abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_172099613
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 21:07 schreef madam-april het volgende:
In de OP staat letterlijk 'Mannen wat vinden jullie sexy aan de vrouw behalve de uiterlijk'..

Toch gaan bijna alle antwoorden op de OP, gedeeltelijk of geheel, over uiterlijke kenmerken..
Ok. Dan bij deze:

Nederigheid, intelligentie, gehoorzaamheid, warme persoonlijkheid, goed kunnen luisteren, onderworpen en bescheiden
pi_172100112
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 21:33 schreef Atak het volgende:

[..]

Ok. Dan bij deze:

Nederigheid, intelligentie, gehoorzaamheid, warme persoonlijkheid, goed kunnen luisteren, onderworpen en bescheiden
'Nederigheid' synoniem voor: gehoorzaamheid; onderworpenheid; bescheidenheid.
  zaterdag 1 juli 2017 @ 21:54:19 #103
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_172100153
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 21:52 schreef madam-april het volgende:

[..]

Dat lijken mij meer eigenschappen voor een hond dan voor een nerd...
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_172100155
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 21:52 schreef madam-april het volgende:

[..]

Dat is niet helemaal hetzelfde.
pi_172100492
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 20:47 schreef madam-april het volgende:

[..]

De meest mannen die ik ken vinden het een pré, maar je hebt wel een punt dat de meeste mannen die ik ken inderdaad zelf van voetbal en F1 houden. Dus 'dezelfde interesses' was een betere beschrijving geweest. :)
Kun je aan zien wat het "niveau" is van die mannen. :')
pi_172100537
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 19:56 schreef madam-april het volgende:

[..]

:') Dus omdat jou het niet interesseert en jij dat niet belangrijk vindt, zijn er geen mannen die dat wel heel erg aantrekkelijk vinden bij een vrouw?

Ik zeg trouwens nergens dat alle mannen dat aantrekkelijk vinden..
Dan ben je echt een mongooltje eerste klasse als een man zoiets zou vinden :')
pi_172100652
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 21:07 schreef madam-april het volgende:
In de OP staat letterlijk 'Mannen wat vinden jullie sexy aan de vrouw behalve de uiterlijk'..

Toch gaan bijna alle antwoorden op de OP, gedeeltelijk of geheel, over uiterlijke kenmerken..
Ff he... Wat denk je nou zelf gast. Mannen zijn visueel ingestelde wezens. Een vrouw moet strak zijn. En goede vormen hebben. Groots respect voor de vrouwen die hun body onderhouden door veel te sporten.

En daarbij vrouwen zijn ook best wel heel vaak visueel ingesteld tegenwoordig! Dat is ook bijna alleen maar fysieke aantrekkelijkheid en hup op naar de volgende etc etc.
  zaterdag 1 juli 2017 @ 22:16:40 #108
466056 oganesson
ik had mijn momenten
pi_172100706
Irritant genoeg merk ik nu ik ouder wordt dat ik me veel meer voel aangetrokken tot een minder mooie dame die ik met tijd leer kennen en leuk ga vinden en juist een afkeer ontwikkel voor te knappe mensen. Daar zit toch altijd iets arrogants bij dat ik niet langer trek.

Dus doe mij dat 6je maar.
pi_172101619
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 22:08 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Kun je aan zien wat het "niveau" is van die mannen. :')
Wat is hun "niveau" dan precies?

quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 22:10 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Dan ben je echt een mongooltje eerste klasse als een man zoiets zou vinden :')
Waarom zou ik 'een mongooltje eerste klasse' zijn als 'een man zoiets zou vinden'?

quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 22:14 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Ff he... Wat denk je nou zelf gast. Mannen zijn visueel ingestelde wezens. Een vrouw moet strak zijn. En goede vormen hebben. Groots respect voor de vrouwen die hun body onderhouden door veel te sporten.

En daarbij vrouwen zijn ook best wel heel vaak visueel ingesteld tegenwoordig! Dat is ook bijna alleen maar fysieke aantrekkelijkheid en hup op naar de volgende etc etc.
Ten eerste: 'gast' :') Je bent duidelijk niet een al te helder licht..

Ten tweede: Hoe kom je erbij dat alle mannen op 'strak' vallen? :')

Ten derde: TS vroeg naar wat mannen naast het uiterlijk nog meer sexy vinden aan een vrouw. Als je van mening bent dat het alleen om uiterlijk draait dan is het enige ot antwoord dat jij kan geven 'niks'..
pi_172102667
Zandloper figuurtje met ronde billen, kleding die figuur benadrukken, flirterige blikken, uitdagende manier van lopen en gedragen, speels met een stout randje, oprecht zelfvertrouwen.
pi_172102956
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 18:41 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat is alleen bij vrouwen die je niet geschikt acht voor een relatie en waar je alleen seks mee wilt.
Qft
Whatever...
pi_172103000
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 23:30 schreef Cockwhale het volgende:
Zandloper figuurtje met ronde billen, kleding die figuur benadrukken, flirterige blikken, uitdagende manier van lopen en gedragen, speels met een stout randje, oprecht zelfvertrouwen.
Heb je de OP überhaupt gelezen?
pi_172103116
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2017 20:38 schreef Cookings het volgende:

[..]

eindeluk mensen neem voorbeeld van deze gast _O_ negerinnen zijn wel fcking geil :9
Negerinnen stinken
pi_172106490
Ben het eens met madam-april.
Als de mannen hier serieus zijn, dan hadden ze "niks" moeten antwoorden, want ze beantwoorden niet de vraag. Als ze sarcastisch zijn omdat ze op de ts neerkijken vanwege de "domme" vraag, of omdat ze geen enkele vraag serieus beantwoorden, tja, het zal wel bij fok horen. Blijkbaar is men in dit topic allemaal homo of een vrouw, of vind het niet erg zo over te komen, want daar doet het mij aan denken. Maar ja, wat maakt het uit? Ik ben toch maar 1 van de 100.000 Nederlandse vrouwen van mijn leeftijd statistisch gezien is mijn mening helemaal niet interessant.

[ Bericht 7% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 02-07-2017 09:24:11 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_172106849
De pohi van TS :')

Obsession much? :D
  zondag 2 juli 2017 @ 09:53:14 #116
456432 Kamina
Tenacious!
pi_172106914
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 23:41 schreef madam-april het volgende:

[..]

Heb je de OP überhaupt gelezen?
Wtf is een sexy karakter?
1 + 1 = blauw
  zondag 2 juli 2017 @ 10:50:43 #117
466056 oganesson
ik had mijn momenten
pi_172107888
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2017 20:38 schreef Cookings het volgende:

[..]

eindeluk mensen neem voorbeeld van deze gast _O_ negerinnen zijn wel fcking geil :9
Ts is een man dus?
pi_172111241
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 23:45 schreef 20100 het volgende:

[..]

Negerinnen stinken
Valt mee
pi_172111559
Ik zou gaan voor een chick die "sexy" is in karakter en een 6 is in uiterlijk, mits je met "sexy" bedoeld dat ze een goed innerlijk heeft.
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 20:05 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik ben een vrouw. En ik weet genoeg van mannen om hier te melden dat mannen slechts letten op benen, billen en borsten.
Dat is generaliserend en kort door de bocht. Een vrouw zonder mooi gezicht met mooie benen, billen en borsten is niks imo. Een slecht innerlijk is nog erger.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2017 13:28:18 ]
  zondag 2 juli 2017 @ 13:31:41 #120
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_172111675
quote:
1s.gif Op zondag 2 juli 2017 09:13 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Als de mannen hier serieus zijn, dan hadden ze "niks" moeten antwoorden, want ze beantwoorden niet de vraag. Als ze sarcastisch zijn omdat ze op de ts neerkijken vanwege de "domme" vraag, of omdat ze geen enkele vraag serieus beantwoorden, tja, het zal wel bij fok horen. Blijkbaar is men in dit topic allemaal homo of een vrouw, of vind het niet erg zo over te komen, want daar doet het mij aan denken. Maar ja, wat maakt het uit? Ik ben toch maar 1 van de 100.000 Nederlandse vrouwen van mijn leeftijd statistisch gezien is mijn mening helemaal niet interessant.
:') :') :')
pi_172112510
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2017 13:27 schreef Firewarrior het volgende:
Ik zou gaan voor een chick die "sexy" is in karakter en een 6 is in uiterlijk, mits je met "sexy" bedoeld dat ze een goed innerlijk heeft.

[..]

Dat is generaliserend en kort door de bocht. Een vrouw zonder mooi gezicht met mooie benen, billen en borsten is niks imo. Een slecht innerlijk is nog erger.
Wat door de één als slecht gezien wordt, is voor een ander prima. Bovendien is het tussen vrouwen onderling vaak een probleem en bij burenruzies gebruikt men dezelfde negatieve kwalificaties voor de ander. Conclusie..een slecht innerlijk is gelul.

Bovendien maakt liefde blind en iedere plooi wordt in het beginstadium niet als een probleem gezien. Dus """"als"""" jij iets lekkers bij de koffie zou hebben waar je de passie mee deelt en een relatie mee begint ben je waarschijnlijk niet zo gefocused op het negatieve.

[ Bericht 4% gewijzigd door Beathoven op 02-07-2017 14:09:02 ]
pi_172112881
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 23:45 schreef 20100 het volgende:

[..]

Negerinnen stinken
Kokos stinkt niet..
pi_172114918
quote:
1s.gif Op zondag 2 juli 2017 14:02 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Wat door de één als slecht gezien wordt, is voor een ander prima. Bovendien is het tussen vrouwen onderling vaak een probleem en bij burenruzies gebruikt men dezelfde negatieve kwalificaties voor de ander. Conclusie..een slecht innerlijk is gelul.

Bovendien maakt liefde blind en iedere plooi wordt in het beginstadium niet als een probleem gezien. Dus """"als"""" jij iets lekkers bij de koffie zou hebben waar je de passie mee deelt en een relatie mee begint ben je waarschijnlijk niet zo gefocused op het negatieve.
Er zijn mensen die leugens en bedrog prima vinden? Lijkt me stug, niemand wordt graag in de zeik genomen.
pi_172122864
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2017 20:12 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Je bent een matige troll.
Wil je een vrouw die zo'n speelgoedpoppetje voor je op de schoorsteenmantel zet?
pi_172132924
quote:
1s.gif Op zondag 2 juli 2017 09:13 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Inderdaad, jou mening boeit geen fuck. Dit is een openbaar forum en je praat met anonieme gasten. En hoezo is iedereen homo of een vrouw? Wtf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')