Dus, je krijgt het ook gratis bij de mannetjes?quote:Op donderdag 29 juni 2017 21:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Tsja die narigheid krijg je er gratis bij met de vrouwtjes he. Dat heb ik nu sowieso ook trouwens want meneer is een paar week in Griekenland.
Die komt weer met een luier aan terug natuurlijk.quote:Op donderdag 29 juni 2017 21:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Tsja die narigheid krijg je er gratis bij met de vrouwtjes he. Dat heb ik nu sowieso ook trouwens want meneer is een paar week in Griekenland.
En een zwart harige krullebolquote:Op donderdag 29 juni 2017 21:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Die komt weer met een luier aan terug natuurlijk.
Whehehe.quote:Op donderdag 29 juni 2017 21:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Hopelijk gaat er geen tzatziki in z'n souflaki daar.quote:Op donderdag 29 juni 2017 21:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Nou ik denk als hommel wel regelmatig van 'ja daaag, dit stond niet in de brochure!?' als meneer zich weer eens als een wijf gedraagt. Dan kon ik net zo goed mosselen gaan prikken.quote:Op donderdag 29 juni 2017 21:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dus, je krijgt het ook gratis bij de mannetjes?
Jullie hebben toch een open relatie, tenminste dat wou jij toch?quote:Op donderdag 29 juni 2017 21:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hopelijk gaat er geen tzatziki in z'n souflaki daar.
quote:Op donderdag 29 juni 2017 21:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Das war einmal.quote:Op donderdag 29 juni 2017 21:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Jullie hebben toch een open relatie, tenminste dat wou jij toch?
Tja, zou je dan niet eerst eens testen of dat mossels prikken uberhaupt gaat lukken? Altijd wel prettig om je opties te kennenquote:Op donderdag 29 juni 2017 21:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nou ik denk als hommel wel regelmatig van 'ja daaag, dit stond niet in de brochure!?' als meneer zich weer eens als een wijf gedraagt. Dan kon ik net zo goed mosselen gaan prikken.
Raak je daar zo opgewonden van?quote:Op donderdag 29 juni 2017 21:29 schreef Friek_ het volgende:
Ik pak de tissues erbij jongens, mijn laatste topic.
Kreeg recent zowaar nog een aanbod van een fokster die ik ontmoet had.quote:Op donderdag 29 juni 2017 21:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, zou je dan niet eerst eens testen of dat mossels prikken uberhaupt gaat lukken? Altijd wel prettig om je opties te kennen
Niet op ingegaan natuurlijkquote:Op donderdag 29 juni 2017 21:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kreeg recent zowaar nog een aanbod van een fokster die ik ontmoet had.
Leandra toch. Kinky hoor.quote:Op donderdag 29 juni 2017 21:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zo zo, die Leandra.quote:Op donderdag 29 juni 2017 21:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Klinkt als een recept voor een conflictvrije relatiequote:Op donderdag 29 juni 2017 21:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is al honderd keer veranderd en wie weet nog wel honderd keer. Tsja.
Game theorie is er niets bij.quote:Op donderdag 29 juni 2017 21:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klinkt als een recept voor een conflictvrije relatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |