Dat is niet te hopen. Ze zullen er wel een gaan huren van een Europese topclub die daar buiten de boot valtquote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet Luckassen, toch? Please?
En hoe zit het dan met de backverdeling. Arias met als invalhulpje Luckassen en Willems met Brenet?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:01 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat is niet te hopen. Ze zullen er wel een gaan huren van een Europese topclub die daar buiten de boot valt
Volgens mij is de kans nog vrij groot dat zowel Arias als Willems vertrekkenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En hoe zit het dan met de backverdeling. Arias met als invalhulpje Luckassen en Willems met Brenet?
Dat is zeg maar vrij zorgwekkend.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:06 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Volgens mij is de kans nog vrij groot dat zowel Arias als Willems vertrekken
Vertel eens; jij denkt dat er iemand 40+ miljoen euro neer gaat leggen voor Sanchez, Dolberg, Ziyech?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gebeurt bij die joden ook nog wel. Bij ons is het al gebeurd en dan moet het nog 31/8 worden.
Ik denk dat Sanchez zijn laatste wedstrijd voor Ajax wel heeft gespeeld. Die andere 2 zullen nog wel een jaartje blijven. Al weet je het natuurlijk nooit met de miljoenengekte van overzees. Doldwaze en knettergekke dagen staan ons te wachten. Het kan allemaal.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vertel eens; jij denkt dat er iemand 40+ miljoen euro neer gaat leggen voor Sanchez, Dolberg, Ziyech?
PSV en Brands en Cocu voorop moeten de daad nu maar eens bij het woord voegen en de jeugd daadwerkelijk een kans geven. Met Ramselaar, Hendrix, Ginkel, Pröpper en Pereiro heb je voor Nederlandse begrippen een topmiddenveld. Rigo, Rosario en Gudmundson moeten eventuele blessures op kunnen vangen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is het middenveld dan goed bezet naar jouw smaak?
Uiteindelijk moet je ook gewoon doorselecteren. Als hij 25 was geweest had ik het anders gevonden.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:31 schreef nickhguitar het volgende:
Toch jammer dat hij gaat, al leek het heilige vuur afgelopen seizoen al aardig gedoofd. Verdiend imo wel een mooi afscheid, komt dat nog?
En dan Pereiro meer als hangende spits lijkt me waar Locadia en Lozano meer naar binnen staan? Die voorste zes posities staan dan wel prima, al zal Cocu toch wel voor Luuk gaan waarschijnlijk. Pröpper zouden jullie eigenlijk moeten verkopen voor een leuke prijs om die verdedigers te financiërenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
PSV en Brands en Cocu voorop moeten de daad nu maar eens bij het woord voegen en de jeugd daadwerkelijk een kans geven. Met Ramselaar, Hendrix, Ginkel, Pröpper en Pereiro heb je voor Nederlandse begrippen een topmiddenveld. Rigo, Rosario en Gudmundson moeten eventuele blessures op kunnen vangen.
Ik maak me meer zorgen om de aanval en met name de verdediging. Hopen dat Willems en Arias zsm vertrekken zodat daar doorgepakt kan worden. Ik heb op de een of andere manier best wel vertrouwen in De Wijs. En met Obispo komt er een hele talentvolle jongen aan. Carolina hetzelfde maar dan iets minder. Maar op de backposities is het niet veel. Al kan Carolina daar ook spelen. En gezien zijn lengte is dat misschien zelfs de positie waarop hij zich moet richten. En Brenet maar die moet het op rechts gaan doen.
Ik zou graag zien:
Zoet
Brenet-Isi-aankoop-aankoop
Hendrix-Ginkel-Ramselaar
Lozano-Pereiro-Locadia
En eigenlijk wil ik De Jong helemaal niet meer zien en hoort Pröpper wanneer hij gemotiveerdis gewoon te spelen.
Schaduwspits, Hangende spits inderdaad.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan Pereiro meer als hangende spits lijkt me waar Locadia en Lozano meer naar binnen staan? Die voorste zes posities staan dan wel prima, al zal Cocu toch wel voor Luuk gaan waarschijnlijk. Pröpper zouden jullie eigenlijk moeten verkopen voor een leuke prijs om die verdedigers te financiëren
Van Maarten Wijffels mogen we niet bedelen om Hendrixquote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Schaduwspits, Hangende spits inderdaad.
Maarten Wijffels Est un imbecil.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Maarten Wijffels mogen we niet bedelen om Hendrix.
Nou nou nou.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Vooralsnog elk jaar teruggevallen''.
Is dat een Cocu-pijper of zo?
Ik maak me alleen zorgen over de blessuregevoeligheid van Hendrix. Is ieder seizoen wel een tijd geblesseerd geweest.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Vooralsnog elk jaar teruggevallen''.
Is dat een Cocu-pijper of zo?
Prima toch, krijgen die jongens erachter ook speeltijd.quote:Op zaterda nietg 8 juli 2017 09:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik maak me alleen zorgen over de blessuregevoeligheid van Hendrix. Is ieder seizoen wel een tijd geblesseerd geweest.
Rosario. Of Rigo. Gewoon eens voor de leeuwen gooien.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 09:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik maak me alleen zorgen over de blessuregevoeligheid van Hendrix. Is ieder seizoen wel een tijd geblesseerd geweest.
Goffetomme wat zitten we weer op één lijn Badder.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 10:28 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Prima toch, krijgen die jongens erachter ook speeltijd.
Iets met 'great minds'.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 10:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goffetomme wat zitten we weer op één lijn Badder.
er is gewoon roofbouw gepleegd op die jongen. Toen hij weer echt fit was na een rust periode speelde hij gewoon uitstekend.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:31 schreef nickhguitar het volgende:
Toch jammer dat hij gaat, al leek het heilige vuur afgelopen seizoen al aardig gedoofd. Verdiend imo wel een mooi afscheid, komt dat nog?
Zo doe je net of het een 17-jarige is die net komt kijken en slecht begeleid wordt.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er is gewoon roofbouw gepleegd op die jongen. Toen hij weer echt fit was na een rust periode speelde hij gewoon uitstekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |