aiaiquote:Op vrijdag 30 juni 2017 19:33 schreef cafca het volgende:
[..]
2x echt gevallen, 1× een helm gebroken, 1× 3 tanden.
Verder nog een paar keer onderuit gegaan met wat schaafwonden enzo.
Als je maar lang genoeg fietst gaat de kans dat je op je bek gaat naar 100%.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 19:29 schreef fietsen777 het volgende:
Hoe vaak zijn jullie tijdens het wielrennen gevallen? En iets gebroken?
Nooit, en nooit.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 19:29 schreef fietsen777 het volgende:
Pffff..... Is lang geleden....was een stukje heuvel af. Ik denk 40-45 ofzo. Reed in een gat en sloeg over de kop. Het volgende wat ik me herinner is dat ik uit de ambulance het ziekenhuis in werd gereden. Was nog in het pre-helm tijdperk trouwens.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 19:35 schreef fietsen777 het volgende:
[..]
aiaiEn hoe hard ging je toen? Toen je 3 tanden verloor?
Gulpenerberg?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 19:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Pffff..... Is lang geleden....was een stukje heuvel af. Ik denk 40-45 ofzo. Reed in een gat en sloeg over de kop. Het volgende wat ik me herinner is dat ik uit de ambulance het ziekenhuis in werd gereden. Was nog in het pre-helm tijdperk trouwens.
Op dat punt staat tegenwoordig een bord "fietsers afstappen"
Mooie fiets die propel. Heb ik ook serieus naar gekeken. Nadeel vind ik de eenzijdigheid (vooral voor het vlakke) en de ISP zadelpen. Dat maakt het lastig verkopen.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 19:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ah, ik lieg.
Vandaag is de Propel met disc gepresenteerd.
Op de mountainbike twee keer, dat is niet op de racefiets maar toch. Vorig jaar hersenkneuzing, sleutelbeen gebroken en middenhandsbeentje. Sleutelbeen breken stelt overigens niet zoveel voor.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 19:29 schreef fietsen777 het volgende:
Een hersenkneuzing?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 19:48 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Op de mountainbike twee keer, dat is niet op de racefiets maar toch. Vorig jaar hersenkneuzing, sleutelbeen gebroken en middenhandsbeentje. Sleutelbeen breken stelt overigens niet zoveel voor.
Dat zijn dan weer de berichten die me hoop gevenquote:
Ik blijf het nog altijd jammer vinden dat ik voor de TCR gekozen heb toen en niet de Propel een 4 jaar geleden.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 19:45 schreef Patroon het volgende:
[..]
Mooie fiets die propel. Heb ik ook serieus naar gekeken. Nadeel vind ik de eenzijdigheid (vooral voor het vlakke) en de ISP zadelpen. Dat maakt het lastig verkopen.
Maar hij is wel heel geil en precies mijn geometrie. Slammed zou kunnen, eigenlijk genoeg reden om te kopen
Heb wat opgezocht over een hersenkneuzing, maar dat kan best ernstig zijn. Hoe is dat bij jou verlopen als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 19:48 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Op de mountainbike twee keer, dat is niet op de racefiets maar toch. Vorig jaar hersenkneuzing, sleutelbeen gebroken en middenhandsbeentje. Sleutelbeen breken stelt overigens niet zoveel voor.
Ja, grootste hel wat ik ooit heb meegemaakt, dat gun ik niemand. Of ik ooit weer helemaal de oude word betwijfel ik. Ook al eens scheen en kuitbeen gebroken en moest jaar revalideren maar dat was stukken minder heftig dan een hersenkneuzing.quote:
Dat is ook niet echt een lekkere weg om af te dalen inderdaad. Dan kun je beter iets verderop de nieuwe holle weg pakken en dan via de v Randwijcklaan.quote:
Ik had bewust geen schijfremmen genomen (geluid van remmen op carbon heeft wel wat) maar dat aero stuurtje van de SLX 8.0 Di2 en SLX 9.0 is wel heel mooi. Ik denk dat ik nu nog steeds voor die SLX 8.0 met velgremmen had gekozen al is het wel vreemd dat die nu ¤100 duurder isquote:Op vrijdag 30 juni 2017 19:04 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Dan moet ik er nu ook maar aan geloven, leuke korting al wel. Geil al twee jaar op een Aeroad en wou eigenlijk wachten tot einde van dit jaar. De korting is nu al behoorlijk goed dat ik denk ik ga toehappen. Had overigens liever zonder disc gehad, groep hoger en een fraai aero stuur.
Nooit.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 19:29 schreef fietsen777 het volgende:
Mooie fiets hoor!quote:Op vrijdag 30 juni 2017 20:17 schreef stripe het volgende:
[ afbeelding ]
Hier nooit eerder gepost maar hier een plaatje van m'n nieuwe fiets: Look 586 RSP met Campagnolo Chorus 11s. Benieuwd naar de meningen.
Dank! Ik ook wel, zeker omdat je ze niet vaak ziet. Wat is er mis met een pomp? Hoe moet je dan je reservebandje oppompen?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 20:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Mooie fiets hoor!
Ik vind Look wel een charmant merk. Beetje jammer van de pomp, dat wel.
Die pomp valt gewoon heel erg op. Zal ook wel meevallen als er een bidon in de houder zit, maar toch.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 20:54 schreef stripe het volgende:
[..]
Dank! Ik ook wel, zeker omdat je ze niet vaak ziet. Wat is er mis met een pomp? Hoe moet je dan je reservebandje oppompen?
Oh zo... Ik stoor me er eigenlijk niet aan. Zeker als er twee bidons inzitten zie je die pomp inderdaad nauwelijks.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 21:01 schreef cafca het volgende:
[..]
Die pomp valt gewoon heel erg op. Zal ook wel meevallen als er een bidon in de houder zit, maar toch.
Ik heb zelf een heel klein co2 pompje dat met 2 patronen en een binnenbandje in mijn zadeltasje past.
In volle vaart op een labrador (sleutelbeen los van de schouder, fiets opgevouwen), in de flank gepakt door een auto die geen voorrang gaf (lichte hersenschudding, weer een fiets krom), ardennenafdaling met grind in de bocht (alleen wat bloed), in de eindsprint op het circuit van Sloten (alleen een derailleurpad krom en gat in de band geremd), gepakt door een stilstaande auto die ineens naar links schiet terwijl ik hem inhaal (alleen wat bloed), nog diverse malen op de MTB maar in het zand val je zacht.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 19:29 schreef fietsen777 het volgende:
op de racefiets volgens mij alleen een paar schuivers met schaafwondjes.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 19:29 schreef fietsen777 het volgende:
Ai, fijn in ieder geval dat je er boven op bent gekomen.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 19:56 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ja, grootste hel wat ik ooit heb meegemaakt, dat gun ik niemand. Of ik ooit weer helemaal de oude word betwijfel ik. Ook al eens scheen en kuitbeen gebroken en moest jaar revalideren maar dat was stukken minder heftig dan een hersenkneuzing.
Da's toch wel een flinke lijst zeg, vergeleken met de restquote:Op vrijdag 30 juni 2017 21:15 schreef Dierckxsens het volgende:
[..]
In volle vaart op een labrador (sleutelbeen los van de schouder, fiets opgevouwen), in de flank gepakt door een auto die geen voorrang gaf (lichte hersenschudding, weer een fiets krom), ardennenafdaling met grind in de bocht (alleen wat bloed), in de eindsprint op het circuit van Sloten (alleen een derailleurpad krom en gat in de band geremd), gepakt door een stilstaande auto die ineens naar links schiet terwijl ik hem inhaal (alleen wat bloed), nog diverse malen op de MTB maar in het zand val je zacht.
Valt wel mee dus, over een periode van 15 jaar bekeken.
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 21:16 schreef dop het volgende:
[..]
op de racefiets volgens mij allen een paar schuivers met schaafwondjes.
met de mtb wel wat hardere klappers maar nooit iets gebroken.
zwaarste blesure, zware hersenschudding (dagje ziekenhuis opname)
ook geen grote schades aan de fiets gehad door ongelukken in 30 jaar fietsen
Deze foto is een belediging voor jouw fietsquote:Op vrijdag 30 juni 2017 20:17 schreef stripe het volgende:
[ afbeelding ]
Hier nooit eerder gepost maar hier een plaatje van m'n nieuwe fiets: Look 586 RSP met Campagnolo Chorus 11s. Benieuwd naar de meningen.
Laatste 15 jaar niet meer serieus gevallen, dus misschien heb ik het toch geleerdquote:Op vrijdag 30 juni 2017 21:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
Stelletje brokkenpiloten. Misschien toch nog wat beter leren fietsen.
Roomser dan de paus.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 12:00 schreef Tikbalang het volgende:
Zit ik net naar nieuwsuur te kijken (bvn want buitenland) met een item over Dylan Groeneweg op training bij de A6, wat zie ik op zijn professionele bianchi team lotto racefiets, een zadeltasje.
Nou als profs dat doen waarom lopen sommigen hier daar zo tegenaan te schoppen.
Mooie zaak om te kijken inderdaad. Maar als ik bij een zaak naar binnen ga wil ik toch kunnen voelen aan de dingen die ik wil gaan kopen.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
Niet alleen een nieuwe frame volgend jaar, maar ook nieuwe wielen. Remrand is aardig ingesleten. Dat wordt dan toch uitkijken naar een complete fiets.
Overigens, net even bij bike components binnen geweest. Ze hebben nu allemaal oude fietsen van profs staan. Onder andere die vreemde Lotus tijdritfiets, maar ook de Pinarello's van Team Telekom (tijdrit en gewone fiets). En nog meer nostalgische fietsen. Helaas geen tijd gehad om foto's te maken.
Frame gebroken. Verder alleen schaafwonden op ellebogen, knieen en heupquote:Op vrijdag 30 juni 2017 19:29 schreef fietsen777 het volgende:
Bij Dalen hebben ze ex Giant Alpecin fietsen, ook losse frames te krijgen voor iets van 1000quote:Op vrijdag 30 juni 2017 19:45 schreef Patroon het volgende:
[..]
Mooie fiets die propel. Heb ik ook serieus naar gekeken. Nadeel vind ik de eenzijdigheid (vooral voor het vlakke) en de ISP zadelpen. Dat maakt het lastig verkopen.
Maar hij is wel heel geil en precies mijn geometrie. Slammed zou kunnen, eigenlijk genoeg reden om te kopen
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 22:03 schreef liesje1979 het volgende:
Ik hoorde dat morgen de renners voor de wagen gaan uitfietsen en hem op die manier thuis te brengen. daar vormen ze dan een haag waar wij tussendoor mogen lopen. En ik vind dat fantastisch mooi.
Ik koop liever niet ex ploegenfietsen en ik vind het ook niets als er Giant Alpecin (of wat voor ploeg dan ook) opstaat.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 22:15 schreef Andyy het volgende:
[..]
Bij Dalen hebben ze ex Giant Alpecin fietsen, ook losse frames te krijgen voor iets van 1000
Ik ben laatste tijd regelmatig in Nijmegen eo. Daar kun je mooi fietsen!quote:Op vrijdag 30 juni 2017 19:59 schreef No-P het volgende:
[..]
Dat is ook niet echt een lekkere weg om af te dalen inderdaad. Dan kun je beter iets verderop de nieuwe holle weg pakken en dan via de v Randwijcklaan.
De oude holleweg kom ik ook nog wel eens afdalende wielrenners tegen. Levensgevaarlijk, veel te smal (en dat is ook eenrichtingsverkeer geworden).
Zelf overigens nooit ernstig letsel opgelopen met een val.
Vriend van me heeft hem laten strippen en opnieuw laten spuiten. Bazig fietsje geworden.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 22:50 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik koop liever niet ex ploegenfietsen en ik vind het ook niets als er Giant Alpecin (of wat voor ploeg dan ook) opstaat.
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 22:03 schreef liesje1979 het volgende:
Ik hoorde dat morgen de renners voor de wagen gaan uitfietsen en hem op die manier thuis te brengen. daar vormen ze dan een haag waar wij tussendoor mogen lopen. En ik vind dat fantastisch mooi.
Mooi! Sterkte morgen!quote:Op vrijdag 30 juni 2017 22:03 schreef liesje1979 het volgende:
Krijg je als je op je kop landquote:Op vrijdag 30 juni 2017 23:22 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ben dit voorjaar nog over de kop gegaan de rest ben ik vergeten.
1 keer serieus gevallen. Gebroken schouder en flink diepe schaafwonden. Die zie je nu nog en het is drie jaar geleden. Ik zette aan op een veerooster terwijl het regende.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 19:29 schreef fietsen777 het volgende:
Heel mooi inderdaadquote:Op vrijdag 30 juni 2017 22:03 schreef liesje1979 het volgende:
Dat had ik verkeerd gezien.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 16:07 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Hij is morgen pas buiten de termijn
Ik krijg het allemaal van mijn papa hoorquote:Op vrijdag 30 juni 2017 16:17 schreef Patroon het volgende:
[..]
Haha wat voor eer is er bij Canyon te halen? We zijn niet allemaal zo rijk als jou he...100 is ook maar wisselgeld voor je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |