Toffe baan welquote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Soort manusje van alles.
Auto's af tanken, wegbrengen, klanten wegbrengen, auto's schoonmaken/stofzuigen, en werkplaats werkzaamheden.
Jaquote:
Ja nice hequote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
godverdomme wat een feest vandaag!
Lekker bezigquote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:04 schreef Braddie het volgende:
Ik ben al een paar uurtjes wakker, goedemorgen.
Vandaag een gesprekje gehad
Over 2 weken ga ik een dagje proefdraaien bij Peugeot gelijk van 9 tot 6, als mij dat bevalt ga ik de week daar op 3 dagen per week![]()
Begin er dan ook echt mee.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:12 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja
Zal flink wennen worden, gelijk de eerste dag van 9 tot 6 meedraaien en daarna 3 dagen per week.
Maar ik heb nog 2 weken om m`n ritme compleet om te gooien dus laten we dat maar gaan doen![]()
Op dit moment puur werkervaring (Met behoud van, dus)quote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:17 schreef Rectum het volgende:
Mooi man. Levert het ook nog wat extra op of is het puur voor de werkervaring?
Top gastquote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:04 schreef Braddie het volgende:
Ik ben al een paar uurtjes wakker, goedemorgen.
Vandaag een gesprekje gehad
Over 2 weken ga ik een dagje proefdraaien bij Peugeot gelijk van 9 tot 6, als mij dat bevalt ga ik de week daar op 3 dagen per week![]()
Als ik eenmaal aan de slag ga ergens en't is leuk dan werk ik mezelf echt flink uit de naad.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Top gast![]()
Schouders eronder en die proefdag je uit de naad werken. Laten zien dat je motivatie hebt!
kom op man, stimuleer die jongen eens evenquote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:23 schreef Azpilicueta het volgende:
Eventuele weddenschappen omtrent deze nieuwe baan kunnen worden aangenomen in mijn dm. Denk aan 'to happen or not to happen', tijdintervallen etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lul.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:23 schreef Azpilicueta het volgende:
Eventuele weddenschappen omtrent deze nieuwe baan kunnen worden aangenomen in mijn dm. Denk aan 'to happen or not to happen', tijdintervallen etc.
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:23 schreef Azpilicueta het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |