SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MissC dat deden wij de eerste dag inderdaad ook. De tweede dag is ze wel door iets te veel mensen vastgehouden. Resultaat: een overprikkelde baby en een slapeloze nacht. Dit keer gaan we dat dus zeker doseren.
Hadden jullie wel foto's van de baby gezien of krijgen jullie nog een 'herkansing' binnenkort?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig is de directe familie van het kijken, kusje, dag! En ook wel van het vasthouden hoor, maar ze zouden het begrijpen als dat niet zou gaan. En anders begrijp je het niet, jammerdebammer, dikke doei.
Ah LeSage, wat zuur van die koortslip![]()
Laat je niet al te bang maken door die verhalen hoorquote:Op dinsdag 27 juni 2017 15:11 schreef rena het volgende:
Maar dit zijn allemaal dingen die ik denk dat ik zo ga doen, jullie hadden misschien ook hele andere ideeen bij de eerste zwangerschap dan dat uiteindelijk de werkelijkheid was![]()
Ja herkenbaar van het beneden zitten! Ik heb me zo zwaar voorbij gelopen die eerste weken, dat moet ik nu echt anders proberen te doen.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 16:20 schreef kazy het volgende:
Jullie kraambezoekverhalenDan viel het bij mij nog wel mee, behalve die 2e dag dan. We hebben overigens wel van die te drukke dag geleerd: niet te veel bezoek tegelijk, een hele kleine baby niet van hand tot hand laten gaan en voor mezelf: in de kraamweek lekker boven blijven mét baby. (Ik zat op dag 2 beneden met de visite omdat mijn sv de trap niet op kon en ik het vertikte om zonder baby helemaal alleen boven te blijven. Na afloop ook nog alles op staan ruimen (eigenwijs..), want iedereen had zijn bordje en kopje laten staan. Ongetwijfeld zal mijn man me hiervoor hebben teruggefloten, maar dat kan ik me niet meer herinneren.)
Rena: het is altijd goed om voor jezelf te bedenken wat je wilt. Je kunt het altijd nog bijstellen als het niet goed voelt. En roken in de buurt van een zwanger familielid vind ik ook not done.
Jeetje dat klinkt echt niet tof, met mensen die dan ook maar meteen blijven eten etc...quote:Op dinsdag 27 juni 2017 14:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat leuk, Kris, een jongetje!.
Wat naar, (schoon)ouders die denken dat de geboorte van een kind van iemand anders alsnog om hen draait. Ik snap heel goed dat opa en oma worden ook iets heel groots is, maar dan nog staan hun belangen niet voorop. Volgens mij hebben mijn ouders I de eerste dag/keer ook alleen maar in zijn bedje bekeken, en niet vastgehouden. Ze waren wel zo enthousiast dat ze veel vroeger er waren dan afgesproken, maar toen zijn ze beneden blijven wachten tot ik had gezegd dat ze boven mochten komen.
Ik ga deze keer vooral de duur van de kraambezoeken beperken. De ouders van Baard bleven direct de eerste dag al een aantal uur en bleven ook eten, zodat ik op mijn eerste dag als mama in mijn eentje boven een bordje leeg zat te eten omdat Baard zich verplicht voelde bij zijn ouders te zitten. En mijn zwager en schoonzus bleven met twee kinderen ook een paar uur plakken en eigenlijk wilden ze ook mee-eten. Daar heeft mijn man toen gelukkig een stokje voor kunnen steken..
.
Als Zusje is geboren, is I ook de eerste die haar mag zien. In het ideale scenario beval ik 's nachts thuis en ziet hij haar bij het wakker worden..
Best egoïstisch ook. Lekker makkelijk.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 16:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jeetje dat klinkt echt niet tof, met mensen die dan ook maar meteen blijven eten etc...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |