.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 02:25 schreef Euribob het volgende:
[..]
Moet je de rest van het topic even teruglezen. En nu ben ik echt weg.
Pure Poëzie. Altijd mooi.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 02:29 schreef Kowloon het volgende:
Het regent lekker buiten. Fijn om naar te luisteren in bed.
Ja heerlijk, al moest ik net wel door de regern fietsen 4 km verdomme :pquote:Op zaterdag 1 juli 2017 02:29 schreef Kowloon het volgende:
Het regent lekker buiten. Fijn om naar te luisteren in bed.
Sneeuw zou ook leuk zijn.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 02:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja heerlijk, al moest ik net wel door de regern fietsen 4 km verdomme :p
zou fijn zijn als het nog evenging onweren he
whehe kleine kans jaquote:Op zaterdag 1 juli 2017 02:34 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Sneeuw zou ook leuk zijn.Maar dat zal er wel niet in zitten nu.
Howdy Maestro. Mooie dromen.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 02:33 schreef LelijKnap het volgende:
Ingezakt. Ingekakt. Regen. Het bed lonkt. Fijne nacht.
quote:Op zaterdag 1 juli 2017 02:34 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Sneeuw zou ook leuk zijn.Maar dat zal er wel niet in zitten nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |