speurneuzen voerquote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:19 schreef mevrouwdebok het volgende:
Bats heeft heul lang verkering gehad met ene Dubbeldam, die naam noemt ze ff op streams . Vader Dubbeldam handelde in paarden.
Zoals?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:15 schreef puzziepie het volgende:
Er wordt hier een hoop onzin verzonnen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.long time no see
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
.. Heiijj hoest met Uquote:
Vrijgezellenparty?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:25 schreef mazaru het volgende:
Zijn dit geestelijk gehandicapten of de doorsnee schuimpjes?
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Ja, ik dacht wel dat die er was, weet niet of het dit is, maar het stond wel op het programma, vrijgezellenfissa.quote:
Ja, maar dat is ze ook als ze niet zielig is.quote:
maar ik bedoelde niet dat het geschreeuw qua niveau minder wordt met medicijnen, ik bedoel als ze medicijnen slikt wordt ze misschien minder druk in haar hoofd waardoor ze even wacht met schreeuwen of impulsieve dingen, en dan iets rustiger dingen zegt of doetquote:
OMGquote:
Wat ga je vroeg slapen dan.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:31 schreef ThunderBitch het volgende:
Zo, mijn halve dag is zowat al voorbij. En voor wat? Voor de staart van de kat van Billy.
Nou de hele ochtend is pleitos. Was al om 8 uur present.quote:
Voor gevoelens heb je geen hoog IQ nodigquote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:37 schreef mevrouwdebok het volgende:
dat dit soort mensen daadwerkelijk sex hebben , gruwelijk
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:25 schreef StruisVogelt het volgende:
[..]
.. Heiijj hoest met U
.. ff op Jeroen Dubbeldam
op zeker .. nooit gen Marjet Bakker in de buurt geweest
.. kweenie wat ze zei ..
ze mag wel gaan uitkijken
met dr laster praatjes
quote:
die draait steeds verder doorquote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:39 schreef mevrouwdebok het volgende:
Bats had het over verkering met de zoon van Dubbeldam
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:37 schreef mevrouwdebok het volgende:
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:39 schreef 5thencounter het volgende:
Wie had dat gedacht...Van een vrijgezel zonder zorgen naar een getrouwde sukkel met een hoedje op morgen...
[ afbeelding ]
Ik hoef het niet te zien, maar fijn voor ze, make love, not war.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:37 schreef mevrouwdebok het volgende:
Aparte UI halve ingeslikte condoom of zo?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik hoef het niet te zien, maar fijn voor ze, make love, not war.
Met een beetje fantasie wel.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Aparte UI halve ingeslikte condoom of zo?
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]Die komt uit Zwolle en lees op Google dat zijn vader manegehouder was (en misschien nog wel is).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Bats haar moeder is misschien renpaard geweest in zijn stal?
Vanwege haar gebit ofzo?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Bats haar moeder is misschien renpaard geweest in zijn stal?
dat zou dan met dezequote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:39 schreef mevrouwdebok het volgende:
Bats had het over verkering met de zoon van Dubbeldam
Die verkering zal wel in het kinderdagverblijf zijn geweestquote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
dat zou dan met deze [ afbeelding ]
Of met deze zoon moeten zijn geweest![]()
[ afbeelding ]
Ze wal wel naar zijn slurf gegraaid hebben, in haar ogen is dat meteen verkering hebben.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is degene die het 11 keer uitgemaakt heeft met Bats die nooit eerde gedumpt is?quote:
Hou toch op zeg, dat verzint ze, anders had ze het daar al veel eerder over gehad. Of heette Bram soms Dubbeldam van achteren?quote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:46 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]ik heb Bats haar moeder nooit gezien
Heb jij een filmpje van wat er vanmorgen is gebeurt?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, gesprek Batsy met Billy, deel twee volgt .......![]()
[ afbeelding ]
Billy en Romy in gesprek - deel 1.
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, PC is gecrashed vannacht, helaas ....quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:50 schreef mazaru het volgende:
Heb jij een filmpje van wat er vanmorgen is gebeurt?
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja schijnt een ziekte te zijnquote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:50 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ow oeps, nu snap ik de opmerking over renpaard
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, PC is gecrashed vannacht, helaas ....
Ze zal ook eens een keer iets nuttigs met haar geld doen, die koop alleen rookwaar eten en kleding.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:52 schreef 5thencounter het volgende:
De saaikutten over sex op TV ( over Billie natuurlijk)
Maar de giebelkutten komen storen.. pizza bestellen.. maar Madi heeft niet veel geld
Maar Reums wel 480 euro wel te verstaan
[ afbeelding ]
Dat geld brandt in haar zak.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:52 schreef 5thencounter het volgende:
De saaikutten over sex op TV ( over Billie natuurlijk)
Maar de giebelkutten komen storen.. pizza bestellen.. maar Madi heeft niet veel geld
Maar Reums wel 480 euro wel te verstaan
[ afbeelding ]
klopt toch geen kanten dat ze opeens 180 gr gedraaid is vergeleken met een uur of 2 daarvoorquote:
Zo ging het de vorige keer ook he, dan hangt ze om Chipp heen of Rene of Jeroen.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:53 schreef mazaru het volgende:
Oh oh.... Kijk uit Chipito!
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze meer kans heeft bij Renee dan bij die andere tweequote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:54 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Zo ging het de vorige keer ook he, dan hangt ze om Chipp heen of Rene of Jeroen.
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Aparte UI halve ingeslikte condoom of zo?
Ze zal wel moeten...quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
klopt toch geen kanten dat ze opeens 180 gr gedraaid is vergeleken met een uur of 2 daarvoor
maar ze wil rene nietquote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat ze meer kans heeft bij Renee dan bij die andere twee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |