Exact.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 16:52 schreef Greys het volgende:
[..]
De "leider van het vrije westen" stemt tegen gelijke rechten. Brrr.
Ik weet niet hoor, men kan dat zoveel 'promoten' als men wil, ik er word er geen homo van. En ik denk de meesten niet. Of geloof jij ook in die homo-therapie, dat men 'genezen' kan worden?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 14:26 schreef damsco het volgende:
[..]
Er is niks vreedzaam aan het promoten van homoseksualiteit, het is pervers en een gruwel.
Lafhartig. Dat is wat je bent wanneer je vanuit een religieus oogpunt tegen homoseksualiteit bent en er maar als voorbeeld van de glijdende schaal pedoseksualiteit tegenaan gooit...quote:Op vrijdag 30 juni 2017 16:00 schreef damsco het volgende:
Overigens zal het werkelijk waar aan mijn reest roesten wat jullie vergiftigde geest van dit alles vind, maar ik zal altijd tegen moreel verval strijden.
Net zoals ik dit ook zal doen als de volgende generatie seksuele relaties tussen volwassenen en kinderen als normaal zal gaan bestempelen. Want hoe bizar dit jullie ook mogen klinken, dit zal gaan gebeuren. Jullie allen hebben deze beweging in gang gezet, iets met een glijdende schaal en geen moreel kompas hebben.
Pervers? Ik weet wel wat pervers is.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 14:26 schreef damsco het volgende:
[..]
Er is niks vreedzaam aan het promoten van homoseksualiteit, het is pervers en een gruwel.
Etto, knul, we zijn het zowaar een keer eens, maar je hebt het tegen een trolletjequote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Pervers? Ik weet wel wat pervers is.
Jongeren die worstelen met hun homoseksuele geaardheid nog verder de grond in beuken met je religieuze waanideeën, ze vertellen dat wat en wie ze zijn een GRUWEL is, en dat enkel het feit dat zij zich zich aangetrokken voelen tot personen van hetzelfde geslacht ze een immoreel wezen maakt, gelijkgesteld aan verkrachters, pedo's, moordenaars en rovers.
DAT is pervers, en DAT is de gruwel.
Ik mag hopen dat het een trolletje is.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Etto, knul, we zijn het zowaar een keer eens, maar je hebt het tegen een trolletje
Toch zit er wel iets in. Ik zag laatst nog een filmpje van een 12-jarige jongetje die in een strak leren broekje met make-up en alles stond te twerken tijdens een of andere parade. Gelukkig met een heleboel ontzette reacties eronder, maar toch; dat er ouders en omstanders zijn die het allemaal maar laten gaan is een kwalijke zaak.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Lafhartig. Dat is wat je bent wanneer je vanuit een religieus oogpunt tegen homoseksualiteit bent en er maar als voorbeeld van de glijdende schaal pedoseksualiteit tegenaan gooit...
Neen, er zit niets in, behalve de perverse (ja, echte perverse) neiging van fervente homohaters om appelen met peren te vergelijken.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:20 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Toch zit er wel iets in. Ik zag laatst nog een filmpje van een 12-jarige jongetje die in een strak leren broekje met make-up en alles stond te twerken tijdens een of andere parade. Gelukkig met een heleboel ontzette reacties onder, maar toch; dat er ouders en omstanders zijn die het allemaal maar laten gaan is een kwalijke zaak.
Wordt zelfs weer een hype onder veel alt-rechtse figuren. Ze zijn soms nog conservatiever dan de wahabitische moslims waar ze tegen ageren...quote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:25 schreef Sigaartje het volgende:
Ik vind het onbegrijpelijk dat hier nog discussie over is.
Ik sta er echt van te kijken hoe sommige mensen denken. Ik dacht dat we dat station allang waren gepasseerd.
Echt een misser voor sommige Fokkers hier.
Die paar Fokkers zijn niet zo boeiend. Dat Merkel tegen heeft gestemd vind ik opvallender. Wat een idioot en dat moet een land als Duitsland leiden.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:25 schreef Sigaartje het volgende:
Ik vind het onbegrijpelijk dat hier nog discussie over is.
Ik sta er echt van te kijken hoe sommige mensen denken. Ik dacht dat we dat station allang waren gepasseerd.
Echt een misser voor sommige Fokkers hier.
Ja en nee.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 11:55 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Oude testament is niet voor Christenen dombo. Het gaat om de nieuwe testament.
Heeft ze tegen gestemd? Dat wist ik niet. Dat is erg.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:29 schreef bascross het volgende:
[..]
Die paar Fokkers zijn niet zo boeiend. Dat Merkel tegen heeft gestemd vind ik opvallender. Wat een idioot en dat moet een land als Duitsland leiden.
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:31 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Heeft ze tegen gestemd? Dat wist ik niet. Dat is erg.
Onze grote Europese leider.quote:In Duitsland mogen homo's voortaan trouwen. De Bondsdag heeft met 393 stemmen voor ingestemd met het huwelijk. 226 politici, onder wie bondskanselier Merkel, stemden tegen de 'Ehe für alle'. Volgens Merkel is het huwelijk iets tussen man en vrouw. Vier parlementariërs onthielden zich van stemming.
http://nos.nl/artikel/218(...)et-homohuwelijk.html
Ik ben verbaasd. Ik ben geen homo, maar ik ben wel voor gelijke rechten. Ik vind het achterhaald dat zoiets niet kan.quote:
Die is er niet, maar hij zoekt iets om mee te slaan.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 16:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is er schadelijk aan de homoseksuele 'levensstijl'?
Jouw 'eigen' morele kijk op dit onderwerp lijkt ook slechts het gevolg van maatschappelijke druk uit het verleden.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 15:11 schreef damsco het volgende:
Ik weiger mij dergelijke zaken te laten opleggen vanuit maatschappelijke druk en volg mijn eigen morele kompas.
Het gaat om de gedachte erachter. Een goed argument is; gelijke rechten. Een slecht argument is; vrijheid = (alles) moet kunnen. De laatste is een glijdende schaal.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Neen, er zit niets in, behalve de perverse (ja, echte perverse) neiging van fervente homohaters om appelen met peren te vergelijken.
Sorry, hier raak ik even de draad kwijt. Wat heeft alles moet kunnen te maken met gelijke rechten voor iedereen?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:40 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het gaat om de gedachte erachter. Een goed argument is; gelijke rechten. Een slecht argument is; vrijheid = (alles) moet kunnen. De laatste is een glijdende schaal.
Hoe leidt het accepteren van volwassenen zoals ze zijn wat betreft relatie- en seksuele voorkeur, wanneer die voorkeur zich simpelweg uit in een verbintenis aangaan met een andere volwassene van hetzelfde geslacht tot 'alles moet kunnen'???quote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:40 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het gaat om de gedachte erachter. Een goed argument is; gelijke rechten. Een slecht argument is; vrijheid = (alles) moet kunnen. De laatste is een glijdende schaal.
Het gaat over de misvatting die in populariteit toeneemt; het idee dat elke stap die leid tot méér vrijheid gelijkstaat aan (morele) vooruitgang.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:41 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Sorry, hier raak ik even de draad kwijt. Wat heeft alles moet kunnen te maken met gelijke rechten voor iedereen?
Jep, ik zie ook echt massa's mensen op straat die de vrijheid om te verkrachten, roven, moorden en wat dies meer zij promoten.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:42 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het gaat over de misvatting die in populariteit toeneemt; het idee dat elke stap die leid tot méér vrijheid gelijkstaat aan (morele) vooruitgang.
Dat is geen misvatting maar een opinie. Daar kan je het mee oneens zijn, maar dat maakt het geen misvatting.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:42 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het gaat over de misvatting die in populariteit toeneemt; het idee dat elke stap die leid tot méér vrijheid gelijkstaat aan (morele) vooruitgang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |