Mooi zoquote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:26 schreef Pg_up het volgende:
Maar ik reken pas punten mee vanaf deze post
En de tijd hiervoor telt in het andere topic toch?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:26 schreef Pg_up het volgende:
Nee, sorryquote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En de tijd hiervoor telt in het andere topic toch?
nee is het niet.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jawel, want het was volgens jou (de spelleider) het officiele topic.
Regels zijn regels, toen telden de punten hier niet mee, nu tellen ze wel hier meequote:Op zaterdag 24 juni 2017 17:28 schreef Pg_up het volgende:
Punten in het andere topic reken ik niet mee.
Ja is ook wel zo, maar het was voor anderen misschien wel onduidelijk waar ze moesten posten. Maar goed, ik reken jouw punten wel mee dan.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jawel, want het was volgens jou (de spelleider) het officiële topic.
FFS NEE,quote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:40 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Ja is ook wel zo, maar het was voor anderen misschien wel onduidelijk waar ze moesten posten. Maar goed, ik reken jouw punten wel mee dan.
hij staat al fucking eerste. dan wil ik mn punten ook.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:40 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Jij hebt je topic al gekregen, niet zeiken.
Mooi zo. Was anders wel nogal oneerlijk van je geweest zo tegen je trouwste medespelerquote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:40 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Ja is ook wel zo, maar het was voor anderen misschien wel onduidelijk waar ze moesten posten. Maar goed, ik reken jouw punten wel mee dan.
Nee want die telden helemaal niet mee. We beginnen anders pas te tellen vanaf 't moment dat 't hierheen verhuisde, dat lijkt me 't meest logisch en 't meest eerlijk.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:41 schreef _--_ het volgende:
[..]
hij staat al fucking eerste. dan wil ik mn punten ook.
Vanaf deze post tellen de punten in dit topic mee, niet eerderquote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:26 schreef Pg_up het volgende:
Duitser!quote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nah, tis nu geregeld toch? Alles unter controlle
Gewoon vannacht de laatste post maken, dan haal je hem zo inquote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:41 schreef _--_ het volgende:
[..]
hij staat al fucking eerste. dan wil ik mn punten ook.
Duitschland Über Alles!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
denken dat ik tot 2 uur wil opblijven...quote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:44 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Gewoon vannacht de laatste post maken, dan haal je hem zo in.
Precies, stukkie koek kan de was doenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:44 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Gewoon vannacht de laatste post maken, dan haal je hem zo in.
Nou dan blijf je toch lekker niet tot 2 uur op?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:44 schreef _--_ het volgende:
[..]
denken dat ik tot 2 uur wil opblijven...
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Duitschland Über Alles!hotlinking is forbidden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
Je moet er natuurlijk wel wat voor over hebben..quote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:44 schreef _--_ het volgende:
[..]
denken dat ik tot 2 uur wil opblijven...
Precies, gewoon beetje inzet, inspiratie en moeite tonenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:45 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Je moet er natuurlijk wel wat voor over hebben..
Ik vind 'm een beetje vaag maar ken 'm ook niet echt, heb niet echt een uitgesproken mening over hem/haar.quote:
Wie is -_-?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach nu weten we wiens kloon -_- is!
omdat hij die heeft.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:52 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat hij een permban heeft?
Volgens mij was hij diep van binnen wel een sympathieke jongenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind 'm een beetje vaag maar ken 'm ook niet echt, heb niet echt een uitgesproken mening over hem/haar.
Beetje 1000/12 type
Hij is hem gewoon, want anders had ie dat toch niet kunnen weten?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:52 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat hij een permban heeft?
Ah joh, geen mod die in dit topic kijktquote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij is hem gewoon, want anders had ie dat toch niet kunnen weten?
Ik weet trouwens niet in hoeverre dingen als dit besproken mogen worden, de regels worden nogal partijdig toegepast dus beter kijk je uit.
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij is hem gewoon, want anders had ie dat toch niet kunnen weten?
Ik weet trouwens niet in hoeverre dingen als dit besproken mogen worden, de regels worden nogal partijdig toegepast dus beter kijk je uit.
Behalve huggyquote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:54 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Ah joh, geen mod die in dit topic kijkt
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:56 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Reageer je nu op het eerste of op het tweede?
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:26 schreef Pg_up het volgende:
Hokjesdenken is de patat met mayo van de cognitieve haute cuisine.
Waarom heb je zelf geen sig?quote:
Ik voelde de noodzaak niet om iets in mijn sig te zettenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Waarom heb je zelf geen sig?
Is ook geen noodzaak, ik vind 't gewoon leuk.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:59 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Ik voelde de noodzaak niet om iets in mijn sig te zetten
Zit op mn mobiel. Ik zie je sig niet...quote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oké, dan blijf ik je hier gewoon vragen totdat je 't weet
Alstuquote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:24 schreef _--_ het volgende:
[..]
Zit op mn mobiel. Ik zie je sig niet...
quote:Burn it to the ground.
Iemand kapot maken is heel makkelijk. iemand weer helen...dat is pas een uitdaging!
Hokjesdenken is de patat met mayo van de cognitieve haute cuisine.quote:
Doordenkertje he?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:28 schreef _--_ het volgende:
[..]
Wtf betekent dat nou weer...
Nee, denk er maar even over na.quote:
Die snap ik al..quote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, denk er maar even over na.
Maar je kan ook eerst even met 1 van de andere 2 beginnen om even op te warmen
Die laatste gaat over iemands hartbreken etc. En dan die hart wil bij elkaar brengen om het zo maar eens te zeggenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
Vertel dan maar
En anders blijf ik je gewoon vragen
En als je 't weet, dan laat ik je *KUCH* misschien ietsje meer met rust [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:35 schreef _--_ het volgende:
[..]
Die laatste gaat over iemands hartbreken etc. En dan die hart wil bij elkaar brengen om het zo maar eens te zeggen
Uhm...je zit zeker wel in de goede richting, maar het is dan ook een wat meer elementaire wijsheid. Maar zeker geen slechte startquote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:36 schreef _--_ het volgende:
Bijvoorbeeld je crush boos maken en daarna blij
gezelligquote:Op zondag 25 juni 2017 02:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zit nu met wat vrienden op skype te kletsen
moet dat?quote:Op zondag 25 juni 2017 02:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
Dit is toch niet erg zinvol zo he? Jezus
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is ook geen noodzaak, ik vind 't gewoon leuk.
Mag je raden wat hun betekenis is, is lache
Precies!quote:Op zondag 25 juni 2017 12:38 schreef Pg_up het volgende:
En "Hokjesdenken is de patat met mayo van de cognitieve haute cuisine" betekent gewoon dat hokjesdenken dom is. Oftewel: intellectuele armoede.
quote:Op zondag 25 juni 2017 12:41 schreef Pg_up het volgende:
"Iemand kapot maken is heel makkelijk. iemand weer helen...dat is pas een uitdaging!"
Mensen de grond intrappen kan iedereen, anderen helpen is een prestatie. Het eerste is niets om trots op te zijn, het tweede wel.
Das een quote uit de film Donnie Darkoquote:Op zondag 25 juni 2017 13:21 schreef Pg_up het volgende:
Maar wat betekent "Burn it to the ground" nou?
Beetje een kutstreek ja.quote:
hoaxquote:Op zondag 25 juni 2017 15:45 schreef KoningPils het volgende:
Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.
Haha ja maar dat had ik niet meer verwacht.quote:
Helaas zijn er ook bepaalde fokkers die gewoon zeggen "Je hebt gelijk, maar ik geef je toch geen gelijk" en zij nemen hun gelijk, dwingen 't gewoon af en de gevolgen interesseert ze niks.quote:Op zondag 25 juni 2017 15:45 schreef KoningPils het volgende:
Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.
Hope for the best, but experience has tought me to expect the worstquote:Op zondag 25 juni 2017 16:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Haha ja maar dat had ik niet meer verwacht.
Terechte klachtquote:Op zondag 25 juni 2017 16:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Helaas zijn er ook bepaalde fokkers die gewoon zeggen "Je hebt gelijk, maar ik geef je toch geen gelijk" en zij nemen hun gelijk, dwingen 't gewoon af en de gevolgen interesseert ze niks.
Na een paar biertjes is mijn verwachtingspatroon tamelijk positief.quote:Op zondag 25 juni 2017 16:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hope for the best, but experience has tought me to expect the worst
Tussenstand:quote:
T is fake. Kijk maar ik sta.quote:Op zondag 25 juni 2017 16:15 schreef LLgetikt het volgende:
WTF
hoe kan nr 1 zoveel punten hebben![]()
DOORGESTOKEN KAART
Ja ik heb dyscalculie enzo en dyslectiequote:Op zondag 25 juni 2017 16:15 schreef LLgetikt het volgende:
WTF
hoe kan nr 1 zoveel punten hebben![]()
DOORGESTOKEN KAART
o.quote:Op zondag 25 juni 2017 16:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja ik heb dyscalculie enzo en dyslectie![]()
![]()
![]()
Ik geef mezelf zoveel extra nullen, ik cijfer mezelf helemaal wegquote:Op zondag 25 juni 2017 16:16 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
o.
je hebt speciale privileges gekregen
quote:Op zondag 25 juni 2017 16:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik geef mezelf zoveel extra nullen, ik cijfer mezelf helemaal weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |