quote:
En mannetjes hebben die anustepel ook?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 08:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Monopoly's weetje van de dag:
Een stinkdier schiet de vloeibare stank weg uit een tepel rondom de anus. Het komt dus niet uit de rectum/anus zoals veel mensen denken. Er zit een aparte tepelklier die dat produceert en weg kan schieten.
quote:
quote:Stinkdieren zijn overwegend nachtdieren die hun naam danken aan de manier waarop ze zichzelf verdedigen. Als een stinkdier zich ernstig bedreigd voelt, spuit hij een zeer stinkende vloeistof over zijn vijand.[1] Het stinkdier waarschuwt eerst zijn belager voordat hij de vloeistof spuit. Zijn wit-zwarte vacht laat hij bewegen.[2] Meestal is dit al genoeg om zijn tegenstanders te verjagen. De anale geurklieren van het stinkdier kunnen verwijderd worden, hoewel het in sommige landen verboden is om de geurklieren te verwijderen.[3] Op deze manier kan het stinkdier ook gehouden worden als huisdier zonder zijn verzorgers te bespuiten. Stinkdieren zijn vatbaar voor rabiës. Met rabiës besmette stinkdieren zijn overdag actief en vertonen sterk afwijkend en agressief gedrag.[4][5] Gewoonlijk zijn (jonge en gezonde) stinkdieren vrij speels en erg nieuwsgierig. Gezonde stinkdieren vertonen zelden agressief gedrag.[6][7]
Maar waaromquote:Op dinsdag 27 juni 2017 08:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Monopoly's weetje van de dag:
Een stinkdier schiet de vloeibare stank weg uit een tepel rondom de anus. Het komt dus niet uit de rectum/anus zoals veel mensen denken. Er zit een aparte tepelklier die dat produceert en weg kan schieten.
Brad woont naast de grootste gehaktballenfabriek van Noord-Holland dus misschien dat hij iets kan regelen.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 08:39 schreef Monopoly het volgende:
Sorry voor de kaap. Moest even een statement maken!
Ik ben gek op gehaktballen.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 08:52 schreef Rectum het volgende:
[..]
Brad woont naast de grootste gehaktballenfabriek van Noord-Holland dus misschien dat hij iets kan regelen.
Laatst toch omdat ze aan het klussen waren oid? Wie weet zijn ze weer aan het klussen.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 08:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat Brad voor 9uur wakker is?
Het gaat er niet om of het kan of niet. Het gaat erom dat het helemaal nergens op slaat want je hindert daarmee ook het verkeer achter je. Of wil je zeggen dat een Polo met 30pk dan lekker vlot wegtrekt? Durf te wedden dat ik hem dan nog rennend inhaal de eerste 500 meter.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 09:34 schreef Vliegbaard het volgende:
Een ding wil ik even aanstippen. De versnellingsbak vertoont kuren maar 30 in zijn 5 kan prima...
je snapt vliegbaard niet helemaalquote:Op dinsdag 27 juni 2017 09:42 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of het kan of niet. Het gaat erom dat het helemaal nergens op slaat want je hindert daarmee ook het verkeer achter je. Of wil je zeggen dat een Polo met 30pk dan lekker vlot wegtrekt? Durf te wedden dat ik hem dan nog rennend inhaal de eerste 500 meter.
Mijn auto trekt dat dus voor geen meter. Met 3 moet ik al op de 30 of hoger zetten. 50 kan wel in de 5.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 09:15 schreef Azpilicueta het volgende:
Was meer mooi om alle actie terug te lezen. 20 rijden in zijn 5 in een afgetrapte Polo uit de jaren 0 die dat prima oppakt. Hoe verzin je het.
Je hindert het verkeer, het is kut voor je auto en slecht voor het milieu. Sterker nog: bij je examens propageren ze 'het nieuwe rijden', waarin je dus zo snel mogelijk goed doorschakelt om alles te ontzien.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 09:42 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of het kan of niet. Het gaat erom dat het helemaal nergens op slaat want je hindert daarmee ook het verkeer achter je. Of wil je zeggen dat een Polo met 30pk dan lekker vlot wegtrekt? Durf te wedden dat ik hem dan nog rennend inhaal de eerste 500 meter.
Oh, wacht, nu lees ik het beter jaquote:Op dinsdag 27 juni 2017 09:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
je snapt vliegbaard niet helemaal
Vriend, hij heeft al 50,000 km gereden. En hij heeft nog GEEN ongeval gehad. Dus het valt echt allemaal wel mee.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 09:51 schreef Rectum het volgende:
Het is kwestie van tijd voordat er een levend wezen op de kofferbak van de 'Brolo' eindigt dus in dat perspectief vallen die schakelproblemen wel mee.
Zie het nut van 30 in zijn 5 rijden ook niet, maar betekent toch niet per se dat hij niet terugschakelt zodra er geaccelereerd moet worden?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 09:42 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
30 in 5 cruisen in een woonwijk vol drempels en gelijkwaardige kruispunten? Klinkt ook als een succes.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 09:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Zie het nut van 30 in zijn 5 rijden ook niet, maar betekent toch niet per se dat hij niet terugschakelt zodra er geaccelereerd moet worden?
Las het meer als in zijn 5 houden tijdens het uitrollen tot 30.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 09:57 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
30 cruisen in een woonwijk vol drempels en gelijkwaardige kruispunten? Klinkt ook als een succes.
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 01:49 schreef Braddie het volgende:
maar als ik bij een stoplicht aan kom rijden, en ik rij 30-35 en het springt weer op groen en alles rijd door, ga ik niet terugschakelen.
Selectief sportief.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:19 schreef MrBradge het volgende:
(Hij vond het bij mij ook best vervelend de eerste keer in de auto, omdat ik redelijk sportief rij, zeker als ik de snelweg op ga wil ik wel vlot op de max snelheid zitten)
Dus wel optrekken in 5 bij 30 km/u, gelukkig. Was al bang dat ik gezichtsverlies zou lijden hier. Bedankt voor het opzoeken Chaiquote:
Wel een fatsoenlijke automaat dan, zoals eerder genoemd een BMW 8-traps ofzo. Gare bakken zijn kut, dan schakel ik liever zelf.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 09:59 schreef dick_laurent het volgende:
Als je automaat rijdt dan schakelt ie ook vrij snel op naar een hogere versnelling...
Mijn auto gaat volgens mij vanaf 40 km/u al in z'n 5. Rijdt heel relaxed en laag in de toeren dan.
Maar zodra je flink gas geeft schakelt ie natuurlijk wel meteen terug.automaat
Ooit een tijdje in een Smart Roadster gereden met automaat, zat meer dan een seconde tussen de versnellingenquote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wel een fatsoenlijke automaat dan, zoals eerder genoemd een BMW 8-traps ofzo. Gare bakken zijn kut, dan schakel ik liever zelf.
Zo iets krijg je dan dusquote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ooit een tijdje in een Smart Roadster gereden met automaat, zat meer dan een seconde tussen de versnellingen
Herkenbaar, ik heb een keer in een C4 Cactus gereden met gerobotiseerde automaatbak.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ooit een tijdje in een Smart Roadster gereden met automaat, zat meer dan een seconde tussen de versnellingen
Is tegenwoordig wel aardig algemeen toch? De automaat van mijn grootouders reageert iig wel zoals dick_laurent beschrijft. Is een typisch bejaardenwagentje, dus had het ook niet verwacht.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wel een fatsoenlijke automaat dan, zoals eerder genoemd een BMW 8-traps ofzo. Gare bakken zijn kut, dan schakel ik liever zelf.
Heb er weinig ervaring mee. Echter vind ik die in mijn zo goed als nieuwe priemiejum D-segmenter (quote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Is tegenwoordig wel aardig algemeen toch? De automaat van mijn grootouders reageert iig wel zoals dick_laurent beschrijft. Is een typisch bejaardenwagentje, dus had het ook niet verwacht.
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:04 schreef Braddie het volgende:
Ik ben al een paar uurtjes wakker, goedemorgen.
Vandaag een gesprekje gehad
Over 2 weken ga ik een dagje proefdraaien bij Peugeot gelijk van 9 tot 6, als mij dat bevalt ga ik de week daar op 3 dagen per week![]()
Nice, gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:04 schreef Braddie het volgende:
Over 2 weken ga ik een dagje proefdraaien bij Peugeot gelijk van 9 tot 6, als mij dat bevalt ga ik de week daar op 3 dagen per week![]()
Cool, als wat ga je aan de slag?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:04 schreef Braddie het volgende:
Soort manusje van alles.quote:
Goed gedaan ouwe!quote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:04 schreef Braddie het volgende:
goedemorgenquote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:04 schreef Braddie het volgende:
Toffe baan welquote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Soort manusje van alles.
Auto's af tanken, wegbrengen, klanten wegbrengen, auto's schoonmaken/stofzuigen, en werkplaats werkzaamheden.
Jaquote:
Ja nice hequote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
godverdomme wat een feest vandaag!
Lekker bezigquote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:04 schreef Braddie het volgende:
Begin er dan ook echt mee.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:12 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja
Zal flink wennen worden, gelijk de eerste dag van 9 tot 6 meedraaien en daarna 3 dagen per week.
Maar ik heb nog 2 weken om m`n ritme compleet om te gooien dus laten we dat maar gaan doen![]()
Op dit moment puur werkervaring (Met behoud van, dus)quote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:17 schreef Rectum het volgende:
Mooi man. Levert het ook nog wat extra op of is het puur voor de werkervaring?
Top gastquote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:04 schreef Braddie het volgende:
Als ik eenmaal aan de slag ga ergens en't is leuk dan werk ik mezelf echt flink uit de naad.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Top gast![]()
Schouders eronder en die proefdag je uit de naad werken. Laten zien dat je motivatie hebt!
kom op man, stimuleer die jongen eens evenquote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:23 schreef Azpilicueta het volgende:
Eventuele weddenschappen omtrent deze nieuwe baan kunnen worden aangenomen in mijn dm. Denk aan 'to happen or not to happen', tijdintervallen etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lul.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:23 schreef Azpilicueta het volgende:
Eventuele weddenschappen omtrent deze nieuwe baan kunnen worden aangenomen in mijn dm. Denk aan 'to happen or not to happen', tijdintervallen etc.
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:23 schreef Azpilicueta het volgende:
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:33 schreef leolinedance het volgende:
Ik stuur geen DM want heb het volste vertrouwen in Braad!!! Zet hem op jongen!![]()
![]()
Kunnen we je niet op een of andere manier extra motiveren? Indien je mag blijven dat we met Fok je keyboard betalen en hem overhandigen op de automeet ofzo
Ach als we met 10 man dokken ofzo. Hij koopt toch altijd tweedehandsjes?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:35 schreef Voszje het volgende:
[..]
Maar dat keyboard is nog best prijzig?
We lopen allemaal over van vertrouwen en heb alleen maar positieve berichten mogen ontvangen. Een manusje van alles is Bradley op het lijf geschreven daar hij overal wel een beetje verstand van heeft.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:33 schreef leolinedance het volgende:
Ik stuur geen DM want heb het volste vertrouwen in Braad!!! Zet hem op jongen!![]()
![]()
Kunnen we je niet op een of andere manier extra motiveren? Indien je mag blijven dat we met Fok je keyboard betalen en hem overhandigen op de automeet ofzo
Doe eens normaal johquote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:33 schreef leolinedance het volgende:
Indien je mag blijven dat we met Fok je keyboard betalen en hem overhandigen op de automeet ofzo
Ook zelfkennis?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
We lopen allemaal over van vertrouwen en heb alleen maar positieve berichten mogen ontvangen. Een manusje van alles is Bradley op het lijf geschreven daar hij overal wel een beetje verstand van heeft.
Als Braddie het twee weken volhoudt, krijgt hij van mij een pizza (of ander eten, met een max van 15 euro )quote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:33 schreef leolinedance het volgende:
![]()
Een beetje pizza kost 35 euro vriendquote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:39 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Als Braddie het twee weken volhoudt, krijgt hij van mij een pizza (of ander eten, met een max van 15 euro )
Euh... nou, misschien wil er dan iemand anders mee doen?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:40 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Een beetje pizza kost 35 euro vriend
watquote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:40 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Een beetje pizza kost 35 euro vriend
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:04 schreef Braddie het volgende:
Correctie voor die knakker.quote:
Serieusquote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Correctie voor die knakker.
De meest ranzige vette pizza met van alle soorten kaas en vlees 3x kost inderdaad 35 euro.
Ja, maar dat is dan gewoon een standaard pizza of hooguit met wat kleine extra dingetjes er op.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
SerieusDe duurste pizza bij mijn pizzaria kost 14,50
Even een resume hoor. Dus vannacht om 2.30 weet je nog niets en nu om 11.00 uur heb je al een gesprek achter de rug?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:04 schreef Braddie het volgende:
Laten we meteen Bas terugkopenquote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:33 schreef leolinedance het volgende:
![]()
Hear hear. Ik was nog niet bijgelezen.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:34 schreef Sheffield het volgende:
Dat gaat vlot. Gisteren wist je nog niet van een afspraak en nu heb je het gesprek al gehad.
Maar goed. Veel succes iig
Ach, laat maar ook, jullie merken het allemaal wel. Ga mij niet meer verantwoorden.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:51 schreef praadje het volgende:
[..]
Even een resume hoor. Dus vannacht om 2.30 weet je nog niets en nu om 11.00 uur heb je al een gesprek achter de rug?
Geen verantwoording, geen spareribsquote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ach, laat maar ook, jullie merken het allemaal wel. Ga mij niet meer verantwoorden.
Was net bezig met een reactie.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ach, laat maar ook, jullie merken het allemaal wel. Ga mij niet meer verantwoorden.
Precies. Straks lach jij iedereen uit nadat je een paar maanden lang het magazijn daar in spik- en span houdt.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:54 schreef Braddie het volgende:
Jullie merken allemaal wel hoe mijn eerste werkdag ging, en sommigen van jullie zullen ook op Facebook dan wel wat voorbij zien komen
Twingo erbij kopen als boodschappenwagenquote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:57 schreef leolinedance het volgende:
Straks een baan, dinnetje, dikke Volvo onder zijn reet
Ja, dat sowieso.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:57 schreef LompeHork het volgende:
Nice, beter kun je daar na die proefdagen gewoon blijven plakken, zorgt ook weer voor wat structuur.
M'n ma rijdt nu in een 308 met zo'n zelfde semi-automaat. Afgrijselijk.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:23 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik heb een keer in een C4 Cactus gereden met gerobotiseerde automaatbak.
Dat reageerde ook echt mega traag voor mijn gevoel.
Ook al is het niet leuk, dan doe je maar of het leuk is.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Als ik eenmaal aan de slag ga ergens en't is leuk dan werk ik mezelf echt flink uit de naad.
Zelfs gisteren bij die verhuizing
Oh, nee dat gebeurd niet.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 12:02 schreef Protoplanet het volgende:
Hopelijk betekent de baan niet de doodsteek voor het kanaal BradgeTV, nu er minder tijd zal zijn om produkties tot stand te brengen.
Ga terug naar KLB naar je foksnol.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 12:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat? De baan? Nee dat weten wij ook wel
Waarom altijd die negativiteitquote:Op dinsdag 27 juni 2017 12:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat? De baan? Nee dat weten wij ook wel
Dit... Beetje vreemd.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:51 schreef praadje het volgende:
[..]
Even een resume hoor. Dus vannacht om 2.30 weet je nog niets en nu om 11.00 uur heb je al een gesprek achter de rug?
oke dat klinkt logischquote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik werd om 08:30 gebeld of ik om half 10 bij die nieuwe coach kon zijn die was bij de peugeot dealer, prima. Even snel douchen, eten, en er heen.
Was wel érg last minute allemaal, maar het is geregeld
quote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Soort manusje van alles.
Auto's af tanken, wegbrengen, klanten wegbrengen, auto's schoonmaken/stofzuigen, en werkplaats werkzaamheden.
heb je eerder gedaan tochquote:Op dinsdag 27 juni 2017 12:14 schreef Braddie het volgende:
Denken dat ik ga streamen tijdens het werk
Wist niet dat ze daarvoor mensen in dienst nemenquote:
Er zal inderdaad zeker een kans zijn dat het er niet van komen.quote:
Dat kan, en dat risico is er, maar dan is die wel 2 maanden aan het werk geweest, en heeft dan misschien meer motivatie om iets anders aan te pakken.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 12:15 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Wist niet dat ze daarvoor mensen in dienst nemenWil eigenlijk niet negatief zijn, maar je weet dat ze je 2 maanden lekker gratis kunnen uitbuiten hè?
Never say never, we weten dat de verleiding en de druk soms te veel voor je is, dus ik hou goede hoop.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 12:14 schreef Braddie het volgende:
Denken dat ik ga streamen tijdens het werk
Nee goed dat is zo: maar ik vind die hele constructie oneerlijk! Als er werk verricht word, mag daar ook gewoon voor betaald worden.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 12:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat kan, en dat risico is er, maar dan is die wel 2 maanden aan het werk geweest, en heeft dan misschien meer motivatie om iets anders aan te pakken.
Ik heb bij mijn huidige werkgever ook zo begonnen, en daarna gelijk een contract gekregen. Dus niet te negatief daar over nadenken. Als je je inzet, Komt het vast wel goed.
Niet zo negatief doen! Brad is een jonge kerel, die kan makkelijk drie daagjes in de week werkenquote:Op dinsdag 27 juni 2017 12:21 schreef isax het volgende:
waarom is er niet gekozen voor een opbouw schema?
zeg maar eerst ochtenden en daarna hele dagen.
Het is een manier om kanslozen aan het werk te krijgen, want zonder die 2 maanden op proef zullen ze hem nooit aannemen.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 12:20 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Nee goed dat is zo: maar ik vind die hele constructie oneerlijk! Als er werk verricht word, mag daar ook gewoon voor betaald worden.
Volgens mij wordt er ook tijdens iemands proeftijd gewoon betaald? Of is dat niet de norm?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 12:20 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Nee goed dat is zo: maar ik vind die hele constructie oneerlijk! Als er werk verricht word, mag daar ook gewoon voor betaald worden.
Nee, dan ben je blijkbaar geobsedeerd daardoor. Want ik krijg reclame over vakantie, een of andere camping.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 12:21 schreef NoelGallagher het volgende:
Is het toeval dat ik bij dit topic reclame krijg van "buikvet afvallen?"
Nee, het is een werkervaringsplaats. Dat mag 2 maanden met behoud van uitkering. Daarna heb je inderdaad wel kans dat je nog eens 2 maanden proeftijd (betaald) krijgt.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 12:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er ook tijdens iemands proeftijd gewoon betaald? Of is dat niet de norm?
Nee bij Wajong niet, twee maanden onder behoud van je uitkeringquote:Op dinsdag 27 juni 2017 12:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er ook tijdens iemands proeftijd gewoon betaald? Of is dat niet de norm?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |