Staan die twee dagen wel op je cv?quote:Op zondag 25 juni 2017 13:08 schreef Dimachaerus het volgende:
ben na 2 dagen werken op de zwarte markt bij shoarmatent op staande voet ontslagen omdat ik niet functioneerde
nee tuurlijk niet gekquote:Op zondag 25 juni 2017 13:10 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Staan die twee dagen wel op je cv?
Had toen al mn bedieningcollega's verrot gescholden en een van de koks had dat ook nog een keer gedaan toen ik naar het ziekenhuis was met de baas.quote:Op zondag 25 juni 2017 13:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dit is echt zo dom he, van dat glas dan
heb jij al werk gevonden?quote:Op zondag 25 juni 2017 13:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kom op jongens. Wat meer medeleven met Dima graag
hier heb je zo'n vuile vaat bak en daar zitten geen kapotte glazen in maar sommige mongolen doen daar wel hun glas in. Daarna worden er allemaal borden opgeknald waardoor dat glas wel kapot gaat en dan heb je dat probleem ook + glas kapot wat heel wasquote:Op zondag 25 juni 2017 13:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
welke mongool legt er nou gebroken glas in de spoelbak
kan door dat soort dingen echt boos worden
nog meerquote:Op zondag 25 juni 2017 13:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
ja doeiquote:Op zondag 25 juni 2017 13:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
altijd eerst omgeving verkennen
Kan me niet meer herinneren wat dat wasquote:Op zondag 25 juni 2017 13:10 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Eerder voor je opmerking van gister
nee was niet aan het opletten 1xquote:Op zondag 25 juni 2017 13:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hehe nice
En wat, snijmachine hoe dan
Of was je lui
Dat vind ik wel echt nice aan horeca, kan gewoonquote:Op zondag 25 juni 2017 13:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Had toen al mn bedieningcollega's verrot gescholden en een van de koks had dat ook nog een keer gedaan toen ik naar het ziekenhuis was met de baas.
Je moet het zo zien Dima, er was dus ooit iemand in je leven die het in je zag zitten 2 dagen langquote:Op zondag 25 juni 2017 13:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Of koks die loeiheten borden in de pas leggen en pas zeggen dat de borden loeiheet zijn op het moment dat je al derdegraads brandwonden op je vingers hebtquote:Op zondag 25 juni 2017 13:11 schreef wietparkiet het volgende:
of mensen die hete pannen en plateautjes op de werkbank laten liggen zonder dat even aan te geven
of messen die aan de rand van een werkbank liggen
Ja heerlijkquote:Op zondag 25 juni 2017 13:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat vind ik wel echt nice aan horeca, kan gewoon
heb je net zo'n vage studie als mortie afgerond ofzo?quote:Op zondag 25 juni 2017 13:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
werkenik ben fervent aanhanger van dp-leef
oh bij ons is het standaard dat wanneer iets op de pas ligt dat het heet isquote:Op zondag 25 juni 2017 13:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Of koks die loeiheten borden in de pas leggen en pas zeggen dat de borden loeiheet zijn op het moment dat je al derdegraads brandwonden op je vingers hebt
Rico verhoeven en daarna dat er nog 26 wachtende voor me zijn. Zelden zo'n emotionele breakdown gekendquote:Op zondag 25 juni 2017 13:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan me niet meer herinneren wat dat was
Ik zou niet weten wat hij heeft gestudeerdquote:Op zondag 25 juni 2017 13:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je net zo'n vage studie als mortie afgerond ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |