SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
quote:Op zaterdag 1 juli 2017 00:07 schreef spijkerbroek het volgende:
Heb wat pareltjes gemist, zie ik.
Maarreuuuhh
24. 1:45:31 Mink Deville - Spanish Troll
Heb ik een bepaalde internetversie gemist..?
Wel een mooie typoquote:
Die zag ik nog live.. maar niet op 24quote:Op zaterdag 1 juli 2017 00:07 schreef spijkerbroek het volgende:
Heb wat pareltjes gemist, zie ik.
Maarreuuuhh
24. 1:45:31 Mink Deville - Spanish Troll
Heb ik een bepaalde internetversie gemist..?
Beetje druk in mijn hoofd dus hop mijn bed uit, rustig koffie drinken en dan boodschappen doen en heel, heel hard duimen dat het na de lunch droog gaat wordenquote:
Toch niet druk vanwege de bbq?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 07:59 schreef just me het volgende:
[..]
Beetje druk in mijn hoofd dus hop mijn bed uit, rustig koffie drinken en dan boodschappen doen en heel, heel hard duimen dat het na de lunch droog gaat worden
neuh, dat komt wel goed en is gezelligquote:
Daarom...quote:Op zaterdag 1 juli 2017 08:00 schreef just me het volgende:
[..]
neuh, dat komt wel goed en is gezellig
quote:Op zaterdag 1 juli 2017 08:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Daarom...
Als je maar zorgt dat je geniet.Ook al is het weer misschien niet super.
quote:
geen kaas vandaag ?quote:
Just Youquote:
Mogguhquote:
Mogguhquote:
Jawel, straks in Haarlem halen...quote:
Daarom ga ik maar naar Haarlem, ook naar de markt...quote:Op zaterdag 1 juli 2017 09:09 schreef just me het volgende:
Ik ga dan maar gewoon naar de markt, brood halen, kaas halen en wat ik nog meer nodig heb![]()
Achterlijk vroeg just me!
Dan komen we elkaar niet tegenquote:Op zaterdag 1 juli 2017 09:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom ga ik maar naar Haarlem, ook naar de markt...
Nu al een telefoon verslaafde!quote:Op zaterdag 1 juli 2017 10:12 schreef just me het volgende:
[..]
Dan komen we elkaar niet tegen![]()
mogguh laterbinnenkomers
ik heb sinds vanochtend al 5 gesproken berichtjes van kabouter 1.0
![]()
![]()
Leuk. Had vast zijn in de bbq.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 10:12 schreef just me het volgende:
[..]
Dan komen we elkaar niet tegen![]()
mogguh laterbinnenkomers
ik heb sinds vanochtend al 5 gesproken berichtjes van kabouter 1.0
![]()
![]()
Omaaaaaaaaaaaaaaaa jij bent liefquote:
kind van de tegenwoordige tijdquote:Op zaterdag 1 juli 2017 10:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nu al een telefoon verslaafde!
mogguh Symphquote:
Kind van de verloren tijdquote:
ze heeft zelf nog geen mobieltje hoorquote:
Ik heb nog wel een 2e handsjequote:Op zaterdag 1 juli 2017 11:26 schreef just me het volgende:
[..]
ze heeft zelf nog geen mobieltje hoor
Ze wacht maar tot ze 18 isquote:
Op school zie ik al zoveel kinderen op jonge leeftijd met een mobieltje rondlopenquote:
er is vast al een vruchtbaarheids appquote:
Ik kreeg er eentje toen ik naar de middelbare ging, omdat dat een stuk verder weg was. Maar op de basisschool had ik echt nooit 1 gekregen, dat vind ik ook een beetje onnodig. Iedereen die ik kende woonde immers toch in hetzelfde dorp.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 11:30 schreef just me het volgende:
[..]
Op school zie ik al zoveel kinderen op jonge leeftijd met een mobieltje rondlopen![]()
Het zal de huidige tijd wel wezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:37 schreef DJ11 het volgende:
GoedemorgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen is ook mooi 11 letters.
arme ikquote:Op zaterdag 1 juli 2017 13:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Doedezemaar is ook elfletterig, maar die doet er dus ook niet meer toe...
quote:Op zaterdag 1 juli 2017 13:41 schreef ToT het volgende:
[..]
De evolutie van Elfletterig naar DJ11!
[ afbeelding ]
DDM doet er wel toequote:Op zaterdag 1 juli 2017 13:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Doedezemaar is ook elfletterig, maar die doet er dus ook niet meer toe...
DJ11 is gewoon een kwaadaardige mutant.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 13:41 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 juli 2017 13:41 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 juli 2017 13:43 schreef livelink het volgende:
[..]
DJ11 is gewoon een kwaadaardige mutant.
Ik heb je altijd alleen maar als Elfletterig gezienquote:
[..]
[..]
Elfletterig is geschiedenis, maar ik houd dezelfde UI aan en het cijfer 11 staat ook nog steeds in mijn naam (die al mijn DJ-naam was).quote:Op zaterdag 1 juli 2017 13:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb je altijd alleen maar als Elfletterig gezien![]()
Maar ik wen er wel aan hoor. Dat duurt bij mij alleen wat langer. En meestal als ik dan net gewend ben, dan gaan mensen weer terug naar hun vorige nick of veranderen ze weer.
Het is een complot.
Wat heb je er voor over?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 13:44 schreef anotherRandomdude het volgende:
Zou ik vanmiddag misschien weer een uurtje kunnen draaien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck die veranderingen!quote:Op zaterdag 1 juli 2017 13:47 schreef livelink het volgende:
Ik heb je altijd alleen maar als Elfletterig gezien![]()
Maar ik wen er wel aan hoor. Dat duurt bij mij alleen wat langer. En meestal als ik dan net gewend ben, dan gaan mensen weer terug naar hun vorige nick of veranderen ze weer.
Het is een complot.
quote:Op zaterdag 1 juli 2017 13:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wat heb je er voor over?
Aangezien 14:00 iets te snel is, doe maar 14:15-15:15 met een mogelijke uitloop als dat goed is,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als shownaam De vierde Show (Ja lekker origineel ik weet het )
Staat erinquote:Op zaterdag 1 juli 2017 13:56 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Aangezien 14:00 iets te snel is, doe maar 14:15-15:15 met een mogelijke uitloop als dat goed is,
Als shownaam De vierde Show (Ja lekker origineel ik weet het )
quote:Programma van vandaag
14:15 - 15:15 DJ aRd - De Vierde Show
Ik ben wel blij dat je UI inderdaad hetzelfde is gebleven. Maar serieus, ik vond Elfletterig echt een leuke nick. Jammer dat het geschiedenis is.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 13:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Elfletterig is geschiedenis, maar ik houd dezelfde UI aan en het cijfer 11 staat ook nog steeds in mijn naam (die al mijn DJ-naam was).
quote:Op zaterdag 1 juli 2017 14:00 schreef anotherRandomdude het volgende:
Heb nu overigens exact 11 nummers klaar staan
10,8 was ook een beetje vreemd geweestquote:Op zaterdag 1 juli 2017 14:00 schreef anotherRandomdude het volgende:
Daar zijn redenen voor. Ik vond het ook een leuke nick, maar ook wel lastig omdat elfletterig.nl een bestaande website is (waar ik niks mee te maken heb)quote:Op zaterdag 1 juli 2017 13:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat je UI inderdaad hetzelfde is gebleven. Maar serieus, ik vond Elfletterig echt een leuke nick. Jammer dat het geschiedenis is.
quote:Op zaterdag 1 juli 2017 14:00 schreef anotherRandomdude het volgende:
quote:
Ik heb dat juist omgekeerd, ik herken mensen altijd aan hun UIquote:Op zaterdag 1 juli 2017 14:06 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Gelukkig ben ik wat minder visueel ingesteld.
Ik heb er een tijdje een missie van gemaakt om UI-lozen aan een UI te helpen, door die dingen zelf voor ze te maken. Maar goed, uiteindelijk neemt meer dan de helft de gemaakte UI niet aan.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 14:08 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik heb dat juist omgekeerd, ik herken mensen altijd aan hun UI
Dat is wel een beetje sneuquote:Op zaterdag 1 juli 2017 14:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb er een tijdje een missie van gemaakt om UI-lozen aan een UI te helpen, door die dingen zelf voor ze te maken. Maar goed, uiteindelijk neemt meer dan de helft de gemaakte UI niet aan.
Meer dan 100 zijn er wel aangenomen hoorquote:Op zaterdag 1 juli 2017 14:13 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje sneu, maar wel tof initiatief
Eensquote:Op zaterdag 1 juli 2017 14:13 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje sneu, maar wel tof initiatief
Tof, en bedanktquote:Op zaterdag 1 juli 2017 14:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Meer dan 100 zijn er wel aangenomen hoor
Topicreeks: De UI-politie!
Succes met je show
Ja, iets beter al. Fijne track, trouwensquote:Op zaterdag 1 juli 2017 14:16 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Hoor het zelf ook al ben al wat aan het veranderen , wordt het al beter?
Je UI is wel oké, maar iets aan de onduidelijke kantquote:Op zaterdag 1 juli 2017 14:21 schreef zorro28 het volgende:
Ik heb trouwens zelf ook geen echt toepasselijke UI, maar ja die heeft Zorro alEn ik heb altijd al iets met vogels gehad
quote:Op zaterdag 1 juli 2017 14:06 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Gelukkig ben ik wat minder visueel ingesteld.
Ik ben ook ingetuned!quote:Op zaterdag 1 juli 2017 14:26 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 luistert naar lekkere muziekjes van aRd en gaat de UI van Zorro28 opvijzelen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |