Als ik een R&B zodat mensen me daar advies kunnen geven op alles wat niet met geldzaken en recht te maken heeft. mag die dan open? ik moet namelijk advies nemen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:36 schreef Armani XL het volgende:
[..]
En dit is feedback en geen vervolg van je topic.
Zoals ik zei. Maak een nieuw (en ook normaal...) topic aan in R&P waarin je duidelijk je hulpvraag vermeld en ze zullen je daar vast en zeker graag helpen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:38 schreef Wolfjong het volgende:
[..]
Als ik een R&B zodat mensen me daar advies kunnen geven op alles wat niet met geldzaken en recht te maken heeft. mag die dan open? ik moet namelijk advies nemen.
Ik wil hier advies over mijn rechten en geldzaken.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:40 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Zoals ik zei. Maak een nieuw (en ook normaal...) topic aan in R&P waarin je duidelijk je hulpvraag vermeld en ze zullen je daar vast en zeker graag helpen.
Als ik dit topic ga overzetten begin je daar meteen met een valse start dus kun je beter een nieuw topic openen.
R&P vind je hier
En dat heb je gekregen in het topic. Waarop je vervolgens duidelijk op reageerde met:quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:42 schreef Wolfjong het volgende:
[..]
Ik wil hier advies over mijn rechten en geldzaken.
Dus nee, het topic gaat niet open.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:02 schreef Wolfjong het volgende:
[..]
Ik ga die deur niet betalen.
Echt niet ze zoekt het uit.
Nou net gebeld en kan het verhalen bij de staat.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:44 schreef Armani XL het volgende:
[..]
En dat heb je gekregen in het topic. Waarop je vervolgens duidelijk op reageerde met:
[..]
Dus nee, het topic gaat niet open.
dan is het WGR stuk sowieso niet meer nodig om te bespreken.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:47 schreef Wolfjong het volgende:
[..]
Nou net gebeld en kan het verhalen bij de staat.
Zou je even willen praten met je collega Samzzquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:40 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Zoals ik zei. Maak een nieuw (en ook normaal...) topic aan in R&P waarin je duidelijk je hulpvraag vermeld en ze zullen je daar vast en zeker graag helpen.
Als ik dit topic ga overzetten begin je daar meteen met een valse start dus kun je beter een nieuw topic openen.
R&P vind je hier
Stuur maar een mail naar forum@fok.nl met onderbouwing.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:50 schreef Wolfjong het volgende:
[..]
Zou je even willen praten met je collega Samzz
Ik ga ff navragen welke post het is, want hij is verder niet ge-notequote:Op dinsdag 12 september 2017 21:04 schreef kanovinnie het volgende:
Waarom is mijn post hier weg?
WGR / Hoge zorgkosten verwacht, hoog vrijwillig eigen risico
Ik zou zeggen, maak er een topic over aan. Maar het heeft niets te maken met het bestaande probleem van TS.quote:Op vrijdag 22 september 2017 21:34 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Aperte waarheden waren dat Madame. Maar paarlen voor de zwijnen blijkbaar. Door dat "op te ruimen" hou je die onzin en consumentenbedrog in stand. Dat moet je maar willen.
Natuurlijk heeft het dat wel. Het is alweer zo'n topic waar de hooggespannen verwachtingen teleurgesteld worden. Dat is mijn insteek. Het is jammer dat dat niet doorzien wordt.quote:Op vrijdag 22 september 2017 21:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, maak er een topic over aan. Maar het heeft niets te maken met het bestaande probleem van TS.
Je insteek hoeft niet in dat topic in elk geval.quote:Op vrijdag 22 september 2017 21:39 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft het dat wel. Het is alweer zo'n topic waar de hooggespannen verwachtingen teleurgesteld worden. Dat is mijn insteek. Het is jammer dat dat niet doorzien wordt.
Ik heb duizenden van dit soort topics voorbij zien komen. Het komt allemaal op precies hetzelfde neer. En de remedie ligt voor de hand. Maar goed. Paarlen voor de zwijnen.quote:Op vrijdag 22 september 2017 21:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
Je insteek hoeft niet in dat topic in elk geval.
Deze?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 16:53 schreef bleyenburg het volgende:
Is het mogelijk dat een van de moderatoren iets aan dit topic doet?
Ziektewetuitkering terwijl je fysiek in orde bent
staat in WGR.
ik vind het kwalijk en ik word er onpasselijk van
In de toekomst zou je de optie van de TR kunnen proberen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 16:53 schreef bleyenburg het volgende:
Is het mogelijk dat een van de moderatoren iets aan dit topic doet?
Ziektewetuitkering terwijl je fysiek in orde bent
staat in WGR.
ik vind het kwalijk en ik word er onpasselijk van
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 17:59 schreef Mark het volgende:
[..]
In de toekomst zou je de optie van de TR kunnen proberen.
Maar aangezien deze post na mijn laatste reactie kwam en ik sindsdien niet meer in het topic gekeken heb, is het topic langer open gebleven.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 18:04 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Beide moderators posten mee in dat topic.
Ja, 2 posts op het moment dat het totaal nog niet deze kant op leek te gaan. Had ik inderdaad meteen in moeten grijpen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 18:04 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Beide moderators posten mee in dat topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is wat.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |