Wat vind je er zelf van?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 01:46 schreef Martin_marvellous het volgende:
Wat vinden jullie van Nederlandse rap versus Amerikaans /engelstalige rap?
opgezwolle vibesquote:
Ja.quote:
Naja vind je dat echt? Ook in Nederland al denken mensen dat niet omdat we het zo goed hebben (dat word je aangepraat) zijn er problemen.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 01:48 schreef Martin_marvellous het volgende:
Ik vind rap sowieso beter in de amerikaanse cultuur passen. Hier in de polder is het een beetje misplaatst.
En je hebt niet altijd problemen nodig voor goede hip hop.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 01:49 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Naja vind je dat echt? Ook in Nederland als denken mensen dat niet omdat we het zo goed hebben (dat word je aangepraat) zijn er problemen.
Ja precies.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 01:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
En je hebt niet altijd problemen nodig voor goede hip hop.
Ja het is daar ontstaan, maar het hoeft niet louter daar te blijven gelukkig.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 01:50 schreef Martin_marvellous het volgende:
Ja, maar de hele hip-hop cultuur is ontstaan vanuit zwarte bevolking in de ghetto. Ik zie hier niet veel surinamers rappen bijv.
Maar ook Rap evolueert..quote:Op zaterdag 1 juli 2017 01:50 schreef Martin_marvellous het volgende:
Ja, maar de hele hip-hop cultuur is ontstaan vanuit zwarte bevolking in de ghetto. Ik zie hier niet veel surinamers rappen bijv.
Dat zou je over alle muziek kunnen zeggen dan?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 01:51 schreef Martin_marvellous het volgende:
Snap je? Het is gekopieerde cultuur.
Welke muziek zou je kunnen luisteren hier dan die authentiek is?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 01:55 schreef Martin_marvellous het volgende:
Eigenlijk niet, nee. In zuid-Amerika bijvoorbeeld heeft iedere regio nog zijn eigen rythme /klanken. De mensen daar kunnen horen waar de muziek vandaan komt.
Hier is alles zowat 1-twee-drie-vier in de maat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |