Heb jij een filmpje van wat er vanmorgen is gebeurt?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, gesprek Batsy met Billy, deel twee volgt .......![]()
[ afbeelding ]
Billy en Romy in gesprek - deel 1.
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
dat zou dan met deze [ afbeelding ]
Of met deze zoon moeten zijn geweest![]()
[ afbeelding ]
Nee, PC is gecrashed vannacht, helaas ....quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:50 schreef mazaru het volgende:
Heb jij een filmpje van wat er vanmorgen is gebeurt?
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
dat zou dan met deze [ afbeelding ]
Of met deze zoon moeten zijn geweest![]()
[ afbeelding ]
Ja schijnt een ziekte te zijnquote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:50 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ow oeps, nu snap ik de opmerking over renpaard
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, PC is gecrashed vannacht, helaas ....
Ze zal ook eens een keer iets nuttigs met haar geld doen, die koop alleen rookwaar eten en kleding.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:52 schreef 5thencounter het volgende:
De saaikutten over sex op TV ( over Billie natuurlijk)
Maar de giebelkutten komen storen.. pizza bestellen.. maar Madi heeft niet veel geld
Maar Reums wel 480 euro wel te verstaan
[ afbeelding ]
Dat geld brandt in haar zak.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:52 schreef 5thencounter het volgende:
De saaikutten over sex op TV ( over Billie natuurlijk)
Maar de giebelkutten komen storen.. pizza bestellen.. maar Madi heeft niet veel geld
Maar Reums wel 480 euro wel te verstaan
[ afbeelding ]
klopt toch geen kanten dat ze opeens 180 gr gedraaid is vergeleken met een uur of 2 daarvoorquote:
Zo ging het de vorige keer ook he, dan hangt ze om Chipp heen of Rene of Jeroen.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:53 schreef mazaru het volgende:
Oh oh.... Kijk uit Chipito!
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze meer kans heeft bij Renee dan bij die andere tweequote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:54 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Zo ging het de vorige keer ook he, dan hangt ze om Chipp heen of Rene of Jeroen.
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Aparte UI halve ingeslikte condoom of zo?
Ze zal wel moeten...quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
klopt toch geen kanten dat ze opeens 180 gr gedraaid is vergeleken met een uur of 2 daarvoor
maar ze wil rene nietquote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat ze meer kans heeft bij Renee dan bij die andere twee
Tuurlijk niet. En van het valse gesprek daarna met Reums waar ze hem als notoire vreemdganger wegzet zie je ook geen letter terug.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
klopt toch geen kanten dat ze opeens 180 gr gedraaid is vergeleken met een uur of 2 daarvoor
Terwijl er niks tot haar doordringt. De automatische piloot van het sociale wijffie dat alles kan hebben draait overuren.quote:
als je bedoelt dat ze weer tegen jessie schreeuwt, dat is er niet. Was één en al SL weer.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb jij een filmpje van wat er vanmorgen is gebeurt?
Wie missen we hier?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Doen ze dat van Fok wel meer vrijgezelle party's houden in Utopia?
Aan de zetpillen?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Met een opblaaspopja ik zit op mijn tablet
quote:
whut?quote:
GB heeft zetpillen ofzoquote:
Sorryquote:
nee eerst jij met je billen bloot....wat ben je allemaal aan het doen?quote:
en eeuwige roem krijgen...quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:00 schreef 5thencounter het volgende:
En Billie in de tegenaanval.. giebelen als een kleuter met Chippie.. wie weet wil die wel gratis neuken met een oud(er) wijf...![]()
[ afbeelding ]
Niks die aap maakt er weer zetpil van Ipad achtig dingquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
nee eerst jij met je billen bloot....wat ben je allemaal aan het doen?
Verstandelijk beperktquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:01 schreef mazaru het volgende:
De geestelijk gehandicapte vind Romy en Bas leuk. Ahhh tja, daar is geestelijk gehandicapt voor. Geeft niets hoor meisje
Is het bruidspaar geestelijk gehandicapt?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:01 schreef mazaru het volgende:
De geestelijk gehandicapte vind Romy en Bas leuk. Ahhh tja, daar is geestelijk gehandicapt voor. Geeft niets hoor meisje
en what about die opblaaspop?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Niks die aap maakt er weer zetpil van Ipad achtig ding
Helemaal zoals het hoort zijn ze niet volgens mijquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Is het bruidspaar geestelijk gehandicapt?
Dat is de UI van Thunderbitch lijkt op een opblaaspop die een condoom half ingeslikt heeftquote:
Opblaaspop?quote:
Ja ik heb daar ook moeite mee.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik vind het verschil tussen schuim en geestelijk gehandicapten, moeilijk te zien altijd
Valt me op dat Beau altijd van die rare ongemakkelijke, eigenlijk vervelende vragen stelt aan mensen.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:01 schreef mazaru het volgende:
Of het mannen of vrouwen zijn is bij schuim ook een probleem vaakquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik vind het verschil tussen schuim en geestelijk gehandicapten, moeilijk te zien altijd
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja misschien kunnen ze een smiley opdoen of zo
een opblaaspop met zetpillen had hij het overquote:
zoooooooo jij bent foutquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja misschien kunnen ze een smiley opdoen of zo
Nee hoor, dat is bij Billy niet raar. In war and love everything is fair.quote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die Maz kan zo flauw zijn man man
Als iemand een verstandelijk beperkt kind heeft, dan kan dit naar zijn jaquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die Maz kan zo flauw zijn man man
Ja sorryquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:08 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Als iemand een verstandelijk beperkt kind heeft, dan kan dit naar zijn ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |