SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk niet. Je ziet m'n UI toch? Dat ik een konijn ben, wil niet zeggen dat ik ook zo heet.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 00:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
Elke link met Homijn's username en het dier 't konijn, bewust op puur toeval
Me blij maken met een dooie musquote:Op zaterdag 1 juli 2017 00:42 schreef Homijn het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Je ziet m'n UI toch? Dat ik een konijn ben, wil niet zeggen dat ik ook zo heet.
Jij heet toch ook geen mens?
Meestal weet je het wel als je de laatste bent en kun je direct een nieuwe openenquote:Op zaterdag 1 juli 2017 00:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, 5 minuten is onzin
Gewoon niet (te) kinderachtig gaan doen voor die paar puntjes
quote:
Wat voor?quote:
Oh, dat is wel goed trainingsmateriaal ja.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 01:11 schreef Martin_marvellous het volgende:
Dat doet Timon toch ook dagelijks?
[ afbeelding ]
zelf gemaakt heel simpelquote:
Oh, lekker?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 01:11 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
zelf gemaakt heel simpel
met creme fraiche als saus
Ah dat klinkt goed.quote:
Haha nice.quote:
jammer dat hij zo verweven was met diddyquote:
Wat is er allemaal mis met P? Dat herrinering nummer aan biggie is best nice toch?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 01:26 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
jammer dat hij zo verweven was met diddy
the gaylord diddy
het is een gaylordquote:Op zaterdag 1 juli 2017 01:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wat is er allemaal mis met P? Dat herrinering nummer aan biggie is best nice toch?
Maar Suge Knight dan...quote:Op zaterdag 1 juli 2017 01:27 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
het is een gaylord
nee maar alsnog gewoon zijn hele persona is kut, hij heeft 2pac vermoord
mwah zo vaak gehoord niet meer zo leukquote:Op zaterdag 1 juli 2017 01:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wat is er allemaal mis met P? Dat herrinering nummer aan biggie is best nice toch?
deze
volgens een recente docu was diddy de opdrachtgeverquote:
Ah, herkenbaar, nummers te veel luisteren tot het tegenstaat.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 01:27 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
mwah zo vaak gehoord niet meer zo leuk
En Suge Knight van biggie toch? (denken ze)quote:Op zaterdag 1 juli 2017 01:28 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
volgens een recente docu was diddy de opdrachtgever
Ja.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 01:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
En Suge Knight van biggie toch? (denken ze)
Ja, waarschijnlijk te veel geld en zo.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 01:30 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Ja.
Maarja is allemaal maar vage wereld met dood en verderf
quote:
nicequote:Op zaterdag 1 juli 2017 01:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk te veel geld en zo.
Wat vind je hiervan?
90's rapquote:Op zaterdag 1 juli 2017 01:33 schreef devzero het volgende:
Ik kan een hoop muziek waarderen, maar de meeste rap kan me gestolen worden.
Maar dit is niet de meeste rap.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 01:33 schreef devzero het volgende:
Ik kan een hoop muziek waarderen, maar de meeste rap kan me gestolen worden.
Ja vind ik ook.quote:
Ja ook goed.quote:
Jij niet?quote:
quote:
Ja, sowieso Biggiequote:
Illmatic is nog steeds mijn favoriete allbum ooit.quote:
Niet zo'n fan van.quote:
vind paar nr's maar leuk van hem..quote:Op zaterdag 1 juli 2017 01:43 schreef Martin_marvellous het volgende:
Ik houd ook niet o van snoopdog bijvoorbeeld.
Die heeft wel een aantal hele goede nummers.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 01:43 schreef Martin_marvellous het volgende:
Ik houd ook niet zo van snoopdog bijvoorbeeld.
Erg matig met uitzonderingen.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 01:46 schreef Martin_marvellous het volgende:
Wat vinden jullie van Nederlandse rap versus Amerikaans /engelstalige rap?
Wat vind je er zelf van?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 01:46 schreef Martin_marvellous het volgende:
Wat vinden jullie van Nederlandse rap versus Amerikaans /engelstalige rap?
opgezwolle vibesquote:
Ja.quote:
Naja vind je dat echt? Ook in Nederland al denken mensen dat niet omdat we het zo goed hebben (dat word je aangepraat) zijn er problemen.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 01:48 schreef Martin_marvellous het volgende:
Ik vind rap sowieso beter in de amerikaanse cultuur passen. Hier in de polder is het een beetje misplaatst.
En je hebt niet altijd problemen nodig voor goede hip hop.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 01:49 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Naja vind je dat echt? Ook in Nederland als denken mensen dat niet omdat we het zo goed hebben (dat word je aangepraat) zijn er problemen.
Ja precies.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 01:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
En je hebt niet altijd problemen nodig voor goede hip hop.
Ja het is daar ontstaan, maar het hoeft niet louter daar te blijven gelukkig.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 01:50 schreef Martin_marvellous het volgende:
Ja, maar de hele hip-hop cultuur is ontstaan vanuit zwarte bevolking in de ghetto. Ik zie hier niet veel surinamers rappen bijv.
Maar ook Rap evolueert..quote:Op zaterdag 1 juli 2017 01:50 schreef Martin_marvellous het volgende:
Ja, maar de hele hip-hop cultuur is ontstaan vanuit zwarte bevolking in de ghetto. Ik zie hier niet veel surinamers rappen bijv.
Dat zou je over alle muziek kunnen zeggen dan?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 01:51 schreef Martin_marvellous het volgende:
Snap je? Het is gekopieerde cultuur.
Welke muziek zou je kunnen luisteren hier dan die authentiek is?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 01:55 schreef Martin_marvellous het volgende:
Eigenlijk niet, nee. In zuid-Amerika bijvoorbeeld heeft iedere regio nog zijn eigen rythme /klanken. De mensen daar kunnen horen waar de muziek vandaan komt.
Hier is alles zowat 1-twee-drie-vier in de maat.
Ja maar een citroenboompje in de tuin is cool.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:46 schreef devzero het volgende:
Citroenen kun je toch ook gewoon in de winkel kopen?
Ja, eigenlijk wel mee eens.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 22:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Algemene etiquette is dat de persoon met de laatste post een nieuw topic opent. In dit geval zou ik zeggen dat hij die direct moet openen omdat anderen op hem wachten. En dus moeten we die tijd tussen de laatste en eerste post niet meetellen.
Hoe heb je dit gedaan?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 22:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ok, ik heb nu dit (maar er waren wel een paar plekken waar 't wat warrig is, dus zie dit maar als een voorlopige officieuze scorelijst) maar hij klopt wel ongeveer..
1) magnetronkoffie 2442
2) __--__ 1588 (geen idee waarom hij nu ineens bijna 2 uur erbij krijgt)
3) KoningPils 912
3) Pg_up 828
4) LurkJeRot 824
6) aloa 591
7) FlippingCoin 464
8) Zolderkamer 450
9) PartyHard 323
10) LLGetikt 302
11) Sparkle_Bunny 299
12) Tassendief 285
13) PierreTT 260
14) Cousin_Eddy 256
15) devzero 238
16) Homijn 212
17) Rodgrod 94
18) Martin_marv 77
19) racerkb 60
20) Durmada 54
21) bamibij 35
22) Firewarrior 25
23) KaBuf 17
24) possetje 16
25) CF87 10
26) sinterklaaskapoentje 10
27) Guus_Geluk7 8
28) Chesben 5
29) haags_kwartiertje 4
30) hugecooll 1
31) Bartjebart 1
32) Omgevallenflat1 2
33) richolio 1
34) Eviljane 1
Ben wel benieuwd wat Pg hiervan kan maken.
Wel denk ik dat ik misschien iets over 't hoofd heb gezien, een paar mensen komen een stuk hoger uit en een paar anderen een stuk lager.
Gewoon alle scores van alle berekende topics in excel ingevoerd en die het rekenwerk laten doenquote:
Welke punten?quote:
Zo schiet het niet op nee.quote:
Dat is zeker.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:01 schreef Homijn het volgende:
Weer iemand die 1 seconde na mij post. Er rust een vloek op dit topic.
Medelyden*quote:Op zaterdag 1 juli 2017 16:52 schreef Homijn het volgende:
* Homijn staat uit medelijden een paar puntjes toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |