Schumi raakte al zijn punten kwijt door zo'n actie en Vettel krijgt maar 10 sec ...quote:Op dinsdag 27 juni 2017 17:25 schreef daNpy het volgende:
[..]
Gewoon 1 wedstrijd schorsen daarmee is het kampioenschap weer mooi scherp.
Zulke acties moeten gewoon (hard) bestraft worden, klaar.
Emoties zijn prima en begrijpelijk, maar je gram gaan halen is altijd not-done in welke sport dan ook.
Ik niet, echt altijd kan ik wel iets halen uit een race. Zeker vooraf.quote:
Dat was op volle snelheid en Schumi probeerde doelbewust Villeneuve eruit te rammen. Dat is toch wat anders dan verontwaardigd achter de safety car wheelbangen. Al is het meer dan terecht dat Vettel een straf kreeg.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 21:07 schreef Kyran het volgende:
[..]
Schumi raakte al zijn punten kwijt door zo'n actie en Vettel krijgt maar 10 sec ...
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:58 schreef Fer het volgende:
Kan iemand zich nog herinneren of Vettel in 2010-2013 van die uitbarstingen had?
Vettels mentale stabiliteit is volledig afhankelijk van succes.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:58 schreef Fer het volgende:
Kan iemand zich nog herinneren of Vettel in 2010-2013 van die uitbarstingen had?
Turkije 2010 ?quote:Op woensdag 28 juni 2017 06:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Vettels mentale stabiliteit is volledig afhankelijk van succes.
En dan hebben ze het aan de ene kant over Vettel als kleuter, maar die zou gestraft moeten worden omdat janker Todt het niet kan hebben dat Schumacher een grotere straf kreeg in zijn ogen. Hij deed dit en dat en toen mocht het niet en alles en zo en ... en ... wheeeeee ...quote:Op dinsdag 27 juni 2017 16:22 schreef daNpy het volgende:
Vettel krijgt hopelijk een dikkere straf:
https://www.autoblog.nl/n(...)arder-bestraft-99976
ik zie dat niet zo, al zijn de vergrijpen niet vergelijkbaar is 10 seconden wel heel weinig in dit geval.quote:Op woensdag 28 juni 2017 08:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
En dan hebben ze het aan de ene kant over Vettel als kleuter, maar die zou gestraft moeten worden omdat janker Todt het niet kan hebben dat Schumacher een grotere straf kreeg in zijn ogen. Hij deed dit en dat en toen mocht het niet en alles en zo en ... en ... wheeeeee ...
Wie is er nou een kleuter
Hoezo dat? Was dit incident van invloed op de uitslag of zo?quote:Op woensdag 28 juni 2017 08:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zie dat niet zo, al zijn de vergrijpen niet vergelijkbaar is 10 seconden wel heel weinig in dit geval.
wel heel jammer want als ze niks doen en hij wordt met een heel klein verschil kampioen kleeft dit incident er weer aan en als Hamilton met een klein verschil wint eigenlijk ook
Hij is dit jaar eigenlijk belachelijk goed ja.quote:Op woensdag 28 juni 2017 08:35 schreef VacaLoca het volgende:
Max moest blijkbaar in kwali als enige Renault coureur z'n motor terugschroeven. Dat plus sync problemen in z'n laatste ronde en dan nog maar een tiende achter de Ferrari's is veelbelovend.
Canada liep ie uit op Bottas zelfs.
Hij is gemiddeld zo'n 0.3 a 0.4 sec sneller dan Ricciardo inmiddels, dus tja mss gaan we het Wilhelmus nog wel (paar keer) horen dit jaar.
Hopelijk is dat inmiddels ook weer het bepalende gevoel bij Max. Dat ie op vrijdag weer top 3 tijden rijdt en die flow meeneemt naar kwalificatie en race. Blijft alles heel, staat ie op het podium. Boven Ferrari en 1 mercedes op eigen kracht, daar geloof ik inmiddels wel weer in.quote:Op woensdag 28 juni 2017 08:35 schreef VacaLoca het volgende:
Max moest blijkbaar in kwali als enige Renault coureur z'n motor terugschroeven. Dat plus sync problemen in z'n laatste ronde en dan nog maar een tiende achter de Ferrari's is veelbelovend.
Canada liep ie uit op Bottas zelfs.
Hij is gemiddeld zo'n 0.3 a 0.4 sec sneller dan Ricciardo inmiddels, dus tja mss gaan we het Wilhelmus nog wel (paar keer) horen dit jaar.
Sinds de grote aero update van de RBR in Spanje, devalueert hij Ricciardo gewoon.quote:Op woensdag 28 juni 2017 09:31 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Hij is dit jaar eigenlijk belachelijk goed ja.
Het is een wonder dat Ricciardo meer punten heeft.
quote:Op woensdag 28 juni 2017 10:01 schreef tja77 het volgende:
[..]
Sinds de grote aero update van de RBR in Spanje, devalueert hij Ricciardo gewoon.
Het verschil is groot, echt groot. Zeker als je in ogenschouw neemt dat Ricciardo een verdomd goede coureur is.
ja Vettel kreeg er toch straf voor en dat heeft hem de overwinning gekost en 13 puntenquote:Op woensdag 28 juni 2017 09:29 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hoezo dat? Was dit incident van invloed op de uitslag of zo?
Was Todt toen niet ook teambaas van schumacher?quote:Op woensdag 28 juni 2017 08:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
En dan hebben ze het aan de ene kant over Vettel als kleuter, maar die zou gestraft moeten worden omdat janker Todt het niet kan hebben dat Schumacher een grotere straf kreeg in zijn ogen. Hij deed dit en dat en toen mocht het niet en alles en zo en ... en ... wheeeeee ...
Wie is er nou een kleuter
Aangezien het vanaf dat punt is, zegt dat juist alleen maar dat de auto nu Max meer ligt dan Ricciardo en hij er dus meer uit kan halen. Voor die update was dat niet zo.quote:Op woensdag 28 juni 2017 10:01 schreef tja77 het volgende:
[..]
Sinds de grote aero update van de RBR in Spanje, devalueert hij Ricciardo gewoon.
Het verschil is groot, echt groot. Zeker als je in ogenschouw neemt dat Ricciardo een verdomd goede coureur is.
Hij loopt alsnog uit op zijn directe concurrentquote:Op woensdag 28 juni 2017 10:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja Vettel kreeg er toch straf voor en dat heeft hem de overwinning gekost en 13 punten
Dat is meer geluk dan wijsheidquote:Op woensdag 28 juni 2017 10:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij loopt alsnog uit op zijn directe concurrent
ja ok maar het blijven kostbare punten, hoe kostbaar is afwachtenquote:Op woensdag 28 juni 2017 10:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij loopt alsnog uit op zijn directe concurrent
Ja dat snap ik wel, maar is alsnog wel kromquote:Op woensdag 28 juni 2017 10:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is meer geluk dan wijsheid
Misschien, maar Vettel kan er niets aan doen dat die Mercedes half uit elkaar pleurtquote:Op woensdag 28 juni 2017 10:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel, maar is alsnog wel krom
Met een ontzettend slechte auto haal je gen 3 overwinningen in een seizoen. Met een ontzettend slechte auto mag je blij zijn als je een puntje haalt.quote:Op woensdag 28 juni 2017 10:30 schreef Rossdale het volgende:
Net als die mensen die zeggen dat Ricciardo beter is dan Vettel, omdat Vettel als een natte krant rondreed in de ontzettend slechte 2014 auto
Ah ja, je mag coureurs natuurlijk niet met elkaar vergelijken.quote:Op woensdag 28 juni 2017 10:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Aangezien het vanaf dat punt is, zegt dat juist alleen maar dat de auto nu Max meer ligt dan Ricciardo en hij er dus meer uit kan halen. Voor die update was dat niet zo.
Beetje scheef om rijders zo te vergelijken. Net als die mensen die zeggen dat Ricciardo beter is dan Vettel, omdat Vettel als een natte krant rondreed in de ontzettend slechte 2014 auto
Dat mag je niet zeggen van de Vettel fanboys.quote:Op woensdag 28 juni 2017 10:39 schreef Geralt het volgende:
[..]
Met een ontzettend slechte auto haal je gen 3 overwinningen in een seizoen. Met een ontzettend slechte auto mag je blij zijn als je een puntje haalt.
Ja maar Alonso vs Vandoorne is het hele seizoen al zo, niet vanaf een bepaald puntquote:Op woensdag 28 juni 2017 10:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ah ja, je mag coureurs natuurlijk niet met elkaar vergelijken.
Een Alonso is dan ook helemaal niet beter dan aan Vandoorne.
Feit is dat in Q Ricciardo nog steeds een stukkie trager is dan de Ferrari's waar Max het gat wel heeft kunnen dichten. Of dat komt omdat de auto de ene wel beter ligt dan de ander is niet relevant. Hij flikt iets wat Vettel nooit is gelukt, gewoon sneller zijn dan Ricciardo.
Maar Vettel was in 2014 het gehele seizoen de mindere van Ricciardo.quote:Op woensdag 28 juni 2017 10:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja maar Alonso vs Vandoorne is het hele seizoen al zo, niet vanaf een bepaald punt
Sinds de update is het verschil nog duidelijker gewordenquote:Op woensdag 28 juni 2017 11:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar Vettel was in 2014 het gehele seizoen de mindere van Ricciardo.
Toen vorig jaar Ricciardo de snellere was in de Q, had je iedereen moeten horen dat Max zijn Q skills nog ECHT wel moest gaan verbeteren. Maar nu ligt het ineens aan de aero update van RBR.
Uiteraard.
Fantastisch idee, direct invoeren.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:01 schreef MichelWuyts het volgende:
Is het niet mogelijk dat iedereen 5 seconden heeft om zijn auto stil te zetten? Dan verandert er niets aan posities en verschillen.
Tuurlijk zullen de auto’s door gebrek aan rijwind veel opwarmen op zullen banden afkoelen maar daar verzinnen ze vast iets op. Het team kan zodra alle wagens stil zijn bijvoorbeeld gewoon de baan opkomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
dat ben ik wel met je eensquote:Op woensdag 28 juni 2017 11:01 schreef MichelWuyts het volgende:
De safetycar blijft toch ook competitievervalsing.
Dat je een ronde achterstand mag goedmaken is gewoon belachelijk.
Bij Nascar zoen ze het ook, alleen mag daar alleen de best geklasseerde coureur zich unlappen. Dus daar heb je dat coureurs die 1 ronde achterliggen, nu hun stinkende best gaan doen om de beste te zijn van de coureurs die een ronde achter liggen. Maar daar zijn de onderlinge verschillen kleiner, en is het een race in een race en biedt het echt meerwaarde.quote:
quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:15 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Fantastisch idee, direct invoeren.Wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
maar het blijft een vreemde bonusquote:Op woensdag 28 juni 2017 11:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
Bij Nascar zoen ze het ook, alleen mag daar alleen de best geklasseerde coureur zich unlappen. Dus daar heb je dat coureurs die 1 ronde achterliggen, nu hun stinkende best gaan doen om de beste te zijn van de coureurs die een ronde achter liggen. Maar daar zijn de onderlinge verschillen kleiner, en is het een race in een race en biedt het echt meerwaarde.
de VSC is daar al een oplossing voorquote:
Heb je je eigen post gelezen? 5 seconden om te stoppen zodra een lampje gaat branden, mechanics verspreid over het hele circuit, doei. Dan kun je net zo goed de hele safetycar afschaffen en in plaats daarvan altijd maar red flaggen.quote:
De gewone safety car is blijkbaar ook nog nodig. In ieder geval moet iedereen gewoon tot stilstand gebracht kunnen worden in een korte tijd i.p.v. de gewone safety car. Dat is 1. Veiliger.2 eerlijker.quote:
Dan is juist de VSC beter, dan moeten ze direct van hun gas af. Nu knallen de auto's die niet in het treintje achter de safety car rijden gewoon vol door om hun achterstand in te halen.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:29 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
De gewone safety car is blijkbaar ook nog nodig. In ieder geval moet iedereen gewoon tot stilstand gebracht kunnen worden in een korte tijd i.p.v. de gewone safety car. Dat is 1. Veiliger.2 eerlijker.
Dit is een oplossing daarvoor. Hoe snel gestopt moet worden etc. kan over gediscussieerd worden
Waarom word de VSC dan niet gebruikt voor SC situaties?quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:35 schreef Coelho het volgende:
[..]
Dan is juist de VSC beter, dan moeten ze direct van hun gas af. Nu knallen de auto's die niet in het treintje achter de safety car rijden gewoon vol door om hun achterstand in te halen.
bij sc sluit iedereen aan en dan zijn er dus momenten dat een gedeelte van de baan leeg is om wat weg te halen, bij vsc heb je dat nietquote:Op woensdag 28 juni 2017 11:42 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Waarom word de VSC dan niet gebruikt voor SC situaties?
het gata juist om situaties waar VSC situaties niet mogelijk zijn.
Dat blijft niet kleven hoor, het is al lang geframed. Alsof het een heel gevaarlijke actie was met het doel Hamilton uit de wedstrijd te rammen. Wheelbangen als doodzonde. Her en der wordt het incident tussen Schumacher en Villeneuve van 20 (!) jaar geleden erbij betrokken, op geen enkele manier vergelijkbaar natuurlijk, maar ja, het gaat er dan ook om dat als een Duitser de beste is en een Brit verslaat, dit hoe dan ook in diskrediet gebracht moet worden.quote:Op woensdag 28 juni 2017 10:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja Vettel kreeg er toch straf voor en dat heeft hem de overwinning gekost en 13 punten
En dat is dus bewust gedaan om het spektakel te verhogen. Door de gelapten tussen de andere coureurs weg te halen zodat de koplopers direct met elkaar konden racen zonder last te hebben van de achterblijvers.quote:
Misschien, maar het is onderdeel van de racesport. Dat weten coureurs en teams en daar moeten ze rekening mee houden.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:01 schreef MichelWuyts het volgende:
De safetycar blijft toch ook competitievervalsing.
Nee, laten we het anders nog saaier maken. Een safety car brengt meestal spanning en sensatie met zich mee. Hoezo competitievervalsing? Het is gewoon een onderdeel van het racen.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:01 schreef MichelWuyts het volgende:
De safetycar blijft toch ook competitievervalsing.
Is het niet mogelijk dat iedereen 5 seconden heeft om zijn auto stil te zetten? Dan verandert er niets aan posities en verschillen.
Tuurlijk zullen de auto’s door gebrek aan rijwind veel opwarmen op zullen banden afkoelen maar daar verzinnen ze vast iets op. Het team kan zodra alle wagens stil zijn bijvoorbeeld gewoon de baan opkomen.
Dat je een ronde achterstand mag goedmaken is gewoon belachelijk.
Ja, juist ja. De VSC is dus niet altijd een optie.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
bij sc sluit iedereen aan en dan zijn er dus momenten dat een gedeelte van de baan leeg is om wat weg te halen, bij vsc heb je dat niet
Het gaat erin dat het bewust gebeurde. Dat kan en mag gewoon niet met welke snelheid dan ook, dus is de straf die hij kreeg nog erg licht. Gewoon uit de uitslag van de race halen lijkt me een betere straf. Uit het kampioenschap halen zoals bij Schumacher gaat me inderdaad veel te ver.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:48 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat blijft niet kleven hoor, het is al lang geframed. Alsof het een heel gevaarlijke actie was met het doel Hamilton uit de wedstrijd te rammen. Wheelbangen als doodzonde. Her en der wordt het incident tussen Schumacher en Villeneuve van 20 (!) jaar geleden erbij betrokken, op geen enkele manier vergelijkbaar natuurlijk, maar ja, het gaat er dan ook om dat als een Duitser de beste is en een Brit verslaat, dit hoe dan ook in diskrediet gebracht moet worden.
Bernd gewoon in een F1 auto zetten. Hoeft Lewis ook niet te miepen dat ie niet doorrijdtquote:Op woensdag 28 juni 2017 11:49 schreef sasquatsch het volgende:
Imho is de SC er niet om het spektakel te verhogen, maar vanwege de veiligheid en zou zo weinig mogelijk invloed moeten hebben op de wedstrijd.
Datquote:Op woensdag 28 juni 2017 11:52 schreef sasquatsch het volgende:
Gewoon uit de uitslag van de race halen lijkt me een betere straf. Uit het kampioenschap halen zoals bij Schumacher gaat me inderdaad veel te ver.
Vettel had nog tijdens de race de zwarte vlag moeten krijgen, maar kennelijk durfden ze dat niet aan. Als ze hem nu nog een keer zouden straffen zou ik dat vreemd vinden, ook al was de initiële straf in de ogen van velen te licht.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:52 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Het gaat erin dat het bewust gebeurde. Dat kan en mag gewoon niet met welke snelheid dan ook, dus is de straf die hij kreeg nog erg licht. Gewoon uit de uitslag van de race halen lijkt me een betere straf. Uit het kampioenschap halen zoals bij Schumacher gaat me inderdaad veel te ver.
Een voorsprong van bijvoorbeeld een minuut kan gewoon in rook opgaan. Je gaat bij een voetbalwedstrijd ook niet opeens de stand van 4-0 naar 4-3 verzetten. Dat is eigenlijk wat er bij een safety car gebeurd.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:51 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nee, laten we het anders nog saaier maken. Een safety car brengt meestal spanning en sensatie met zich mee. Hoezo competitievervalsing? Het is gewoon een onderdeel van het racen.
Elke keer als Lewis erover miept hem een drive-through ofzo geven.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
Bernd gewoon in een F1 auto zetten. Hoeft Lewis ook niet te miepen dat ie niet doorrijdt
Dit! Het moet helemaal NIKS uitmaken of het met 10km/h, 50km/h of 200km/h gebeurd is. Het gaat er om dat iemand opzettelijk iemand anders van de baan probeert te rammen. Het was een bewuste actie en niet een race incident tijdens het racen zelf. Zoiets moet gewoon keihard gestraft worden, anders gaat dit vaker gebeuren en dan kan je er niks meer tegen doen aangezien je Vettel niet hard genoeg hebt aangepakt.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:52 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Het gaat erin dat het bewust gebeurde. Dat kan en mag gewoon niet met welke snelheid dan ook, dus is de straf die hij kreeg nog erg licht. Gewoon uit de uitslag van de race halen lijkt me een betere straf. Uit het kampioenschap halen zoals bij Schumacher gaat me inderdaad veel te ver.
Nee gewoon die gare Mercedes SC wegtiefen en een F1 auto geven aan Bernd. Kan die ook gewoon een beetje wat meer tempo rijdenquote:Op woensdag 28 juni 2017 11:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Elke keer als Lewis erover miept hem een drive-through ofzo geven.
Of een punt aftrek... dan staat ie aan het einde van het seizoen weer op 0.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Elke keer als Lewis erover miept hem een drive-through ofzo geven.
En dat is iets wat de heren stewards zich in mijn ogen niet bedacht hebben. Er wordt hier een debiel precedent geschapen. Iemand moedwillig aanrijden kost je 10 seconden. Zo simpel is het dus sinds zondag.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:56 schreef Kyran het volgende:
Als dit een volgende race weer zou gebeuren en die coureur zou een zwarte vlag krijgen is er stront aan de knikker. Als die dan weer een 10 seconden straf zou krijgen is er alsnog stront aan de knikker, want dan mag je blijkbaar mensen van de baan proberen te rammen.
Olav zei toch dat ze hem een F2 auto moesten geven? Dat vond ik wel een goed ideequote:Op woensdag 28 juni 2017 11:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee gewoon die gare Mercedes SC wegtiefen en een F1 auto geven aan Bernd. Kan die ook gewoon een beetje wat meer tempo rijden
over miepen gesproken, dat hij het team vroeg of Bottas even in kon houdenquote:Op woensdag 28 juni 2017 11:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Elke keer als Lewis erover miept hem een drive-through ofzo geven.
zie het meer als stilleggen van de wedstrijd door de scheidsrechter omdat er iets op of rond het veld gebeurd is.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:55 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Een voorsprong van bijvoorbeeld een minuut kan gewoon in rook opgaan. Je gaat bij een voetbalwedstrijd ook niet opeens de stand van 4-0 naar 4-3 verzetten. Dat is eigenlijk wat er bij een safety car gebeurd.
Dat miepen over de SC en dit soort acties zijn nou precies mooie voorbeelden waarom ik Hamilton tien keer niks vind. Kan prima rondjes rijden als alles goed gaat, maar als het ook maar een beetje tegenzit is het te treurig voor woorden.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
over miepen gesproken, dat hij het team vroeg of Bottas even in kon houden
Ondergesneeuwd inderdaad, belachelijk wat mij betreft.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
over miepen gesproken, dat hij het team vroeg of Bottas even in kon houden
iddquote:Op woensdag 28 juni 2017 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
over miepen gesproken, dat hij het team vroeg of Bottas even in kon houden
En dan na de race net doen alsof er niks aan de hand was. Dat is misschien nog wel veel ergens. Dat je "in the heat of the moment" zo'n actie maakt is misschien nog goed te praten, maar na de race net doen alsof er niks is gebeurd is echt schandalig.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:57 schreef Geralt het volgende:
[..]
En dat is iets wat de heren stewards zich in mijn ogen niet bedacht hebben. Er wordt hier een debiel precedent geschapen. Iemand moedwillig aanrijden kost je 10 seconden. Zo simpel is het dus sinds zondag.
Hij heeft denk ik wereldwijd wel iets aan credits in moeten leveren wegens dit akkefietje.quote:Op woensdag 28 juni 2017 12:02 schreef Kyran het volgende:
Een kleuter is het. Vorig jaar wel miepen als Max hem geen ruimte liet, maar nu iemand moedwillig eraf proberen te rijden tijdens een safety car.
http://www.auto-motor-und(...)F1+%28Englisch%29%29quote:Der Motorschaden in Baku wurde wahrscheinlich ausgelöst, weil der Motor überhitzt hat. Nach drei Runden gingen die Temperaturen hoch. Auch da waren es Karbonteile, die die Kühler verstopft hatten. Als wir Max reinholen wollten, flog das Teil weg. Dann ist der Öldruck zusammengebrochen.
SC is prima, maar ze moeten niet de achterblijvers ertussen uit halen.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zie het meer als stilleggen van de wedstrijd door de scheidsrechter omdat er iets op of rond het veld gebeurd is.
Reken maar dat dit ook invloed heeft op het spel van beide teams. Het kan best zijn dat het team dat achter stond hard op weg was naar de gelijkmaker en dat de wedstrijd na de hervatting doodsaai wordt, omdat er vanaf de kant ingegrepen wordt door tactische aanwijzingen.
Dan zou je het ook letterlijk moeten stilleggen zoals ik voorstel.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zie het meer als stilleggen van de wedstrijd door de scheidsrechter omdat er iets op of rond het veld gebeurd is.
Reken maar dat dit ook invloed heeft op het spel van beide teams. Het kan best zijn dat het team dat achter stond hard op weg was naar de gelijkmaker en dat de wedstrijd na de hervatting doodsaai wordt, omdat er vanaf de kant ingegrepen wordt door tactische aanwijzingen.
Botte pech dus. Op het moment dat ze hem binnen wilden brengen was de verstopping weg, maar viel direct hierna de oliedruk weg ...quote:Op woensdag 28 juni 2017 12:05 schreef ondeugend het volgende:
Der Motorschaden in Baku wurde wahrscheinlich ausgelöst, weil der Motor überhitzt hat. Nach drei Runden gingen die Temperaturen hoch. Auch da waren es Karbonteile, die die Kühler verstopft hatten. Als wir Max reinholen wollten, flog das Teil weg. Dann ist der Öldruck zusammengebrochen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |