Misschien hebben ze het hoofd van Geert er al opgezet. Vindt ie leuk...quote:Op woensdag 28 juni 2017 10:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, dat leidt teveel af van Wilders, natuurlijk.
Is dat geen verkapte doodsverwensing, Linus?quote:Op woensdag 28 juni 2017 10:41 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Misschien hebben ze het hoofd van Geert er al opgezet. Vindt hij leuk...
[ afbeelding ]
Nee, ik geloof van niet.quote:Op woensdag 28 juni 2017 10:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Is dat geen verkapte doodsverwensing, Linus?
Drank maakt meer kapot dan je lief is, he?quote:Op woensdag 28 juni 2017 10:45 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Geert en Hero liggen elkaar niet meer zo echter.
Oh, op die fiets... Ik zat zelf meer aan een houten replica van het hoofd van Wilders te denken.quote:Op woensdag 28 juni 2017 10:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Geeft niks hoor, Wilders zijn hoofd op een houten beeld zie ik als wereldverbetering
Ja, jij bent dan ook veel te lief voor deze harde wereldquote:Op woensdag 28 juni 2017 10:47 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Oh, op die fiets... Ik zat zelf meer aan een houten replica van het hoofd van Wilders te denken.
Krol redt het land, terwijl het partijkartel de burger angst aan probeert te praten. Goed werk Krol.quote:
Wat zegt hij nou eigenlijk. Moet de meetmethode aangepast worden of moet het kabinet even een wereldwijd probleem zomaar oplossen?quote:
Vrijdag heeft mijn zoon zijn eerste prikken gehad in beide beentjes.quote:Op woensdag 28 juni 2017 10:46 schreef Jip141 het volgende:
"Discussie" met een nicht van me gehad die op internet gelezen dat vaccineren niet goed is en ze haar pasgeboren kind eigenlijk niet wilde vaccineren.
Nou ja ik heb me echt wel beheerst want met boosheid overtuig je niemand.
Was wel geïrriteerd.
Mooi. Hopelijk een lang, gezond en gelukkig leven.quote:Op woensdag 28 juni 2017 10:50 schreef Tem het volgende:
[..]
Vrijdag heeft mijn zoon zijn eerste prikken gehad in beide beentjes.
Ik houd nog even vast aan het gedicht van Annie M.G. Schmidt.quote:Op woensdag 28 juni 2017 10:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, jij bent dan ook veel te lief voor deze harde wereld
Lekker onverantwoord weer. Je weet toch dat kinderen daar autisme van krijgen?quote:Op woensdag 28 juni 2017 10:50 schreef Tem het volgende:
[..]
Vrijdag heeft mijn zoon zijn eerste prikken gehad in beide beentjes.
Je kan ook wat verborgen sneren erin verwerken zoals "nou, dan zal ik maar vaak langs komen dit eerste jaar want daarna is het wellicht al te laat".quote:Op woensdag 28 juni 2017 10:46 schreef Jip141 het volgende:
"Discussie" met een nicht van me gehad die op internet gelezen dat vaccineren niet goed is en ze haar pasgeboren kind eigenlijk niet wilde vaccineren.
Was wel geïrriteerd.
Het stoort me dat zelfs opgeleide mensen niet in staat zijn om betrouwbare bronnen te herkennen. Die gewoon geloven dat websites als dewaarheidovervaccineren.nl waar zijn.quote:Op woensdag 28 juni 2017 10:46 schreef Jip141 het volgende:
Was wel geïrriteerd.
Het eerste vooral. En daar heeft hij wel een punt. Als het jaren van toepassing blijft, dan verliest het waarde.quote:Op woensdag 28 juni 2017 10:49 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Wat zegt hij nou eigenlijk. Moet de meetmethode aangepast worden of moet het kabinet even een wereldwijd probleem zomaar oplossen?
Dat hoop ik ook. Bij mij zijn die vaccinaties nooit een discussie.quote:Op woensdag 28 juni 2017 10:50 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Mooi. Hopelijk een lang, gezond en gelukkig leven.
Of meer een regiogebonden niveau toepassen. Zo kan Meppel altijd op groen blijven, en de Schilderswijk op zwart.quote:Op woensdag 28 juni 2017 10:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het eerste vooral. En daar heeft hij wel een punt. Als het jaren van toepassing blijft, dan verliest het waarde.
Maar als jij iemand op straat vraagt wat het dreigingsnivo is dan is het antwoord "Huh? Watte?". Dat heeft namelijk geen ruk met de man in de straat te maken maar is vooral relevant voor politie en andere diensten.quote:Op woensdag 28 juni 2017 10:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het eerste vooral. En daar heeft hij wel een punt. Als het jaren van toepassing blijft, dan verliest het waarde.
Zag inderdaad een bijna overtuigend betoog van het type Universiteit van het leven.quote:Op woensdag 28 juni 2017 10:50 schreef Ryon het volgende:
[..]
Lekker onverantwoord weer. Je weet toch dat kinderen daar autisme van krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |