abonnement Unibet Coolblue
  Moderator vrijdag 30 juni 2017 @ 22:35:37 #52
249559 crew  Lavenderr
pi_172078477
quote:
Dat kun je ook omdraaien natuurlijk. Waarom zou je je kind niet laten vaccineren en blootstellen aan oa mazelen en pokken terwijl de andere kinderen daartegen beschermd zijn?
pi_172078538
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 22:08 schreef Kamina het volgende:

[..]

[..]

Omdat ziekteverwekkers in dat vieze kind van jou ongeremd kunnen groeien en muteren in nieuwe strengen. En tegen die nieuwe strengen is niet gevaccineerd. Dus als jij je kind tot virusfabriek wil maken, slash massaverziekingswapen, vooral doen (niet natuurlijk; vooral niet doen!).

Moet dat nou serieus op deze manier?
pi_172078579
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 22:35 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat kun je ook omdraaien natuurlijk. Waarom zou je je kind niet laten vaccineren en blootstellen aan oa mazelen en pokken terwijl de andere kinderen daartegen beschermd zijn?
Misschien omdat er ook mensen zijn die zo hun vraagtekens zetten bij de veiligheid van vaccins? En liever kiezen voor een natuurlijke manier van weerstand kweken? Ipv een klein kind inspuiten met een cocktail van van alles en nog wat?
  vrijdag 30 juni 2017 @ 22:43:34 #55
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_172078640
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 22:40 schreef YourBrother het volgende:

[..]

Misschien omdat er ook mensen zijn die zo hun vraagtekens zetten bij de veiligheid van vaccins? En liever kiezen voor een natuurlijke manier van weerstand kweken? Ipv een klein kind inspuiten met een cocktail van van alles en nog wat?
Vragen stellen is nooit erg maar dit is mensen bewust en gericht van vaccins weghouden.

Vaccins werken juist op het natuurlijke afweersysteem dus dat is wel leuk dat je dat zo zegt ;)
  vrijdag 30 juni 2017 @ 22:51:54 #56
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_172078861
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 22:40 schreef YourBrother het volgende:

[..]

Misschien omdat er ook mensen zijn die zo hun vraagtekens zetten bij de veiligheid van vaccins? En liever kiezen voor een natuurlijke manier van weerstand kweken? Ipv een klein kind inspuiten met een cocktail van van alles en nog wat?
Als mensen zo dom willen zijn hebben ze daar het recht toe ja. Die wil je alleen niet in bepaalde banen hebben.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 30 juni 2017 @ 23:25:26 #57
456432 Kamina
Tenacious!
pi_172079644
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 22:38 schreef YourBrother het volgende:

[..]

Moet dat nou serieus op deze manier?
Eigenlijk niet, maar dat zijn reacties die kunnen voorkomen bij gevaarlijke uitlatingen als de jouwe. Helaas, maar waar.

Het gaat wel om de gezondheid van iedereen om je heen, en hoe je het ook wendt of keert, de cijfers laten duidelijk zien dat vaccineren samenlevingen beschermt. En daar doe ik het voor.

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 22:40 schreef YourBrother het volgende:

[..]

Misschien omdat er ook mensen zijn die zo hun vraagtekens zetten bij de veiligheid van vaccins? En liever kiezen voor een natuurlijke manier van weerstand kweken? Ipv een klein kind inspuiten met een cocktail van van alles en nog wat?
Zelf zet ik ook vraagtekens bij vaccins, net als ik dat bij alles doe. Ook waar ik vertrouwen in heb, zoals vaccins. Want geloof is niet genoeg wanneer we het hebben over mensenlevens.

Weet je wat écht een natuurlijke blootstelling zou zijn? Je kind met een ongevaccineerd, met mazelen bevlekt, kind laten spelen. Maar dan moet jouw kind niet in een gevaccineerde omgeving hebben geleefd, waar herd immunity bestaat.

Dat betekent wel dat je kind hoogstwaarschijnlijk ziek wordt, en zelfs als het niet sterft, bijzonder grote kans heeft op longvocht en vergrote hersenen, levenslang. Denk aan virale bronchitis en hersenontstekingen. Ondervoeding en vitamine A tekort.

En wat staat daar tegenover? Wat staat daar aantoonbaar tegenover? En dan heb ik het niet over uitzonderingen, want die zijn per definitie uitzonderlijk. Maar volgens de cijfers. Wat staat daar voor?

[ Bericht 50% gewijzigd door Kamina op 30-06-2017 23:34:19 ]
1 + 1 = blauw
  zaterdag 1 juli 2017 @ 00:14:37 #58
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_172080619
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 23:25 schreef Kamina het volgende:

[..]

Eigenlijk niet, maar dat zijn reacties die kunnen voorkomen bij gevaarlijke uitlatingen als de jouwe. Helaas, maar waar.

Het gaat wel om de gezondheid van iedereen om je heen, en hoe je het ook wendt of keert, de cijfers laten duidelijk zien dat vaccineren samenlevingen beschermt. En daar doe ik het voor.

[..]

Zelf zet ik ook vraagtekens bij vaccins, net als ik dat bij alles doe. Ook waar ik vertrouwen in heb, zoals vaccins. Want geloof is niet genoeg wanneer we het hebben over mensenlevens.

Weet je wat écht een natuurlijke blootstelling zou zijn? Je kind met een ongevaccineerd, met mazelen bevlekt, kind laten spelen. Maar dan moet jouw kind niet in een gevaccineerde omgeving hebben geleefd, waar herd immunity bestaat.

Dat betekent wel dat je kind hoogstwaarschijnlijk ziek wordt, en zelfs als het niet sterft, bijzonder grote kans heeft op longvocht en vergrote hersenen, levenslang. Denk aan virale bronchitis en hersenontstekingen. Ondervoeding en vitamine A tekort.

En wat staat daar tegenover? Wat staat daar aantoonbaar tegenover? En dan heb ik het niet over uitzonderingen, want die zijn per definitie uitzonderlijk. Maar volgens de cijfers. Wat staat daar voor?
herd immunity is bullshit.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_172080626
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 00:14 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

herd immunity is bullshit.
Alles wat jij zegt is bullshit.
  zaterdag 1 juli 2017 @ 00:16:41 #60
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_172080644
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 00:14 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

herd immunity is bullshit.
Why?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 1 juli 2017 @ 00:17:24 #61
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_172080649
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 21:59 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Het gaat niet alleen om dode babies.
het draait om buitensporig veel geld verdienen.

Het gaat niet om gezondheid van individu of iets. Dat is het allerlaatste wat de industrie wil.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 1 juli 2017 @ 00:23:49 #62
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_172080721
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 00:17 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

het draait om buitensporig veel geld verdienen.

Het gaat niet om gezondheid van individu of iets. Dat is het allerlaatste wat de industrie wil.
Hoeveel denk je dat een vaccin kost? Laten we mazelen nemen, gezien die eerder besproken werd.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 1 juli 2017 @ 00:24:15 #63
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_172080726
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 22:43 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Vragen stellen is nooit erg maar dit is mensen bewust en gericht van vaccins weghouden.
Dat zou een zege zijn.

Ja dat is ook het doel. Je moet ook zo ver mogelijke wegblijven van de rotzooi.

Tevens zou ik pleiten voor dat men zijn arts of verpleeger aanklaagt voor doodslag met voorbedachten rade.

quote:
Vaccins werken juist op het natuurlijke afweersysteem dus dat is wel leuk dat je dat zo zegt ;)
Dat doen vaccins dus niet.

Dat is nu juist het bedrog.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 1 juli 2017 @ 00:28:05 #64
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_172080772
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 00:15 schreef illusions het volgende:

[..]

Alles wat jij zegt is bullshit.
nee hoor.

Waarom wordt een biljoenenindustrie geloofd? Dit is eigenlijk best kwalijk te noemen

Die hebben absoluut niet het beste met je voor. Die hebben je het liefst nonstop ziek, zwak en misselijk.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_172080780
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 00:24 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat zou een zege zijn.

Ja dat is ook het doel. Je moet ook zo ver mogelijke wegblijven van de rotzooi.

Tevens zou ik pleiten voor dat men zijn arts of verpleeger aanklaagt voor doodslag met voorbedachten rade.

In bepaalde gevallen ben ik voorstander, er worden tegenwoordig te weinig Darwin awards uitgedeeld. Natuurlijke selectie is een prachtig iets, het is alleen zo jammer dat antivaxxers gevaarlijk zijn voor de rest van de mensen die wél nadenken.
quote:
Dat doen vaccins dus niet.

Dat is nu juist het bedrog.
Aha, waar baseer je dat op?
  zaterdag 1 juli 2017 @ 00:37:25 #66
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_172080890
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 00:28 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee hoor.

Waarom wordt een biljoenenindustrie geloofd? Dit is eigenlijk best kwalijk te noemen

Die hebben absoluut niet het beste met je voor. Die hebben je het liefst nonstop ziek, zwak en misselijk.
Al gevonden wat het mazelen vaccin kost?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 1 juli 2017 @ 00:40:54 #67
456432 Kamina
Tenacious!
pi_172080930
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 00:28 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee hoor.

Waarom wordt een biljoenenindustrie geloofd? Dit is eigenlijk best kwalijk te noemen

Die hebben absoluut niet het beste met je voor. Die hebben je het liefst nonstop ziek, zwak en misselijk.
Koop jij dingen die niet werken?

Oh sorry, naturalnews natuurlijk. Dat slik je als zoete koek. En al het andere all over your face.
1 + 1 = blauw
pi_172081024
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 23:25 schreef Kamina het volgende:

[..]

Eigenlijk niet, maar dat zijn reacties die kunnen voorkomen bij gevaarlijke uitlatingen als de jouwe. Helaas, maar waar.

Het gaat wel om de gezondheid van iedereen om je heen, en hoe je het ook wendt of keert, de cijfers laten duidelijk zien dat vaccineren samenlevingen beschermt. En daar doe ik het voor.

[..]

Zelf zet ik ook vraagtekens bij vaccins, net als ik dat bij alles doe. Ook waar ik vertrouwen in heb, zoals vaccins. Want geloof is niet genoeg wanneer we het hebben over mensenlevens.

Weet je wat écht een natuurlijke blootstelling zou zijn? Je kind met een ongevaccineerd, met mazelen bevlekt, kind laten spelen. Maar dan moet jouw kind niet in een gevaccineerde omgeving hebben geleefd, waar herd immunity bestaat.

Dat betekent wel dat je kind hoogstwaarschijnlijk ziek wordt, en zelfs als het niet sterft, bijzonder grote kans heeft op longvocht en vergrote hersenen, levenslang. Denk aan virale bronchitis en hersenontstekingen. Ondervoeding en vitamine A tekort.

En wat staat daar tegenover? Wat staat daar aantoonbaar tegenover? En dan heb ik het niet over uitzonderingen, want die zijn per definitie uitzonderlijk. Maar volgens de cijfers. Wat staat daar voor?
Er zijn geen harde cijfers mbt vaccinatie. En over Herd Immunity bestaan grote twijfels.

https://www.thenhf.com/hf(...)nity-myth-or-reality
  zaterdag 1 juli 2017 @ 00:54:35 #69
456432 Kamina
Tenacious!
pi_172081075
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 00:40 schreef Kamina het volgende:

[..]

Koop jij dingen die niet werken?

Oh sorry, naturalnews natuurlijk. Dat slik je als zoete koek. En al het andere all over your face.
Dat gezegd hebbende, natuurlijk gaat het om geld voor bedrijven, want dat is wat ze bedrijven. Maar een product dat niet werkt, en wel gevaarlijk zou zijn, terwijl het anders bedoeld is, wat voor een businessmodel is dat? Anders natuurlijk dan kwakzalvers als naturalnews natuurlijk. Of zie je die twee toch als gelijke?
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 00:49 schreef YourBrother het volgende:

[..]

Er zijn geen harde cijfers mbt vaccinatie. En over Herd Immunity bestaan grote twijfels.

https://www.thenhf.com/hf(...)nity-myth-or-reality
Je hebt net een paar van je eigen aangedragen grafieken in groot detail gezien, die je eigen standpunt tegenspreken. Wat denk je daarover?

Even de disclaimer van je aangedragen website erbij gepakt (sorry voor de caps; hun ding):
quote:
THIS WEBSITE IS FOR INFORMATION PURPOSES ONLY. BY PROVIDING THE INFORMATION CONTAINED HEREIN WE ARE NOT DIAGNOSING, TREATING, CURING, MITIGATING, OR PREVENTING ANY TYPE OF DISEASE OR MEDICAL CONDITION. BEFORE BEGINNING ANY TYPE OF NATURAL, INTEGRATIVE OR CONVENTIONAL TREATMENT REGIMEN, IT IS ADVISABLE TO SEEK THE ADVICE OF YOUR LICENSED HEALTHCARE PROFESSIONAL.
ALL ARTICLES WITH ATTRIBUTION COPYRIGHT © OF ORIGINAL OWNERS; HEALTH FREEDOM NEWS IS THE TRADE-MARKED NAME OF OUR MAGAZINE.
Goede bron. :N

En trouwens, als je al ietsjes beter zou kijken, dan zie je dat ze in hun quotes dubbele spaties gebruiken; een teken van knippen en plakken. Kortom, ze plakken alleen wat hun ideologie aanhangt, maar nuance negeert. Iets dat essentieel is in wetenschappelijke informatievoorziening.

Dat is alsof ik dit zou doen:
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 00:49 schreef YourBrother het volgende:

[..]

Er zijn harde cijfers mbt vaccinatie. En Herd Immunity .

https://www.thenhf.com/hf(...)nity-myth-or-reality
;)

[ Bericht 2% gewijzigd door Kamina op 01-07-2017 01:00:17 ]
1 + 1 = blauw
pi_172082686
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 00:28 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee hoor.

Waarom wordt een biljoenenindustrie geloofd? Dit is eigenlijk best kwalijk te noemen

Die hebben absoluut niet het beste met je voor. Die hebben je het liefst nonstop ziek, zwak en misselijk.
Drogredenering
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_172082707
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 22:40 schreef YourBrother het volgende:

[..]

Misschien omdat er ook mensen zijn die zo hun vraagtekens zetten bij de veiligheid van vaccins? En liever kiezen voor een natuurlijke manier van weerstand kweken? Ipv een klein kind inspuiten met een cocktail van van alles en nog wat?
Hoe kweek je op natuurlijke wijze weerstand tegen een ziekte dan?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_172083763
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 00:54 schreef Kamina het volgende:

[..]

Dat gezegd hebbende, natuurlijk gaat het om geld voor bedrijven, want dat is wat ze bedrijven. Maar een product dat niet werkt, en wel gevaarlijk zou zijn, terwijl het anders bedoeld is, wat voor een businessmodel is dat? Anders natuurlijk dan kwakzalvers als naturalnews natuurlijk. Of zie je die twee toch als gelijke?

[..]

Je hebt net een paar van je eigen aangedragen grafieken in groot detail gezien, die je eigen standpunt tegenspreken. Wat denk je daarover?

Even de disclaimer van je aangedragen website erbij gepakt (sorry voor de caps; hun ding):

[..]

Goede bron. :N

En trouwens, als je al ietsjes beter zou kijken, dan zie je dat ze in hun quotes dubbele spaties gebruiken; een teken van knippen en plakken. Kortom, ze plakken alleen wat hun ideologie aanhangt, maar nuance negeert. Iets dat essentieel is in wetenschappelijke informatievoorziening.

Dat is alsof ik dit zou doen:

[..]

;)
Aangezien de cijfers voor interpretatie vatbaar zijn, zijn het dus geen hare cijfers. Dus wat jij ook gelooft het is allemaal geinterpreteerd. Keihard bewijs omtrent vaccinaties is er gewoon niet. Er is juist enorm veel twijfel of vaccins wel werken (of zo goed werken) of zoiets als Herd Immunity wel bestaat.

Maar toch geloof jij er zo heilig in dat je vind dat je mijn kind vies moet noemen. Dat neigt imo naar extremisme en daar hou ik persoonlijk niet zo van.
  Moderator zaterdag 1 juli 2017 @ 10:11:41 #73
249559 crew  Lavenderr
pi_172083884
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 10:00 schreef YourBrother het volgende:

[..]

Aangezien de cijfers voor interpretatie vatbaar zijn, zijn het dus geen hare cijfers. Dus wat jij ook gelooft het is allemaal geinterpreteerd. Keihard bewijs omtrent vaccinaties is er gewoon niet. Er is juist enorm veel twijfel of vaccins wel werken (of zo goed werken) of zoiets als Herd Immunity wel bestaat.

Maar toch geloof jij er zo heilig in dat je vind dat je mijn kind vies moet noemen. Dat neigt imo naar extremisme en daar hou ik persoonlijk niet zo van.
Kamina bedoelt waarschijnlijk dat jouw kind niet gevaccineerd is dus 'vies' in de zin van gevaarlijk voor andere kinderen. Maar goed, dit soort termen beter niet gebruiken.
  zaterdag 1 juli 2017 @ 10:21:09 #74
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_172084026
quote:
Goede vraag. Wat kan je gebeuren als je trouw de vaccinaties neemt? Dan ben er je toch immuun voor? Kwestie van tijd dan dan begint het shotten al voordat de kleine ter wereld komt.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zaterdag 1 juli 2017 @ 11:04:33 #75
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_172084898
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 10:00 schreef YourBrother het volgende:

[..]

Aangezien de cijfers voor interpretatie vatbaar zijn, zijn het dus geen hare cijfers. Dus wat jij ook gelooft het is allemaal geinterpreteerd. Keihard bewijs omtrent vaccinaties is er gewoon niet. Er is juist enorm veel twijfel of vaccins wel werken (of zo goed werken) of zoiets als Herd Immunity wel bestaat.

Maar toch geloof jij er zo heilig in dat je vind dat je mijn kind vies moet noemen. Dat neigt imo naar extremisme en daar hou ik persoonlijk niet zo van.
Terwijl een ongevaccineerd kind oneindig veel cleaner is dan toxicwasted gevaccineerd kind.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 1 juli 2017 @ 11:06:10 #76
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_172084932
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 10:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Kamina bedoelt waarschijnlijk dat jouw kind niet gevaccineerd is dus 'vies' in de zin van gevaarlijk voor andere kinderen. Maar goed, dit soort termen beter niet gebruiken.
hoe kan het gevaarlijk zijn. Er wordt dus ondubbelzinnig gezegd Vaccins werken niet en beschermen niet.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  Moderator zaterdag 1 juli 2017 @ 11:21:26 #77
249559 crew  Lavenderr
pi_172085251
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 11:06 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

hoe kan het gevaarlijk zijn. Er wordt dus ondubbelzinnig gezegd Vaccins werken niet en beschermen niet.
Door jou wordt dat gezegd. Dat jij er nog bent is mede te danken aan de vaccinaties, besef je dat wel? Je wilt graag terug naar de middeleeuwen waar mensen dood gingen aan de pest, de pokken en difterie en andere vreselijke ziektes?
pi_172085342
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 11:06 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

hoe kan het gevaarlijk zijn. Er wordt dus ondubbelzinnig gezegd Vaccins werken niet en beschermen niet.
Ja, dat is de irrationele spagaat van de vaccinatiefascisten; "jullie worden verplicht deze spuit tegen kinderziektes te nemen anders gaan mensen die de spuit tegen kinderziektes genomen hebben doodt".

:')
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
  zaterdag 1 juli 2017 @ 11:35:45 #79
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_172085629
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 11:24 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Ja, dat is de irrationele spagaat van de vaccinatiefascisten; "jullie worden verplicht deze spuit tegen kinderziektes te nemen anders gaan mensen die de spuit tegen kinderziektes genomen hebben doodt".

:')
Ja maar hoe kan dat nou als je gevaccineerd bent, dus immuun daartegen zou moeten zijn? Dan heb je toch niets te vrezen voor die kinderziektes want je bent er toch tegen beschermd?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zaterdag 1 juli 2017 @ 12:17:35 #80
262 Re
Kiss & Swallow
pi_172086488
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 11:35 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ja maar hoe kan dat nou als je gevaccineerd bent, dus immuun daartegen zou moeten zijn? Dan heb je toch niets te vrezen voor die kinderziektes want je bent er toch tegen beschermd?
sommige antistoffen blijven niet permanent, andere wel, dus voor de ene heb je hervaccinaties nodig, voor de ander niet
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_172086622
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 11:35 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ja maar hoe kan dat nou als je gevaccineerd bent, dus immuun daartegen zou moeten zijn? Dan heb je toch niets te vrezen voor die kinderziektes want je bent er toch tegen beschermd?
Vaccinatie werkt om verschillende redenen niet bij iedereen. Daarnaast zijn er veel ziektes die mensen immunogecomprimeerd maken. Voor die mensen is het prettig dat genoeg andere mensen zich vaccineren. Als je nog meer vragen hebt hoor ik het graag.
  zaterdag 1 juli 2017 @ 12:33:28 #82
456432 Kamina
Tenacious!
pi_172086902
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 10:00 schreef YourBrother het volgende:

[..]

Aangezien de cijfers voor interpretatie vatbaar zijn, zijn het dus geen hare cijfers. Dus wat jij ook gelooft het is allemaal geinterpreteerd. Keihard bewijs omtrent vaccinaties is er gewoon niet. Er is juist enorm veel twijfel of vaccins wel werken (of zo goed werken) of zoiets als Herd Immunity wel bestaat.
Waar is het interpretabel?

quote:
Maar toch geloof jij er zo heilig in dat je vind dat je mijn kind vies moet noemen. Dat neigt imo naar extremisme en daar hou ik persoonlijk niet zo van.
Als jouw kind vol met ziekten zit, dan vind ik dat vies.

Maar eigenlijk vind ik alle kinderen vies. De ongevaccineerde alleen nog viezer.
1 + 1 = blauw
  zaterdag 1 juli 2017 @ 12:36:40 #83
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_172086995
Je zal maar niet-gevaccineerde buren hebben, voor je het weet heb je iets te pakken. Ga er maar niet op de koffie en als je gaat laat de kinders thuis. Vragen? Welnee. Ik heb het allemaal al eens eerder gehoord :{w
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_172087137
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 12:36 schreef controlaltdelete het volgende:
Je zal maar niet-gevaccineerde buren hebben, voor je het weet heb je iets te pakken. Ga er maar niet op de koffie en als je gaat laat de kinders thuis. Vragen? Welnee. Ik heb het allemaal al eens eerder gehoord :{w
Het zijn smoesjes van de slangenolieverkopers om maar meer knaken te verdienen en mensen bang te maken.

Antilichamen bouw je op door met een goed gestel kinderziektes te krijgen en zo te overleven.

Net als hoe meer reizen hoe meer resistentie je opbouwt tegen allerlei "vreemde" bacteriën.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
  zaterdag 1 juli 2017 @ 12:44:05 #85
262 Re
Kiss & Swallow
pi_172087174
Je moet de risico's nou ook weer niet overdrijven natuurlijk
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 1 juli 2017 @ 12:47:59 #86
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_172087253
De enige die iets met angst doen zijn ook in dit topic de anti vaxxers. Wat een zwart wit stellingnames zeg...
  Moderator zaterdag 1 juli 2017 @ 14:50:28 #87
249559 crew  Lavenderr
pi_172090248
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 11:35 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ja maar hoe kan dat nou als je gevaccineerd bent, dus immuun daartegen zou moeten zijn? Dan heb je toch niets te vrezen voor die kinderziektes want je bent er toch tegen beschermd?
Ik vind dit wel een heel goede vraag.
  zaterdag 1 juli 2017 @ 18:32:17 #88
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_172095348
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 14:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik vind dit wel een heel goede vraag.
Zijn ook al een paar goede antwoorden op gegeven ;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator zaterdag 1 juli 2017 @ 18:41:37 #89
249559 crew  Lavenderr
pi_172095658
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 18:32 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Zijn ook al een paar goede antwoorden op gegeven ;)
Ja, zeker. Maar ik heb ook weleens gedacht dat wanneer je die vaccinaties gehad hebt je niet bang meer hoeft te zijn voor besmetting door ongevaccineerde kinderen. Maar dat is dus niet zo.
  zaterdag 1 juli 2017 @ 19:07:00 #90
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_172096287
Zo kunnen ze hun rotzooi tot in de eeuwigheid slijten. Altijd wel iets waar de mens tegen gevaccineerd moet worden, voeden die angst om (niet) ziek te worden.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 1 juli 2017 @ 19:37:31 #91
39237 crew  H_T
2733
pi_172096925
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 18:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, zeker. Maar ik heb ook weleens gedacht dat wanneer je die vaccinaties gehad hebt je niet bang meer hoeft te zijn voor besmetting door ongevaccineerde kinderen. Maar dat is dus niet zo.
Tetanusinjecties werken ongeveer tien jaar. Daarna is een herhaalinjectie aan te raden als je tot een risicogroep behoort. Tetanusbescherming zit in de standaardvaccinaties, dus je bent ingeënt in de periode dat je regelmatig van je fiets valt of op een andere manier schaafwonden oploopt. Daarna kan je extra beschermende injecties laten zetten, maar voor de meeste mensen is dat niet nodig.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zaterdag 1 juli 2017 @ 19:39:11 #92
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_172096960
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 19:07 schreef controlaltdelete het volgende:
Zo kunnen ze hun rotzooi tot in de eeuwigheid slijten. Altijd wel iets waar de mens tegen gevaccineerd moet worden, voeden die angst om (niet) ziek te worden.
Jij wordt liever gewoon goed stevig ziek? En dat wens je ook je eventuele kinderen toe?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_172097087
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 19:39 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Jij wordt liever gewoon goed stevig ziek? En dat wens je ook je eventuele kinderen toe?
CAD vindt tetanus helemaal niet erg, ook niet voor kinderen. ..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 1 juli 2017 @ 19:48:44 #94
39237 crew  H_T
2733
pi_172097139
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 19:45 schreef Wantie het volgende:

[..]

CAD vindt tetanus helemaal niet erg, ook niet voor kinderen. ..
Toegegeven, het is niet altijd dodelijk. En dan kom je niet in grafieken zoals die ene die eerder gepost is over mazelen

quote:
De gifstoffen kunnen rondom de wond waarmee je de bacterie hebt opgelopen stijfheid geven. Daarnaast kunnen er pijnlijke spierkrampen optreden. Door de spierkrampen kan iemand slikklachten krijgen en ademhalingsproblemen. Iemand kan ook helemaal verkrampen, waardoor het lichaam als een soort hoepel krom trekt. Als complicaties kunnen er botbreuken en hartproblemen ontstaan. Zonder goede behandeling is tetanus dodelijk. Als behandeling worden hoge doseringen antistoffen tegen de gifstof gegeven.
Bron
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_172097149
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 14:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik vind dit wel een heel goede vraag.
Niet iedereen maakt voldoende antistoffen aan tegen de ziekte bij vaccinatie.
Bij voldoende dekkingsgraad is dat geen probleem omdat de kans dat je tegen de ziekteverwekker aanloopt vrijwel nihil is.
Maar als de dekkingsgraad te laag is worden er toch ongevaccineerde personen ziek en kan de ziekte zich verspreiden, waardoor gevaccineerde personen die niet immuun zijn geworden toch ziek worden
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_172097288
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 12:36 schreef controlaltdelete het volgende:
Je zal maar niet-gevaccineerde buren hebben, voor je het weet heb je iets te pakken. Ga er maar niet op de koffie en als je gaat laat de kinders thuis. Vragen? Welnee. Ik heb het allemaal al eens eerder gehoord :{w
Klopt, doe zijn een risico voor je.
Als volwassene wil je geen mazelen of de bof krijgen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zaterdag 1 juli 2017 @ 22:18:51 #97
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_172100751
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 18:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, zeker. Maar ik heb ook weleens gedacht dat wanneer je die vaccinaties gehad hebt je niet bang meer hoeft te zijn voor besmetting door ongevaccineerde kinderen. Maar dat is dus niet zo.
...omdat vaccins niet werken
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_172100925
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 22:18 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

...omdat vaccins niet werken
wel hoor, ik zie de pokken niet meer, net zoals polio.

Zeg eens lambiekje, weet je al welke afweersystemen worden ontweken met vaccinaties? of was het weer een van je brainfarts?
  zaterdag 1 juli 2017 @ 22:27:11 #99
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_172100976
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 22:18 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

...omdat vaccins niet werken
Leugenaar.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator zaterdag 1 juli 2017 @ 23:30:35 #100
249559 crew  Lavenderr
pi_172102662
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 19:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Tetanusinjecties werken ongeveer tien jaar. Daarna is een herhaalinjectie aan te raden als je tot een risicogroep behoort. Tetanusbescherming zit in de standaardvaccinaties, dus je bent ingeënt in de periode dat je regelmatig van je fiets valt of op een andere manier schaafwonden oploopt. Daarna kan je extra beschermende injecties laten zetten, maar voor de meeste mensen is dat niet nodig.
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 19:49 schreef Wantie het volgende:

[..]

Niet iedereen maakt voldoende antistoffen aan tegen de ziekte bij vaccinatie.
Bij voldoende dekkingsgraad is dat geen probleem omdat de kans dat je tegen de ziekteverwekker aanloopt vrijwel nihil is.
Maar als de dekkingsgraad te laag is worden er toch ongevaccineerde personen ziek en kan de ziekte zich verspreiden, waardoor gevaccineerde personen die niet immuun zijn geworden toch ziek worden
Dank allebei.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')