Als je er aan de bovenkant zo makkelijk bij kunt zou ik er balkjes tussen schroeven op de plaats waar de schroeven van de rails komen.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:20 schreef Goddelijker het volgende:
Er zit een lat van +- een centimeter op de wand waar de gipsplaat aan bevestigd is, verder zit er +- 15 centimeter verderop een balk. Alleen in de ruimte er tussen zou dus de rails moeten komen (zie foto's hier beneden.
Dat lijkt mij ook het meest eenvoudige; als je op die manier die foto kunt maken dan moet je ook wel twee passende balkjes op die manier kunnen monteren.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:46 schreef DarkE het volgende:
[..]
Als je er aan de bovenkant zo makkelijk bij kunt zou ik er balkjes tussen schroeven op de plaats waar de schroeven van de rails komen.
Is een gewone vorstvrije buitenkraan niet beter / handiger ?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 18:49 schreef Tom_ het volgende:
Weet iemand misschien hoe groot het gat moet zijn voor de montage van een gevelkom? Is dat toevallig formaat dozenboor (82mm)?
Ja dat is inderdaad handiger, maar in dit geval heb ik al een afsluiter in de meterkast geplaatst en een aftappunt beschikbaar om ertussen te plaatsen. Volgens mij moet je bij alle vorstvrije kranen er vanaf de binnenkant muur bij kunnen om die spil erin te plaatsen, die wand wordt bij mij straks gestuct dus ga ik die koppeling persen.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 19:37 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Is een gewone vorstvrije buitenkraan niet beter / handiger ?
Een gevelkom word standaard geloof ik tijdens de bouw al ingemetseld
Tip, kijk google altijd ff op de site van de fabrikant.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 16:15 schreef mime_negert het volgende:
Helaas kan ik geen handleiding vinden om deze tijdschakelaar opnieuw in te stellen.
Deze had ik ook gevonden, maar helaas is dit een ander model.quote:Op zondag 2 juli 2017 10:52 schreef Nixxor het volgende:
[..]
Tip, kijk google altijd ff op de site van de fabrikant.
http://www.orbis.es/produ(...)us-data-micro-2-plus
Handleiding:
http://www.orbis.es/produ(...)-2-plus/instructions
Het is een PDF file (opende bij mij niet automatisch)
Is dit dezelfde pdf ?quote:Op zondag 2 juli 2017 11:28 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Deze had ik ook gevonden, maar helaas is dit een ander model.
1) Geen antislip, is met veiligheidsschoenen al stroef genoeg zonder dat spul.quote:Op zondag 2 juli 2017 18:59 schreef FranticDJ het volgende:
Ik wil (zelf) een epoxy gietvloer in m'n garage gaan realiseren. Nu twijfel ik nog: wel of geen antislip?
Wel: want ik kan me indenken dat het aardig glad is, niet: antislip grit is een horror om schoon te maken.
Dan 't volgende: welke kleur! Wit sowieso niet, want daar zie je volgens mij alles op. Ik wil liefst wel een lichte tint, maar totaal nog ff geen inspiratie welke.
Blauw/grijs zat ik idd ook al aan te denken.. Heb jij een coatingvloer of een gietvloer?quote:Op zondag 2 juli 2017 21:14 schreef blomke het volgende:
[..]
1) Geen antislip, is met veiligheidsschoenen al stroef genoeg zonder dat spul.
2) Ik heb in m'n kelder ooit een laag grijs/blauwe 2K epoxylaag gesmeerd. Dat was best een succes, zelfs voor mij....
Nu witte vloertegeltjesquote:Op maandag 3 juli 2017 10:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Blauw/grijs zat ik idd ook al aan te denken.. Heb jij een coatingvloer of een gietvloer?
Het komt mij niet bekend voorquote:Op dinsdag 4 juli 2017 17:08 schreef Akilla het volgende:
Wij hebben al een tijdje een led lamp in de keuken hangen die te fel is. Nu dacht ik eraan om hem te dimmen (kan volgends philips ook gewoon) Alleen kom ik er niet helemaal uit. Wat ik graag wil is een unit in de centraaldoos, die ik isntel en met de "normale" schakelaar aan en uit gezet kan worden (op die sterkte die ik vooraf instel)
Het enige dat ik kan vinden is of een dimmer met zo'n draaiknop() of een dimmer die werkt met een pulseknop om de sterkte in te stellen.
Iemand die weet of er zoiets uberhaubt bestaat?
Waarom niet gewoon een minder sterke lamp gebruiken? Zo te horen wil je het eens instellen en nooit meer aankomen.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 17:08 schreef Akilla het volgende:
Wij hebben al een tijdje een led lamp in de keuken hangen die te fel is. Nu dacht ik eraan om hem te dimmen (kan volgends philips ook gewoon) Alleen kom ik er niet helemaal uit. Wat ik graag wil is een unit in de centraaldoos, die ik isntel en met de "normale" schakelaar aan en uit gezet kan worden (op die sterkte die ik vooraf instel)
Het enige dat ik kan vinden is of een dimmer met zo'n draaiknop() of een dimmer die werkt met een pulseknop om de sterkte in te stellen.
Iemand die weet of er zoiets uberhaubt bestaat?
Niks eigenlijk, wilde eigenlijk kijken of ik het met zo min mogelijk nieuwe onderdelen kon doenquote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:54 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Het komt mij niet bekend voor, wat is er mis met een pulse drukker ?
Gaat niet, het is een Philips spot lamp waarbij de lampjes niet te vervangen zijn (Krijg je ervan als je voor uiterlijk gaat...quote:Op woensdag 5 juli 2017 07:53 schreef nanuk het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon een minder sterke lamp gebruiken? Zo te horen wil je het eens instellen en nooit meer aankomen.
Iets zegt me dat wat je allemaal van plan bent niet toegestaan isquote:Op woensdag 5 juli 2017 21:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nog een vraagje. Vanuit de meterkast loopt, onder de badkamer door, een 10cm diameter pvc buis naar de keuken met als doel het makkelijk trekken van elektra naar de rest van het huis. Losse draden in die buis lijkt een slecht idee. Draden in flexpijp door de buis en hij zit met 5 groepen vol. Is het een optie om 10 ymvk (3x2.5mm) draden door die pijp te trekken? Of moet het ymvk-as zijn? Er moet idealiter ook een utp-kabel bij in de buis.
Het was het voorstel vam de elektricien. Alleen die werkt niet meer bij ons.quote:Op woensdag 5 juli 2017 22:21 schreef MrDrako het volgende:
[..]
Iets zegt me dat wat je allemaal van plan bent niet toegestaan is
Rubbers onder je garagedeur?quote:Op woensdag 5 juli 2017 22:44 schreef FranticDJ het volgende:
Er zit een kier onder m'n garagedeur. Hoe zou ik dit het netste sluiten? De deur sluit wel op het niveau van de betonvloer in de garage.
Uitfrezen en opvullen met een hardstenen dorpel (zullen wel meerdere stukken worden vanwege de lengte), of gewoon dichtsmeren met beton?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |