Bakken ging juist wel goed, het koken ging om de een of andere reden gewoon niet, alles gedaan volgens de verpakking etc maar de aardappels waren na de gewenste kooktijd wel bloedheet, maar nog hard en koud van binnenquote:Op zondag 25 juni 2017 12:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk dat het mis is gegaan bij het bakken ervan.
Bakken ging juist wel goed, het koken ging om de een of andere reden gewoon niet, alles gedaan volgens de verpakking etc maar de aardappels waren na de gewenste kooktijd wel bloedheet, maar nog hard en koud van binnenquote:Op zondag 25 juni 2017 12:48 schreef Braddie het volgende:
quote][ afbeelding ] Op zondag 25 juni 2017 12:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Was het bij het koken van de aardappels dan? Of het bakken?quote:Op zondag 25 juni 2017 12:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Laten we eerlijk wezen, ik heb kookles gehad, dat is bijna 10 jaar geledenWoon pas sinds 3 maanden op mezelf en sinds die 3 maanden begin ik pas weer een beetje het koken op te pakken, dan mislukt er wel eens wat. Al doende leert men
Bakken ging juist wel goed, het koken ging om de een of andere reden gewoon niet, alles gedaan volgens de verpakking etc maar de aardappels waren na de gewenste kooktijd wel bloedheet, maar nog hard en koud van binnenquote:Op zondag 25 juni 2017 12:48 schreef Braddie het volgende:
quote][ afbeelding ] Op zondag 25 juni 2017 12:46 schreef Chai het volgende:
[..]
hmm dimaquote:Op zondag 25 juni 2017 12:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Begin een praatgroep met Dima. Hij belt ook niet graag
balen welquote:Op zondag 25 juni 2017 12:45 schreef Drug het volgende:
[..]
Ik denk materiaal erin gedaan wat niet mag ofzo. Zo'n kaartje is doorgebrand, moet ik vervangen ofzo maar meh.
Oke dan, zodra jij perfect bent hoor ik t welquote:Op zondag 25 juni 2017 12:45 schreef zeer het volgende:
[..]
dat was echt de vraag waar je mee rondliep?
heb je wel eens eerder ergens iets gekocht?
Dan snijd je ze toch wat kleiner en kook je ze nog wat langer?quote:Op zondag 25 juni 2017 12:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Bakken ging juist wel goed, het koken ging om de een of andere reden gewoon niet, alles gedaan volgens de verpakking etc maar de aardappels waren na de gewenste kooktijd wel bloedheet, maar nog hard en koud van binnen
"volgens de verpakking"quote:Op zondag 25 juni 2017 12:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Bakken ging juist wel goed, het koken ging om de een of andere reden gewoon niet, alles gedaan volgens de verpakking etc maar de aardappels waren na de gewenste kooktijd wel bloedheet, maar nog hard en koud van binnen
Bij het droog laten koken.quote:Op zondag 25 juni 2017 12:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Was het bij het koken van de aardappels dan? Of het bakken?
Tenzij je ze droog hebt laten koken kan er niet veel misgaan namelijk, als je ze te zacht vindt maak je er gewoon aardappelpuree van.
uit je darmenquote:Op zondag 25 juni 2017 12:49 schreef Rozevla het volgende:
Geen idee waar het vandaan komt maar ik heb al 3 keer gepoept vandaag.
🤤
moest ook lachenquote:Op zondag 25 juni 2017 12:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
"volgens de verpakking"![]()
![]()
![]()
Hou op met me
Met bepaalde mensen welquote:
Ja, onervaren koker hier, iets met vallen en opstaan en leren zeg maar.quote:Op zondag 25 juni 2017 12:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
"volgens de verpakking"![]()
![]()
![]()
Hou op met me
kun je stap voor stap beschrijven wat je gedaan hebtquote:Op zondag 25 juni 2017 12:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Bij het droog laten koken.
Heb ze zo lang laten koken als op de verpakking stond, alle instructies gevolgd, maar ze kwamen er aan de buitenkant bloedheet maar van binnen hard/koud uit
quote:Op zondag 25 juni 2017 12:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan snijd je ze toch wat kleiner en kook je ze nog wat langer?
had je niet de instructies op de verpakking opgevolgd???quote:Op zondag 25 juni 2017 12:51 schreef Crack_ het volgende:
Nou jongens toen ik voor het eerst boerenkool ging maken ging het ook helemaal kut. Ik dacht dat je dat net zoals andijvie rauw deed, wist ik veel. Ik hou niet van boerenkool
quote:Op zondag 25 juni 2017 12:51 schreef Crack_ het volgende:
Nou jongens toen ik voor het eerst boerenkool ging maken ging het ook helemaal kut. Ik dacht dat je dat net zoals andijvie rauw deed, wist ik veel. Ik hou niet van boerenkool
hahah heb je ze wel in stukjes gesneden of gewoon hele hompen aardappel in t water geflikkert?quote:Op zondag 25 juni 2017 12:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Boerenkoel is lekkerquote:Op zondag 25 juni 2017 12:51 schreef Crack_ het volgende:
wat is er nog simpeler dan aardappelsquote:Op zondag 25 juni 2017 12:51 schreef Braddie het volgende:
Het is niet zo alsof iedereen meteen perfecte maaltijden kan koken, genoeg mensen die nog simpelere dingen dan Aardappels laten mislukken.
Hoezo ben ik verzuurd omdat jij nog geen aardappel kunt koken?! Godskanonnen.quote:Op zondag 25 juni 2017 12:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, onervaren koker hier, iets met vallen en opstaan en leren zeg maar.
Jij bent ook niet in 1 dag verzuurd geworden, heb je ook moeten leren.
Water bedoel jequote:Op zondag 25 juni 2017 12:51 schreef Braddie het volgende:
Het is niet zo alsof iedereen meteen perfecte maaltijden kan koken, genoeg mensen die nog simpelere dingen dan Aardappels laten mislukken.
Waterquote:
wie leest dat als je denkt te weten hoe t moetquote:Op zondag 25 juni 2017 12:51 schreef zeer het volgende:
[..]
had je niet de instructies op de verpakking opgevolgd???
neequote:
Heb je de pan toen weggegooid?quote:Op zondag 25 juni 2017 12:52 schreef zeer het volgende:
[..]
probeerde een keer water te koken maar na 1,5 uur was de pan droog maar wel heel warm
quote:Op zondag 25 juni 2017 12:52 schreef zeer het volgende:
[..]
probeerde een keer water te koken maar na 1,5 uur was de pan droog maar wel heel warm
Ik was een keer vergeten dat ik een ei aan het koken was tot ik een uur later ineens een kapot smerige geur reukquote:Op zondag 25 juni 2017 12:53 schreef Crack_ het volgende:
Maar jullie doen nooit domme dingen he, komop mensen
Ik ben behoorlijk perfectquote:Op zondag 25 juni 2017 12:53 schreef Crack_ het volgende:
Bedankt dat ook dat je geen b&j's doet? Of zou je bij wijze van wel een rookworst kunnen nemen bij die boerenkool zolang je er maar niet op kauwt?quote:Op zondag 25 juni 2017 12:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wie leest dat als je denkt te weten hoe t moet
[..]
neemaar ik eet geen vlees he, reminder
denk dat dat ook veel uitmaakt voor die standaardboerenkool.
he bahquote:Op zondag 25 juni 2017 12:53 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik was een keer vergeten dat ik een ei aan het koken was tot ik een uur later ineens een kapot smerige geur reuk
Dacht dat dat alleen met bami konquote:Op zondag 25 juni 2017 12:53 schreef zeer het volgende:
[..]
das het mooie aan rotterdam en pan zonder water flikker je zo uit het raam
bamiquote:
hahah fuckquote:Op zondag 25 juni 2017 12:53 schreef wietparkiet het volgende:
probeerde keer iets au bain marie te verwarmen maar was vergeten water in de pan te doen
dat was niet heel slim
ben en jerry's?! Jawel hoor, hm heerlijkquote:Op zondag 25 juni 2017 12:54 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Bedankt dat ook dat je geen b&j's doet? Of zou je bij wijze van wel een rookworst kunnen nemen bij die boerenkool zolang je er maar niet op kauwt?
Vraag dit voor wch
quote:Op zondag 25 juni 2017 12:55 schreef zeer het volgende:
[..]
bamihad een keer nasi uit blik maar dat heb ik nadat ik het geopend en geroken had weggegooid
s'avonds rauwe aardappels die loeiheet waren gegeten
totdat je met suiker ging koken gvd net 2 seconde te laatquote:Op zondag 25 juni 2017 12:55 schreef Chloroform het volgende:
Heb ongetwijfeld domme dingen gedaan toen ik leerde koken.
Op mn 15e.
Op mijn 15e knikkerde ik nog en ruilde pokemonkaartenquote:Op zondag 25 juni 2017 12:55 schreef Chloroform het volgende:
Op mn 15e.
Had gewoon familyxxl pizza besteld denk ikquote:Op zondag 25 juni 2017 12:55 schreef zeer het volgende:
[..]
bamihad een keer nasi uit blik maar dat heb ik nadat ik het geopend en geroken had weggegooid
s'avonds rauwe aardappels die loeiheet waren gegeten
oven op grillstand jaquote:Op zondag 25 juni 2017 12:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahah fuck
of oven ipv oven op grillstand en alles naar de tyfus
of verkeerde pepers kopen of of. Echt prachtig dat soort shit
[..]
ben en jerry's?! Jawel hoor, hm heerlijk
Denk niet dat er veel mensen zijn (zeker mannen niet) die gaan koken voordat het moetquote:Op zondag 25 juni 2017 12:55 schreef Chloroform het volgende:
Op mn 15e.
Ook jij hebt zo je gebreken.quote:Op zondag 25 juni 2017 12:56 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Op mijn 15e knikkerde ik nog en ruilde pokemonkaarten
Ineens was ik verzuurdquote:Op zondag 25 juni 2017 12:56 schreef zeer het volgende:
[..]
totdat je met suiker ging koken gvd net 2 seconde te laat
citation is needed on this quotequote:Op zondag 25 juni 2017 12:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk niet dat er veel mensen zijn (zeker mannen niet) die gaan koken voordat het moet
inb4 'ik wel hoor!!!!!!1'
quote:Op zondag 25 juni 2017 12:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ook jij hebt zo je gebreken.
doe je echt maar één keer, hoop ikquote:Op zondag 25 juni 2017 12:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oven op grillstand ja![]()
en dan afvragen waarom mn bladerdeeg aan 1 kant verschroeid is
Vind het echt verbazend dat dat nog maar twee jaar geleden isquote:Op zondag 25 juni 2017 12:56 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Op mijn 15e knikkerde ik nog en ruilde pokemonkaarten
Begreep de slacentrifuge eerst niet helemaal, maar bij twijfel Google ik altijd. Dat helpt vaak wel de schade te beperken.quote:Op zondag 25 juni 2017 12:53 schreef Crack_ het volgende:
stoom is echt helemaal kut he, godverdommequote:Op zondag 25 juni 2017 12:57 schreef wietparkiet het volgende:
of vergeten dat je de oven op stoomstand hebt gezet en dan de oven open doen en meteen met je hand naar binnen
die voel je ook wel half uurtje goed
hahaha dit klinkt gewoon schattigquote:Op zondag 25 juni 2017 12:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Begreep de slacentrifuge eerst niet helemaal, maar bij twijfel Google ik altijd. Dat helpt vaak wel de schade te beperken.
En ben niet zo moeilijk, zo lang het enige vorm van eetbaarheid heeft bereikt eet ik het gewoon op.![]()
Alle mensen die op hun 27e nog niet weten hoe je aardappels en pasta moet koken zijn gewoon lachwekkendquote:Op zondag 25 juni 2017 12:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk niet dat er veel mensen zijn (zeker mannen niet) die gaan koken voordat het moet
inb4 'ik wel hoor!!!!!!1'
Valt nooit meer te reddenquote:Op zondag 25 juni 2017 12:57 schreef zeer het volgende:
chloro veranderde van helderwit tot karamel bruin en toen was het te laat
Ach, laat gaan Crack, je weet hoe dat hier gaat hequote:Op zondag 25 juni 2017 12:53 schreef Crack_ het volgende:
of hete pan op je werkbank zetten, hem wegzetten en dan met je hand op de werkbank leunenquote:Op zondag 25 juni 2017 12:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
stoom is echt helemaal kut he, godverdomme
vergeten dat heel de pan fucking heet is (want oven) en gewoon vol pakken bij het handvat hmmm
He, WP.quote:Op zondag 25 juni 2017 13:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
of hete pan op je werkbank zetten, hem wegzetten en dan met je hand op de werkbank leunen
zou je stap voor stap willen beschrijven hoe je je aardappels gekookt hadquote:Op zondag 25 juni 2017 13:00 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ach, laat gaan Crack, je weet hoe dat hier gaat he
haha herkenbaar bellen is matigquote:Op zondag 25 juni 2017 12:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Met bepaalde mensen welmaar over algemeen vind ik het niet bepaald leuk neen
die doe ik echt te vaakquote:Op zondag 25 juni 2017 13:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
of hete pan op je werkbank zetten, hem wegzetten en dan met je hand op de werkbank leunen
Dan krijg je zwarte karamel met witte stukjes :squote:Op zondag 25 juni 2017 13:00 schreef zeer het volgende:
[..]
misschien een keer goed heet maken en wat extra sugar aan toevoegen
Ik heb een litteken van een uitgeschoten stanleymes over mijn polsquote:Op zondag 25 juni 2017 13:00 schreef Crack_ het volgende:
Had mn pols een keer zo verbrand aan warmhoudlamp dat het leek alsof ik mn pols doorwilde snijden. Dat was echt heel kut
vind het toch het proberen waardquote:Op zondag 25 juni 2017 13:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan krijg je zwarte karamel met witte stukjes :s
aiii, jij ging ook echt down the road?quote:Op zondag 25 juni 2017 13:02 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik heb een litteken van een uitgeschoten stanleymes over mijn pols
Scheelde weinig of ik had mijn leven gegeven voor 4 euro bruto per uur in de supermarkt
heb vaak geen tijd voor kraantjequote:Op zondag 25 juni 2017 13:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
die doe ik echt te vaakmaar herken jij vast ook dat je verbranden hebt waarbij je gewoon doorwerkt en verbranden wat echt even kraantje nodig heeft. Dat is eigenlijk best apart
Dedication van deze manquote:Op zondag 25 juni 2017 13:02 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Scheelde weinig of ik had mijn leven gegeven voor 4 euro bruto per uur in de supermarkt
al langquote:Op zondag 25 juni 2017 13:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe is het?
Je boekjes van de ComicCon al uit?
wil gezicht grapje maken maar durf nietquote:Op zondag 25 juni 2017 13:02 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb een keer geprobeerd om kokend water op te vangen
En dat is je gelukt ook zag ik op de fotoquote:Op zondag 25 juni 2017 13:02 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb een keer geprobeerd om kokend water op te vangen
Loop eens niet zo te haten gast. /Braddiequote:Op zondag 25 juni 2017 13:03 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
En dat is je gelukt ook zag ik op de foto
quote:Op zondag 25 juni 2017 13:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wil gezicht grapje maken maar durf niet
ZO HARDquote:Op zondag 25 juni 2017 13:03 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
En dat is je gelukt ook zag ik op de foto
ja, dat is overal het probleem denk ik 'KANNIE HEB GEEN TIJD'quote:Op zondag 25 juni 2017 13:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb vaak geen tijd voor kraantje
dus is gewoon ff doorzetten
vooral met de oven is kut want die zitten altijd hoog op mijn onderarm en dan helemaal bukken voor de kraan duurt te lang
een stanleymes zorgde ook voor het einde van mij bij een supermarktquote:Op zondag 25 juni 2017 13:02 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Heb het idee dat je me terug wilde pakken voor mijn opmerking tegen jou net, maar je ging net iets verder.quote:
aiii, dat is wel iets heftiger dan hierquote:Op zondag 25 juni 2017 13:03 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Diagonale streep over mijn pols van een centimeter of 5/6
Te makkelijk ditquote:Op zondag 25 juni 2017 13:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wat voor zaden zal ik gaan zaaien?
Iets met een oog van iemand anders dat je eruit gestoken hebt?quote:Op zondag 25 juni 2017 13:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
een stanleymes zorgde ook voor het einde van mij bij een supermarkt
ik had laatst ook stuk van mijn nagel eraf gesneden met mes van de slijperquote:Op zondag 25 juni 2017 13:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, dat is overal het probleem denk ik 'KANNIE HEB GEEN TIJD'
En dan smeer je maar dat ranzige spul er op als een malle. En tijdens werk merk je toch niet echt, maar als je dan klaar bent tyfus
nee mes op keelquote:Op zondag 25 juni 2017 13:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Iets met een oog van iemand anders dat je eruit gestoken hebt?
Ehhquote:
quote:Op zondag 25 juni 2017 13:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nee mes op keel
ng kon wieberen hoor
Wat ga je doen in Limburg?quote:Op zondag 25 juni 2017 13:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
al lang
gaat wel lekker verder
zo naar limburg en dan dinsdag weer aan die arbeit
quote:Op zondag 25 juni 2017 13:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik had laatst ook stuk van mijn nagel eraf gesneden met mes van de slijper
en de eerste die zichzelf snijd nadat de slijper is geweest moet kratje bier halen
Ah gvd dat wilde ik eerst zeggen, maar toen herinnerde ik me jouw voorkeur voor ogen.quote:Op zondag 25 juni 2017 13:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nee mes op keel
ng kon wieberen hoor
Ik moest keer mn hand laten hechten omdat iemand een kapot glas in de spoelbak had laten liggen. Toen wilde ik een glas spoelen en zo tjackkk in mn handquote:Op zondag 25 juni 2017 13:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik had laatst ook stuk van mijn nagel eraf gesneden met mes van de slijper
en de eerste die zichzelf snijd nadat de slijper is geweest moet kratje bier halen
Serveerde je rauw vlees?quote:Op zondag 25 juni 2017 13:08 schreef Dimachaerus het volgende:
ben na 2 dagen werken op de zwarte markt bij shoarmatent op staande voet ontslagen omdat ik niet functioneerde
goed verhaalquote:Op zondag 25 juni 2017 13:08 schreef Dimachaerus het volgende:
ben na 2 dagen werken op de zwarte markt bij shoarmatent op staande voet ontslagen omdat ik niet functioneerde
jaquote:Op zondag 25 juni 2017 13:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en moest jij dat dan ook al met je nagel?
Ik bleef er dan trouwens altijd wel van af, ben niet goed met messen en het is echt te scherp dan
Wat verrassend, zag dit echt niet aankomenquote:Op zondag 25 juni 2017 13:08 schreef Dimachaerus het volgende:
dit is echt zo dom he, van dat glas danquote:Op zondag 25 juni 2017 13:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik moest keer mn hand laten hechten omdat iemand een kapot glas in de spoelbak had laten liggen. Toen wilde ik een glas spoelen en zo tjackkk in mn hand
Ehh okequote:Op zondag 25 juni 2017 13:08 schreef Dimachaerus het volgende:
van haar ook welquote:Op zondag 25 juni 2017 13:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dit is echt zo dom he, van dat glas dan
welke mongool legt er nou gebroken glas in de spoelbakquote:Op zondag 25 juni 2017 13:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik moest keer mn hand laten hechten omdat iemand een kapot glas in de spoelbak had laten liggen. Toen wilde ik een glas spoelen en zo tjackkk in mn hand
hehe nicequote:Op zondag 25 juni 2017 13:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja
maar heb t geld alweer terugverdiend met andere weddenschappen![]()
heb toen ik begon in een periode van 2 maanden mezelf 2x aan de snijmachine en 2x in mn hand gesneden
toen mocht ik ook geen mes meer gebruiken totdat ik goeie snijtechniek had
Eerder voor je opmerking van gisterquote:Op zondag 25 juni 2017 13:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb het idee dat je me terug wilde pakken voor mijn opmerking tegen jou net, maar je ging net iets verder.
Kan ik wel waarderen
nee klikte niet met de baasquote:
Staan die twee dagen wel op je cv?quote:Op zondag 25 juni 2017 13:08 schreef Dimachaerus het volgende:
nee tuurlijk niet gekquote:Op zondag 25 juni 2017 13:10 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Staan die twee dagen wel op je cv?
Had toen al mn bedieningcollega's verrot gescholden en een van de koks had dat ook nog een keer gedaan toen ik naar het ziekenhuis was met de baas.quote:Op zondag 25 juni 2017 13:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dit is echt zo dom he, van dat glas dan
heb jij al werk gevonden?quote:Op zondag 25 juni 2017 13:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kom op jongens. Wat meer medeleven met Dima graag
hier heb je zo'n vuile vaat bak en daar zitten geen kapotte glazen in maar sommige mongolen doen daar wel hun glas in. Daarna worden er allemaal borden opgeknald waardoor dat glas wel kapot gaat en dan heb je dat probleem ook + glas kapot wat heel wasquote:Op zondag 25 juni 2017 13:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
welke mongool legt er nou gebroken glas in de spoelbak
kan door dat soort dingen echt boos worden
nog meerquote:Op zondag 25 juni 2017 13:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
ja doeiquote:Op zondag 25 juni 2017 13:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
altijd eerst omgeving verkennen
Kan me niet meer herinneren wat dat wasquote:Op zondag 25 juni 2017 13:10 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Eerder voor je opmerking van gister
nee was niet aan het opletten 1xquote:Op zondag 25 juni 2017 13:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hehe nice
En wat, snijmachine hoe dan
Of was je lui
Dat vind ik wel echt nice aan horeca, kan gewoonquote:Op zondag 25 juni 2017 13:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Had toen al mn bedieningcollega's verrot gescholden en een van de koks had dat ook nog een keer gedaan toen ik naar het ziekenhuis was met de baas.
Je moet het zo zien Dima, er was dus ooit iemand in je leven die het in je zag zitten 2 dagen langquote:Op zondag 25 juni 2017 13:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Of koks die loeiheten borden in de pas leggen en pas zeggen dat de borden loeiheet zijn op het moment dat je al derdegraads brandwonden op je vingers hebtquote:Op zondag 25 juni 2017 13:11 schreef wietparkiet het volgende:
of mensen die hete pannen en plateautjes op de werkbank laten liggen zonder dat even aan te geven
of messen die aan de rand van een werkbank liggen
Ja heerlijkquote:Op zondag 25 juni 2017 13:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat vind ik wel echt nice aan horeca, kan gewoon
heb je net zo'n vage studie als mortie afgerond ofzo?quote:Op zondag 25 juni 2017 13:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
werkenik ben fervent aanhanger van dp-leef
oh bij ons is het standaard dat wanneer iets op de pas ligt dat het heet isquote:Op zondag 25 juni 2017 13:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Of koks die loeiheten borden in de pas leggen en pas zeggen dat de borden loeiheet zijn op het moment dat je al derdegraads brandwonden op je vingers hebt
Rico verhoeven en daarna dat er nog 26 wachtende voor me zijn. Zelden zo'n emotionele breakdown gekendquote:Op zondag 25 juni 2017 13:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan me niet meer herinneren wat dat was
Ik zou niet weten wat hij heeft gestudeerdquote:Op zondag 25 juni 2017 13:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je net zo'n vage studie als mortie afgerond ofzo?
Bij ons niet. Ja, warme borden, maar geen borden die net uit de oven komen en de temperatuur hebben van satans pikquote:Op zondag 25 juni 2017 13:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh bij ons is het standaard dat wanneer iets op de pas ligt dat het heet is
als je daar je klauwen aan brand moet je maar beter opletten
Jaloersquote:Op zondag 25 juni 2017 13:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
werkenik ben fervent aanhanger van dp-leef
Je kan nog switchen mijn beste kerelquote:Op zondag 25 juni 2017 13:14 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Jaloers
Lijkt mij echt heerlijk om dagen te hebben waarbij aan je ballen krabben het hoogtepunt van de dag is. En er nog ekkies voor krijgen ook
Ja lijkt mij ook lekkerquote:Op zondag 25 juni 2017 13:14 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Jaloers
Lijkt mij echt heerlijk om dagen te hebben waarbij aan je ballen krabben het hoogtepunt van de dag is. En er nog ekkies voor krijgen ook
Daarmee bedoelde ik alleen maar aan te geven dat jij niet de eerste was waar ik lullig tegen heb gedaanquote:Op zondag 25 juni 2017 13:13 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Rico verhoeven en daarna dat er nog 26 wachtende voor me zijn. Zelden zo'n emotionele breakdown gekend
bordenkast en warmtelampen zijn kapot bij ons dus alles moet wel in de ovenquote:Op zondag 25 juni 2017 13:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bij ons niet. Ja, warme borden, maar geen borden die net uit de oven komen en de temperatuur hebben van satans pik
Als ik ontslag neem dan vervallen alle rechten en nog minder doen dan ik al doe is bijna niet mogelijkquote:Op zondag 25 juni 2017 13:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kan nog switchen mijn beste kerel
Skere tijden ripquote:Op zondag 25 juni 2017 13:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
bordenkast en warmtelampen zijn kapot bij ons dus alles moet wel in de oven
dus iedereen weet dat t heet is
Vast ook niet de laatste jou kennendequote:Op zondag 25 juni 2017 13:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Daarmee bedoelde ik alleen maar aan te geven dat jij niet de eerste was waar ik lullig tegen heb gedaan
quote:Op zondag 25 juni 2017 13:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Of koks die loeiheten borden in de pas leggen en pas zeggen dat de borden loeiheet zijn op het moment dat je al derdegraads brandwonden op je vingers hebt
quote:Het is natuurlijk niet zo dat een relatie met een autist betekent dat het vroeg of laat gaat mislukken. Ik werk in de horeca met een autist en merk er niet heel erg veel van. Het enige nadeel is dat je hem dingen moet uitleggen op een exacte manier. Als er een salade gemaakt moet worden en je zegt 'maak er maar iets van' werkt dat niet. [b][b]Wanneer hij in de afwas staat en er van die hete ovenplaatjes naar hem gebracht worden moet je telkens zeggen dat ze warm zijn, anders verbrandt hij zich er aan.[/b][/b]
Maar goed, als je in een keuken staat heb je ook niet zo heel veel empathisch vermogen nodig, het is alleen prettig als je in de rustige uurtjes iets persoonlijk deelt ofzo. Lijkt mij lastig om in een ziekenhuis te werken als je weinig tot geen empathisch vermogen hebt.
Herkenbaarquote:Op zondag 25 juni 2017 13:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
sws
iets met horeca ondernemers en gierig zijn
Je kent me al zo goedquote:Op zondag 25 juni 2017 13:18 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Vast ook niet de laatste jou kennende
hahahaquote:Op zondag 25 juni 2017 13:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Herkenbaar
Wij hadden vijf maanden geen glazenspoelmachine. Toen het terrasseizoen weer begon en de baas op een gegeven moment zelf al die kut glazen stond te spoelen, bedacht hij dat het tijd was voor een nieuwe glazenspoelmachine
nee is gewoon slechte programmering van dannyquote:
moet je de b minder lang indrukken spastquote:Op zondag 25 juni 2017 13:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee is gewoon slechte programmering van danny
hij moet duurdere programmeerders gebruiken
maar ken ie niet betalen zeker
als je ctrl b doet krijg je b b b
Gozer koopt zijn kaartjes al via vakantieveilingen dus financieel is hij zo goed als leeg. Moet alleen nog voor die tijd het nummer van Chloro zien te krijgen voordat de stekker uit fok gaatquote:Op zondag 25 juni 2017 13:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee is gewoon slechte programmering van danny
hij moet duurdere programmeerders gebruiken
maar ken ie niet betalen zeker
als je ctrl b doet krijg je b b b
Dima waarom quote je dit zo omslachtig?quote:Op maandag 29 februari 2016 17:54 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet zo dat een relatie met een autist betekent dat het vroeg of laat gaat mislukken. Ik werk in de horeca met een autist en merk er niet heel erg veel van. Het enige nadeel is dat je hem dingen moet uitleggen op een exacte manier. Als er een salade gemaakt moet worden en je zegt 'maak er maar iets van' werkt dat niet. Wanneer hij in de afwas staat en er van die hete ovenplaatjes naar hem gebracht worden moet je telkens zeggen dat ze warm zijn, anders verbrandt hij zich er aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 juni 2017 13:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Dima waarom quote je dit zo omslachtig?ja zoals ik net al zeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
slechte programmering van danny
quote knopje deed het ook niet vandaar![]()
het einde van fok is nabij
Zie dmquote:Op zondag 25 juni 2017 13:23 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Gozer koopt zijn kaartjes al via vakantieveilingen dus financieel is hij zo goed als leeg. Moet alleen nog voor die tijd het nummer van Chloro zien te krijgen voordat de stekker uit fok gaat
wie staat eerstequote:Op zondag 25 juni 2017 13:39 schreef Dimachaerus het volgende:
motogp race is zo spannend he tering!!
rossiquote:
Ik had willen kijken, maar ik zit uiteraard weer braaf op het werk.quote:Op zondag 25 juni 2017 13:39 schreef Dimachaerus het volgende:
motogp race is zo spannend he tering!!
kan ook niet anders eigenlijkquote:Op zondag 25 juni 2017 13:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
rossi
http://cricfree.sc/watch/(...)assen-live-streaming
Waarom kijk je via zo'n obscure stream terwijl het gewoon live op npo 1 is en dus te zien is via internetquote:Op zondag 25 juni 2017 13:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
rossi
http://cricfree.sc/watch/(...)assen-live-streaming
is ghettoquote:Op zondag 25 juni 2017 13:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom kijk je via zo'n obscure stream terwijl het gewoon live op npo 1 is en dus te zien is via internet
Stream is goed genoeg imo, waarom zou ik naar pauper commentators luisteren?quote:Op zondag 25 juni 2017 13:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom kijk je via zo'n obscure stream terwijl het gewoon live op npo 1 is en dus te zien is via internet
Ging kijken bij NPO 1, maar de commentators zijn niet in beeld hoor.quote:Op zondag 25 juni 2017 13:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Stream is goed genoeg imo, waarom zou ik naar pauper commentators kijken?
zie editquote:Op zondag 25 juni 2017 13:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ging kijken bij NPO 1, maar de commentators zijn niet in beeld hoor.
quote:Op zondag 25 juni 2017 13:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zie editwist dat je bijdenhant zou doen
quote:
ik kijk er naar uitquote:
quote:Op zondag 25 juni 2017 14:01 schreef Dimachaerus het volgende:
lekkere blonde nederlandse meisjes bij de tt assen daar
rossi heeft ze net helemaal ondergespoten
Ik zeg toch kijk maar uit.quote:Op zondag 25 juni 2017 14:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij wil gewoon tongen. Dat zie je toch
Denk dat Dima er hard van werdquote:Op zondag 25 juni 2017 14:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hij had wel een punt, ze werden ondergespoten
quote:Op zondag 25 juni 2017 13:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Dima waarom quote je dit zo omslachtig?De vraag is meer waarom er een post van anderhalf jaar geleden wordt gequote.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij je eigen soort blijven gquote:Op zondag 25 juni 2017 14:01 schreef Dimachaerus het volgende:
lekkere blonde nederlandse meisjes bij de tt assen daar
rossi heeft ze net helemaal ondergespoten
Waarom moet hij weg?quote:
Neh dan mochten er helemaal geen mensen meer op bezoek komen bij iemand.quote:Op zondag 25 juni 2017 14:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien is Ama wel de huisbaas in haar huis.
dronken lastig doen en huisgenoten bedreigenquote:
Hij heeft gisteren met zijn dronken kop de stoppen van de zekering hier kapot gemaakt.quote:
Oh dat is wel een goede reden ja.quote:Op zondag 25 juni 2017 14:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
dronken lastig doen en huisgenoten bedreigen
Hij ging zijn beste vriend bedreigen. Die woont hier niet. Maar gebeurde hier wel.quote:Op zondag 25 juni 2017 14:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
dronken lastig doen en huisgenoten bedreigen
ooh ja mja ik ben wat hazey laatst 48nuurquote:Op zondag 25 juni 2017 14:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij ging zijn beste vriend bedreigen. Die woont hier niet. Maar gebeurde hier wel.
Geeft niet.quote:Op zondag 25 juni 2017 14:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja mja ik ben wat hazey laatst 48nuur
Hahaha damn.quote:Op zondag 25 juni 2017 14:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Neh dan mochten er helemaal geen mensen meer op bezoek komen bij iemand.
Religie zorgt voor meer ellende maar goedquote:Op zondag 25 juni 2017 14:43 schreef Dimachaerus het volgende:
daarom heeft Allah al die troep als drank en druks verboden
alleen maar ellende
jaquote:Op zondag 25 juni 2017 14:44 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Religie zorgt voor meer ellende maar goed
pfewquote:
Zijn volgers zijn idd wel van die primitievelingen die wsl een kwade dronk hebben. Heeft hij goed ingeschat.quote:Op zondag 25 juni 2017 14:43 schreef Dimachaerus het volgende:
alleen maar ellende
Hij heeft ook het voorste stukje van je piemel verboden.quote:Op zondag 25 juni 2017 14:43 schreef Dimachaerus het volgende:
alleen maar ellende
jaquote:Op zondag 25 juni 2017 14:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hij heeft ook het voorste stukje van je piemel verboden.
Wat een nare vent, had je misschien nu wel een keer een chick gezoend.quote:Op zondag 25 juni 2017 14:43 schreef Dimachaerus het volgende:
alleen maar ellende
neequote:Op zondag 25 juni 2017 14:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
Wat een nare vent, had je misschien nu wel een keer een chick gezoend.
drank maakt het een stuk makkelijker, desnoods met een dikke trol, alleen dat is ze dan in je herinnering niet.quote:
Jij toch ook?quote:Op zondag 25 juni 2017 14:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoezo lukt het je eigenlijk niet? Je bent toch mooiboy?
verdovende middelen hebben weinig effect op mijquote:Op zondag 25 juni 2017 14:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
drank maakt het een stuk makkelijker, desnoods met een dikke trol, alleen dat is ze dan in je herinnering niet.
neequote:Op zondag 25 juni 2017 14:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoezo lukt het je eigenlijk niet? Je bent toch mooiboy?
mwa ben gewoon average en als je dan ook nog 1.70 bent en niet sociaal tjaquote:Op zondag 25 juni 2017 14:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh dacht ik, met je kekke armbandjes en haartjes
ben je immuun voor alcohol?quote:Op zondag 25 juni 2017 14:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
verdovende middelen hebben weinig effect op mij
zo makkelijk vermaaktquote:Op zondag 25 juni 2017 14:56 schreef Crack_ het volgende:
Heb me net echt zo vermaakt in de macze hebben bij in die speelhoek voor kindjes zo'n spelletje dat je de mol moet slaan weet je wel, maar dan op de grond en moet je met je voeten doen
godverdomme wat leuk
ik begrijp soms echt niet wat je zegtquote:Op zondag 25 juni 2017 14:58 schreef Crack_ het volgende:
En moet soms echt mn energie kwijt en dan ga ik even rennengewoon random
En op lege pleinen moet ik standaard blij rondje rennen, dat is echt van 'ok gaat ze weer bye'
OF het gaat van 'ok ik schaam me dood bye'
oei jeetje, heb je daar wel eens met iemand over gepraat?quote:Op zondag 25 juni 2017 14:58 schreef Crack_ het volgende:
En moet soms echt mn energie kwijt en dan ga ik even rennengewoon random
En op lege pleinen moet ik standaard blij rondje rennen, dat is echt van 'ok gaat ze weer bye'
OF het gaat van 'ok ik schaam me dood bye'
Met de psycholoog én de diëtist.quote:Op zondag 25 juni 2017 15:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
oei jeetje, heb je daar wel eens met iemand over gepraat?
ben jij dom zegquote:Op zondag 25 juni 2017 14:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik begrijp soms echt niet wat je zegt
zo random ook
waaromquote:Op zondag 25 juni 2017 15:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
oei jeetje, heb je daar wel eens met iemand over gepraat?
quote:
OH GA JIJ DAT VOOR MIJ BEPALENquote:Op zondag 25 juni 2017 15:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
klinkt een beetje als een dwangneurose als je standaard op een leeg plein rondjes moet rennen
het is wel een beetje domquote:Op zondag 25 juni 2017 15:03 schreef Crack_ het volgende:
Het is geen dwangneurose het is gewoon iets wat ik heel leuk vind
en voor wie zijn de psychiaters en de psychotherapeuten?quote:Op zondag 25 juni 2017 15:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Beetje aandachtshoer heeft er eentje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |