Dus, je krijgt het ook gratis bij de mannetjes?quote:Op donderdag 29 juni 2017 21:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Tsja die narigheid krijg je er gratis bij met de vrouwtjes he. Dat heb ik nu sowieso ook trouwens want meneer is een paar week in Griekenland.
Die komt weer met een luier aan terug natuurlijk.quote:Op donderdag 29 juni 2017 21:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Tsja die narigheid krijg je er gratis bij met de vrouwtjes he. Dat heb ik nu sowieso ook trouwens want meneer is een paar week in Griekenland.
En een zwart harige krullebolquote:Op donderdag 29 juni 2017 21:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Die komt weer met een luier aan terug natuurlijk.
Whehehe.quote:Op donderdag 29 juni 2017 21:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Hopelijk gaat er geen tzatziki in z'n souflaki daar.quote:Op donderdag 29 juni 2017 21:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Nou ik denk als hommel wel regelmatig van 'ja daaag, dit stond niet in de brochure!?' als meneer zich weer eens als een wijf gedraagt. Dan kon ik net zo goed mosselen gaan prikken.quote:Op donderdag 29 juni 2017 21:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dus, je krijgt het ook gratis bij de mannetjes?
Jullie hebben toch een open relatie, tenminste dat wou jij toch?quote:Op donderdag 29 juni 2017 21:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hopelijk gaat er geen tzatziki in z'n souflaki daar.
quote:Op donderdag 29 juni 2017 21:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Das war einmal.quote:Op donderdag 29 juni 2017 21:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Jullie hebben toch een open relatie, tenminste dat wou jij toch?
Tja, zou je dan niet eerst eens testen of dat mossels prikken uberhaupt gaat lukken? Altijd wel prettig om je opties te kennenquote:Op donderdag 29 juni 2017 21:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nou ik denk als hommel wel regelmatig van 'ja daaag, dit stond niet in de brochure!?' als meneer zich weer eens als een wijf gedraagt. Dan kon ik net zo goed mosselen gaan prikken.
Raak je daar zo opgewonden van?quote:Op donderdag 29 juni 2017 21:29 schreef Friek_ het volgende:
Ik pak de tissues erbij jongens, mijn laatste topic.
Kreeg recent zowaar nog een aanbod van een fokster die ik ontmoet had.quote:Op donderdag 29 juni 2017 21:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, zou je dan niet eerst eens testen of dat mossels prikken uberhaupt gaat lukken? Altijd wel prettig om je opties te kennen
Niet op ingegaan natuurlijkquote:Op donderdag 29 juni 2017 21:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kreeg recent zowaar nog een aanbod van een fokster die ik ontmoet had.
Leandra toch. Kinky hoor.quote:Op donderdag 29 juni 2017 21:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zo zo, die Leandra.quote:Op donderdag 29 juni 2017 21:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Klinkt als een recept voor een conflictvrije relatiequote:Op donderdag 29 juni 2017 21:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is al honderd keer veranderd en wie weet nog wel honderd keer. Tsja.
Game theorie is er niets bij.quote:Op donderdag 29 juni 2017 21:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klinkt als een recept voor een conflictvrije relatie
Ach, dat gaat zo, de kleinste incidenten worden persoonlijk opgevat en op een dag loopt de emmer over en dan komt alles er uit.quote:Op donderdag 29 juni 2017 21:33 schreef Kaas- het volgende:
Ik kom er niet zoveel, maar kan me werkelijk niet voorstellen dat de moderatie in iets als WGR nou echt goed of slecht kan zijn.
Toch wel interessant, van die fok-drama'tjes.
Gewoon mn onderbroekjes.quote:Op donderdag 29 juni 2017 21:30 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Daar gebruik je toch keukenpapier voor man, groter oppervlak.
Plakt lekkerquote:Op donderdag 29 juni 2017 21:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Sky, sky, je hebt nog zoooooooooo veel te leren.
Ik hoop het wel. Zou leuk zijn en ze zei van misschien wel. Ik weet dat mijn berichten aan haar adres op z'n tijd de kans verkleinen en vind dat eigenlijk wel vervelend, maar ermee stoppen is ook weer geen reële optie.quote:Op donderdag 29 juni 2017 21:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Komt Janneke nog naar die meet trouwens?
The reluctant troll?quote:Op donderdag 29 juni 2017 21:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik hoop het wel. Zou leuk zijn en ze zei van misschien wel. Ik weet dat mijn berichten aan haar adres op z'n tijd de kans verkleinen en vind dat eigenlijk wel vervelend, maar ermee stoppen is ook weer geen reële optie.
Nee best serieus eigenlijk.quote:
Met twee homo's samen is geen van beiden rationeel en dan krijg je dat natuurlijk.quote:Op donderdag 29 juni 2017 21:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is al honderd keer veranderd en wie weet nog wel honderd keer. Tsja.
Drama, uiteraard.quote:Op donderdag 29 juni 2017 21:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hai. Moe, zo goed als ziek en ik verveel. Wat er is met dit forum gebeurd?
/klaagzang
Was voor mijn doen ook best lang weg.quote:Op donderdag 29 juni 2017 21:49 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Nee best serieus eigenlijk.
Hoewel Kaas wel weg zou gaan een paar uur geleden vanwege John, herinner ik me nu
Jaquote:
Hij ziet er uit als een ajaxhomo.quote:Op donderdag 29 juni 2017 21:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Goeie speler van duitsland, die die laatste scoort
Niemand is rationeel volgens mijn masterscriptie.quote:Op donderdag 29 juni 2017 21:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Met twee homo's samen is geen van beiden rationeel en dan krijg je dat natuurlijk.
Wat ben ik blij dat ik mossels prik.
In dat geval: Dat komt omdat ik er ben.quote:Op donderdag 29 juni 2017 21:49 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Nee best serieus eigenlijk.
Hoewel Kaas wel weg zou gaan een paar uur geleden vanwege John, herinner ik me nu
Het fenomeen LK niet meenemen in je scriptiequote:Op donderdag 29 juni 2017 21:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Niemand is rationeel volgens mijn masterscriptie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |