Ah, jij bent dat. Ik sta nu 3e maar verwacht juist flink te stijgen nu de sprintetappes voorlopig voorbij zijn.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:36 schreef Ericr het volgende:
Populair topic weer![]()
Sta nog steeds bovenaan. Voor eerst sinds lange tijd dat mijn team niet de eerste dagen gelijk letterlijk in duigen ligt of mijn kluns (Tao in de Giro vorig jaar) opeens dingen laat zien die ongekend zijn.
Na de sprintritten zal ik wel stuk terugvallen maar ik reken op de Luts om naast de Sloveense tandem toch aardig wat punten te pakken.

Stijg zelfs in de bergritten. Voordeel dat Colbrelli stuntte.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ah, jij bent dat. Ik sta nu 3e maar verwacht juist flink te stijgen nu de sprintetappes voorlopig voorbij zijn.
Ewan heb ik gelukkig niet gekozen. Vond hem niet te duur.

Yep, je gaat erg goed. Beetje zelfde verhaal hier. Ook Rogla, MvdP en Colbrelliquote:Op zondag 4 juli 2021 17:58 schreef Ericr het volgende:
[..]
Stijg zelfs in de bergritten. Voordeel dat Colbrelli stuntte.
Aantal uitvallers maar weinig impact omdat VdP en Roglic in bijna ieders ploeg te vinden is

Je gaat vrij goed, maar qua truipunten heb je wel een klein probleem. Tenzij je Vingegaard als SW hebtquote:Op zondag 4 juli 2021 17:58 schreef Ericr het volgende:
[..]
Stijg zelfs in de bergritten. Voordeel dat Colbrelli stuntte.
Aantal uitvallers maar weinig impact omdat VdP en Roglic in bijna ieders ploeg te vinden is

Truipunten is een algemeen probleem. Wegvallen groot deel toprenners speelt bijna bij iedereen.quote:Op maandag 5 juli 2021 10:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je gaat vrij goed, maar qua truipunten heb je wel een klein probleem. Tenzij je Vingegaard als SW hebt

Hoe bedoel je precies?quote:Op maandag 5 juli 2021 13:17 schreef Ericr het volgende:
[..]
Truipunten is een algemeen probleem. Wegvallen groot deel toprenners speelt bijna bij iedereen.

Dat bijna iedereen last heeft van het wegvallen renners binnen hun selectie. Rond de 300 - 350 truipunten zie je in ieder geval meer dan 400+.quote:

Wel subleague-winst gepakt iigquote:Op woensdag 21 juni 2023 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
In de Giro ging ik erg lekker (alleen even over Milan heen gekeken en dus koos ik Pasqualon, wat mij de winst kostte) dus nu gaan we er weer een ouderwetse floptour van maken

Het werkt de laatste tijd niet helemaal merk ik. Mijn vader kreeg tijdens de Giro geen minpunten terwijl zijn kluns uitviel.quote:Op maandag 17 juni 2024 11:34 schreef DecoAoreste het volgende:
Dit is de laatste jaren echt een stormlooptopic.
Zal me er deze week eens over buigen.

Je moet het zelf even berekenen, want waar je niet het minpunten totaal ziet bij de kluns als deze is uitgevallen zijn ze wel van het totaal af. Kluns die in etappe 3 niet is opgestapt, heeft wel degelijk -94 strafpunten gehad, alleen staat dit niet bij zijn score (wat jammer is en een verbeter puntje)quote:Op maandag 17 juni 2024 16:59 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Het werkt de laatste tijd niet helemaal merk ik. Mijn vader kreeg tijdens de Giro geen minpunten terwijl zijn kluns uitviel.
Ik kreeg bij Roland Garros geen enkel minpunt voor kluns Djokovic die toch best ver kwam. Nu ben ik 4e in de poule, maar dat klopt natuurlijk niet.

Maar zelfs dan blijft het de grootste kanshebber voor groen. Zie eigenlijk ook geen betere treintjes, dus denk dat Philipsen ook wel zekerheid is voor velenquote:Op donderdag 27 juni 2024 15:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Enige 100% zekerheid is eigenlijk Pogacar. En Philipsen wellicht, maar die wordt er dit jaar wel opgelegd door dezen en genen.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |