SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OP door: _--_ en Pg_upCrack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
Je zou dit technisch gezien ook kunnen zien als een toernooi zonder einddatum...beetje zoals The Guinness Book of Records ook tijdloos isquote:Op donderdag 29 juni 2017 01:47 schreef Hdero het volgende:
[..]
Nee, bij de meeste toernooien van noem maar een willekeurig sport, begin je opnieuw en maak je gelijke kans.
Ik geef het op... Damnquote:Op donderdag 29 juni 2017 01:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ga je met weer nog meer voorbeelden komen om je ongenoegen over de regels van dit spel genoeg kracht bij te zetten om je zin door te kunnen drijven, Hdero? En met welk doel doe je dat?
Vind je 't serieus zo belangrijk om in andermans spel 1e te kunnen zijn, een spel wat voor jou eigenlijk niks uit zou moeten maken? Das toch bizar?
En owja, ik weet weer waarom Guus nog steeds boos op me is....is omdat hij 't niet leuk vond dat ik aankaartte dat je ook zonder 't lezen van romans, taalvaardigheid kunt opdoen
Ben ik boos ja?quote:Op donderdag 29 juni 2017 01:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ga je met weer nog meer voorbeelden komen om je ongenoegen over de regels van dit spel genoeg kracht bij te zetten om je zin door te kunnen drijven, Hdero? En met welk doel doe je dat?
Vind je 't serieus zo belangrijk om in andermans spel 1e te kunnen zijn, een spel wat voor jou eigenlijk niks uit zou moeten maken? Das toch bizar?
En owja, ik weet weer waarom Guus nog steeds boos op me is....is omdat hij 't niet leuk vond dat ik aankaartte dat je ook zonder 't lezen van romans, taalvaardigheid kunt opdoen
Ja je bent blijkbaar nog steeds pissig op mijn opmerking over dat je zonder romans ook leesvaardigheid kunt opdoen...wtf dat was echt maaanden terug man!quote:
Katten zijn sowiesoquote:Op woensdag 28 juni 2017 17:50 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Aawwh wat lief! Dat doe ik ook altijd als ik er 1 tegenkom
Poezenbeesten zijn cute
Als je zo'n script maakt (je zei dat je 't in python ging maken?), zou ik dan een niet-compiled versie van dat script mogen hebben?quote:Op woensdag 28 juni 2017 23:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als ik morgen tijd heb maak ik hem even, anders van het weekend.
???quote:Op donderdag 29 juni 2017 02:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet nodig, op een [ afbeelding ][ afbeelding ] staat nml een " [ afbeelding ]-aan"
Vgm heb jij beetje moeite met het inschatten van anderen.quote:Op donderdag 29 juni 2017 02:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja je bent blijkbaar nog steeds pissig op mijn opmerking over dat je zonder romans ook leesvaardigheid kunt opdoen...wtf dat was echt maaanden terug man!
Ja, toen heb ik je wel ff op je nummer gezet...is blijkbaar goed bij je blijven hangen
Precies, volgens -jou-, wat best wel nikszeggend is.quote:Op donderdag 29 juni 2017 02:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vgm heb jij beetje moeite met het inschatten van anderen.
de enige die het daar uberhaupt nog over heeft ben jijquote:Op donderdag 29 juni 2017 02:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Precies, volgens -jou-, wat best wel nikszeggend is.
Beweren dat het een feit is dat het onmogelijk is om teksten te analyseren zonder dat je de betekenis van de teksten zelf begrijpt
Nee, jij. Das nml -de- reden dat je me überhaupt "kent".quote:Op donderdag 29 juni 2017 02:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
de enige die het daar uberhaupt nog over heeft ben jij
ik heb je debiele gedrag daarvoor echt nooit meegekregen iddquote:Op donderdag 29 juni 2017 02:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, jij. Das nml -de- reden dat je me überhaupt "kent".
en danquote:Op donderdag 29 juni 2017 02:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
Precies, tis niet alsof hij meetelt ofzo?
Ja...niks? Een lachertje of een geintje? Tis maar een lijst en die lijst heeft verder geen andere betekenis dan de pixels van de punten zelf waard zijn.quote:Op donderdag 29 juni 2017 02:43 schreef LLgetikt het volgende:
en wat voor eer valt er te behalen met dit spel?
DIT IS EEN KWESTIE VAN OP LEVENDE DOOD ENDEZOENZO!quote:even serieus WAAROM zo serieus
het is niet logisch blijkbaar maarjaquote:Op donderdag 29 juni 2017 02:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja...niks? Een lachertje of een geintje? Tis maar een lijst en die lijst heeft verder geen andere betekenis dan de pixels van de punten zelf waard zijn.
[..]
DIT IS EEN KWESTIE VAN OP LEVENDE DOOD ENDEZOENZO!![]()
Precies.quote:Op donderdag 29 juni 2017 02:44 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
en dan
dat maakt ook niet uit
alsnog iemand zegt iets de andere zegt nee, leg je er dan bij neer.
part of game klaar
Ik ga me daar niet in mengen maar ok, iemand verzint dit spel die zegt zo is het. Andere hebben suggesties ok dat kan, en zegt nee zo gaan we het niet doen. Gezeur gezeur. maarja wat maakt het nou uitquote:Op donderdag 29 juni 2017 02:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Precies.
Eerlijk gezegd vond ik hem wel een puntje hebben wat dat uitsluiten bereft, maar ik werd gelijk dermate gebombardeerd dat ik nauwelijks tijd had om fatsoenlijk alles terug te lezen...en er wordt niet echt beseft wat een takkewerk dat tellen is![]()
![]()
En die hdero was gewoon echt vervelend bezig hier, sloeg veel te ver door van hem...dan ga ik natuurlijk geen telwerk voor hem doenja daag!
![]()
Je kan niet tellenquote:Op donderdag 29 juni 2017 02:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Precies.
Eerlijk gezegd vond ik hem wel een puntje hebben wat dat uitsluiten bereft, maar ik werd gelijk dermate gebombardeerd dat ik nauwelijks tijd had om fatsoenlijk alles terug te lezen...en er wordt niet echt beseft wat een takkewerk dat tellen is![]()
![]()
En die hdero was gewoon echt vervelend bezig hier, sloeg veel te ver door van hem...dan ga ik natuurlijk geen telwerk voor hem doenja daag!
![]()
Je hebt geljk. Ik liet me meeslepen. Ik heb geen vrouw thuis.quote:Op donderdag 29 juni 2017 02:44 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
en dan
dat maakt ook niet uit
alsnog iemand zegt iets de andere zegt nee, leg je er dan bij neer.
part of game klaar
oh.quote:Op donderdag 29 juni 2017 02:50 schreef Hdero het volgende:
[..]
Je hebt geljk. Ik liet me meeslepen. Ik heb geen vrouw thuis.
Maar TS is grotendeels zelf ook schuld.quote:Op donderdag 29 juni 2017 02:51 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
oh.
ja lastig allemaal ja. ff afkoelen![]()
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 29 juni 2017 02:48 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Ik ga me daar niet in mengen maar ok, iemand verzint dit spel die zegt zo is het. Andere hebben suggesties ok dat kan, en zegt nee zo gaan we het niet doen. Gezeur gezeur. maarja wat maakt het nou uit.
ok.quote:Op donderdag 29 juni 2017 02:52 schreef Hdero het volgende:
[..]
Maar TS is grotendeels zelf ook schuld.
in de vergetelheid ja..quote:Op donderdag 29 juni 2017 02:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
En pg luistert echt wel naar voorstellen hoor en ik vond 'm verder heel redelijk.
En uiteindelijk is 't ook allemaal voor de lolligheid, toch?
Dit topic levert wel leuke verhaaltjes op voor later rond een kampvuur met....oh fuk wat lul ik nou![]()
Lets goooooo!quote:Op donderdag 29 juni 2017 02:53 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ok.
ja vind jijmaar okay let it gooooooooooooooo
let it goooooooooooooooo
Stokbrood met kruidenboter (stokbrood moest worden opgemaakt want anders te oud), watermeloen, heb ook nog wat kooksel in de vriezer voor straksquote:
Sjit ik bedoeld pg gevolgd door wat het ook is alweerquote:Op donderdag 29 juni 2017 03:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
Je weet natuurlijk wel dat __--__ hier de TS is he?
Ah dat betekent dan dat mijn punten tóch worden geteld.quote:Op donderdag 29 juni 2017 03:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
Je weet natuurlijk wel dat __--__ hier de TS is he?
quote:Op donderdag 29 juni 2017 03:24 schreef Hdero het volgende:
Maar goed ik heb gewoon te veel pret aan het doorbeledigen van TS, waardoor hij mij sws niet terug gaat nemen. Dan is het mij om te doen deze meuk te verpesten.
quote:Op donderdag 29 juni 2017 03:30 schreef Hdero het volgende:
[..]
Sjit ik bedoeld pg gevolgd door wat het ook is alweer
quote:Op donderdag 29 juni 2017 03:32 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ah dat betekent dan dat mijn punten tóch worden geteld.
Ik ben weer van de partij.![]()
Hoor je dat, __--__ ? Gewoon mij erbij tellen, fuck pg pingface
quote:Op donderdag 29 juni 2017 03:34 schreef Hdero het volgende:
En zo blijft het totdat pg weer aan de macht komt dan schraapt hij mij,maar dan kan __--__ in het daarop volgende topic weer de TS worden en dan schraapt die op zn beurt Pg of juist magnetron weg
![]()
Zo kan het leuk worden
Ik ben bereid om te spelen, BRING IT ON!!!
quote:Op donderdag 29 juni 2017 09:38 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik ben zo blij dat er nu eindelijk een reeks is waar mijn briljante intellect echt tot zijn recht komt.
Ja, stond ineens in de top 10 van actieve topics van heel fok, zelfs actiever dan vele slowchatsquote:
quote:
Oh ik had het eigenlijk tegen Lurkjerot....quote:Op donderdag 29 juni 2017 10:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ja, ik heb nu toch geen tijd om te posten...maar als mensen zo tegen me doen dan prop ik er af en toe nog wel een post bij zo tussendoor.
Wat een haatquote:Op donderdag 29 juni 2017 10:36 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Oh ik had het eigenlijk tegen Lurkjerot....
Ohmy.. serieus medelijden met jequote:Op donderdag 29 juni 2017 10:51 schreef Rodgrod het volgende:
Dat klinkt lekker ja.
Ik moet het doen met zwarte filter koffie
quote:Op donderdag 29 juni 2017 10:56 schreef LurkJeRot het volgende:
Hoe lang denken jullie totdat geschreven schrift helemaal verdwenen is en we uitsluitend nog met emoticons communiceren?
Lekker!quote:Op donderdag 29 juni 2017 10:51 schreef Rodgrod het volgende:
Dat klinkt lekker ja.
Ik moet het doen met zwarte filter koffie
Vorig jaar, in het "Wie gaan er dood in 2016"-topicquote:Op donderdag 29 juni 2017 13:00 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Vast wel tochanders had hij allang dood geweest
Maar ik ben er nog!quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
1 Magnetronkoffie (want met deze slapeloosheid ga ik het echt niet nog een jaar zo volhouden)
Oei dat is dan wel een probleemquote:Op donderdag 29 juni 2017 13:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vorig jaar, in het "Wie gaan er dood in 2016"-topic
[..]
Maar ik ben er nog!![]()
![]()
Ik ook.quote:
Hahahahaquote:Op donderdag 29 juni 2017 16:45 schreef LurkJeRot het volgende:
weer een slecht tijdstip uitgekozen, ik zie het al.
Ohquote:Op donderdag 29 juni 2017 16:46 schreef Martin_marvellous het volgende:
@ sparkle bunny, ik had het tegen flipping coin.
Heb je het tegen devzero of mij?quote:Op donderdag 29 juni 2017 16:51 schreef Martin_marvellous het volgende:
Ik hoop maar dat je 'n meisje bent.
Sparkle_bunny is wel een erg mannelijke naamquote:Op donderdag 29 juni 2017 16:54 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Heb je het tegen devzero of mij?
Ik ben idd een meisje, en waarom hoopte je dat ik geen antwoord gaf?quote:Op donderdag 29 juni 2017 16:55 schreef Martin_marvellous het volgende:
Ik had het tegen jou, maar hoopte dat je niet antwoordde.
quote:Op donderdag 29 juni 2017 16:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Sparkle_bunny is wel een erg mannelijke naam
Dank jequote:Op donderdag 29 juni 2017 17:00 schreef Martin_marvellous het volgende:
Ik gun je een relaxte namiddag, zonder veel antwoorden. *-)
Jij harkt ze wel binnen omdat ik niet opletquote:Op donderdag 29 juni 2017 21:44 schreef devzero het volgende:
Ik wachtte even zodat je 6 punten zou krijgen.
Is die daarom altijd zo laat aanwezig in dit topic?quote:Op donderdag 29 juni 2017 20:42 schreef devzero het volgende:
En straks komt magnetronkoffie weer uit zijn bed voor de nachtploeg in de wegenbouw en dan kunnen wij naar punten fluiten.
Die is van de nachtbrigade inderdaadquote:Op donderdag 29 juni 2017 21:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Is die daarom altijd zo laat aanwezig in dit topic?
Aaah oké.quote:Op donderdag 29 juni 2017 21:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die is van de nachtbrigade inderdaad
Schept toch een ander beeld weer hè.quote:
Lees het topic eens terug. Hele verhalen 's nachts manquote:Op donderdag 29 juni 2017 21:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Schept toch een ander beeld weer hè.
Ja miljaar, heb nog meer te doen dan elf topics terug te lezen.quote:Op donderdag 29 juni 2017 21:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Lees het topic eens terug. Hele verhalen 's nachts man
Nee, afgelopen nacht!quote:Op donderdag 29 juni 2017 22:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja miljaar, heb nog meer te doen dan elf topics terug te lezen.
Ik zal zodadelijk eens kijken, nu even wat opzoeken.quote:
omgquote:Op donderdag 29 juni 2017 20:42 schreef devzero het volgende:
En straks komt magnetronkoffie weer uit zijn bed voor de nachtploeg in de wegenbouw en dan kunnen wij naar punten fluiten.
quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:00 schreef devzero het volgende:
Eigenlijk heeft magnetronkoffie het goed begrepen. Overdag wordt er toch te veel gepost om puntjes te scoren en je kunt beter 's nachts rond 5 uur aanwezig zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |