Ik heb het niet over doorgaans, ik spreek voor mijzelf. Ik weet niet wat men "doorgaans" vindt. Mijn vrouw is rijk vergeleken met mij. Om maar iets te noemen. De rol als vrouw verwoordt niet goed wat ik bedoel, daar heb je gelijk in. Ik bedoel dat meer als dat zij lekker in haar vel zit. Dat ze een vrouw is en dat ze daar plezier in heeft, in zichzelf heeft, in het leven heeft. Dat ze het niet jammer vindt dat ze is wat ze is en liever anders of iets anders zou zijn geweest. Zoals bv een travestiet of hoe het dan ook mag heten, iemand die zich voelt alsof ie in het verkeerde lichaal zit. Of iemand die vindt dat haar (geldt ook voor een man dus ook zijn) geslacht, haar (hem) beperkt, achterstelt. Want vrouwen en mannen verschillen, en die verschillen hebben in bepaalde situaties hun voor en nadelen. Maar ik bedoel dus een vrouw die zichzelf kent, accepteert en zelfs meer dan accepteert, die dat ook waardeert.quote:Op woensdag 5 juli 2017 07:20 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Wat men hier zegt is letterlijk wat vrouwen ook kunnen denken over andere vrouwen zelfs als ze maar voor 20% of minder biseksueel zijn, en ik ken homo's die zo over vrouwen praten, ze menen het wel, vrouwen zijn sexy enz., maar zonder diepgang, want zo ver gaan hun gevoelens niet, sorry maar dat vind ik niet erg getuigen van heteroseksualiteit. Is niet erg, maar zo worden vrouwen wel misleid. Overigens vind ik de laatste reacties waarin het innerlijk wel wordt meegenomen completer en dus ook meer overkomen als reacties van mannen die oprecht heteroseksueel zijn, hoewel ik dan weer de kriebels krijg van "die tevreden is met haar rol als vrouw en mij accepteert in mijn rol als man" doorgaans hebben mannen nog steeds meer inkomen, status enz, dus wat zegt zo iets nu eigenlijk? Iets waaruit liefde voor de vrouw blijkt? Nou nee. Dat bedoel ik dus, de liefde is afhankelijk van de voorwaarde dat de man zelf beter kan zijn vaak, dat vind ik geen oprechte liefde of passie, want dan is een man niet bereid er al te veel voor op te geven en dient de vrouw meer als ondersteuning om het leven gemakkelijker te maken. Misschien zeur ik nu en werd er iets heel anders bedoeld, maar dan had ik het overtuigender gevonden als er meer werd gefocust over waarom het nu juist voor een man zo aantrekkelijk is dat de vrouw vrouwelijk is in haar rollenpatroon, mits dit haar zelfstandigheid niet ondermijnt.
Dat .... zou ik al eerder een (kleine) fetish noemen .......quote:Op woensdag 5 juli 2017 23:33 schreef MadJackthePirate het volgende:
Voor mij is er ook nog wel een verschil tussen 'ordinair' sexy, gewoon waar je geil van wordt als je ernaar kijkt omdat je een beeld vormt van die persoon en hoe seks met diegene zal zijn... Dan bedoel ik dingen als flinke make-up, chokers, etc.... Maar echt sexy 'sexy' is toch wel een goed passende lange jurk en hoge hakken.
Ferme, duidelijke taal !quote:Op donderdag 6 juli 2017 08:09 schreef corehype het volgende:
ze moet goed kunnen pijpen
pijpen op #1
rest vergeef ik wel
pijpen kreng
Oh op die manier, bedankt voor de uitleg. Ik vraag mij soms ook vaak af waar ligt de grens tussen emancipatie van de vrouw en het niet accepteren van natuurlijke verschillen, als die er al zijn en niet komen door geschiedenis. Maar dat zullen we misschien over 50 jaar wel definitief merken. Maar het is wel logisch ja, denk ook dat veel mannen emancipatie verwarren met transgender en dat snap ik ook wel. Maar dat is niet zo. Ik ken vrouwen die heel zelfstandig en stoer zijn en waarvan ik in eerste instantie dacht dat ze lesbisch waren ofzo vanwege hun " mannelijke" baan en hobby's. Maar dat bleek echt een vooroordeel want ze waren heel blij met hun rol als vrouw wat bleek uit dat ze een man en kinderen hadden en de verzorging op zich namen. Maar ik zie ook steeds meer mannen achter de kinderwagen, zijn die dan transgender? De tijden zijn gewoon heel erg veranderd. Of dat goed is ik weet het niet, maar het zorgt wel voor verwarring als het traditionele rollenpatroon wegvalt ja Maar ik snap wel wat je bedoeld denk ik. Dan gaat het ook er misschien vooral om dat ze zich niet "te min" voelt om zich te gedragen wat men "vrouwelijk" noemt omdat dit "niet geëmancipeerd" zou zijn terwijl ze eigenlijk qua positie heel zelfstandig is? Dat vind ik wel positief als een man er zo over kan denken sorry als ik weer impulsief direct een negatieve reactie schreefquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:45 schreef LeesFoknl het volgende:
Ik heb het niet over doorgaans, ik spreek voor mijzelf. Ik weet niet wat men "doorgaans" vindt. Mijn vrouw is rijk vergeleken met mij. Om maar iets te noemen. De rol als vrouw verwoordt niet goed wat ik bedoel, daar heb je gelijk in. Ik bedoel dat meer als dat zij lekker in haar vel zit. Dat ze een vrouw is en dat ze daar plezier in heeft, in zichzelf heeft, in het leven heeft. Dat ze het niet jammer vindt dat ze is wat ze is en liever anders of iets anders zou zijn geweest. Zoals bv een travestiet of hoe het dan ook mag heten, iemand die zich voelt alsof ie in het verkeerde lichaal zit. Of iemand die vindt dat haar (geldt ook voor een man dus ook zijn) geslacht, haar (hem) beperkt, achterstelt. Want vrouwen en mannen verschillen, en die verschillen hebben in bepaalde situaties hun voor en nadelen. Maar ik bedoel dus een vrouw die zichzelf kent, accepteert en zelfs meer dan accepteert, die dat ook waardeert.
Deze vrouwquote:Op zaterdag 1 juli 2017 21:07 schreef madam-april het volgende:
In de OP staat letterlijk 'Mannen wat vinden jullie sexy aan de vrouw behalve de uiterlijk'..
Toch gaan bijna alle antwoorden op de OP, gedeeltelijk of geheel, over uiterlijke kenmerken..
Alle vrouwen zijn biquote:
https://forum.fok.nl/topic/2385442/1/999#p172207715quote:Op maandag 10 juli 2017 21:08 schreef Cookings het volgende:
[..]
Deze vrouw
Sws vrouwen
ik heb altijd het al gezegd maar mannen blijvem!!!!! En
net nu ik nog even hoop had Dit topic bewijst het weer, Chapeau.
Vind je dat erg? Of heb je daar geen problemen mee?quote:Op donderdag 29 juni 2017 20:05 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik ben een vrouw. En ik weet genoeg van mannen om hier te melden dat mannen slechts letten op benen, billen en borsten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |