speurneuzen voerquote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:19 schreef mevrouwdebok het volgende:
Bats heeft heul lang verkering gehad met ene Dubbeldam, die naam noemt ze ff op streams . Vader Dubbeldam handelde in paarden.
Zoals?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:15 schreef puzziepie het volgende:
Er wordt hier een hoop onzin verzonnen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.long time no see
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
.. Heiijj hoest met Uquote:
Vrijgezellenparty?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:25 schreef mazaru het volgende:
Zijn dit geestelijk gehandicapten of de doorsnee schuimpjes?
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Ja, ik dacht wel dat die er was, weet niet of het dit is, maar het stond wel op het programma, vrijgezellenfissa.quote:
Ja, maar dat is ze ook als ze niet zielig is.quote:
maar ik bedoelde niet dat het geschreeuw qua niveau minder wordt met medicijnen, ik bedoel als ze medicijnen slikt wordt ze misschien minder druk in haar hoofd waardoor ze even wacht met schreeuwen of impulsieve dingen, en dan iets rustiger dingen zegt of doetquote:
OMGquote:
Wat ga je vroeg slapen dan.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:31 schreef ThunderBitch het volgende:
Zo, mijn halve dag is zowat al voorbij. En voor wat? Voor de staart van de kat van Billy.
Nou de hele ochtend is pleitos. Was al om 8 uur present.quote:
Voor gevoelens heb je geen hoog IQ nodigquote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:37 schreef mevrouwdebok het volgende:
dat dit soort mensen daadwerkelijk sex hebben , gruwelijk
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:25 schreef StruisVogelt het volgende:
[..]
.. Heiijj hoest met U
.. ff op Jeroen Dubbeldam
op zeker .. nooit gen Marjet Bakker in de buurt geweest
.. kweenie wat ze zei ..
ze mag wel gaan uitkijken
met dr laster praatjes
quote:
die draait steeds verder doorquote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:39 schreef mevrouwdebok het volgende:
Bats had het over verkering met de zoon van Dubbeldam
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:37 schreef mevrouwdebok het volgende:
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:39 schreef 5thencounter het volgende:
Wie had dat gedacht...Van een vrijgezel zonder zorgen naar een getrouwde sukkel met een hoedje op morgen...
[ afbeelding ]
Ik hoef het niet te zien, maar fijn voor ze, make love, not war.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:37 schreef mevrouwdebok het volgende:
Aparte UI halve ingeslikte condoom of zo?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik hoef het niet te zien, maar fijn voor ze, make love, not war.
Met een beetje fantasie wel.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Aparte UI halve ingeslikte condoom of zo?
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]Die komt uit Zwolle en lees op Google dat zijn vader manegehouder was (en misschien nog wel is).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Bats haar moeder is misschien renpaard geweest in zijn stal?
Vanwege haar gebit ofzo?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Bats haar moeder is misschien renpaard geweest in zijn stal?
dat zou dan met dezequote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:39 schreef mevrouwdebok het volgende:
Bats had het over verkering met de zoon van Dubbeldam
Die verkering zal wel in het kinderdagverblijf zijn geweestquote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
dat zou dan met deze [ afbeelding ]
Of met deze zoon moeten zijn geweest![]()
[ afbeelding ]
Ze wal wel naar zijn slurf gegraaid hebben, in haar ogen is dat meteen verkering hebben.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is degene die het 11 keer uitgemaakt heeft met Bats die nooit eerde gedumpt is?quote:
Hou toch op zeg, dat verzint ze, anders had ze het daar al veel eerder over gehad. Of heette Bram soms Dubbeldam van achteren?quote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:46 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]ik heb Bats haar moeder nooit gezien
Heb jij een filmpje van wat er vanmorgen is gebeurt?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, gesprek Batsy met Billy, deel twee volgt .......![]()
[ afbeelding ]
Billy en Romy in gesprek - deel 1.
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, PC is gecrashed vannacht, helaas ....quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:50 schreef mazaru het volgende:
Heb jij een filmpje van wat er vanmorgen is gebeurt?
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja schijnt een ziekte te zijnquote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:50 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ow oeps, nu snap ik de opmerking over renpaard
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, PC is gecrashed vannacht, helaas ....
Ze zal ook eens een keer iets nuttigs met haar geld doen, die koop alleen rookwaar eten en kleding.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:52 schreef 5thencounter het volgende:
De saaikutten over sex op TV ( over Billie natuurlijk)
Maar de giebelkutten komen storen.. pizza bestellen.. maar Madi heeft niet veel geld
Maar Reums wel 480 euro wel te verstaan
[ afbeelding ]
Dat geld brandt in haar zak.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:52 schreef 5thencounter het volgende:
De saaikutten over sex op TV ( over Billie natuurlijk)
Maar de giebelkutten komen storen.. pizza bestellen.. maar Madi heeft niet veel geld
Maar Reums wel 480 euro wel te verstaan
[ afbeelding ]
klopt toch geen kanten dat ze opeens 180 gr gedraaid is vergeleken met een uur of 2 daarvoorquote:
Zo ging het de vorige keer ook he, dan hangt ze om Chipp heen of Rene of Jeroen.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:53 schreef mazaru het volgende:
Oh oh.... Kijk uit Chipito!
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze meer kans heeft bij Renee dan bij die andere tweequote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:54 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Zo ging het de vorige keer ook he, dan hangt ze om Chipp heen of Rene of Jeroen.
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Aparte UI halve ingeslikte condoom of zo?
Ze zal wel moeten...quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
klopt toch geen kanten dat ze opeens 180 gr gedraaid is vergeleken met een uur of 2 daarvoor
maar ze wil rene nietquote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat ze meer kans heeft bij Renee dan bij die andere twee
Tuurlijk niet. En van het valse gesprek daarna met Reums waar ze hem als notoire vreemdganger wegzet zie je ook geen letter terug.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
klopt toch geen kanten dat ze opeens 180 gr gedraaid is vergeleken met een uur of 2 daarvoor
Terwijl er niks tot haar doordringt. De automatische piloot van het sociale wijffie dat alles kan hebben draait overuren.quote:
als je bedoelt dat ze weer tegen jessie schreeuwt, dat is er niet. Was één en al SL weer.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb jij een filmpje van wat er vanmorgen is gebeurt?
Wie missen we hier?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Doen ze dat van Fok wel meer vrijgezelle party's houden in Utopia?
Aan de zetpillen?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Met een opblaaspopja ik zit op mijn tablet
quote:
whut?quote:
GB heeft zetpillen ofzoquote:
Sorryquote:
nee eerst jij met je billen bloot....wat ben je allemaal aan het doen?quote:
en eeuwige roem krijgen...quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:00 schreef 5thencounter het volgende:
En Billie in de tegenaanval.. giebelen als een kleuter met Chippie.. wie weet wil die wel gratis neuken met een oud(er) wijf...![]()
[ afbeelding ]
Niks die aap maakt er weer zetpil van Ipad achtig dingquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
nee eerst jij met je billen bloot....wat ben je allemaal aan het doen?
Verstandelijk beperktquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:01 schreef mazaru het volgende:
De geestelijk gehandicapte vind Romy en Bas leuk. Ahhh tja, daar is geestelijk gehandicapt voor. Geeft niets hoor meisje
Is het bruidspaar geestelijk gehandicapt?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:01 schreef mazaru het volgende:
De geestelijk gehandicapte vind Romy en Bas leuk. Ahhh tja, daar is geestelijk gehandicapt voor. Geeft niets hoor meisje
en what about die opblaaspop?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Niks die aap maakt er weer zetpil van Ipad achtig ding
Helemaal zoals het hoort zijn ze niet volgens mijquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Is het bruidspaar geestelijk gehandicapt?
Dat is de UI van Thunderbitch lijkt op een opblaaspop die een condoom half ingeslikt heeftquote:
Opblaaspop?quote:
Ja ik heb daar ook moeite mee.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik vind het verschil tussen schuim en geestelijk gehandicapten, moeilijk te zien altijd
Valt me op dat Beau altijd van die rare ongemakkelijke, eigenlijk vervelende vragen stelt aan mensen.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:01 schreef mazaru het volgende:
Of het mannen of vrouwen zijn is bij schuim ook een probleem vaakquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik vind het verschil tussen schuim en geestelijk gehandicapten, moeilijk te zien altijd
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja misschien kunnen ze een smiley opdoen of zo
een opblaaspop met zetpillen had hij het overquote:
zoooooooo jij bent foutquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja misschien kunnen ze een smiley opdoen of zo
Nee hoor, dat is bij Billy niet raar. In war and love everything is fair.quote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die Maz kan zo flauw zijn man man
Als iemand een verstandelijk beperkt kind heeft, dan kan dit naar zijn jaquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die Maz kan zo flauw zijn man man
Ja sorryquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:08 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Als iemand een verstandelijk beperkt kind heeft, dan kan dit naar zijn ja
Of Hawaiiquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:08 schreef 5thencounter het volgende:
Fléurrrrjjjjjj kom je pizza uitzoekééékhhh?
½ ½ wil ze wel pepperoni en capprese.. hmmm , valt me weer mee.. geen broccoli-pizza![]()
[ afbeelding ]
Het is FOK!quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:08 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Moeten we dan ook geen grappen over dikkerds maken of lelijkerds?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:08 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Je kunt overal wel beledigd of gekwetst over zijn. Ligt er maar net aan hoe lang je tenen zijn of hoe fijn je het vind om mensen terecht te wijzen.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:08 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Van wie?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:11 schreef ThunderBitch het volgende:
Wanneer kwam mama ook weer op bezoek?
ik gaf al aan dat geestelijk gehandicapt de verkeerde term was..quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:10 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Moeten we dan ook geen grappen over dikkerds maken of lelijkerds?
Billy...... thanx.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:11 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Van wie?
Slomy: 1 juli
Bats: 2 juli
Jessie: geen idee
Vind jijquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:11 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
ik gaf al aan dat geestelijk gehandicapt de verkeerde term was..
Ok, ik zeg voortaan minder aangenaam ogende personen ipv lelijkerdsquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:11 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Volgens mij komt ze op haar verjaardagquote:
Niet verkeerd. Precies dezelfde betekenis. Dat heet een eufemismequote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:11 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Als ik hem zo weer zie, dan denk ik, hij kan ieder moment zeggen ' alla akbar' . Hij zou zomaar uit Pakistan kunnen komen.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:12 schreef 5thencounter het volgende:
Reumsie..WhiiiStouteJongenGeweestHééhhHiHiHi.....![]()
Jessie is not amused![]()
[ afbeelding ]
O, zal een feest zijn.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:13 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Volgens mij komt ze op haar verjaardag
Moet kunnen!!quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ken veel mede zieken en wij dollen mekaar altijd met foute termen, daar komt het door ook
dat dekt de lading nietquote:
Zelfs mijn opblaaspop is niet veilig.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ken veel mede zieken en wij dollen mekaar altijd met foute termen, daar komt het door ook
Jessie geniet van zijn succesrol..ik gun hem nog vele "bommetjes"quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als ik hem zo weer zie, dan denk ik, hij kan ieder moment zeggen ' alla akbar' . Hij zou zomaar uit Pakistan kunnen komen.
Snap wel dat met die button te ver ging weer ook, maar goedquote:
Zie hem al met zo'n tulband lopen. Come to think of it, Billy zou een perfecte jihadi zijn. die zie ik wel lopen met een bomgordel.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jessie geniet van zijn succesrol..ik gun hem nog vele "bommetjes"
Maakt me niet uit en ik wil niemand terechtwijzen en dik, dun of lelijk allemaal prima..Maar bezoekers een etiketje opplakken, terwijl je het niet zeker weet? Maar het is goed zoquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Tuurlijk moet dat kunnen. Maar er zit ook geen verschil tussen geestelijk gehandicapt en verstandelijk beperkt. Je schrijft het anders maar het is krek hetzelfde.quote:
Ga even liggen of zo man manquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zie hem al met zo'n tulband lopen. Come to think of it, Billy zou een perfecte jihadi zijn. die zie ik wel lopen met een bomgordel.
Een bezoek aan de loods, dát gaat te ver!!quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Snap wel dat met die button te ver ging weer ook, maar goed
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:20 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Een bezoek aan de loods, dát gaat te ver!!
Tja 24 uur de streams volgen toch ook?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:20 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Een bezoek aan de loods, dát gaat te ver!!
Zou niet weten waarom je dat sowieso graag zou willen doen. Uiterlijk kunnen heel veel mensen niks aan doen karakter wel.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:10 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Moeten we dan ook geen grappen over dikkerds maken of lelijkerds?
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:21 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Tja 24 uur de streams volgen toch ook?
quote:
thanksquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Billy jankt, en Jessie gaat straks buiten de deur neuken ........![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jessie houdt ze aan het lijntje.
Wat een verademing, iemand die zich casual kleedt.quote:
Da's beter dan bankhangen zoals de restquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:28 schreef mazaru het volgende:
Floor wandelt, loopt, paradeert, over het land, de akker, het erf, tussen de wilde bloemen, de flora, de natuur.
[ afbeelding ]
Waarom niet op blote voetenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:28 schreef mazaru het volgende:
Floor wandelt, loopt, paradeert, over het land, de akker, het erf, tussen de wilde bloemen, de flora, de natuur.
[ afbeelding ]
Absoluut! Zeker weten! Inderdaadquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:29 schreef FokkerM het volgende:
[..]
Da's beter dan bankhangen zoals de rest
Juist, niet bloot en niet hoerig en geen kwabbels die er overheen hangenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat een verademing, iemand die zich casual kleedt.
Dit staat haar leuk. Beter dan dat rare rokje waar ze de hele week in gelopen heeftquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat een verademing, iemand die zich casual kleedt.
Ook dat vond ik leuk.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit staat haar leuk. Beter dan dat rare rokje waar ze de hele week in gelopen heeft
Hij hoort er niet echt bij,of ligt dat aan mij?quote:
Dan komt die daar iig een keer aan toequote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:00 schreef 5thencounter het volgende:
En Billie in de tegenaanval.. giebelen als een kleuter met Chippie.. wie weet wil die wel gratis neuken met een oud(er) wijf...![]()
[ afbeelding ]
morgen voor kinderen in nederland,andere landen kinderen kregen nieuwe kledingquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
Maandag is toch pas het suikerfeest?
Misschien is Cemal daar evenmin van op de hoogte, als van de manier van vasten ook..Maar ik zou het wel aardig vinden, als hij een goede daad doet..quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:33 schreef Paule33 het volgende:
Ik hoop dat Cemal weet dat vanavond naar het eten,moet hij denken aan
een goede doel,
iemand die minder heeft,ook iets kleine geven,zoals pasta/rijs/meel etc.
dat is de bedoeling voor de ramadan en zeker morgen ook,iets geven aan Robert kan ook..
en de sukkerfeestje is alleen voor kinderen,gewoon weer iets commerciaal...
ja ,dat gehoord zo,anders ramadan om niksquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:35 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Misschien is Cemal daar evenmin van op de hoogte, als van de manier van vasten ook..Maar ik zou het wel aardig vinden, als hij een goede daad doet..
geen idee vanacht pas de video gezien van zijn binnekomst in utopiaquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij hoort er niet echt bij,of ligt dat aan mij?
Vanaf zondagquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
Maandag is toch pas het suikerfeest?
Robert is geen bewoner. Hij kan zo de poort uit lopen. Hoeft geen geld te verdienen. Krijgt wat hij nodig heeft. Hoeft niet mee te helpen. Robert is gast.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij hoort er niet echt bij,of ligt dat aan mij?
Klaploperquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Robert is geen bewoner. Hij kan zo de poort uit lopen. Hoeft geen geld te verdienen. Krijgt wat hij nodig heeft. Hoeft niet mee te helpen. Robert is gast.
Suikerfeest 2017quote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Robert is geen bewoner. Hij kan zo de poort uit lopen. Hoeft geen geld te verdienen. Krijgt wat hij nodig heeft. Hoeft niet mee te helpen. Robert is gast.
Thanks.quote:
Wat ik dus zegquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:40 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Suikerfeest 2017
25 t/m 27 juni
Het Suikerfeest valt op de 1e dag van de 10e maand van de islamitische kalender. Met dit feest, ook wel het kleine feest genoemd, wordt het einde van de Ramadan gevierd. Op deze dag wordt de moskee en familie druk bezocht en worden veel zoete lekkernijen gegeten. Het Suikerfeest duurt 3 dagen. Scholen en werkgevers geven vaak 1 dag vrij.
Suikerfeest is over:
12 uur en 19 minuten.
Die kunnen er op aangesproken worden. Robert niet.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Net zoals dit tuig wat geen flikker doet?
ja bij Turken,andere Muslims kennen het niet,is meer voor denken aanquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:40 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Suikerfeest 2017
25 t/m 27 juni
Het Suikerfeest valt op de 1e dag van de 10e maand van de islamitische kalender. Met dit feest, ook wel het kleine feest genoemd, wordt het einde van de Ramadan gevierd. Op deze dag wordt de moskee en familie druk bezocht en worden veel zoete lekkernijen gegeten. Het Suikerfeest duurt 3 dagen. Scholen en werkgevers geven vaak 1 dag vrij.
Suikerfeest is over:
12 uur en 19 minuten.
do😄quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:40 schreef PoezeligDing het volgende:
Bloot wijf op de pc bij Bas, snel een shot van de andere camera.
Ja ja, ik ben geen moslima, maar we hebben wel lekkers gekocht, daar kunnen we geen weerstand aan biedenquote:
Nee, deze had flinke tieten en lang blond krullend haar.quote:
Ja die zoete lekkernijen van het suikerfeest lust ik ook wel...quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:43 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ja ja, ik ben geen moslima, maar we hebben wel lekkers gekocht, daar kunnen we geen weerstand aan bieden
Ik ook niet, mijn schoondochter welquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:43 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ja ja, ik ben geen moslima, maar we hebben wel lekkers gekocht, daar kunnen we geen weerstand aan bieden
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:42 schreef Paule33 het volgende:
[..]
ja bij Turken,andere Muslims kennen het niet,is meer voor denken aan
arme mensen,iets geven,is spiritueel zo
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:12 schreef 5thencounter het volgende:
Reumsie..WhiiiStouteJongenGeweestHééhhHiHiHi.....![]()
Jessie is not amused![]()
[ afbeelding ]
Ben je opeens pro Jessie?quote:
Ach so.quote:
Mijn dag had niet meer stuk gekund als je gewoon 'Ja' had geantwoord.quote:
Billy is sowieso geen optie lijkt me dus ach hij kan hooguit op zijn snufferd gaan met Demi16. Dat is tenminste iets nieuws.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:28 schreef Mjelleke het volgende:
Jessie zal vandaag wel aan t nadenken zijn over t advies van zijn vriend Boyd en over dat van zijn ouders. Vond hem gisteren te snel van t ene naar t andere overslaan.
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mijn dag had niet meer stuk gekund als je gewoon 'Ja' had geantwoord.
Verfrissendquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:50 schreef mazaru het volgende:
Die Floor kun je volgens mij rustig op een onbewoond eiland zetten. Die gaat dan gewoon een hutje bouwen en vissen
Bil vertelde dat Jeroen Dubbeldam een neef is van haar ex-schoonvaderquote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En iemand naar zijn spelling en uitspraak laten kijken, dan is het top.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:31 schreef mevrouwdebok het volgende:
een beetje meer variatie in het zingen zou de volgende stap zijn
Ja van heel ander hout gesneden dan die andere vrouwen die daar zittenquote:
Ik dacht even dat het Billy was.quote:
ex schoonvader...van Ruud? of Bram? of die van St Maarten?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:51 schreef juul. het volgende:
[..]
Bil vertelde dat Jeroen Dubbeldam een neef is van haar ex-schoonvader
Hij is geen moslim. Hij heeft geen idee wat hij aan het doen is, alleen waarom. Stomme reden, dat vind ik wel, maar het kan geen kwaad.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:33 schreef Paule33 het volgende:
Ik hoop dat Cemal weet dat vanavond naar het eten,moet hij denken aan
een goede doel,
iemand die minder heeft,ook iets kleine geven,zoals pasta/rijs/meel etc.
dat is de bedoeling voor de ramadan en zeker morgen ook,iets geven aan Robert kan ook..
en de sukkerfeestje is alleen voor kinderen,gewoon weer iets commerciaal...
Ze doet me toch een klein beetje aan Nicolientje denken...niet helemaal, maar toch...quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja van heel ander hout gesneden dan die andere vrouwen die daar zitten
Ik vond Nicolien veel te passief. Die bedekte alles met de mantel der liefde. Floor zal denk ik niet alles pikken. Tenminste, dat hoop ik.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:54 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ze doet me toch een klein beetje aan Nicolientje denken...niet helemaal, maar toch...
Vrijgezellen feestje.quote:
in utopia? oh mijn godquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:55 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Vrijgezellenfeestje, de mensen gaan trouwen
Een man die in paarden handelde, valt de vader van Ruud iig afquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:52 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
ex schoonvader...van Ruud? of Bram? of die van St Maarten?
Ow ja, dat herken ik weer inderdaadquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vond Nicolien veel te passief. Die bedekte alles met de mantel der liefde. Floor zal denk ik niet alles pikken. Tenminste, dat hoop ik.
Een uitzuiger is het , walgelijk ventjequote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Waarom? Hij wil ook graag laten weten wat hij weet en kan.
Creep is het. Een uitzuiger, klaploper, leugenaar, dief en junkquote:
Ik heb het idee dat je hem niet zo moet.quote:
Precies ditquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Creep is het. Een uitzuiger, klaploper, leugenaar, dief en junk
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bij Maz geen twijfel meerquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je hem niet zo moet.
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je hem niet zo moet.
dat daar kinderen uit komen, dat zou verboden mogen wordenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:37 schreef mevrouwdebok het volgende:
Bats is al een tijdje niet meer op de streams. Slapen in de boot, nadat ze heeft gezegd dat ze vannacht heerlijk geslapen heeft?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
okequote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:56 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Nee het vrijgezellenfeestje was in Utopia, sorry voor de misunderstanding
Jammer dat die Febo haar zo beschermt volgens mij hebben ze mekaar verrot gescholdenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Bats is al een tijdje niet meer op de streams. Slapen in de boot, nadat ze heeft gezegd dat ze vannacht heerlijk geslapen heeft?
Dat lijkt me heel sterk. Dan hadden wij niet zo'n urenlange SL gehad. En uit de gesprekken kun je wel halen dat er vannacht het een en ander is gebeurtquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Bats is al een tijdje niet meer op de streams. Slapen in de boot, nadat ze heeft gezegd dat ze vannacht heerlijk geslapen heeft?
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Creeps zijn het. En uitzuigers, klaplopers, leugenaars, dieven en junken
Ik denk dat hij netjes is gebleven. En dat zij alles uit de labiele kast heeft getrokken.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jammer dat die Febo haar zo beschermt volgens mij hebben ze mekaar verrot gescholden
Jessie is niet knapper geworden maar wel een grote verbetering dan hoe hij binnen kwam.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:30 schreef Rhosyn het volgende:
Jeroen is de enige Utopia bewoner ooit die er op vooruit gaat tijdens zijn verblijf...
Ja bedoel ik ookquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik denk dat hij netjes is gebleven. En dat zij alles uit de labiele kast heeft getrokken.
een neef van haar ex-shoonvader...lange termes,waarom niet gewoon een kennis..quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:52 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
ex schoonvader...van Ruud? of Bram? of die van St Maarten?
weet je nu wat met Nillen-Billy vannacht was?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik denk dat hij netjes is gebleven. En dat zij alles uit de labiele kast heeft getrokken.
ook geen hond die haar even meehelptquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:50 schreef mazaru het volgende:
Die Floor kun je volgens mij rustig op een onbewoond eiland zetten. Die gaat dan gewoon een hutje bouwen en vissen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |