Ja dat snap ik wel, maar is alsnog wel kromquote:Op woensdag 28 juni 2017 10:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is meer geluk dan wijsheid
Misschien, maar Vettel kan er niets aan doen dat die Mercedes half uit elkaar pleurtquote:Op woensdag 28 juni 2017 10:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel, maar is alsnog wel krom
Met een ontzettend slechte auto haal je gen 3 overwinningen in een seizoen. Met een ontzettend slechte auto mag je blij zijn als je een puntje haalt.quote:Op woensdag 28 juni 2017 10:30 schreef Rossdale het volgende:
Net als die mensen die zeggen dat Ricciardo beter is dan Vettel, omdat Vettel als een natte krant rondreed in de ontzettend slechte 2014 auto
Ah ja, je mag coureurs natuurlijk niet met elkaar vergelijken.quote:Op woensdag 28 juni 2017 10:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Aangezien het vanaf dat punt is, zegt dat juist alleen maar dat de auto nu Max meer ligt dan Ricciardo en hij er dus meer uit kan halen. Voor die update was dat niet zo.
Beetje scheef om rijders zo te vergelijken. Net als die mensen die zeggen dat Ricciardo beter is dan Vettel, omdat Vettel als een natte krant rondreed in de ontzettend slechte 2014 auto
Dat mag je niet zeggen van de Vettel fanboys.quote:Op woensdag 28 juni 2017 10:39 schreef Geralt het volgende:
[..]
Met een ontzettend slechte auto haal je gen 3 overwinningen in een seizoen. Met een ontzettend slechte auto mag je blij zijn als je een puntje haalt.
Ja maar Alonso vs Vandoorne is het hele seizoen al zo, niet vanaf een bepaald puntquote:Op woensdag 28 juni 2017 10:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ah ja, je mag coureurs natuurlijk niet met elkaar vergelijken.
Een Alonso is dan ook helemaal niet beter dan aan Vandoorne.
Feit is dat in Q Ricciardo nog steeds een stukkie trager is dan de Ferrari's waar Max het gat wel heeft kunnen dichten. Of dat komt omdat de auto de ene wel beter ligt dan de ander is niet relevant. Hij flikt iets wat Vettel nooit is gelukt, gewoon sneller zijn dan Ricciardo.
Maar Vettel was in 2014 het gehele seizoen de mindere van Ricciardo.quote:Op woensdag 28 juni 2017 10:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja maar Alonso vs Vandoorne is het hele seizoen al zo, niet vanaf een bepaald punt
Sinds de update is het verschil nog duidelijker gewordenquote:Op woensdag 28 juni 2017 11:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar Vettel was in 2014 het gehele seizoen de mindere van Ricciardo.
Toen vorig jaar Ricciardo de snellere was in de Q, had je iedereen moeten horen dat Max zijn Q skills nog ECHT wel moest gaan verbeteren. Maar nu ligt het ineens aan de aero update van RBR.
Uiteraard.
Fantastisch idee, direct invoeren.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:01 schreef MichelWuyts het volgende:
Is het niet mogelijk dat iedereen 5 seconden heeft om zijn auto stil te zetten? Dan verandert er niets aan posities en verschillen.
Tuurlijk zullen de auto’s door gebrek aan rijwind veel opwarmen op zullen banden afkoelen maar daar verzinnen ze vast iets op. Het team kan zodra alle wagens stil zijn bijvoorbeeld gewoon de baan opkomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
dat ben ik wel met je eensquote:Op woensdag 28 juni 2017 11:01 schreef MichelWuyts het volgende:
De safetycar blijft toch ook competitievervalsing.
Dat je een ronde achterstand mag goedmaken is gewoon belachelijk.
Bij Nascar zoen ze het ook, alleen mag daar alleen de best geklasseerde coureur zich unlappen. Dus daar heb je dat coureurs die 1 ronde achterliggen, nu hun stinkende best gaan doen om de beste te zijn van de coureurs die een ronde achter liggen. Maar daar zijn de onderlinge verschillen kleiner, en is het een race in een race en biedt het echt meerwaarde.quote:
quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:15 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Fantastisch idee, direct invoeren.Wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
maar het blijft een vreemde bonusquote:Op woensdag 28 juni 2017 11:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
Bij Nascar zoen ze het ook, alleen mag daar alleen de best geklasseerde coureur zich unlappen. Dus daar heb je dat coureurs die 1 ronde achterliggen, nu hun stinkende best gaan doen om de beste te zijn van de coureurs die een ronde achter liggen. Maar daar zijn de onderlinge verschillen kleiner, en is het een race in een race en biedt het echt meerwaarde.
de VSC is daar al een oplossing voorquote:
Heb je je eigen post gelezen? 5 seconden om te stoppen zodra een lampje gaat branden, mechanics verspreid over het hele circuit, doei. Dan kun je net zo goed de hele safetycar afschaffen en in plaats daarvan altijd maar red flaggen.quote:
De gewone safety car is blijkbaar ook nog nodig. In ieder geval moet iedereen gewoon tot stilstand gebracht kunnen worden in een korte tijd i.p.v. de gewone safety car. Dat is 1. Veiliger.2 eerlijker.quote:
Dan is juist de VSC beter, dan moeten ze direct van hun gas af. Nu knallen de auto's die niet in het treintje achter de safety car rijden gewoon vol door om hun achterstand in te halen.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:29 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
De gewone safety car is blijkbaar ook nog nodig. In ieder geval moet iedereen gewoon tot stilstand gebracht kunnen worden in een korte tijd i.p.v. de gewone safety car. Dat is 1. Veiliger.2 eerlijker.
Dit is een oplossing daarvoor. Hoe snel gestopt moet worden etc. kan over gediscussieerd worden
Waarom word de VSC dan niet gebruikt voor SC situaties?quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:35 schreef Coelho het volgende:
[..]
Dan is juist de VSC beter, dan moeten ze direct van hun gas af. Nu knallen de auto's die niet in het treintje achter de safety car rijden gewoon vol door om hun achterstand in te halen.
bij sc sluit iedereen aan en dan zijn er dus momenten dat een gedeelte van de baan leeg is om wat weg te halen, bij vsc heb je dat nietquote:Op woensdag 28 juni 2017 11:42 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Waarom word de VSC dan niet gebruikt voor SC situaties?
het gata juist om situaties waar VSC situaties niet mogelijk zijn.
Dat blijft niet kleven hoor, het is al lang geframed. Alsof het een heel gevaarlijke actie was met het doel Hamilton uit de wedstrijd te rammen. Wheelbangen als doodzonde. Her en der wordt het incident tussen Schumacher en Villeneuve van 20 (!) jaar geleden erbij betrokken, op geen enkele manier vergelijkbaar natuurlijk, maar ja, het gaat er dan ook om dat als een Duitser de beste is en een Brit verslaat, dit hoe dan ook in diskrediet gebracht moet worden.quote:Op woensdag 28 juni 2017 10:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja Vettel kreeg er toch straf voor en dat heeft hem de overwinning gekost en 13 punten
En dat is dus bewust gedaan om het spektakel te verhogen. Door de gelapten tussen de andere coureurs weg te halen zodat de koplopers direct met elkaar konden racen zonder last te hebben van de achterblijvers.quote:
Misschien, maar het is onderdeel van de racesport. Dat weten coureurs en teams en daar moeten ze rekening mee houden.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:01 schreef MichelWuyts het volgende:
De safetycar blijft toch ook competitievervalsing.
Nee, laten we het anders nog saaier maken. Een safety car brengt meestal spanning en sensatie met zich mee. Hoezo competitievervalsing? Het is gewoon een onderdeel van het racen.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:01 schreef MichelWuyts het volgende:
De safetycar blijft toch ook competitievervalsing.
Is het niet mogelijk dat iedereen 5 seconden heeft om zijn auto stil te zetten? Dan verandert er niets aan posities en verschillen.
Tuurlijk zullen de auto’s door gebrek aan rijwind veel opwarmen op zullen banden afkoelen maar daar verzinnen ze vast iets op. Het team kan zodra alle wagens stil zijn bijvoorbeeld gewoon de baan opkomen.
Dat je een ronde achterstand mag goedmaken is gewoon belachelijk.
Ja, juist ja. De VSC is dus niet altijd een optie.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
bij sc sluit iedereen aan en dan zijn er dus momenten dat een gedeelte van de baan leeg is om wat weg te halen, bij vsc heb je dat niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |