Beetje een kutstreek ja.quote:
hoaxquote:Op zondag 25 juni 2017 15:45 schreef KoningPils het volgende:
Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.
Haha ja maar dat had ik niet meer verwacht.quote:
Helaas zijn er ook bepaalde fokkers die gewoon zeggen "Je hebt gelijk, maar ik geef je toch geen gelijk" en zij nemen hun gelijk, dwingen 't gewoon af en de gevolgen interesseert ze niks.quote:Op zondag 25 juni 2017 15:45 schreef KoningPils het volgende:
Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.
Hope for the best, but experience has tought me to expect the worstquote:Op zondag 25 juni 2017 16:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Haha ja maar dat had ik niet meer verwacht.
Terechte klachtquote:Op zondag 25 juni 2017 16:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Helaas zijn er ook bepaalde fokkers die gewoon zeggen "Je hebt gelijk, maar ik geef je toch geen gelijk" en zij nemen hun gelijk, dwingen 't gewoon af en de gevolgen interesseert ze niks.
Na een paar biertjes is mijn verwachtingspatroon tamelijk positief.quote:Op zondag 25 juni 2017 16:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hope for the best, but experience has tought me to expect the worst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |