Bakken ging juist wel goed, het koken ging om de een of andere reden gewoon niet, alles gedaan volgens de verpakking etc maar de aardappels waren na de gewenste kooktijd wel bloedheet, maar nog hard en koud van binnenquote:Op zondag 25 juni 2017 12:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk dat het mis is gegaan bij het bakken ervan.
Bakken ging juist wel goed, het koken ging om de een of andere reden gewoon niet, alles gedaan volgens de verpakking etc maar de aardappels waren na de gewenste kooktijd wel bloedheet, maar nog hard en koud van binnenquote:Op zondag 25 juni 2017 12:48 schreef Braddie het volgende:
quote][ afbeelding ] Op zondag 25 juni 2017 12:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Was het bij het koken van de aardappels dan? Of het bakken?quote:Op zondag 25 juni 2017 12:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Laten we eerlijk wezen, ik heb kookles gehad, dat is bijna 10 jaar geledenWoon pas sinds 3 maanden op mezelf en sinds die 3 maanden begin ik pas weer een beetje het koken op te pakken, dan mislukt er wel eens wat. Al doende leert men
Bakken ging juist wel goed, het koken ging om de een of andere reden gewoon niet, alles gedaan volgens de verpakking etc maar de aardappels waren na de gewenste kooktijd wel bloedheet, maar nog hard en koud van binnenquote:Op zondag 25 juni 2017 12:48 schreef Braddie het volgende:
quote][ afbeelding ] Op zondag 25 juni 2017 12:46 schreef Chai het volgende:
[..]
hmm dimaquote:Op zondag 25 juni 2017 12:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Begin een praatgroep met Dima. Hij belt ook niet graag
balen welquote:Op zondag 25 juni 2017 12:45 schreef Drug het volgende:
[..]
Ik denk materiaal erin gedaan wat niet mag ofzo. Zo'n kaartje is doorgebrand, moet ik vervangen ofzo maar meh.
Oke dan, zodra jij perfect bent hoor ik t welquote:Op zondag 25 juni 2017 12:45 schreef zeer het volgende:
[..]
dat was echt de vraag waar je mee rondliep?
heb je wel eens eerder ergens iets gekocht?
Dan snijd je ze toch wat kleiner en kook je ze nog wat langer?quote:Op zondag 25 juni 2017 12:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Bakken ging juist wel goed, het koken ging om de een of andere reden gewoon niet, alles gedaan volgens de verpakking etc maar de aardappels waren na de gewenste kooktijd wel bloedheet, maar nog hard en koud van binnen
"volgens de verpakking"quote:Op zondag 25 juni 2017 12:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Bakken ging juist wel goed, het koken ging om de een of andere reden gewoon niet, alles gedaan volgens de verpakking etc maar de aardappels waren na de gewenste kooktijd wel bloedheet, maar nog hard en koud van binnen
Bij het droog laten koken.quote:Op zondag 25 juni 2017 12:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Was het bij het koken van de aardappels dan? Of het bakken?
Tenzij je ze droog hebt laten koken kan er niet veel misgaan namelijk, als je ze te zacht vindt maak je er gewoon aardappelpuree van.
uit je darmenquote:Op zondag 25 juni 2017 12:49 schreef Rozevla het volgende:
Geen idee waar het vandaan komt maar ik heb al 3 keer gepoept vandaag.
🤤
moest ook lachenquote:Op zondag 25 juni 2017 12:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
"volgens de verpakking"![]()
![]()
![]()
Hou op met me
Met bepaalde mensen welquote:
Ja, onervaren koker hier, iets met vallen en opstaan en leren zeg maar.quote:Op zondag 25 juni 2017 12:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
"volgens de verpakking"![]()
![]()
![]()
Hou op met me
kun je stap voor stap beschrijven wat je gedaan hebtquote:Op zondag 25 juni 2017 12:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Bij het droog laten koken.
Heb ze zo lang laten koken als op de verpakking stond, alle instructies gevolgd, maar ze kwamen er aan de buitenkant bloedheet maar van binnen hard/koud uit
quote:Op zondag 25 juni 2017 12:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan snijd je ze toch wat kleiner en kook je ze nog wat langer?
had je niet de instructies op de verpakking opgevolgd???quote:Op zondag 25 juni 2017 12:51 schreef Crack_ het volgende:
Nou jongens toen ik voor het eerst boerenkool ging maken ging het ook helemaal kut. Ik dacht dat je dat net zoals andijvie rauw deed, wist ik veel. Ik hou niet van boerenkool
quote:Op zondag 25 juni 2017 12:51 schreef Crack_ het volgende:
Nou jongens toen ik voor het eerst boerenkool ging maken ging het ook helemaal kut. Ik dacht dat je dat net zoals andijvie rauw deed, wist ik veel. Ik hou niet van boerenkool
hahah heb je ze wel in stukjes gesneden of gewoon hele hompen aardappel in t water geflikkert?quote:Op zondag 25 juni 2017 12:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Boerenkoel is lekkerquote:Op zondag 25 juni 2017 12:51 schreef Crack_ het volgende:
wat is er nog simpeler dan aardappelsquote:Op zondag 25 juni 2017 12:51 schreef Braddie het volgende:
Het is niet zo alsof iedereen meteen perfecte maaltijden kan koken, genoeg mensen die nog simpelere dingen dan Aardappels laten mislukken.
Hoezo ben ik verzuurd omdat jij nog geen aardappel kunt koken?! Godskanonnen.quote:Op zondag 25 juni 2017 12:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, onervaren koker hier, iets met vallen en opstaan en leren zeg maar.
Jij bent ook niet in 1 dag verzuurd geworden, heb je ook moeten leren.
Water bedoel jequote:Op zondag 25 juni 2017 12:51 schreef Braddie het volgende:
Het is niet zo alsof iedereen meteen perfecte maaltijden kan koken, genoeg mensen die nog simpelere dingen dan Aardappels laten mislukken.
Waterquote:
wie leest dat als je denkt te weten hoe t moetquote:Op zondag 25 juni 2017 12:51 schreef zeer het volgende:
[..]
had je niet de instructies op de verpakking opgevolgd???
neequote:
Heb je de pan toen weggegooid?quote:Op zondag 25 juni 2017 12:52 schreef zeer het volgende:
[..]
probeerde een keer water te koken maar na 1,5 uur was de pan droog maar wel heel warm
quote:Op zondag 25 juni 2017 12:52 schreef zeer het volgende:
[..]
probeerde een keer water te koken maar na 1,5 uur was de pan droog maar wel heel warm
Ik was een keer vergeten dat ik een ei aan het koken was tot ik een uur later ineens een kapot smerige geur reukquote:Op zondag 25 juni 2017 12:53 schreef Crack_ het volgende:
Maar jullie doen nooit domme dingen he, komop mensen
Ik ben behoorlijk perfectquote:Op zondag 25 juni 2017 12:53 schreef Crack_ het volgende:
Bedankt dat ook dat je geen b&j's doet? Of zou je bij wijze van wel een rookworst kunnen nemen bij die boerenkool zolang je er maar niet op kauwt?quote:Op zondag 25 juni 2017 12:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wie leest dat als je denkt te weten hoe t moet
[..]
neemaar ik eet geen vlees he, reminder
denk dat dat ook veel uitmaakt voor die standaardboerenkool.
he bahquote:Op zondag 25 juni 2017 12:53 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik was een keer vergeten dat ik een ei aan het koken was tot ik een uur later ineens een kapot smerige geur reuk
Dacht dat dat alleen met bami konquote:Op zondag 25 juni 2017 12:53 schreef zeer het volgende:
[..]
das het mooie aan rotterdam en pan zonder water flikker je zo uit het raam
bamiquote:
hahah fuckquote:Op zondag 25 juni 2017 12:53 schreef wietparkiet het volgende:
probeerde keer iets au bain marie te verwarmen maar was vergeten water in de pan te doen
dat was niet heel slim
ben en jerry's?! Jawel hoor, hm heerlijkquote:Op zondag 25 juni 2017 12:54 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Bedankt dat ook dat je geen b&j's doet? Of zou je bij wijze van wel een rookworst kunnen nemen bij die boerenkool zolang je er maar niet op kauwt?
Vraag dit voor wch
quote:Op zondag 25 juni 2017 12:55 schreef zeer het volgende:
[..]
bamihad een keer nasi uit blik maar dat heb ik nadat ik het geopend en geroken had weggegooid
s'avonds rauwe aardappels die loeiheet waren gegeten
totdat je met suiker ging koken gvd net 2 seconde te laatquote:Op zondag 25 juni 2017 12:55 schreef Chloroform het volgende:
Heb ongetwijfeld domme dingen gedaan toen ik leerde koken.
Op mn 15e.
Op mijn 15e knikkerde ik nog en ruilde pokemonkaartenquote:Op zondag 25 juni 2017 12:55 schreef Chloroform het volgende:
Op mn 15e.
Had gewoon familyxxl pizza besteld denk ikquote:Op zondag 25 juni 2017 12:55 schreef zeer het volgende:
[..]
bamihad een keer nasi uit blik maar dat heb ik nadat ik het geopend en geroken had weggegooid
s'avonds rauwe aardappels die loeiheet waren gegeten
oven op grillstand jaquote:Op zondag 25 juni 2017 12:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahah fuck
of oven ipv oven op grillstand en alles naar de tyfus
of verkeerde pepers kopen of of. Echt prachtig dat soort shit
[..]
ben en jerry's?! Jawel hoor, hm heerlijk
Denk niet dat er veel mensen zijn (zeker mannen niet) die gaan koken voordat het moetquote:Op zondag 25 juni 2017 12:55 schreef Chloroform het volgende:
Op mn 15e.
Ook jij hebt zo je gebreken.quote:Op zondag 25 juni 2017 12:56 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Op mijn 15e knikkerde ik nog en ruilde pokemonkaarten
Ineens was ik verzuurdquote:Op zondag 25 juni 2017 12:56 schreef zeer het volgende:
[..]
totdat je met suiker ging koken gvd net 2 seconde te laat
citation is needed on this quotequote:Op zondag 25 juni 2017 12:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk niet dat er veel mensen zijn (zeker mannen niet) die gaan koken voordat het moet
inb4 'ik wel hoor!!!!!!1'
quote:Op zondag 25 juni 2017 12:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ook jij hebt zo je gebreken.
doe je echt maar één keer, hoop ikquote:Op zondag 25 juni 2017 12:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oven op grillstand ja![]()
en dan afvragen waarom mn bladerdeeg aan 1 kant verschroeid is
Vind het echt verbazend dat dat nog maar twee jaar geleden isquote:Op zondag 25 juni 2017 12:56 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Op mijn 15e knikkerde ik nog en ruilde pokemonkaarten
Begreep de slacentrifuge eerst niet helemaal, maar bij twijfel Google ik altijd. Dat helpt vaak wel de schade te beperken.quote:Op zondag 25 juni 2017 12:53 schreef Crack_ het volgende:
stoom is echt helemaal kut he, godverdommequote:Op zondag 25 juni 2017 12:57 schreef wietparkiet het volgende:
of vergeten dat je de oven op stoomstand hebt gezet en dan de oven open doen en meteen met je hand naar binnen
die voel je ook wel half uurtje goed
hahaha dit klinkt gewoon schattigquote:Op zondag 25 juni 2017 12:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Begreep de slacentrifuge eerst niet helemaal, maar bij twijfel Google ik altijd. Dat helpt vaak wel de schade te beperken.
En ben niet zo moeilijk, zo lang het enige vorm van eetbaarheid heeft bereikt eet ik het gewoon op.![]()
Alle mensen die op hun 27e nog niet weten hoe je aardappels en pasta moet koken zijn gewoon lachwekkendquote:Op zondag 25 juni 2017 12:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk niet dat er veel mensen zijn (zeker mannen niet) die gaan koken voordat het moet
inb4 'ik wel hoor!!!!!!1'
Valt nooit meer te reddenquote:Op zondag 25 juni 2017 12:57 schreef zeer het volgende:
chloro veranderde van helderwit tot karamel bruin en toen was het te laat
Ach, laat gaan Crack, je weet hoe dat hier gaat hequote:Op zondag 25 juni 2017 12:53 schreef Crack_ het volgende:
of hete pan op je werkbank zetten, hem wegzetten en dan met je hand op de werkbank leunenquote:Op zondag 25 juni 2017 12:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
stoom is echt helemaal kut he, godverdomme
vergeten dat heel de pan fucking heet is (want oven) en gewoon vol pakken bij het handvat hmmm
He, WP.quote:Op zondag 25 juni 2017 13:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
of hete pan op je werkbank zetten, hem wegzetten en dan met je hand op de werkbank leunen
zou je stap voor stap willen beschrijven hoe je je aardappels gekookt hadquote:Op zondag 25 juni 2017 13:00 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ach, laat gaan Crack, je weet hoe dat hier gaat he
haha herkenbaar bellen is matigquote:Op zondag 25 juni 2017 12:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Met bepaalde mensen welmaar over algemeen vind ik het niet bepaald leuk neen
die doe ik echt te vaakquote:Op zondag 25 juni 2017 13:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
of hete pan op je werkbank zetten, hem wegzetten en dan met je hand op de werkbank leunen
Dan krijg je zwarte karamel met witte stukjes :squote:Op zondag 25 juni 2017 13:00 schreef zeer het volgende:
[..]
misschien een keer goed heet maken en wat extra sugar aan toevoegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |