quote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:33 schreef leolinedance het volgende:
Ik stuur geen DM want heb het volste vertrouwen in Braad!!! Zet hem op jongen!![]()
![]()
Kunnen we je niet op een of andere manier extra motiveren? Indien je mag blijven dat we met Fok je keyboard betalen en hem overhandigen op de automeet ofzo
Ach als we met 10 man dokken ofzo. Hij koopt toch altijd tweedehandsjes?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:35 schreef Voszje het volgende:
[..]
Maar dat keyboard is nog best prijzig?
We lopen allemaal over van vertrouwen en heb alleen maar positieve berichten mogen ontvangen. Een manusje van alles is Bradley op het lijf geschreven daar hij overal wel een beetje verstand van heeft.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:33 schreef leolinedance het volgende:
Ik stuur geen DM want heb het volste vertrouwen in Braad!!! Zet hem op jongen!![]()
![]()
Kunnen we je niet op een of andere manier extra motiveren? Indien je mag blijven dat we met Fok je keyboard betalen en hem overhandigen op de automeet ofzo
Doe eens normaal johquote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:33 schreef leolinedance het volgende:
Indien je mag blijven dat we met Fok je keyboard betalen en hem overhandigen op de automeet ofzo
Ook zelfkennis?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
We lopen allemaal over van vertrouwen en heb alleen maar positieve berichten mogen ontvangen. Een manusje van alles is Bradley op het lijf geschreven daar hij overal wel een beetje verstand van heeft.
Als Braddie het twee weken volhoudt, krijgt hij van mij een pizza (of ander eten, met een max van 15 euro )quote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:33 schreef leolinedance het volgende:
![]()
Een beetje pizza kost 35 euro vriendquote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:39 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Als Braddie het twee weken volhoudt, krijgt hij van mij een pizza (of ander eten, met een max van 15 euro )
Euh... nou, misschien wil er dan iemand anders mee doen?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:40 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Een beetje pizza kost 35 euro vriend
watquote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:40 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Een beetje pizza kost 35 euro vriend
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:04 schreef Braddie het volgende:
Ik ben al een paar uurtjes wakker, goedemorgen.
Vandaag een gesprekje gehad
Over 2 weken ga ik een dagje proefdraaien bij Peugeot gelijk van 9 tot 6, als mij dat bevalt ga ik de week daar op 3 dagen per week![]()
Correctie voor die knakker.quote:
Serieusquote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Correctie voor die knakker.
De meest ranzige vette pizza met van alle soorten kaas en vlees 3x kost inderdaad 35 euro.
Ja, maar dat is dan gewoon een standaard pizza of hooguit met wat kleine extra dingetjes er op.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
SerieusDe duurste pizza bij mijn pizzaria kost 14,50
Even een resume hoor. Dus vannacht om 2.30 weet je nog niets en nu om 11.00 uur heb je al een gesprek achter de rug?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:04 schreef Braddie het volgende:
Ik ben al een paar uurtjes wakker, goedemorgen.
Vandaag een gesprekje gehad
Over 2 weken ga ik een dagje proefdraaien bij Peugeot gelijk van 9 tot 6, als mij dat bevalt ga ik de week daar op 3 dagen per week![]()
Laten we meteen Bas terugkopenquote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:33 schreef leolinedance het volgende:
![]()
Hear hear. Ik was nog niet bijgelezen.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:34 schreef Sheffield het volgende:
Dat gaat vlot. Gisteren wist je nog niet van een afspraak en nu heb je het gesprek al gehad.
Maar goed. Veel succes iig
Ach, laat maar ook, jullie merken het allemaal wel. Ga mij niet meer verantwoorden.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:51 schreef praadje het volgende:
[..]
Even een resume hoor. Dus vannacht om 2.30 weet je nog niets en nu om 11.00 uur heb je al een gesprek achter de rug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |