Tuurlijk niet. En van het valse gesprek daarna met Reums waar ze hem als notoire vreemdganger wegzet zie je ook geen letter terug.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
klopt toch geen kanten dat ze opeens 180 gr gedraaid is vergeleken met een uur of 2 daarvoor
Terwijl er niks tot haar doordringt. De automatische piloot van het sociale wijffie dat alles kan hebben draait overuren.quote:
als je bedoelt dat ze weer tegen jessie schreeuwt, dat is er niet. Was één en al SL weer.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb jij een filmpje van wat er vanmorgen is gebeurt?
Wie missen we hier?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Doen ze dat van Fok wel meer vrijgezelle party's houden in Utopia?
Aan de zetpillen?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Met een opblaaspopja ik zit op mijn tablet
quote:
whut?quote:
GB heeft zetpillen ofzoquote:
Sorryquote:
nee eerst jij met je billen bloot....wat ben je allemaal aan het doen?quote:
en eeuwige roem krijgen...quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:00 schreef 5thencounter het volgende:
En Billie in de tegenaanval.. giebelen als een kleuter met Chippie.. wie weet wil die wel gratis neuken met een oud(er) wijf...![]()
[ afbeelding ]
Niks die aap maakt er weer zetpil van Ipad achtig dingquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
nee eerst jij met je billen bloot....wat ben je allemaal aan het doen?
Verstandelijk beperktquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:01 schreef mazaru het volgende:
De geestelijk gehandicapte vind Romy en Bas leuk. Ahhh tja, daar is geestelijk gehandicapt voor. Geeft niets hoor meisje
Is het bruidspaar geestelijk gehandicapt?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:01 schreef mazaru het volgende:
De geestelijk gehandicapte vind Romy en Bas leuk. Ahhh tja, daar is geestelijk gehandicapt voor. Geeft niets hoor meisje
en what about die opblaaspop?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Niks die aap maakt er weer zetpil van Ipad achtig ding
Helemaal zoals het hoort zijn ze niet volgens mijquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Is het bruidspaar geestelijk gehandicapt?
Dat is de UI van Thunderbitch lijkt op een opblaaspop die een condoom half ingeslikt heeftquote:
Opblaaspop?quote:
Ja ik heb daar ook moeite mee.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik vind het verschil tussen schuim en geestelijk gehandicapten, moeilijk te zien altijd
Valt me op dat Beau altijd van die rare ongemakkelijke, eigenlijk vervelende vragen stelt aan mensen.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:01 schreef mazaru het volgende:
Of het mannen of vrouwen zijn is bij schuim ook een probleem vaakquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik vind het verschil tussen schuim en geestelijk gehandicapten, moeilijk te zien altijd
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja misschien kunnen ze een smiley opdoen of zo
een opblaaspop met zetpillen had hij het overquote:
zoooooooo jij bent foutquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja misschien kunnen ze een smiley opdoen of zo
Nee hoor, dat is bij Billy niet raar. In war and love everything is fair.quote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die Maz kan zo flauw zijn man man
Als iemand een verstandelijk beperkt kind heeft, dan kan dit naar zijn jaquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die Maz kan zo flauw zijn man man
Ja sorryquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:08 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Als iemand een verstandelijk beperkt kind heeft, dan kan dit naar zijn ja
Of Hawaiiquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:08 schreef 5thencounter het volgende:
Fléurrrrjjjjjj kom je pizza uitzoekééékhhh?
½ ½ wil ze wel pepperoni en capprese.. hmmm , valt me weer mee.. geen broccoli-pizza![]()
[ afbeelding ]
Het is FOK!quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:08 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Moeten we dan ook geen grappen over dikkerds maken of lelijkerds?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:08 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Je kunt overal wel beledigd of gekwetst over zijn. Ligt er maar net aan hoe lang je tenen zijn of hoe fijn je het vind om mensen terecht te wijzen.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:08 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Van wie?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:11 schreef ThunderBitch het volgende:
Wanneer kwam mama ook weer op bezoek?
ik gaf al aan dat geestelijk gehandicapt de verkeerde term was..quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:10 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Moeten we dan ook geen grappen over dikkerds maken of lelijkerds?
Billy...... thanx.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:11 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Van wie?
Slomy: 1 juli
Bats: 2 juli
Jessie: geen idee
Vind jijquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:11 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
ik gaf al aan dat geestelijk gehandicapt de verkeerde term was..
Ok, ik zeg voortaan minder aangenaam ogende personen ipv lelijkerdsquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:11 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Volgens mij komt ze op haar verjaardagquote:
Niet verkeerd. Precies dezelfde betekenis. Dat heet een eufemismequote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:11 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Als ik hem zo weer zie, dan denk ik, hij kan ieder moment zeggen ' alla akbar' . Hij zou zomaar uit Pakistan kunnen komen.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:12 schreef 5thencounter het volgende:
Reumsie..WhiiiStouteJongenGeweestHééhhHiHiHi.....![]()
Jessie is not amused![]()
[ afbeelding ]
O, zal een feest zijn.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:13 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Volgens mij komt ze op haar verjaardag
Moet kunnen!!quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ken veel mede zieken en wij dollen mekaar altijd met foute termen, daar komt het door ook
dat dekt de lading nietquote:
Zelfs mijn opblaaspop is niet veilig.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ken veel mede zieken en wij dollen mekaar altijd met foute termen, daar komt het door ook
Jessie geniet van zijn succesrol..ik gun hem nog vele "bommetjes"quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als ik hem zo weer zie, dan denk ik, hij kan ieder moment zeggen ' alla akbar' . Hij zou zomaar uit Pakistan kunnen komen.
Snap wel dat met die button te ver ging weer ook, maar goedquote:
Zie hem al met zo'n tulband lopen. Come to think of it, Billy zou een perfecte jihadi zijn. die zie ik wel lopen met een bomgordel.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jessie geniet van zijn succesrol..ik gun hem nog vele "bommetjes"
Maakt me niet uit en ik wil niemand terechtwijzen en dik, dun of lelijk allemaal prima..Maar bezoekers een etiketje opplakken, terwijl je het niet zeker weet? Maar het is goed zoquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Tuurlijk moet dat kunnen. Maar er zit ook geen verschil tussen geestelijk gehandicapt en verstandelijk beperkt. Je schrijft het anders maar het is krek hetzelfde.quote:
Ga even liggen of zo man manquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zie hem al met zo'n tulband lopen. Come to think of it, Billy zou een perfecte jihadi zijn. die zie ik wel lopen met een bomgordel.
Een bezoek aan de loods, dát gaat te ver!!quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Snap wel dat met die button te ver ging weer ook, maar goed
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:20 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Een bezoek aan de loods, dát gaat te ver!!
Tja 24 uur de streams volgen toch ook?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:20 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Een bezoek aan de loods, dát gaat te ver!!
Zou niet weten waarom je dat sowieso graag zou willen doen. Uiterlijk kunnen heel veel mensen niks aan doen karakter wel.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:10 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Moeten we dan ook geen grappen over dikkerds maken of lelijkerds?
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:21 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Tja 24 uur de streams volgen toch ook?
quote:
thanksquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Billy jankt, en Jessie gaat straks buiten de deur neuken ........![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jessie houdt ze aan het lijntje.
Wat een verademing, iemand die zich casual kleedt.quote:
Da's beter dan bankhangen zoals de restquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:28 schreef mazaru het volgende:
Floor wandelt, loopt, paradeert, over het land, de akker, het erf, tussen de wilde bloemen, de flora, de natuur.
[ afbeelding ]
Waarom niet op blote voetenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:28 schreef mazaru het volgende:
Floor wandelt, loopt, paradeert, over het land, de akker, het erf, tussen de wilde bloemen, de flora, de natuur.
[ afbeelding ]
Absoluut! Zeker weten! Inderdaadquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:29 schreef FokkerM het volgende:
[..]
Da's beter dan bankhangen zoals de rest
Juist, niet bloot en niet hoerig en geen kwabbels die er overheen hangenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat een verademing, iemand die zich casual kleedt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |