Zeker weten dat het niet gewoon Triggerturk was?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 10:28 schreef LTVDK het volgende:
http://www.bndestem.nl/ro(...)roosendaal~a07e70ee/
Tim had weer eens niet ontbeten hoor.
Nee die is met andere ongure zaakjes bezig http://www.ad.nl/binnenla(...)-nederland~a5565452/quote:Op zaterdag 24 juni 2017 11:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zeker weten dat het niet gewoon Triggerturk was?
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee die is met andere ongure zaakjes bezig http://www.ad.nl/binnenla(...)-nederland~a5565452/
Ik ben heul vergeten iets te doen, maar we gaan het zien.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ga lekker link doen.
[ afbeelding ]
Ongeveer hetzelfde als dat jij loopt te roeptoeteren dat je Turk bent.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:37 schreef LTVDK het volgende:
Dit mens klopt niet helemaal hoor: http://www.bndestem.nl/sh(...)n-ik-zwart~aef95d8f/
Met als verschil dat ik dat niet doe en ik me niet laat ombouwen tot Turk.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde als dat jij loopt te roeptoeteren dat je Turk bent.
Eerste domper heb je al binnenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ga lekker link doen.
[ afbeelding ]
Breuk? Vertel?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:29 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, wat moet ik eten? Na mijn breuk met dominos ben ik in een gat gevallen
Dit is zeker interessant.Hoe is het gekomen?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Breuk? Vertel?
Braddie heeft trouwens ook een breuk sinds gister met domino's. Vind je vast interessant om te weten.
Er werden gister 2 pizza's voor hem besteld, de eerste met 3 dubbel bacon, 3x kaas, en 3x shoarma. Daarna nog een Family XXL pizza met ook een hoop zooi, toen werd die mad en gooide de pizza weg.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit is zeker interessant.Hoe is het gekomen?
Ikhwb hier laatst over de breuk verteld, moet je maar ff kijken
ik hou er van maar ik vraag me af of dit een goeie is. wordt riskantquote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:58 schreef Fokker89 het volgende:
Ik vind dat echt geen eten, of ik heb alleen nog maar slechte sushi gehad.
Klinkt als een gezellige man.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 22:00 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb vandaag weer eens een dagje met mijn opaatje doorgebracht. Mooie oneliners heeft die altijd:
'Het katholicisme is maar een waardeloze godsdienst. Net als de islam'.
In een museum:
'Zo zie je maar hoe verderfelijk de wereld is, dat mensen voor dit soort schilderijen een miljoen betalen'.
Over Paul de Leeuw:
'Is een vies mannetje'
Was wel leuk om hem in die scootmobiel door dat museum te zien crossen.quote:
Hoeveel kunst is er gesloopt?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 22:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Was wel leuk om hem in die scootmobiel door dat museum te zien crossen.
Bijna een of andere installatie van aluminium met bewegende videobeelden waar een touw voor was gespannen. Mijn opa reed 'per ongeluk' naar voren ipv naar achteren.quote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 22:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Bijna een of andere installatie van aluminium met bewegende videobeelden waar een touw voor was gespannen. Mijn opa reed 'per ongeluk' naar voren ipv naar achteren.
Omdat homo of aandachtshoer?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 22:00 schreef Njosnavelin het volgende:
Over Paul de Leeuw:
'Is een vies mannetje'
Omdat Paul de Leeuw.quote:
smerigquote:
Paar dagen terug s nachts een BMW. Met veel moeite is het hem gelukt. Maar deze dame is weg gelopen :pquote:Op zondag 25 juni 2017 11:02 schreef YokiKater het volgende:
Subaru's, Landcruisers, G-waggies, LaRo's hebben daar allemaal geen problemen mee.
Ja k snap dit soort dingen ook niet hoor. Simpele mensen.quote:Op zondag 25 juni 2017 11:04 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar aan de voorkant heeft ze zichzelf inmiddels ingegraven. Fucking dom. Tis echt duidelijk dat de straat ophoudt.
Geniaalquote:Op zondag 25 juni 2017 10:42 schreef Yasmin23 het volgende:
Ze is druk bezig![]()
Misschien is het geen Cooper?
[ afbeelding ]
Nee Poolse. Nog een mooie FUCK U sticker achterop ookquote:Op zondag 25 juni 2017 11:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Geniaal![]()
Is het een Duitser? Zie het nummerbord niet goed.
Oh, in dat geval vind ik het wel knap dat dat ding niet op zo'n pallet met tegels staat.quote:Op zondag 25 juni 2017 11:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee Poolse. Nog een mooie FUCK U sticker achterop ook
quote:Op zondag 25 juni 2017 11:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee Poolse. Nog een mooie FUCK U sticker achterop ook
Laat hem een nachtje staan :pquote:Op zondag 25 juni 2017 11:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh, in dat geval vind ik het wel knap dat dat ding niet op zo'n pallet met tegels staat.
Op een gegeven moment was ze dat zand zat.... Dus is ze op een tegeltje gesprongen om het zand van haar schoenen te stampen. Heeft ze 2 sprongen gemaakt om vervolgens weer in het zand te eindigenquote:
Hier moet je een topic over openen en livestreamen, dat worden pareltjes in de toekomstquote:Op zondag 25 juni 2017 11:04 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar aan de voorkant heeft ze zichzelf inmiddels ingegraven. Fucking dom. Tis echt duidelijk dat de straat ophoudt.
Ze is al wegquote:Op zondag 25 juni 2017 11:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hier moet je een topic over openen en livestreamen, dat worden pareltjes in de toekomst
Al snap ik dat je liever je locatie niet prijsgeeft.
En die auto staat er nog?quote:Op zondag 25 juni 2017 11:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ze is al wegHandtasje gepakt en weg gelopen :p
Dat maakt niet uit, dat ding moet er ooit uit.quote:Op zondag 25 juni 2017 11:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ze is al wegHandtasje gepakt en weg gelopen :p
quote:Op zondag 25 juni 2017 11:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, dat ding moet er ooit uit.
Deze reeks was ook goud. Je kunt geschiedenis schrijven.
Topicreeks: Wildparkerende Chick met Livestream
Bel de polies, 0900-8844. Melding: staat een onbeheerde auto hier op een wegopbreking, ik vertrouw het niet helemaal, pools kenteken, misschien is hij wel gestolen?quote:Op zondag 25 juni 2017 11:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
JaMaar ze kwam ook niet meer weg. Maakte het alleen maar erger :p
Of ze ontruimen de straatquote:Op zondag 25 juni 2017 11:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Bel de polies, 0900-8844. Melding: staat een onbeheerde auto hier op een wegopbreking, ik vertrouw het niet helemaal, pools kenteken, misschien is hij wel gestolen?
quote:Op zondag 25 juni 2017 11:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat ding komt uit Polen, niet uit Molenbeek.
Die gaan nu een sleper bellen.quote:Op zondag 25 juni 2017 11:58 schreef Yasmin23 het volgende:
Ze boos weg gelopen. Niks zeggen tegen die agenten ofzo
Fuck dat, ze tikt die 400 euro voorrijkosten maar gewoon af. Optyfen met dat ding.quote:Op zondag 25 juni 2017 12:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Het is een Portugese. Lease. Dus nu moet er vanuit Portugal een sleepwagen worden geregeld hier
Fucking aso. Haar telefoon gaat en ze loopt gewoon scheldend weg. Niet eens de agenten bedanken voor de hulp.quote:Op zondag 25 juni 2017 12:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Fuck dat, ze tikt die 400 euro voorrijkosten maar gewoon af. Optyfen met dat ding.
Agenten kunnen daar wel mee omgaan hoor. Dat ding is over een uur weg, let maar op.quote:Op zondag 25 juni 2017 12:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Fucking aso. Haar telefoon gaat en ze loopt gewoon scheldend weg. Niet eens de agenten bedanken voor de hulp.
Die agente zegt dat ze verder niks gaat doen.quote:Op zondag 25 juni 2017 12:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Agenten kunnen daar wel mee omgaan hoor. Dat ding is over een uur weg, let maar op.
Wat fucking kansloos. Als hij er morgenochtend nog staat wordt het alleen maar leuker. Dat ding die die pallets heeft neergezet tilt hem zo op hoor.quote:Op zondag 25 juni 2017 12:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die agente zegt dat ze verder niks gaat doen.
Precies.quote:Op zondag 25 juni 2017 12:06 schreef LTVDK het volgende:
Gewoon met een sleepwagen naar het politiebureau en dan mag ze aftikken
Ja morgen komen de werklui weerquote:Op zondag 25 juni 2017 12:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat fucking kansloos. Als hij er morgenochtend nog staat wordt het alleen maar leuker. Dat ding die die pallets heeft neergezet tilt hem zo op hoor.
Grote kansquote:Op zondag 25 juni 2017 12:07 schreef LTVDK het volgende:
En als die er vannacht nog staat is die morgen wel gestript door het lokale tuig daar
Kun je ook de hele auto regelen, heb nog een auto nodig namelijk.quote:Op zondag 25 juni 2017 12:09 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik krijg trouwens om 1600 vanmiddag een lading mini cooper onderdelen binnen. Als iemand interesse heeft PM graag.
En een artikel 5 voor dom gedrag.quote:Op zondag 25 juni 2017 12:10 schreef YokiKater het volgende:
140 euro voor het inrijden waar niet is toegestaan
90 euro voor fout parkeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |