Naja, het is niet persoonlijk maar gericht op je argument van "dit is niet eerlijk, dus scores resetten".quote:Op donderdag 29 juni 2017 01:38 schreef _--_ het volgende:
[..]
Begin je nou persoonlijk aan te vallen wegens gebrek aan argumenten?
Om 10.00 uur?quote:Op donderdag 29 juni 2017 01:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
4 dagen
En ik ging wel naar bed, ga toch ergens anders zeuren...en leugens verspreiden
Je bent 't gewoon met hem eens omdat hij het oneens met mij is, maar dit benoemen is denk ik nu wel zichtbaar genoegquote:
je hebt zeker nog nooit gegamed? Daar zijn -altijd- andere gamers die ergens wel beter in zijn en onmogelijk zijn in te halen (zoals bepaalde Koreaanse gamersquote:Op donderdag 29 juni 2017 01:41 schreef Hdero het volgende:
Op een gegeven moment heeft een stuk of 20 users meer dan 30000 punten en een nieuwkomer is sowieso kansloos. Hoe compenseer je daarvoor?
Lapoquote:Op donderdag 29 juni 2017 01:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
Overigens heb ik naast die guus geluk nog een aantal andere "fans" die om de zoveel tijd als een duveltje uit een doosje tevoorschijn komen om even aan de "fittie" "bij te dragen" door te doen alsof ik "weer bezig ben" ofzo...gewoonlijk mensen die niet op een eerlijke manier van me konden winnen en gewoonlijk met een zure kop.
Overigens wil ik gewoon de lapo hebben, dus post ik nog vrolijk even door
Prik aub dat autistische bubbeltje van je stuk.quote:Op donderdag 29 juni 2017 01:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
Overigens heb ik naast die guus geluk nog een aantal andere "fans" die om de zoveel tijd als een duveltje uit een doosje tevoorschijn komen om even aan de "fittie" "bij te dragen" door te doen alsof ik "weer bezig ben" ofzo...gewoonlijk mensen die niet op een eerlijke manier van me konden winnen en gewoonlijk met een zure kop.
Dat is hoe jij 't ziet, maar ik begrijp je welquote:Op donderdag 29 juni 2017 01:43 schreef _--_ het volgende:
[..]
Prik aub dat autistische bubbeltje van je stuk.
Bam de vergelijking.quote:Op donderdag 29 juni 2017 01:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
Er zullen altijd mensen zijn met meer punten....mensen met meer geld...mensen met meer weetikwats...das gewoon hoe 't is.
quote:Op donderdag 29 juni 2017 01:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
je hebt zeker nog nooit gegamed? Daar zijn -altijd- andere gamers die ergens wel beter in zijn en onmogelijk zijn in te halen (zoals bepaalde Koreaanse gamers![]()
)
Dus je vindt 't op fok niet leuk omdat je hier niet 1e maar 2e staat, met alle andere fokkers onder je? (behalve ik dan)quote:Op donderdag 29 juni 2017 01:44 schreef _--_ het volgende:
[..]
Bam de vergelijking.
De maatschappij is toch niet leuk als je straatarm bent?
Dit topic is niet leuk als je amper punten hebt.
Je waanbeelden doemen weer eens opquote:Op donderdag 29 juni 2017 01:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
Destemeer reden voor jou om je niet zo aan te stellenquote:Op donderdag 29 juni 2017 01:45 schreef Hdero het volgende:
[..]
Dit is geen zulke hardcoregamingcommunity hoor.
Jij vergelijkt die 2 dingen ik niet.quote:Op donderdag 29 juni 2017 01:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus je vindt 't op fok niet leuk omdat je hier niet 1e maar 2e staat, met alle andere fokkers onder je? (behalve ik dan)
Jezus
Nee, bij de meeste toernooien van noem maar een willekeurig sport, begin je opnieuw en maak je gelijke kans.quote:Op donderdag 29 juni 2017 01:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
Er zullen altijd mensen zijn met meer punten....mensen met meer geld...mensen met meer weetikwats...das gewoon hoe 't is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |