abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_172443418
Vandaag toch een klootviool op de A3 in Bayern....
Audi A4 met enkelassige caravan, bootje op dak van de auto. En maar scheuren, met gemak 120kmh en caravan dansend en slingerend erachteraan.
Op die snelweg zijn diverse werkzaamheden en in Duitsland geldt dan meestal 80kmh en altijd inhaalverbod. Staat ook altijd aangegeven, meermaals.
De eerste werkzaamheden had hij al vaker ingehaald, en wilde op een zeker moment zelfs inhalen bij versmalde linkerbaan. Ik heb niet zo'n behoefte aan een Dolleman voor me en heb de deur dichtgebonden. Dan maar paar km de boel blokkeren, beter dat dan een flink ongeval waardoor alles compleet dicht zit met evt gewonden.
Uiteraard knipperorgel, bumperkleven etc maar daar ben ik immuun voor.
Even daarna op normale weg probeerde die vent zelfs via de uitvoegstrook in te halen. Met caravan....de wereld is vol met idioten. Er reed een busje op de rechterbaan en dat zat hem in de weg. Die vent met Audi en caravan presteerde het ook nog eens om dat busje naar de linkerbaan te drukken.
Audi, met de A van Asociaal. Was een Duitser overigens.
pi_172504958
Vanmorgen een trage kutcamper die ik kilometers lang niet kon inhalen en gas ging geven op een punt waar ik wel kon inhalen en dat terwijl ik al aan het inhalen was. Kon ik er alsnog kilometers lang achter blijven rijden :(

Meneer uit Denemarken, krijg de tering.
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_172506885
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 09:24 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Als ik het zo allemaal hoor vallen jullie de auto's zonder verlichting meer op dan de rest, dus zo erg kan het niet zijn :)
Op de verlichte stukken snelweg zie je ze nog wel. Maar als zo'n hok in het donker voorbij rijdt kan het best spannend zijn. Verlichte auto's vallen gewoon meer op.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  FOK!fotograaf woensdag 19 juli 2017 @ 00:30:56 #259
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_172518282
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 14:57 schreef Simterklaas het volgende:
Vanmorgen een trage kutcamper die ik kilometers lang niet kon inhalen en gas ging geven op een punt waar ik wel kon inhalen en dat terwijl ik al aan het inhalen was. Kon ik er alsnog kilometers lang achter blijven rijden :(

Meneer uit Denemarken, krijg de tering.
Of je reed in een of andere oude Landrover of andere oldtimer, of je had zo'n ding met gemak moeten kunnen inhalen.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_172525749
Ik irriteerde me laatst aan iemand die zich keurig aan de snelheidslimiet hield, ik moest zo nodig 120 rijden op een 80 weg.... Haalde ik hem in over een doorgetrokken streep.

Slecht gedrag van mij. -O-
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_172531925
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 19:58 schreef eRKa het volgende:
Vandaag toch een klootviool op de A3 in Bayern....
Audi A4 met enkelassige caravan, bootje op dak van de auto. En maar scheuren, met gemak 120kmh en caravan dansend en slingerend erachteraan.
Op die snelweg zijn diverse werkzaamheden en in Duitsland geldt dan meestal 80kmh en altijd inhaalverbod. Staat ook altijd aangegeven, meermaals.
De eerste werkzaamheden had hij al vaker ingehaald, en wilde op een zeker moment zelfs inhalen bij versmalde linkerbaan. Ik heb niet zo'n behoefte aan een Dolleman voor me en heb de deur dichtgebonden. Dan maar paar km de boel blokkeren, beter dat dan een flink ongeval waardoor alles compleet dicht zit met evt gewonden.
Uiteraard knipperorgel, bumperkleven etc maar daar ben ik immuun voor.
Even daarna op normale weg probeerde die vent zelfs via de uitvoegstrook in te halen. Met caravan....de wereld is vol met idioten. Er reed een busje op de rechterbaan en dat zat hem in de weg. Die vent met Audi en caravan presteerde het ook nog eens om dat busje naar de linkerbaan te drukken.
Audi, met de A van Asociaal. Was een Duitser overigens.
Audi rijders zijn al jaren wat de BMW rijders vroeger waren. Ik zie het hier in Nederland ook. Zodra ik een Audi zie zet ik me al schrap. Je weet immers dat het een idioot is.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_172532215
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 13:37 schreef ludovico het volgende:
Ik irriteerde me laatst aan iemand die zich keurig aan de snelheidslimiet hield, ik moest zo nodig 120 rijden op een 80 weg.... Haalde ik hem in over een doorgetrokken streep.

Slecht gedrag van mij. -O-
Het is maar een streep hoor. Er zijn zat wegen die een doorgetrokken streep hebben en heel overzichtelijk zijn. Helaas deed ik dat ook een keer midden in de nacht met 1 slak voor me en toen reed er net een undercover Golfje achter me ;( ¤220
Facts don't care about your feelings
pi_172532288
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 18:24 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Het is maar een streep hoor. Er zijn zat wegen die een doorgetrokken streep hebben en heel overzichtelijk zijn. Helaas deed ik dat ook een keer midden in de nacht met 1 slak voor me en toen reed er net een undercover Golfje achter me ;( ¤220
De dijk tussen lelystad en enkhuizen. Afhankelijk van de helderheid overdag en 's nachts sowieso makkelijk te zien, kan je op genoeg plekken inhalen.
Sowieso is het daar altijd wel zo dat je op de plekken dat je mag inhalen, het stervensdruk is en waar je niet mag inhalen heb je nul tegenliggers... :')
pi_172532344
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 18:29 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

De dijk tussen lelystad en enkhuizen. Afhankelijk van de helderheid overdag en 's nachts sowieso makkelijk te zien, kan je op genoeg plekken inhalen.
Sowieso is het daar altijd wel zo dat je op de plekken dat je mag inhalen, het stervensdruk is en waar je niet mag inhalen heb je nul tegenliggers... :')
Ja en dan heb je daar zo'n prachtige overzichtelijke bocht en mag je opeens niet meer inhalen... Ach ja, zie zat punten waar die ambtenaren maar wat gedaan hebben. Snelheden zijn soms ook totaal onlogisch.

Vandaag reed ik met de i8 wel 10 min. achter een Safira op de linkerbaan. Je denkt toch wel dat zo'n auto opvalt maar gaat niet aan de kant. Dan haal ik hem uiteindelijk rechts, gaat ie allemaal gebaren maken :')
pi_172532426
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 18:32 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Ja en dan heb je daar zo'n prachtige overzichtelijke bocht en mag je opeens niet meer inhalen... Ach ja, zie zat punten waar die ambtenaren maar wat gedaan hebben. Snelheden zijn soms ook totaal onlogisch.

Vandaag reed ik met de i8 wel 10 min. achter een Safira op de linkerbaan. Je denkt toch wel dat zo'n auto opvalt maar gaat niet aan de kant. Dan haal ik hem uiteindelijk rechts, gaat ie allemaal gebaren maken :')
Jij rijdt in een i8? :o
Is die net als een Tesla via zakelijke constructies goedkoop te krijgen? :P
* OscarMopperkont hoort graag de tips en trucs. :s) :P
pi_172532513
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 18:37 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Jij rijdt in een i8? :o
Is die net als een Tesla via zakelijke constructies goedkoop te krijgen? :P
* OscarMopperkont hoort graag de tips en trucs. :s) :P
Nee even geruild voor m'n Tesla voor een paar daagjes O-)
pi_172532543
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 18:42 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Nee even geruild voor m'n Tesla voor een paar daagjes O-)
Vraag blijft hetzelfde. :P
Ik weet dat je met de nodige trucs een Tesla relatief goedkoop kan aanschaffen dankzij subsidies en andere voordeeltjes.
pi_172532599
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 18:44 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Vraag blijft hetzelfde. :P
Ik weet dat je met de nodige trucs een Tesla relatief goedkoop kan aanschaffen dankzij subsidies en andere voordeeltjes.
Als je een eigen bedrijf hebt en redelijk wat winst maakt (liefst 80k+) dan rij je relatief goedkoop ja. Een oude i8 uit 2014 valt denk ik nog wel mee met 7% bijtelling (alhoewel dat nog veel is over 150k). Regels zijn wel veel beperkter geworden (MIA maximale aftrek tot 50k, bijtelling 4% tot 50k) dus je kunt beter een goedkopere EV halen wil je echt max. profit. Voor de Model 3 wordt het perfect.

Volgens mijn berekeningen was m'n Tesla van bijna 90k ongeveer even duur als een BMW/Audi van 50k over een periode van 5 jaar.
pi_172539846
quote:

[..]

Het was wel gewoon veilig ja, maarja, ik rij graag 120-130 op rechte stukken met veel overzicht.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_172539918
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 18:47 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Als je een eigen bedrijf hebt en redelijk wat winst maakt (liefst 80k+) dan rij je relatief goedkoop ja. Een oude i8 uit 2014 valt denk ik nog wel mee met 7% bijtelling (alhoewel dat nog veel is over 150k). Regels zijn wel veel beperkter geworden (MIA maximale aftrek tot 50k, bijtelling 4% tot 50k) dus je kunt beter een goedkopere EV halen wil je echt max. profit. Voor de Model 3 wordt het perfect.

Volgens mijn berekeningen was m'n Tesla van bijna 90k ongeveer even duur als een BMW/Audi van 50k over een periode van 5 jaar.
Manmanman, fiscaal geneuzel allemaal, welk nut dient dit precies? (vanuit de overheid gezien)
  woensdag 19 juli 2017 @ 23:10:00 #271
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_172540139
Can we stay ontopic?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_172542182
quote:
Daar heb ik toch even een vraag over.
Dat linksplakken van die ander was uiteraard niet goed, daar kunnen we het wel over eens zijn denk ik.
Maar waarom denk je dat er ruimte gemaakt moet worden voor jou omdat in je eigen beleving jouw auto opvalt in de spiegels?
Dat is een hele verkeerde aanname en hopelijk snap je dat zelf ook, niet de stoerste auto krijgt 1e keus, daar zijn verkeersregels voor.
En iets zegt mij dat je hebt geprobeerd hebt hem te dwingen aan de kant te gaan, gezien je manier van denken is dat een reële optie.

En als je het toch allemaal zo goed weet: Het is linkerSTROOK ipv linkerbaan.
Als je op de linkerbaan rijdt ben je een spookrijder.
pi_172543539
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 02:35 schreef vannelle het volgende:

[..]

Daar heb ik toch even een vraag over.
Dat linksplakken van die ander was uiteraard niet goed, daar kunnen we het wel over eens zijn denk ik.
Maar waarom denk je dat er ruimte gemaakt moet worden voor jou omdat in je eigen beleving jouw auto opvalt in de spiegels?
Dat is een hele verkeerde aanname en hopelijk snap je dat zelf ook, niet de stoerste auto krijgt 1e keus, daar zijn verkeersregels voor.
En iets zegt mij dat je hebt geprobeerd hebt hem te dwingen aan de kant te gaan, gezien je manier van denken is dat een reële optie.

En als je het toch allemaal zo goed weet: Het is linkerSTROOK ipv linkerbaan.
Als je op de linkerbaan rijdt ben je een spookrijder.
:') ik ga er gemakshalve van uit dat mensen lopen te slapen achter het stuur en dus niet doorhebben dat ze onnodig linksrijden. Als dat niet zo is, dan doen ze het blijkbaar met opzet en is het nog triester. Hoe opvallender en sneller je auto, des te beter het opvalt lijkt me voor de persoon voor me. De eerste km's bleef ik gewoon erachter maar na een tijdje had hij zat momenten om naar rechts te gaan maar deed dat niet. Dus ik rij een beetje naar links om te laten zien dat ik er langs wil, maar had geen zin.

Ik lees enige irritatie in je post, wat ik vreemd vind. Maar zie dat wel vaker als je in een dikke auto rijdt. Denk een soort jaloezie. Dan gaan mensen niet meer aan de kant (vooral bij BMW's) of gooien ze de auto ervoor. Ik reed in m'n Kia niet veel anders en had dat probleem nooit.

quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 23:01 schreef ludovico het volgende:

[..]

Manmanman, fiscaal geneuzel allemaal, welk nut dient dit precies? (vanuit de overheid gezien)
Sorry, ik mag niet meer daarop antwoorden.

[ Bericht 1% gewijzigd door YoshiBignose op 20-07-2017 08:55:00 ]
  donderdag 20 juli 2017 @ 09:44:09 #274
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_172544320
Waarom vinden mensen het altijd nodig om je keihard in te halen op een 50 weg dwars door een dorp? Eerst achter je lopen pushen en drukken en als het dan niet snel genoeg gaat met gierende banden voorbij komen en Annie op de fiets voor je bijna van de weg af drukken.

Er is een reden dat je maar 50 mag rijden in de bebouwde kom, gek !!!
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  donderdag 20 juli 2017 @ 09:59:02 #275
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_172544619
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 08:49 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

:') ik ga er gemakshalve van uit dat mensen lopen te slapen achter het stuur en dus niet doorhebben dat ze onnodig linksrijden. Als dat niet zo is, dan doen ze het blijkbaar met opzet en is het nog triester. Hoe opvallender en sneller je auto, des te beter het opvalt lijkt me voor de persoon voor me. De eerste km's bleef ik gewoon erachter maar na een tijdje had hij zat momenten om naar rechts te gaan maar deed dat niet. Dus ik rij een beetje naar links om te laten zien dat ik er langs wil, maar had geen zin.

Ik lees enige irritatie in je post, wat ik vreemd vind. Maar zie dat wel vaker als je in een dikke auto rijdt. Denk een soort jaloezie. Dan gaan mensen niet meer aan de kant (vooral bij BMW's) of gooien ze de auto ervoor. Ik reed in m'n Kia niet veel anders en had dat probleem nooit.

[..]

Sorry, ik mag niet meer daarop antwoorden.
Dat ligt toch vooral aan de gemiddelde rijstijl die bij dit soort auto's hoort. De verwachting is er dat een bestuurder van een luxe auto asociaal rijdt, dus daar wordt al op geanticipeerd. Dat je net zo'n appelkoek op de weg was in een Kia maakt dan niet uit, daarin is de verwachting anders en had men hetzelfde gereageerd als het vooraf te zien was.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_172544754
quote:
17s.gif Op donderdag 20 juli 2017 09:59 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Dat ligt toch vooral aan de gemiddelde rijstijl die bij dit soort auto's hoort. De verwachting is er dat een bestuurder van een luxe auto asociaal rijdt, dus daar wordt al op geanticipeerd. Dat je net zo'n appelkoek op de weg was in een Kia maakt dan niet uit, daarin is de verwachting anders en had men hetzelfde gereageerd als het vooraf te zien was.
Ik vind dat er een groot verschil zit tussen asociaal rijden en gewoon doorrijden. Dagelijks maak ik het hiermee dat zo'n Matiz links bij het stoplicht gaat staan om dan langzamer op te trekken dan de vrachtwagen ernaast. Dat je geen haast hebt en een trage auto prima, maar waarom dan wel links gaan staan en de rest irriteren? Zelfde als je links rijdt en je ziet dat iemand harder wil... natuurlijk hoef je niet meteen naar rechts te duiken om daar vol op de rem te gaan, maar bij de eerste plek waar je gewoon naar rechts kan dan laat je hem er toch langs? Iedereen heeft maar schijt aan elkaar... mijn tempo is het juiste en de rest kan m'n kont kussen.
  donderdag 20 juli 2017 @ 10:11:04 #277
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_172544812
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 10:07 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Ik vind dat er een groot verschil zit tussen asociaal rijden en gewoon doorrijden. Dagelijks maak ik het hiermee dat zo'n Matiz links bij het stoplicht gaat staan om dan langzamer op te trekken dan de vrachtwagen ernaast. Dat je geen haast hebt en een trage auto prima, maar waarom dan wel links gaan staan en de rest irriteren? Zelfde als je links rijdt en je ziet dat iemand harder wil... natuurlijk hoef je niet meteen naar rechts te duiken om daar vol op de rem te gaan, maar bij de eerste plek waar je gewoon naar rechts kan dan laat je hem er toch langs? Iedereen heeft maar schijt aan elkaar... mijn tempo is het juiste en de rest kan m'n kont kussen.
Oh daar heb je zeker een punt, maar neemt niet weg dat je het zelf al zegt: meeste mensen hebben schijt aan elkaar en de gemiddelde dikke auto rijder verwacht wel dat ik maar meteen bibberend naar rechts ga in m'n Prius omdat mister hot shot er langs wil. Anders zouden ze ook niet zo kort op je bumper komen zitten.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_172544920
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 08:49 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Denk dat men dan wellicht eerder bang is je hun ruimte om naar links te gaan dicht rijdt. Zie vaker dat auto's angstvallig vroeg naar links gaat terwijl iemand met een hogere snelheid nog makkelijk had kunnen passeren.
pi_172545847
quote:
3s.gif Op woensdag 19 juli 2017 23:10 schreef Sounddragon het volgende:
Can we stay ontopic?
Sorry?
  donderdag 20 juli 2017 @ 12:02:28 #280
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_172546838
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 10:20 schreef Chai het volgende:

[..]

Denk dat men dan wellicht eerder bang is je hun ruimte om naar links te gaan dicht rijdt. Zie vaker dat auto's angstvallig vroeg naar links gaat terwijl iemand met een hogere snelheid nog makkelijk had kunnen passeren.
Dit is wel een irritatie inderdaad.

Helemaal als het gevolg is dat ze elkaar inhalen als zijnde vrachtwagen.
pi_172547624
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 10:20 schreef Chai het volgende:

[..]

Schuldig maar weet je hoeveel hun gas loslaten zodra ze dichtbij de vrachtwagen komen, rijden ze je alsnog klem terwijl hun initiële snelheid goed was.
.
pi_172547659
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juli 2017 12:43 schreef Fer het volgende:

[..]

Schuldig maar weet je hoeveel hun gas loslaten zodra ze dichtbij de vrachtwagen komen, rijden ze je alsnog klem terwijl hun initiële snelheid goed was.
Werkt twee kanten op uiteraard. Maar kennelijk is doorstroming bevorderen niet zo vanzelfsprekend. :P (dus idd ook niet op zo'n punt snelheid terug laten zakken als iemand anders daardoor ook onnodig snelheid moet minderen)

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2017 12:48:20 ]
pi_172548533
quote:

[..]

Dat ja! Bloedirritant.
pi_172548651
Tja bij wegen met maar 2 stroken vloer ik hem soms wel even, maar bij 3 of meer lossen ze het zelf maar op.
.
pi_172548700
Hangt er ook vanaf of het in de spits is of niet. Als je een heel treintje ziet komen dan ram je hem er liever voor ja, maar als het 1 auto is dan kun je net zo goed even gas los laten.
pi_172552508
quote:

[..]

Ik ben er ook zo een. Dat ik rechts rij en een vrachtwagen in wil halen. Maar dat zo'n linksrijder met hogere snelheid precies verkeerd uitkomt omdat ze vrijwel altijd het gas loslaten. Soms lijkt het of ze het erom doen. Dan ga ik vast van tevoren naar links, met dezelfde snelheid uiteraard. Dat dat niet altijd in dank wordt afgenomen is dan erg jammer, maar zo'n figuur die al linksrijdend de situatie voor hem niet kan inschatten is volgens mij een stuk erger.

Dat inschatten is trouwens ook niet nieuw, omdat veel bestuurders het asfalt drie meter voor hen veel interessanter vinden dan wat er verderop gebeurt. En dan maakt het niet uit of ze een rotonde naderen, in willen voegen of in gaan halen. Het geeft altijd een verrassingseffect, gevolgd door een rare capriool om hun fuckup in split-second op te lossen.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_172552540
Ik rijd vaak op de AP / dynamische cruise control dus bij mij is het nooit het geval dat ik het gas al loslaat ofzo, maar soms zet je daardoor ook wel iemand klem.
pi_172554439
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juli 2017 16:22 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Ik ben er ook zo een. Dat ik rechts rij en een vrachtwagen in wil halen. Maar dat zo'n linksrijder met hogere snelheid precies verkeerd uitkomt omdat ze vrijwel altijd het gas loslaten. Soms lijkt het of ze het erom doen. Dan ga ik vast van tevoren naar links, met dezelfde snelheid uiteraard. Dat dat niet altijd in dank wordt afgenomen is dan erg jammer, maar zo'n figuur die al linksrijdend de situatie voor hem niet kan inschatten is volgens mij een stuk erger.

Dat inschatten is trouwens ook niet nieuw, omdat veel bestuurders het asfalt drie meter voor hen veel interessanter vinden dan wat er verderop gebeurt. En dan maakt het niet uit of ze een rotonde naderen, in willen voegen of in gaan halen. Het geeft altijd een verrassingseffect, gevolgd door een rare capriool om hun fuckup in split-second op te lossen.
Inderdaad zeg, dat remmen voor helemaal niks ook best vaak trouwens, dat je de rotonde op gaat rijden met een auto voor je, dat je in geen 3 mijl een auto kunt bekennen en dat je voorganger alsnog volledig remt om tot stilstand te komen voor de rotonde op te rijden.

Daar ben ik nooit op berekend, je klapt echt nog eens op iemands staart van dat gedrag.
  Forum Admin donderdag 20 juli 2017 @ 17:57:04 #289
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_172554479
Dat is onzeker rijden en dat is iets wat je heel veel terug ziet in Nederland. Ook qua snelheid, maar dat is soms ook gewoon omdat het te onduidelijk is.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  FOK!fotograaf vrijdag 21 juli 2017 @ 03:05:10 #290
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_172566645
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 17:57 schreef Straatcommando. het volgende:
Dat is onzeker rijden en dat is iets wat je heel veel terug ziet in Nederland. Ook qua snelheid, maar dat is soms ook gewoon omdat het te onduidelijk is.
De gemiddelde Nederlandse autobestuurder is al een halve hersendode. Ziet de helft van de verkeersborden niet, snapt ze niet, etc. Zet rustig een Picanto met 70 vanaf de invoegstrook direct naar links op de Autobahn waar op dat moment 220 gereden wordt of neemt voorrang met zijn Twingo bij een wegversmalling op een Defender in offroad trim met de voorbumper op ooghoogte, gaat midden op een kruising stilstaan terwijl duidelijk is dat ie niet door kan rijden en de andere richting gewoon met 80 aan komt, gaat met een Fiësta of Starlet een vrachtwagen lopen braketesten en blijft 60 rijden buiten de bebouwde kom omdat er geen "80" bordje staat, blijft 80 rijden op een autoweg, want er staat geen "100"-bordje.

Overal moet een bordje, lamp, uitleg of andere "verhelderende" oplossing staan. Maarja, zo lang je maar niet te hard rijdt doe je niets fout. Kan je ten minste lekker whatsappen, eten, thee zetten, je make-up doen, etc. Met dank aan de overheid.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  vrijdag 21 juli 2017 @ 09:20:16 #291
454662 Nakketikker
Fuckin' Pikeys!
pi_172568067
- teh furr -

[ Bericht 99% gewijzigd door Sounddragon op 21-07-2017 09:27:04 ]
  vrijdag 21 juli 2017 @ 09:28:39 #292
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_172568211
topicpointer lezen, geldt wederom voor meerdere typjes hier.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 21 juli 2017 @ 09:41:02 #293
454662 Nakketikker
Fuckin' Pikeys!
pi_172568396
quote:
13s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 09:20 schreef Nakketikker het volgende:
- teh furr -
Oke, Oke..

Mijn irritatie is voornamelijk dat er wegmisbruikers zijn die de maatschappelijke status afmeten aan het prijskaartje van hun auto, zoals bijvoorbeeld.. en volledig willekeurig..iemand met een BMW i8, en ook conform die zienswijze menen te moeten handelen op 's Neerlandsch wegen en niet schromen om een ieder met een financieel inferieure bolide middels asociale gedragingen in gevaarlijke situaties te brengen.

''s Neerlandsch wegen' is mijns inziens de uitermate ongeschikte plek om dergelijk gedachtegoed in de praktijk te brengen, aangezien het verkeer voornamelijk bestaat uit mensen die op hun bestemming willen aankomen.

^O^
pi_172568775
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 09:41 schreef Nakketikker het volgende:

[..]

Oke, Oke..

Mijn irritatie is voornamelijk dat er wegmisbruikers zijn die de maatschappelijke status afmeten aan het prijskaartje van hun auto, zoals bijvoorbeeld.. en volledig willekeurig..iemand met een BMW i8, en ook conform die zienswijze menen te moeten handelen op 's Neerlandsch wegen en niet schromen om een ieder met een financieel inferieure bolide middels asociale gedragingen in gevaarlijke situaties te brengen.

''s Neerlandsch wegen' is mijns inziens de uitermate ongeschikte plek om dergelijk gedachtegoed in de praktijk te brengen, aangezien het verkeer voornamelijk bestaat uit mensen die op hun bestemming willen aankomen.

^O^
Zie, dat is precies het probleem op onze wegen. Ik ben de wegmisbruiker met asociale gedragingen, maar de linksplakker doet niets fout. Kan me niet schelen al reed hij in een Ferrari. Te langzaam rijden, geen knipperlicht, onnodig links is net zo goed asociaal als harder dan de vmax.

En je kan ook gewoon normaal Nederlands typen hoor, je komt echt niet slimmer over met zulke taal.
  vrijdag 21 juli 2017 @ 10:08:21 #295
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_172568789
Ik ga er altijd maar van uit dat kerels die in een grote en/of dure auto rondrijden ergens wat te compenseren hebben. Voor zover ik weet is het landschap in Nederland nergens dusdanig dat je een bovengemiddeld zware motor oid nodig hebt.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_172568907
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 10:08 schreef karr-1 het volgende:
Ik ga er altijd maar van uit dat kerels die in een grote en/of dure auto rondrijden ergens wat te compenseren hebben. Voor zover ik weet is het landschap in Nederland nergens dusdanig dat je een bovengemiddeld zware motor oid nodig hebt.
:O ja en iemand met een groot huis ook, of dure kleding, of groot horloge, of iemand die iedere dag in de gym staat....

Echt zo'n kansloze opmerking vind ik het altijd. En dan gebruik je echt het argument dat je een grote motor niet nodig hebt? Joh... wat heb je nou werkelijk echt nodig dan? Eten drinken en onderdak ja. De rest besteed je toch naar wat je zelf leuk vindt en waar je de financiële middelen voor over hebt? 90% van de bestedingen zijn gewoon luxe en comfort. Een duurdere auto rijdt (vaak) lekkerder dus lijkt me geen nutteloze besteding. De ene auto is patseriger dan de ander ja.. en persoonlijk was ik het ook wel weer zat om door iedereen bekeken en aangesproken te worden in zo'n i8.

Gelukkig kunnen de meeste het wel waarderen. Ik was de auto nog niet uit en een vrouw tikte al op m'n raam om te vertellen dat het een erg mooie auto was. Toen ik terug kwam stond een vrouw naast de auto te poseren en haar man maakte wat foto's. Op de fiets meerdere keren duimpjes gekregen van voorbijgangers... en dan had ik de auto maar 3 dagen. Toch mooi om te zien dat er ook mensen zijn die niet vol afgunst, jaloezie en vooroordelen zitten.
pi_172568984
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 10:15 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

:O ja en iemand met een groot huis ook, of dure kleding, of groot horloge, of iemand die iedere dag in de gym staat....

Echt zo'n kansloze opmerking vind ik het altijd. En dan gebruik je echt het argument dat je een grote motor niet nodig hebt? Joh... wat heb je nou werkelijk echt nodig dan? Eten drinken en onderdak ja. De rest besteed je toch naar wat je zelf leuk vindt en waar je de financiële middelen voor over hebt? 90% van de bestedingen zijn gewoon luxe en comfort. Een duurdere auto rijdt (vaak) lekkerder dus lijkt me geen nutteloze besteding. De ene auto is patseriger dan de ander ja.. en persoonlijk was ik het ook wel weer zat om door iedereen bekeken en aangesproken te worden in zo'n i8.

Gelukkig kunnen de meeste het wel waarderen. Ik was de auto nog niet uit en een vrouw tikte al op m'n raam om te vertellen dat het een erg mooie auto was. Toen ik terug kwam stond een vrouw naast de auto te poseren en haar man maakte wat foto's. Op de fiets meerdere keren duimpjes gekregen van voorbijgangers... en dan had ik de auto maar 3 dagen. Toch mooi om te zien dat er ook mensen zijn die niet vol afgunst, jaloezie en vooroordelen zitten.
Helemaal mee eens. Je hebt ook gewoon liefhebbers van auto's. Ik heb ook een grote auto (maar wel een oude), puur omdat ik het een mooi model vind en gewoon een keer een V8 wilde.

Als ik andere gave wagens zie steek ik geregeld m'n duimpje op. De keren dat ik zelf een dikke auto reed voor m'n website valt het inderdaad op hoeveel mensen gauw wegkijken als je naar ze kijkt.
  vrijdag 21 juli 2017 @ 11:07:57 #298
454662 Nakketikker
Fuckin' Pikeys!
pi_172569830
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 10:07 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Zie, dat is precies het probleem op onze wegen. Ik ben de wegmisbruiker met asociale gedragingen, maar de linksplakker doet niets fout. Kan me niet schelen al reed hij in een Ferrari. Te langzaam rijden, geen knipperlicht, onnodig links is net zo goed asociaal als harder dan de vmax.

En je kan ook gewoon normaal Nederlands typen hoor, je komt echt niet slimmer over met zulke taal.
Sounddragon had mijn eerdere, veel betere, reactie op jou helaas verwijderd.

Maar blijkbaar kom ik op jou ook slimmer over, want het is opmerkelijk genoeg voor je om er iets over te zeggen.
pi_172569853
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 10:15 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

^O^

Wij krijgen eigenlijk alleen maar hele leuke reacties op onze Hummer H2. Zwaaiende, lachende mensen, duimpjes omhoog, etc. :Y
Je raekt an de dinge geweun.
  vrijdag 21 juli 2017 @ 11:09:24 #300
454662 Nakketikker
Fuckin' Pikeys!
pi_172569863
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 11:09 schreef Messina het volgende:

[..]

^O^

Wij krijgen eigenlijk alleen maar hele leuke reacties op onze Hummer H2. Zwaaiende, lachende mensen, duimpjes omhoog, etc. :Y
een Hummer is dan ook echt een bazenauto ^O^
  vrijdag 21 juli 2017 @ 11:13:38 #301
454662 Nakketikker
Fuckin' Pikeys!
pi_172569946
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 09:24 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Als ik het zo allemaal hoor vallen jullie de auto's zonder verlichting meer op dan de rest, dus zo erg kan het niet zijn :)
rijden zonder verlichting is volgens jou ook niet zo erg

quote:

[..]

Doorgetrokken strepen zijn ook totaal niet belangrijk. gewoon inhalen.

quote:

[..]

Rechts inhalen, ook niks mis mee

En jij maar denken dat het door je dure wagentje komt he...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')