Ehm, waarom heb je het over Gudmundsson als middenvelder terwijl hij praktisch het hele seizoen als buitenspeler speelde (waar al niet zoveel opties voor PSV zijn maar dat geheel terzijde).quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:01 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Qua talent schat ik Gudmundsson hoger in dan Rosario, alleen is het verschil dat Rosario kennelijk de opdrachten die hij meekrijgt beter uitvoert en daarvoor beloond wordt.
En om in één keer drie middenvelders uit de jeugd over te halen is gewoon te veel van het goede.
[..]
Misschien is hij wel niet zo goed als jij denkt?
Omdat hij bij Jong een gemaakte buitenspeler is. Doet het daar prima op die positie, maar gaat het bij PSV 1 nooit redden als buitenspeler. Geloof ik werkelijk niets van. Hij mist pure snelheid en variatie in zijn spel. Ook qua passeerbeweging vind ik hem niet overtuigen. Overzicht heeft hij wel, maar meeverdedigen staat niet op zijn lijstje.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ehm, waarom heb je het over Gudmundsson als middenvelder terwijl hij praktisch het hele seizoen als buitenspeler speelde (waar al niet zoveel opties voor PSV zijn maar dat geheel terzijde).
Ah, oké. Dat zou goed kunnen. Ik zie slechts op vrijdag beeldfragmenten voorbijkomen maar daar sprong het wel leuk in het oogquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:09 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Omdat hij bij Jong een gemaakte buitenspeler is. Doet het daar prima op die positie, maar gaat het bij PSV 1 nooit redden als buitenspeler. Geloof ik werkelijk niets van. Hij mist pure snelheid en variatie in zijn spel. Ook qua passeerbeweging vind ik hem niet overtuigen. Overzicht heeft hij wel, maar meeverdedigen staat niet op zijn lijstje.
Maar goed, misschien denken ze daar bij PSV anders over. Dat zou helemaal verklaren waarom hij niet naar het eerste mag. Ik heb altijd verondersteld dat zijn positie aan de buitenkant bij Jong PSV uit noodzaak was, niet omdat ze in hem een echte buitenspeler zagen. Ik vind het meer een CAM, soort Maher.
Zanka? Goede voetballer. Gaat de top halen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, oké. Dat zou goed kunnen. Ik zie slechts op vrijdag beeldfragmenten voorbijkomen maar daar sprong het wel leuk in het oog.
Overigens is Zanka via een grote omweg bij Huddersfield Town in de Prumjur Liek beland. Hoe voel je je daarbij?
Moeten ze hem wel rustig brengen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zanka? Goede voetballer. Gaat de top halen.
Ik denk dat het qua fatsoenlijke aankopen wel hier bij blijft ja. Of er moet nog een karrevracht aan geld binnenkomen via transfers.quote:
Ik heb er goede hoop op dat Ginkel komt.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat het qua fatsoenlijke aankopen wel hier bij blijft ja. Of er moet nog een karrevracht aan geld binnenkomen via transfers.
Dat kan nog wel, maar ik doelde op echt 'nieuwe' spelers.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb er goede hoop op dat Ginkel komt.
Ik verwacht ook niets meer. Hooguit Luckassen en een vervanger voor Arias als hij vertrekt. Ik ben benieuwd naar Hendrix een seizoen lang.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat het qua fatsoenlijke aankopen wel hier bij blijft ja. Of er moet nog een karrevracht aan geld binnenkomen via transfers.
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat kan nog wel, maar ik doelde op echt 'nieuwe' spelers.
Is het middenveld dan goed bezet naar jouw smaak?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb er goede hoop op dat Ginkel komt.
En toch had ik serieus goede hoop dat ie nog even zou blijven. Of naar de USA zou gaan. Maar niet naar Betis:( maar goed. Als ik iemand het beste gun is het papi welquote:
Klopt. Standaard gelul van een speler die zich enorm gewaardeerd heeft gevoeld op een plek waar hij enorm heeft genoten en succes heeft gehad. Waar zijn kinderen zijn geboren in een periode waarin hij zijn sportieve hoogtepunten heeft gehad. Bij PSV (nationaal en in de CL) en bij Mexico.quote:
Vervanger Moreno uiteraardquote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat moet er eigenlijk nog op zijn minst bij de selectie volgens jullie, naast Van Ginkel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |