Zoals ik ook op TV gezien heb, was er nauwelijks snelheidsvermindering. Ten hoogste 3 km/uur zoals ook in het Duitse artikel van Tarado staat.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als een F1 auto van het gas gaat remmen ze op topsnelheid harder dan je met een straatauto kunt remmen als je vol in de ankers gaat. Bij 50 km/h zal dit niet zo hard zijn, maar Hamilton haalt zijn voet van het gas waardoor de auto snel vaart mindert. Gewoon een foute inschatting van Vettel, maar wmb een raceongeluk want Hamilton weet ook wel wat het risico is als je dit zo doet.
quote:FIA-Rennleiter Charlie Whiting und die Sportkommissare haben sich die Aufgabe nicht einfach gemacht. Es mussten Daten und Funksprüche gesichtet, TV-Bilder aus allen Blickwinkeln studiert werden. Die Datenauswertung unterstützte Hamiltons Einlassung: „Ich habe nicht gebremst.“ auto motor und sport erfuhr: HamiltonFormel Schmidt GP Kanada: Mercedes-Probleme gelöst? ist bei allen drei Re-Starts auf der abfallenden Gerade zwischen Kurve 15 und 16 an der Unfallstelle innerhalb von 3 km/h die gleiche Geschwindigkeit gefahren. Er ging dort immer vom Gas, hat nie beschleunigt, aber auch nie gebremst. „Das Warmfahren der Bremsen hat Lewis schon immer vor Kurve 15 erledigt“, hören wir aus FIA-Kreisen.
Hoezo ter verdediging?quote:Op maandag 26 juni 2017 11:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Toch wel apart dat hier ter verdediging van Max wordt geroepen dat het team hem heeft opgedragen de pers te ontlopen. Lijkt me juist tekenend als zelfs je eigen team geen vertrouwen in normale interviews heeft.
wtf... das wel ernstig.quote:Op maandag 26 juni 2017 11:17 schreef motorbloempje het volgende:
Niet teruggelezen, maar McLaren heeft nu in 2017 meer rondjes volbracht dan Red Bull![]()
betrouwbare autoquote:Op maandag 26 juni 2017 11:17 schreef motorbloempje het volgende:
Niet teruggelezen, maar McLaren heeft nu in 2017 meer rondjes volbracht dan Red Bull![]()
Is dat zo? Gaat het dan om het totaal van beide wagens?quote:Op maandag 26 juni 2017 11:17 schreef motorbloempje het volgende:
Niet teruggelezen, maar McLaren heeft nu in 2017 meer rondjes volbracht dan Red Bull![]()
Race laps, combinedquote:Op maandag 26 juni 2017 11:21 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Is dat zo? Gaat het dan om het totaal van beide wagens?
Dit en het is altijd Vettel die voorop staat om te praten over veiligheid. Was hij niet steeds aan het huilen over Verstappen? Je kan hem nu niet meer serieus nemen op dat gebied.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
schade of geen schade opzettelijk op iemand inrijden doe je gewoon niet, voor de vedettes gelden blijkbaar andere regels want eerlijk gezegd denk ik dat als een Alonso of Hamilton dit gedaan zou hebben ze ook een stop and go hadden gekregen maar pak em beet Wehrlein of Magnussen gewoon een zwarte vlag met nog een paar races schorsing
Het is een verwend mannetje, in zijn tijd bij Red Bull al. Lees het boek van Mark Webber eens zou ik zeggenquote:Op maandag 26 juni 2017 11:28 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dit en het is altijd Vettel die voorop staat om te praten over veiligheid. Was hij niet steeds aan het huilen over Verstappen? Je kan hem nu niet meer serieus nemen op dat gebied.
De vraag is als het om het psychologische spelletje gaat of hij zich heeft laten kennen of dat hij heeft laten zien grote ballen te hebben.
Dat kon ik al niet meer toen ie zelf het eerst voor de bijl ging mbt de "verstappen-regel" waar hij zelf het hardst om riepquote:Op maandag 26 juni 2017 11:28 schreef potjecreme het volgende:
het is altijd Vettel die voorop staat om te praten over veiligheid. Was hij niet steeds aan het huilen over Verstappen? Je kan hem nu niet meer serieus nemen op dat gebied.
Ik heb de indruk dat de debris die zowel Ric als Max op hebben gepakt, niet op dezelfde plek terecht waren gekomen. Ric had namelijk last van zijn remmen en daar had Max geen last van.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:32 schreef ShaoliN het volgende:
Het lijkt mij sterk dat debris uiteindelijk het probleem was, maargoed makkelijk lullen vanaf de zijkant. Debris doet het weer meer klinken als overmacht ipv inferieure betrouwbaarheid.
Ik neem aan dat als je vanaf ronde 1 troep hebt zitten die de koeling niet te goede komen dat dat op de computer te volgen is en dat je ook Max, net als Ricciardo, naar binnen haalt om die zooi weg te grabbelen. Ongeacht positie.
Hoe is het trouwens mogelijk dat een F1 coureur te veel van zijn auto vraagt? Zo'n auto moet toch afgesteld zijn om de coureur er het maximale uit te kunnen laten halen?
Die zelfde ronde is toeval. De vorige keer was het een batterij die ermee ophield en nu was het de oliedruk. Het een heeft niets met het ander te maken.quote:Op maandag 26 juni 2017 11:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat de debris die zowel Ric als Max op hebben gepakt, niet op dezelfde plek terecht waren gekomen. Ric had namelijk last van zijn remmen en daar had Max geen last van.
Maar ik had de indruk dat het moment dat de auto van Max stuk ging, hetzelfde moment was als de vorige race. Niet zo zeer qua ronde van de race maar wel dat Max net op dat moment maximaal aan het pushen was. Vraagt hij dan te veel van de auto? Stel dat dat het is, waarom overkomt het Ric dan niet, houdt hij (bewust) meer in?
Zit Max op knopjes te drukken waar hij niet op mag drukken?
Nee, nee en neequote:Op maandag 26 juni 2017 11:34 schreef opgebaarde het volgende:
Niet zo zeer qua ronde van de race maar wel dat Max net op dat moment maximaal aan het pushen was. Vraagt hij dan te veel van de auto? Stel dat dat het is, waarom overkomt het Ric dan niet, houdt hij (bewust) meer in?
Zit Max op knopjes te drukken waar hij niet op mag drukken?
Het is nooit de schuld van de coureur die teveel gas geeftquote:Op maandag 26 juni 2017 11:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat de debris die zowel Ric als Max op hebben gepakt, niet op dezelfde plek terecht waren gekomen. Ric had namelijk last van zijn remmen en daar had Max geen last van.
Maar ik had de indruk dat het moment dat de auto van Max stuk ging, hetzelfde moment was als de vorige race. Niet zo zeer qua ronde van de race maar wel dat Max net op dat moment maximaal aan het pushen was. Vraagt hij dan te veel van de auto? Stel dat dat het is, waarom overkomt het Ric dan niet, houdt hij (bewust) meer in?
Zit Max op knopjes te drukken waar hij niet op mag drukken?
Of de remmen.quote:Op maandag 26 juni 2017 11:38 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die zelfde ronde is toeval. De vorige keer was het een batterij die ermee ophield en nu was het de oliedruk. Het een heeft niets met het ander te maken.
Tuurlijk niet, je bepaald met je engineer de engine modes en als de temp. al critical was laat je hem natuurlijk niet op een risico volle engine mode rijdenquote:Op maandag 26 juni 2017 11:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat de debris die zowel Ric als Max op hebben gepakt, niet op dezelfde plek terecht waren gekomen. Ric had namelijk last van zijn remmen en daar had Max geen last van.
Maar ik had de indruk dat het moment dat de auto van Max stuk ging, hetzelfde moment was als de vorige race. Niet zo zeer qua ronde van de race maar wel dat Max net op dat moment maximaal aan het pushen was. Vraagt hij dan te veel van de auto? Stel dat dat het is, waarom overkomt het Ric dan niet, houdt hij (bewust) meer in?
Zit Max op knopjes te drukken waar hij niet op mag drukken?
Dit is natuurlijk niet waar. De motoren worden bijvoorbeeld niet voor 100% belastquote:Op maandag 26 juni 2017 11:41 schreef XL het volgende:
[..]
Het is nooit de schuld van de coureur die teveel gas geeft
Die auto wordt ontwikkeld om 1 race volledig uitgewoond te worden door een coureur, het mag simpelweg niet zo zijn dat een raceauto kapot gaat omdat je er te snel mee wil rijden.
Goed punt (beide keren)quote:Op maandag 26 juni 2017 11:44 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, je bepaald met je engineer de engine modes en als de temp. al critical was laat je hem natuurlijk niet op een risico volle engine mode rijdentis een teamsport... als Max bewust andere engine modes gebruikt zonder toezegging van z'n engineer, dan zit hij idd fout maar dan hadden we het waarschijnlijk wel gehoord (nieuws of boordradio).
Ze zien overigens alles wat Max doet met de auto, in theorie kan z'n engineer ook al die modes veranderen, maar dat maakt de sport minder leuk
Bottas rijdt in een Mercedes, dus dan mag datquote:Op maandag 26 juni 2017 11:47 schreef opgebaarde het volgende:
Bottas die Raikonnen er uit ramt, dat is een normaal race incident waar zelden een straf voor wordt uitgedeeld?
quote:Op maandag 26 juni 2017 11:47 schreef opgebaarde het volgende:
Bottas die Raikonnen er uit ramt, dat is een normaal race incident waar zelden een straf voor wordt uitgedeeld?
Dat is dus gewoon de melding dat er een incident plaatsgevonden heeft en dat de race director dit gemeld heeft bij de stewards. Zij hebben het afgedaan als raceincident om bovengenoemde redenen.quote:38.1 The race director may report any on-track incident or suspected breach of these Sporting Regulations or the Code (an "Incident") to the stewards.
After review it shall be at the discretion of the stewards to decide whether or not to proceed with an investigation.
The stewards may also investigate an Incident noted by themselves.
Ok, software matig kunnen ze de coureur beperken. De coureur zelf moet niet inhouden of sparen. Die moet 100% geven en zijn engineer moet de motor op 99,9% houden.quote:Op maandag 26 juni 2017 11:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk niet waar. De motoren worden bijvoorbeeld niet voor 100% belast
Redbull laat Max expres in een slechtere auto rijden!!1!quote:Op maandag 26 juni 2017 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Max valt steeds uit in ronde 12, 1+2=3, Ricciardo rijdt rond met nummer 3. Schuld van Ricciardo!1!!1!1
Graziequote:Op maandag 26 juni 2017 11:50 schreef Geralt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er wordt wel eens straf voor uitgedeeld, maar in dit geval zag men het als raceincident en geen opzet.
Artikel 38.1 zegt overigens niets over het incident zelf. Daar staat het volgende in:
[..]
Dat is dus gewoon de melding dat er een incident plaatsgevonden heeft en dat de race director dit gemeld heeft bij de stewards. Zij hebben het afgedaan als raceincident om bovengenoemde redenen.
En wij fans zijn daar het slachtoffer van!quote:Op maandag 26 juni 2017 11:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Redbull laat Max expres in een slechtere auto rijden!!1!
Ocon, er had een 1-2 finish voor de Force India's ingezeten. Je teamgenoot in de muur rijden is een no-no, ongeacht de situatiequote:Op maandag 26 juni 2017 11:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie vonden jullie trouwens dat de grootste fuckup maakte van de coureurs dit weekend? Vettel, Hulkenberg of Ocon?
Ik neig toch ergens ook naar Hulkenberg, hier lag toch wel een kans op het podium..
Owja Hulk. Dat was ik in alle commotie helemaal vergetenquote:Op maandag 26 juni 2017 11:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie vonden jullie trouwens dat de grootste fuckup maakte van de coureurs dit weekend? Vettel, Hulkenberg of Ocon?
Ik neig toch ergens ook naar Hulkenberg, hier lag toch wel een kans op het podium..
uiteindelijk Vettel al kreeg hij nog teveel achterafquote:Op maandag 26 juni 2017 11:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie vonden jullie trouwens dat de grootste fuckup maakte van de coureurs dit weekend? Vettel, Hulkenberg of Ocon?
Ik neig toch ergens ook naar Hulkenberg, hier lag toch wel een kans op het podium..
Vettel. Eerst bijzonder onsportief gedrag laten zien en dat later gewoon ontkennen diverse malen in de media en zich van de domme houden.quote:Op maandag 26 juni 2017 11:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie vonden jullie trouwens dat de grootste fuckup maakte van de coureurs dit weekend?
En alsnog uitlopen in het WK op Hamiltonquote:Op maandag 26 juni 2017 12:01 schreef Geralt het volgende:
[..]
Vettel. Eerst bijzonder onsportief gedrag laten zien en dat later gewoon ontkennen diverse malen in de media en zich van de domme houden.
Z'n RB13 wilt niet dat Max ronde 13 haaltquote:Op maandag 26 juni 2017 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Max valt steeds uit in ronde 12, 1+2=3, Ricciardo rijdt rond met nummer 3. Schuld van Ricciardo!1!!1!1
Eens.quote:Op maandag 26 juni 2017 12:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ocon, er had een 1-2 finish voor de Force India's ingezeten. Je teamgenoot in de muur rijden is een no-no, ongeacht de situatie
Daar kan Vettel niks aan doen. Tenzij de hoofdsteun is gaan loslaten door zijn actie.quote:Op maandag 26 juni 2017 12:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En alsnog uitlopen in het WK op Hamilton
Vettel had een zwarte vlag moeten krijgen, als doelbewust een aanrijding veroorzaken door op iemand in te rijden geen zwarte vlag meer waard is...quote:Op maandag 26 juni 2017 12:04 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Daar kan Vettel niks aan doen. Tenzij de hoofdsteun is gaan loslaten door zijn actie.
Daar gaan ze altijd aan de veilige kant zitten. Als ze op 9,999 wegrijden mogen ze alsnog weer opnieuw binnen komen. Dus ze pakken een veilige marge. Dat doen alle teams.quote:Op maandag 26 juni 2017 12:03 schreef opgebaarde het volgende:
Iets anders. Hoe lang heeft Vettel stilgestaan bij zijn stop&go? Dat leek op 12 seconden
Jep, mee eens. Volkomen onacceptabel.quote:Op maandag 26 juni 2017 12:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vettel had een zwarte vlag moeten krijgen, als doelbewust een aanrijding veroorzaken door op iemand in te rijden geen zwarte vlag meer waard is...
Vettel rijdt in een ferrari.quote:Op maandag 26 juni 2017 12:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vettel had een zwarte vlag moeten krijgen, als doelbewust een aanrijding veroorzaken door op iemand in te rijden geen zwarte vlag meer waard is...
Wat mij betreft Hulkenberg. Vettel is dom, maar houdt de schade beperkt. Ocon snap ik wel een beetje na de vorige GP.quote:Op maandag 26 juni 2017 11:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie vonden jullie trouwens dat de grootste fuckup maakte van de coureurs dit weekend? Vettel, Hulkenberg of Ocon?
Ik neig toch ergens ook naar Hulkenberg, hier lag toch wel een kans op het podium..
Normaliter is een ander bewust aanrijden vast en zeker altijd een zwarte vlag maar ze reden langzaam, er was geen schade en ik heb de indruk dat Vettel te veel bezig was met het tonen van handgebaartjes en dat hij daardoor de Mercedes toucheerde in plaats dat hij bewust op de Mercedes inreedquote:Op maandag 26 juni 2017 12:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vettel had een zwarte vlag moeten krijgen, als doelbewust een aanrijding veroorzaken door op iemand in te rijden geen zwarte vlag meer waard is...
Terwijl die actie er voor zorgde dat Renault als enige team geen punten pakte dit weekend, ook wel bijzonder.quote:Op maandag 26 juni 2017 12:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Owja Hulk. Dat was ik in alle commotie helemaal vergeten
Hamilton had wel schade, dat hebben ze nog met ductape en een schroevendraaier gemaakt tijdens de rode vlag.quote:Op maandag 26 juni 2017 12:08 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Normaliter is een ander bewust aanrijden vast en zeker altijd een zwarte vlag maar ze reden langzaam, er was geen schade en ik heb de indruk dat Vettel te veel bezig was met het tonen van handgebaartjes en dat hij daardoor de Mercedes toucheerde in plaats dat hij bewust op de Mercedes inreed
Dan had hij na afloop vast anders gereageerd dan hij nu gedaan heeft.quote:Op maandag 26 juni 2017 12:08 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
ik heb de indruk dat Vettel te veel bezig was met het tonen van handgebaartjes en dat hij daardoor de Mercedes toucheerde in plaats dat hij bewust op de Mercedes inreed
Dat lijkt me ook. Hij schuift het nu volledig onder het tapijt en zegt meermaals als gevraagd wordt of hij bewust tegen Hamilton aanbotst van wat bedoel je, toen hamilton mij die braketest gaf en ik achterop reed? Terwijl gewoon duidelijk is dat de interviewer het heeft over het moment NA de "braketest.quote:Op maandag 26 juni 2017 12:10 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dan had hij na afloop vast anders gereageerd dan hij nu gedaan heeft.
Maar daarvoor Alsonso twee punten ipv éénquote:Op maandag 26 juni 2017 12:09 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Terwijl die actie er voor zorgde dat Renault als enige team geen punten pakte dit weekend, ook wel bijzonder.
Dan laat je je wel kennen als teamgenoot als je de race erop je gram gaat halen.quote:Op maandag 26 juni 2017 12:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Eens.
Maar ik geef daar Perez de schuld van want Perez verpestte Canada voor Ocon en het team
Iets anders. Hoe lang heeft Vettel stilgestaan bij zijn stop&go? Dat leek op 12 seconden
Ocon zijn reactie na de race vond ik wel erg volwassen voor zo een jong ventje nog. Dat mag ook wel gezegd worden.quote:Op maandag 26 juni 2017 12:12 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Dan laat je je wel kennen als teamgenoot als je de race erop je gram gaat halen.
Moet je niet te vaak doen, dan mag je toch op zoek naar een ander stoeltje
Mee eens, daar liet Perez zich weer erg kennenquote:Op maandag 26 juni 2017 12:13 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ocon zijn reactie na de race vond ik wel erg volwassen voor zo een jong ventje nog. Dat mag ook wel gezegd worden.
Hm.... daar zeg je wel iets.quote:Op maandag 26 juni 2017 12:10 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dan had hij na afloop vast anders gereageerd dan hij nu gedaan heeft.
zijn toch dure punten die hij is misgelopen, hij had er 13 kunnen uitlopen en is 2 gewordenquote:Op maandag 26 juni 2017 12:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En alsnog uitlopen in het WK op Hamilton
Oftewel, de Honda houdt het langer vol dan de Renaultquote:Op maandag 26 juni 2017 12:13 schreef potjecreme het volgende:
Mclaren heeft meer rondjes dan RBR doordat de Mclaren vaak aan het eind van de race stil valt en de RBR aan het begin van de race.
Als iemand als kritiek geeft dat hij niet met de media praat, en er komt een reactie dat dat van het team moest, dan is dat ter verdediging. Laten we hier geen potje hersengymnastiek van maken.quote:Op maandag 26 juni 2017 11:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoezo ter verdediging?
Het is een mogelijke verklaring waarom Max geen interview heeft gegeven.
De achterliggende gedachte (waarom het team het zo heeft gedaan) is slechts een aanname van jou.
quote:Op maandag 26 juni 2017 12:14 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Mee eens, daar liet Perez zich weer erg kennen
Dat was geen schade die ontstond toen de banden van VET en HAM elkaar toucheerde, toch?quote:Op maandag 26 juni 2017 12:09 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Hamilton had wel schade, dat hebben ze nog met ductape en een schroevendraaier gemaakt tijdens de rode vlag.
Nou ja, beide McHonda's hebben gisteren de race gefinished, Alonso zelfs P9 en staat ook in de top 10 van snelste bij de Finish speed trap (dubbele tows etc).quote:Op maandag 26 juni 2017 12:16 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Oftewel, de Honda houdt het langer vol dan de Renault![]()
Nope, dacht dat je de eerste touche bedoelde.quote:Op maandag 26 juni 2017 12:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat was geen schade die ontstond toen de banden van VET en HAM elkaar toucheerde, toch?
Hulkenberg was niet de motor maar je hebt wel een puntquote:Op maandag 26 juni 2017 12:18 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Nou ja, beide McHonda's hebben gisteren de race gefinished, Alonso zelfs P9 en staat ook in de top 10 van snelste bij de Finish speed trap (dubbele tows etc).
Er zijn 3 Renault motoren kapot gegaan gisteren... is toch best veel
eh?quote:Op maandag 26 juni 2017 12:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hulkenberg was niet de motor maar je hebt wel een punt
quote:Op maandag 26 juni 2017 12:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
Reactie van beide. Eerder gepost filmpje doet het niet meer, vandaar nogmaals voor wie het niet gezien heeft.
Volwassen reactie van Ocon. Wat je ook van zijn actie vindt, dit doet hij, zeker gezien zijn leeftijd, gewoon heel erg goed
OK, ik kan niet tellenquote:Op maandag 26 juni 2017 12:19 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
eh?
Kvyat, Palmer, Verstappen; 3 Renault motoren?
Hulkenberg was de 4e Renault, maar die noemde ik niet
Die jongen komt er wel. Ben erg benieuwd waar hij volgend jaar rijdt.quote:Op maandag 26 juni 2017 12:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
Reactie van beide. Eerder gepost filmpje doet het niet meer, vandaar nogmaals voor wie het niet gezien heeft.
Volwassen reactie van Ocon. Wat je ook van zijn actie vindt, dit doet hij, zeker gezien zijn leeftijd, gewoon heel erg goed
Ik ken het.quote:
ik tel 1 mislukte poging om grappig te zijn, wat een moeite om niksquote:Op maandag 26 juni 2017 12:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik ken het.
Ik heb geleerd om te beginnen bij de duim, daarna wijsvinger, middelvinger, ringvinger en als laatste de pink. Moet je daarna nog verder, dan de tellende hand er bij gebruiken en daar doorgaan met deze methode. Moet moet je verder tellen dan tien (tien is het maximum met deze methode), dan vraag ik altijd mijn begeleider of moeder voor assistentie (of ik zeg gewoon niks, dat is altijd wel lekker veilig)
Misschien heb jij hier ook iets aan
quote:Op maandag 26 juni 2017 12:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik ken het.
Ik heb geleerd om te beginnen bij de duim, daarna wijsvinger, middelvinger, ringvinger en als laatste de pink. Moet je daarna nog verder, dan de tellende hand er bij gebruiken en daar doorgaan met deze methode. Moet moet je verder tellen dan tien (tien is het maximum met deze methode), dan vraag ik altijd mijn begeleider of moeder voor assistentie (of ik zeg gewoon niks, dat is altijd wel lekker veilig)
Misschien heb jij hier ook iets aan
Standaard toch?quote:Op maandag 26 juni 2017 12:28 schreef RingBewoner het volgende:
Wat zag Mariah Carey er trouwens nep uit gisteren. Die had zo'n perfect glad gezicht. Dat bestaat niet.
Heb je geen smartphone?quote:Op maandag 26 juni 2017 12:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik ken het.
Ik heb geleerd om te beginnen bij de duim, daarna wijsvinger, middelvinger, ringvinger en als laatste de pink. Moet je daarna nog verder, dan de tellende hand er bij gebruiken en daar doorgaan met deze methode. Moet moet je verder tellen dan tien (tien is het maximum met deze methode), dan vraag ik altijd mijn begeleider of moeder voor assistentie (of ik zeg gewoon niks, dat is altijd wel lekker veilig)
Misschien heb jij hier ook iets aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |