Ah zoquote:Op vrijdag 30 juni 2017 21:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt, er was wat onenigheid over de puntentelling, toen hebben we besloten het daar wat anders te doen voor even. Die topics zullen dus toch nog even handmatig moeten gaan maar das geen ramp.
Telt ie eigenlijk ook posts mee vanaf de lapo t/m de OP?
Niet dat dat volgens mij bittere noodzaak is ofzo, maar misschien wel handig om te weten.
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 21:38 schreef KoningPils het volgende:
Altijd fijn als mijn onderdanen ook genieten van het gouden vocht
Onderdanen of gelovigenquote:Op vrijdag 30 juni 2017 22:00 schreef Martin_marvellous het volgende:
Ben jij misschien zijn onderdaan?
Nijna edit al gedaanquote:Op vrijdag 30 juni 2017 22:06 schreef Martin_marvellous het volgende:
Eh.zou je mijn 20 niet in 18 veranderen?
Ik heb er hard voor gewerkt...
Ik kan het script ook zo maken dat hij over alle topics loopt en dan het aantal uur berekend. Echter, moet er dan ook rekening worden gehouden met de tijd tussen lapo en nieuwe topic?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 22:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
Top 5 was niet helemaal goed gesorteerd, is nu goed
Volgens mij telde deze wel mee idd (dacht dat Pg dergelijks had aangegeven).quote:Op vrijdag 30 juni 2017 22:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik kan het script ook zo maken dat hij over alle topics loopt en dan het aantal uur berekend. Echter, moet er dan ook rekening worden gehouden met de tijd tussen lapo en nieuwe topic?
Algemene etiquette is dat de persoon met de laatste post een nieuw topic opent. In dit geval zou ik zeggen dat hij die direct moet openen omdat anderen op hem wachten. En dus moeten we die tijd tussen de laatste en eerste post niet meetellen.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 22:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Volgens mij telde deze wel mee idd (dacht dat Pg dergelijks had aangegeven).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |