Ok. Dan bij deze:quote:Op zaterdag 1 juli 2017 21:07 schreef madam-april het volgende:
In de OP staat letterlijk 'Mannen wat vinden jullie sexy aan de vrouw behalve de uiterlijk'..
Toch gaan bijna alle antwoorden op de OP, gedeeltelijk of geheel, over uiterlijke kenmerken..
'Nederigheid' synoniem voor: gehoorzaamheid; onderworpenheid; bescheidenheid.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 21:33 schreef Atak het volgende:
[..]
Ok. Dan bij deze:
Nederigheid, intelligentie, gehoorzaamheid, warme persoonlijkheid, goed kunnen luisteren, onderworpen en bescheiden
Dat lijken mij meer eigenschappen voor een hond dan voor een nerd...quote:Op zaterdag 1 juli 2017 21:52 schreef madam-april het volgende:
[..]
'Nederigheid' synoniem voor: gehoorzaamheid; onderworpenheid; bescheidenheid.
Dat is niet helemaal hetzelfde.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 21:52 schreef madam-april het volgende:
[..]
'Nederigheid' synoniem voor: gehoorzaamheid; onderworpenheid; bescheidenheid.
Kun je aan zien wat het "niveau" is van die mannen.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 20:47 schreef madam-april het volgende:
[..]
De meest mannen die ik ken vinden het een pré, maar je hebt wel een punt dat de meeste mannen die ik ken inderdaad zelf van voetbal en F1 houden. Dus 'dezelfde interesses' was een betere beschrijving geweest.
Dan ben je echt een mongooltje eerste klasse als een man zoiets zou vindenquote:Op zaterdag 1 juli 2017 19:56 schreef madam-april het volgende:
[..]Dus omdat jou het niet interesseert en jij dat niet belangrijk vindt, zijn er geen mannen die dat wel heel erg aantrekkelijk vinden bij een vrouw?
Ik zeg trouwens nergens dat alle mannen dat aantrekkelijk vinden..
Ff he... Wat denk je nou zelf gast. Mannen zijn visueel ingestelde wezens. Een vrouw moet strak zijn. En goede vormen hebben. Groots respect voor de vrouwen die hun body onderhouden door veel te sporten.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 21:07 schreef madam-april het volgende:
In de OP staat letterlijk 'Mannen wat vinden jullie sexy aan de vrouw behalve de uiterlijk'..
Toch gaan bijna alle antwoorden op de OP, gedeeltelijk of geheel, over uiterlijke kenmerken..
Wat is hun "niveau" dan precies?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:08 schreef KipRijstBroccoli het volgende:
[..]
Kun je aan zien wat het "niveau" is van die mannen.
Waarom zou ik 'een mongooltje eerste klasse' zijn als 'een man zoiets zou vinden'?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:10 schreef KipRijstBroccoli het volgende:
[..]
Dan ben je echt een mongooltje eerste klasse als een man zoiets zou vinden
Ten eerste: 'gast'quote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:14 schreef KipRijstBroccoli het volgende:
[..]
Ff he... Wat denk je nou zelf gast. Mannen zijn visueel ingestelde wezens. Een vrouw moet strak zijn. En goede vormen hebben. Groots respect voor de vrouwen die hun body onderhouden door veel te sporten.
En daarbij vrouwen zijn ook best wel heel vaak visueel ingesteld tegenwoordig! Dat is ook bijna alleen maar fysieke aantrekkelijkheid en hup op naar de volgende etc etc.
Qftquote:Op zaterdag 1 juli 2017 18:41 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat is alleen bij vrouwen die je niet geschikt acht voor een relatie en waar je alleen seks mee wilt.
Heb je de OP überhaupt gelezen?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:30 schreef Cockwhale het volgende:
Zandloper figuurtje met ronde billen, kleding die figuur benadrukken, flirterige blikken, uitdagende manier van lopen en gedragen, speels met een stout randje, oprecht zelfvertrouwen.
Negerinnen stinkenquote:Op donderdag 29 juni 2017 20:38 schreef Cookings het volgende:
[..]
eindeluk mensen neem voorbeeld van deze gastnegerinnen zijn wel fcking geil
Ts is een man dus?quote:Op donderdag 29 juni 2017 20:38 schreef Cookings het volgende:
[..]
eindeluk mensen neem voorbeeld van deze gastnegerinnen zijn wel fcking geil
Dat is generaliserend en kort door de bocht. Een vrouw zonder mooi gezicht met mooie benen, billen en borsten is niks imo. Een slecht innerlijk is nog erger.quote:Op donderdag 29 juni 2017 20:05 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik ben een vrouw. En ik weet genoeg van mannen om hier te melden dat mannen slechts letten op benen, billen en borsten.
quote:Op zondag 2 juli 2017 09:13 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ben het eens met madam-april.
Als de mannen hier serieus zijn, dan hadden ze "niks" moeten antwoorden, want ze beantwoorden niet de vraag. Als ze sarcastisch zijn omdat ze op de ts neerkijken vanwege de "domme" vraag, of omdat ze geen enkele vraag serieus beantwoorden, tja, het zal wel bij fok horen. Blijkbaar is men in dit topic allemaal homo of een vrouw, of vind het niet erg zo over te komen, want daar doet het mij aan denken. Maar ja, wat maakt het uit? Ik ben toch maar 1 van de 100.000 Nederlandse vrouwen van mijn leeftijd statistisch gezien is mijn mening helemaal niet interessant.
Wat door de één als slecht gezien wordt, is voor een ander prima. Bovendien is het tussen vrouwen onderling vaak een probleem en bij burenruzies gebruikt men dezelfde negatieve kwalificaties voor de ander. Conclusie..een slecht innerlijk is gelul.quote:Op zondag 2 juli 2017 13:27 schreef Firewarrior het volgende:
Ik zou gaan voor een chick die "sexy" is in karakter en een 6 is in uiterlijk, mits je met "sexy" bedoeld dat ze een goed innerlijk heeft.
[..]
Dat is generaliserend en kort door de bocht. Een vrouw zonder mooi gezicht met mooie benen, billen en borsten is niks imo. Een slecht innerlijk is nog erger.
Er zijn mensen die leugens en bedrog prima vinden? Lijkt me stug, niemand wordt graag in de zeik genomen.quote:Op zondag 2 juli 2017 14:02 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Wat door de één als slecht gezien wordt, is voor een ander prima. Bovendien is het tussen vrouwen onderling vaak een probleem en bij burenruzies gebruikt men dezelfde negatieve kwalificaties voor de ander. Conclusie..een slecht innerlijk is gelul.
Bovendien maakt liefde blind en iedere plooi wordt in het beginstadium niet als een probleem gezien. Dus """"als"""" jij iets lekkers bij de koffie zou hebben waar je de passie mee deelt en een relatie mee begint ben je waarschijnlijk niet zo gefocused op het negatieve.
Inderdaad, jou mening boeit geen fuck. Dit is een openbaar forum en je praat met anonieme gasten. En hoezo is iedereen homo of een vrouw? Wtf.quote:Op zondag 2 juli 2017 09:13 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ben het eens met madam-april.
Als de mannen hier serieus zijn, dan hadden ze "niks" moeten antwoorden, want ze beantwoorden niet de vraag. Als ze sarcastisch zijn omdat ze op de ts neerkijken vanwege de "domme" vraag, of omdat ze geen enkele vraag serieus beantwoorden, tja, het zal wel bij fok horen. Blijkbaar is men in dit topic allemaal homo of een vrouw, of vind het niet erg zo over te komen, want daar doet het mij aan denken. Maar ja, wat maakt het uit? Ik ben toch maar 1 van de 100.000 Nederlandse vrouwen van mijn leeftijd statistisch gezien is mijn mening helemaal niet interessant.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |