abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 juli 2017 @ 10:07:20 #126
108913 Godshand
guide4you
pi_172132999
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2017 20:03 schreef Cookings het volgende:
Wat vinden mannen sexy in een vrouw. Wat trekt bij ze aan Voor vrouwen bestaan de vaak dat er kpt lelijke mannen zijn met aantrekkelijke uitstraling waardoor hij facking sexy en geil is geworden en je hem veeeel eerder zou doen dan een mooie man met een gay gierig karakter.

Mannen wat vinden jullie sexy aan de vrouw behalve de uiterlijk
Welke eigenschappen maken haar sexy
Of welke kleding

En zouden jullie voor een chick gaan die sxy is in karakter maar minder in uiterlijk.. uiterlijk een 6 ofzo. Of een 8 en niet zo sxy in karakter?

Ik ben benieuwd..
Ik vind deze taalaids niet erg sexy :{
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 3 juli 2017 @ 10:59:07 #127
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_172133906
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2017 20:41 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

En het liefst een strakke broek en geen afgetrapte gympies. Gewoon netjes verzorgde kleding ook.
En het liefst een jurkje aan en ..........

Dus niet elke man vindt hetzelfde sexy / mooi.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 3 juli 2017 @ 11:02:43 #128
450228 LeesFoknl
pi_172133965
quote:
3s.gif Op donderdag 29 juni 2017 21:56 schreef Stien_Struis het volgende:
Vrouwen die weten wanneer hun mond te houden en te gebruiken.
_O- _O- _O- _O-
pi_172134524
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 10:59 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

En het liefst een jurkje aan en ..........

Dus niet elke man vindt hetzelfde sexy / mooi.
Jurkje en hakken is het mooist inderdaad O+
  maandag 3 juli 2017 @ 19:24:46 #130
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_172146041
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 20:05 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik ben een vrouw. En ik weet genoeg van mannen om hier te melden dat mannen slechts letten op benen, billen en borsten.
Buik niet vergeten.

En hoofd, maar dat is een na laatste prioriteit net voor persoonlijkheid.

Persoonlijkheid kun je niet neuken en een hoofd hoef je niet te zien tijdens het neuken.

Als vrouw moet je gewoon dienen wanneer dat van je gevraagd wordt.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_172146465
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2017 19:24 schreef fathank het volgende:

[..]

Buik niet vergeten.

En hoofd, maar dat is een na laatste prioriteit net voor persoonlijkheid.

Persoonlijkheid kun je niet neuken en een hoofd hoef je niet te zien tijdens het neuken.

Als vrouw moet je gewoon dienen wanneer dat van je gevraagd wordt.
Ik heb de ideale vrouw voor jou gevonden.
Ongetwijfeld worden jullie heel gelukkig samen!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
^)
  maandag 3 juli 2017 @ 19:45:14 #132
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_172146603
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 19:39 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Ik heb de ideale vrouw voor jou gevonden.
Ongetwijfeld worden jullie heel gelukkig samen!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
^)
Vrouwen hebben ook al geen humor dat blijkt wel weer.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_172146658
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2017 19:45 schreef fathank het volgende:

[..]

Vrouwen hebben ook al geen humor dat blijkt wel weer.
Integendeel want QED.

:+
  dinsdag 4 juli 2017 @ 10:23:46 #134
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_172158476
Ik heb altijd een zwak gehad voor mooie brildragende vrouwen. Vooral als ze dat zo nu en dan doen (als ze hun lenzen niet op hebben of als ze hem niet altijd nodig hebben). Op een of andere manier vind ik dat heel sexy. En hoe truttiger het model hoe beter.

Mooie nr 2 qua sexy zijn vind ik vrouwen met piercings. Vind ik heerlijk ongepolijst.

Ik denk dat de gemene deler is dat ik vrouwen die niet te perfect zijn en een rafelrandje hebben het leukst vind.
pi_172158828
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 10:23 schreef Hexagon het volgende:
Ik heb altijd een zwak gehad voor mooie brildragende vrouwen. Vooral als ze dat zo nu en dan doen (als ze hun lenzen niet op hebben of als ze hem niet altijd nodig hebben). Op een of andere manier vind ik dat heel sexy. En hoe truttiger het model hoe beter.

Mooie nr 2 qua sexy zijn vind ik vrouwen met piercings. Vind ik heerlijk ongepolijst.

Ik denk dat de gemene deler is dat ik vrouwen die niet te perfect zijn en een rafelrandje hebben het leukst vind.
Dat rafelrandje koppel je dus aan iets dat iemand zichzelf heeft aangedaan (truttige bril of piercing). Het is geen rafelrandje dat er uit "nature" al aanwezig is zegmaar.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 11:42:44 #136
450228 LeesFoknl
pi_172160283
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 10:23 schreef Hexagon het volgende:

Ja, dat vind ik ook mooi, een vrouw met grote ogen en een bril. En extra sexy vind ik het als die grote ogen daarbij ook nog loensen / scheel kijken. Serieus, ik heb geen idee waarom.
Ook graag zie ik een klein foutje in het gebit, bv 3 voortanden die wat (te) ver naar voren steken. Jammer dat tegenwoordig iedereen een beugel draagt om een perfekt gebit te krijgen. En verder, wat tanden betreft, heel belangrijk: kleine tanden. Dus niet van die paardentanden. Mooi haar, niet kort. Figuur niet erg dik of dun, kleiner dan mij.

Karakter en zo: niet zeuren, lachen, goede zin, humor, ook zelfspot, zorgzaam, houden van mensen(kinderen) en dieren. Relaxed, geen streber of druk druk druk, vrouwelijk gekleed en vezorgd, goed in haar vel en prima tevreden met haar rol als vrouw en die het ook een man gunt en waardeert (in) zijn rol als man. Ook vind ik leuk een vrouw die graag danst, niet alleen tijdens een bal maar gewoon thuis, liedje opzet en danst. Lol maakt en heeft in het leven. Goede taal en spreekvaardigheid en een prettige stem, niet luid en niet schril. Verder, niet gierig, dus gul en royaal.

Voor de rest maakt het me niet zoveel uit,

:) *O* *;
pi_172160965
Een competitieve instelling vind ik erg sexy. Vrouwelijk, maar niet te tuttig. Sportief en intelligent.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 12:36:59 #138
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_172161440
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 10:41 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Dat rafelrandje koppel je dus aan iets dat iemand zichzelf heeft aangedaan (truttige bril of piercing). Het is geen rafelrandje dat er uit "nature" al aanwezig is zegmaar.
Ja dat doorgaans wel inderdaad. Het kan verwijderd worden en het verbergt de schoonheid een beetje. Dat vind ik uitdagend. Ooit vond ik het niet mooi en vond ik brillen en piercings een beetje jammer. Maar op een of andere manier, en door bepaalde vrouwen in mijn leven, ben ik het juist heel erg aantrekkelijk gaan vinden. Het is alsof haar mooi vinden ondanks die onnatuurlijke dingen nog leuker is geworden.

Snap je het nog :P
  woensdag 5 juli 2017 @ 02:11:55 #139
441812 KetchupFTW
Klassenstrijd der snacksauzen
pi_172180538
Tepelpiercings en chokers.

O, en intelligentie.
“As everybody knows, but the haters & losers refuse to acknowledge, I do not wear a “wig.” My hair may not be perfect but it’s mine.” - Donald Trump, 45th president of the United States.
pi_172181412
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2017 10:03 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Inderdaad, jou mening boeit geen fuck. Dit is een openbaar forum en je praat met anonieme gasten. En hoezo is iedereen homo of een vrouw? Wtf.
Wat men hier zegt is letterlijk wat vrouwen ook kunnen denken over andere vrouwen zelfs als ze maar voor 20% of minder biseksueel zijn, en ik ken homo's die zo over vrouwen praten, ze menen het wel, vrouwen zijn sexy enz., maar zonder diepgang, want zo ver gaan hun gevoelens niet, sorry maar dat vind ik niet erg getuigen van heteroseksualiteit. Is niet erg, maar zo worden vrouwen wel misleid. Overigens vind ik de laatste reacties waarin het innerlijk wel wordt meegenomen completer en dus ook meer overkomen als reacties van mannen die oprecht heteroseksueel zijn, hoewel ik dan weer de kriebels krijg van "die tevreden is met haar rol als vrouw en mij accepteert in mijn rol als man" doorgaans hebben mannen nog steeds meer inkomen, status enz, dus wat zegt zo iets nu eigenlijk? Iets waaruit liefde voor de vrouw blijkt? Nou nee. Dat bedoel ik dus, de liefde is afhankelijk van de voorwaarde dat de man zelf beter kan zijn vaak, dat vind ik geen oprechte liefde of passie, want dan is een man niet bereid er al te veel voor op te geven en dient de vrouw meer als ondersteuning om het leven gemakkelijker te maken. Misschien zeur ik nu en werd er iets heel anders bedoeld, maar dan had ik het overtuigender gevonden als er meer werd gefocust over waarom het nu juist voor een man zo aantrekkelijk is dat de vrouw vrouwelijk is in haar rollenpatroon, mits dit haar zelfstandigheid niet ondermijnt.

[ Bericht 8% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 05-07-2017 07:34:57 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  woensdag 5 juli 2017 @ 07:29:50 #141
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_172181452
Offtopic verwijderd. Criminologie mag elders.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_172203569
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 20:56 schreef -Strawberry- het volgende:
Vrouwelijkheid.
paypal.me/taaladvies
  woensdag 5 juli 2017 @ 22:46:48 #143
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_172203587
quote:
6s.gif Op woensdag 5 juli 2017 02:11 schreef KetchupFTW het volgende:
Tepelpiercings en chokers.

O, en intelligentie.
Maar die drie dingen gaan niet samen? :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_172204833
Voor mij is er ook nog wel een verschil tussen 'ordinair' sexy, gewoon waar je geil van wordt als je ernaar kijkt omdat je een beeld vormt van die persoon en hoe seks met diegene zal zijn... Dan bedoel ik dingen als flinke make-up, chokers, etc.... Maar echt sexy 'sexy' is toch wel een goed passende lange jurk en hoge hakken.
pi_172205650
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 23:33 schreef MadJackthePirate het volgende:
Voor mij is er ook nog wel een verschil tussen 'ordinair' sexy, gewoon waar je geil van wordt als je ernaar kijkt omdat je een beeld vormt van die persoon en hoe seks met diegene zal zijn... Dan bedoel ik dingen als flinke make-up, chokers, etc.... Maar echt sexy 'sexy' is toch wel een goed passende lange jurk en hoge hakken.
als in vieze sex versus elegante seks? :p
pi_172207490
Ik vind het wel belangrijk dat ze normaal doet en geen wollah roepende idioot is. Of beledig ik ts nu?
  donderdag 6 juli 2017 @ 08:09:09 #147
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_172207715
ze moet goed kunnen pijpen
pijpen op #1
rest vergeef ik wel
pijpen kreng
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  donderdag 6 juli 2017 @ 15:46:21 #148
441812 KetchupFTW
Klassenstrijd der snacksauzen
pi_172217337
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 22:46 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Maar die drie dingen gaan niet samen? :P
Hoeft ook niet per se allemaal gecombineerd te worden.
“As everybody knows, but the haters & losers refuse to acknowledge, I do not wear a “wig.” My hair may not be perfect but it’s mine.” - Donald Trump, 45th president of the United States.
pi_172218524
Als ze
Goed kan dansen
Lief is
Vrolijk is
Assertief is
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
  donderdag 6 juli 2017 @ 16:29:52 #150
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_172218556
Hier kun je geen eenduidig antwoord op geven want dat verschilt per man natuurlijk.
Fade to Black
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')