wtf Hderoquote:Op woensdag 28 juni 2017 21:08 schreef Hdero het volgende:
[..]
Nee ik groei uit tot je eergste nachtmerrie.
Wat een fittie is ditquote:Op donderdag 29 juni 2017 01:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
wtf Hdero
Je bent boos...of gewoon een boze kutkoter.
Zijn je ouders wel blij met je? (iets met knuppel gooien)
Heb je mijn post gelezen over hoe de 90% regel eerder verstorend kan werken? Ik weet het ook niet zeker, maar tis een idee. Ik probeer gwn mee te denken.quote:
Kom nou, niet gelijk happen op de enige echte boze opmerking van mij. Ik reageerde voor de rest netjes, in iedere reactie zelfs... En hoe dan ook, was de discussie vanaf dat punt voortgegaan.quote:Op donderdag 29 juni 2017 01:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
wtf Hdero
Je bent boos...of gewoon een boze kutkoter.
Zijn je ouders wel blij met je? (iets met knuppel gooien)
Maar dan moeten we iets ander in plaat daarvan verzinnen om concurrentie eerlijk te maken.quote:Op donderdag 29 juni 2017 01:26 schreef Hdero het volgende:
[..]
Heb je mijn post gelezen over hoe de 90% regel eerder verstorend kan werken? Ik weet het ook niet zeker, maar tis een idee. Ik probeer gwn mee te denken.
Het betreft een proces van verfijnen, vallen en opstaan...
Zoals je al weet (of had kunnen weten als je meedenkt ipv tegen te denken), was dat niet je enige echte boze opmerking...en gaat 't ook niet om "echte boze opmerkingen".quote:Op donderdag 29 juni 2017 01:27 schreef Hdero het volgende:
[..]
Kom nou, niet gelijk happen op de enige echte boze opmerking van mij. Ik reageerde voor de rest netjes, in iedere reactie zelfs... En hoe dan ook, was de discussie vanaf dat punt voortgegaan.
Wie geeft wie nou weer 1000 punten voorsprong?quote:Op donderdag 29 juni 2017 01:28 schreef _--_ het volgende:
[..]
Maar dan moeten we iets ander in plaat daarvan verzinnen om concurrentie eerlijk te maken.
(En niet zoals Pg_up iemand 1000 punten voorsprong geven)
Jij hebt 1000 punten voorsprong al alleen op mij. Door de regels van pgup krijg jij die enorme voorsprongen. Kan je zelf niets aan doen.quote:Op donderdag 29 juni 2017 01:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wie geeft wie nou weer 1000 punten voorsprong?
Ehm....dat "1 punt per minuut dat niemand na je post" is zo'n beetje de kern van dit hele spelquote:Op donderdag 29 juni 2017 01:31 schreef _--_ het volgende:
[..]
Jij hebt 1000 punten voorsprong al alleen op mij. Door de regels van pgup krijg jij die enorme voorsprongen. Kan je zelf niets aan doen.
Jij bent gwn boos om dat je ons als dreiging en concurrentie ziet voor je eerste rang status, oftewel plek nummer 1. Die je koste wat het kost wilt behouden.quote:Op donderdag 29 juni 2017 01:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zoals je al weet (of had kunnen weten als je meedenkt ipv tegen te denken), was dat niet je enige echte boze opmerking...en gaat 't ook niet om "echte boze opmerkingen".
Je hele insteek is duidelijk en ik heb de negativiteit van je insteek en houding al meermalen aangekaart.
Je gedraagt je als een discuzeurende bad-loser
Er is toch geen concurrentie meer. Iemand die er net bij zal komen zou die 2.000 punten kunnen dromen aangezien dit topic en te druk is en jij te nolife te werk gaat. 2 dagen geleden ging je zelfs niet naar bed.quote:Op donderdag 29 juni 2017 01:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ehm....dat "1 punt per minuut dat niemand na je post" is zo'n beetje de kern van dit hele spel![]()
Hij -geeft- die punten niet aan mij, maar geeft die punten aan iemand die aan deze regels voldoet en de regels wist je vooraf al.
je had alleen verwacht dat je niet scorematig zo "vernederd" ofzo zou worden door iemand anders..blijkbaar zien jij en Hdero dit wel zo?
Maar als dat je niet bevalt, je hebt nu een ander topic, ga je toch daarheen?
Begin je nou persoonlijk aan te vallen wegens gebrek aan argumenten?quote:Op donderdag 29 juni 2017 01:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zeg __--__...ben je ook jaloers op de postcount van users zoals Tong en haags_kwartiertje? Ga je hierna bij e admins voorstellen om ook hun postcount te resetten omdat je "een eerlijke kans" wilt maken?
Wat een gare discussie is dit zeg
4 dagenquote:Op donderdag 29 juni 2017 01:37 schreef _--_ het volgende:
[..]
Er is toch geen concurrentie meer. Iemand die er net bij zal komen zou die 2.000 punten kunnen dromen aangezien dit topic en te druk is en jij te nolife te werk gaat. 2 dagen geleden ging je zelfs niet naar bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |