Ohh, wat tof!quote:Op zondag 25 juni 2017 22:04 schreef LadyS het volgende:
Ego-post: manlief heeft de baby zojuist gevoeld
Ik herken dat niet zo, voel me ook echt nog moe, misselijk bij (heel) vieze dingen en heb wel een dikke buik. Dik genoeg dat toen ik vanmiddag bij mijn opa aankondigde dat ik zwanger ben, hij het allang gezien had.quote:Op zondag 25 juni 2017 16:05 schreef elliebell het volgende:
[..]
Ik snap ook nooit zo goed dat mensen zelf niet bedenken dat dit dingen zijn die je én een verrassing wilt houden én zelf wilt vertellen![]()
Ik vind deze periode van zwanger zijn (15 weken) eigenlijk toch maar een gekke periode. Ik voel me eigenlijk weer prima, nauwelijks klachten meer, maar ook geen dikke buik. Ik voel me eigenlijk minder zwanger dan een paar weken geleden. Meer die dat herkennen?
Ahhh wat een mooi momentquote:Op zondag 25 juni 2017 22:04 schreef LadyS het volgende:
Ego-post: manlief heeft de baby zojuist gevoeld
Oohquote:Op maandag 26 juni 2017 11:03 schreef littledrummergirl het volgende:
Wbt vaders moest ik aan dit filmpje denken (krijg de directe link even niet geplakt)janken met de kraan open hier
mijn hormonen, wat doe je me aan?
https://kiind.nl/dit-is-vader-worden/
Ligt denk ik ook aan de leeftijd, mijn bonusdochter van 5 snapt iets te goed hoe het werkt. En dat de baby uit mijn billen komtquote:Op maandag 26 juni 2017 11:11 schreef ingee het volgende:
Mijnes denkt nog steeds dat de baby 'Naam' heet. Prima!
Hebben jullie iets uitgelegd over de baby die uit de buik komt en dat kind dan even weg / logeren gaat en mama naar ziekenhuis en dat er een kraamverzorgster komt en visite etc? Ik heb een poging gedaan maar weet niet echt of het aankomt.
Die van mij mag gelukkig keurig via de navel naar buiten.quote:Op maandag 26 juni 2017 12:15 schreef rena het volgende:
[..]
Ligt denk ik ook aan de leeftijd, mijn bonusdochter van 5 snapt iets te goed hoe het werkt. En dat de baby uit mijn billen komt![]()
Heb haar wel beloofd dat ze als eerste mag komen kijken, dat wil ik zelf ook echt, zij heeft voorrang op al het andere bezoek.
Aiden (dan 4,5 jaar) gaat dan naar mijn ouders. Hen vertrouw ik dat ze hem gewoon komen brengen en ook naar ons luisteren wanneer we aangeven dat we eerst even met hem alleen willen zijn.quote:Op maandag 26 juni 2017 13:35 schreef ingee het volgende:
[..]
Die van mij mag gelukkig keurig via de navel naar buiten.
Dochter (2,5 jaar) heeft hier ook voorrang op al het bezoek. Daarom ook niet naar familie tijdens de bevalling, ik zit niet te wachten op die discussie van we brengen haar wel even, meteen babyknuffelen.
Mijn ouders reageerden best koel ja, dat was ook wel verwacht. Gelukkig had ik blije zussen en hun partners.quote:Op maandag 26 juni 2017 12:16 schreef Sara82 het volgende:
Pannenkoekenmix, reageerden je ouders zo lauwtjes..? Misschien zijn ze gewoon een beetje in shock?
Vorige miskraam speelt ook zeker mee hoor. Heb best vertrouwen, maar onzekerheid blijft toch wel wat op de achtergrond. Maar vandaag weer controle en een goed kloppend hartjequote:Op zondag 25 juni 2017 22:33 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Ik herken dat niet zo, voel me ook echt nog moe, misselijk bij (heel) vieze dingen en heb wel een dikke buik. Dik genoeg dat toen ik vanmiddag bij mijn opa aankondigde dat ik zwanger ben, hij het allang gezien had.![]()
Het lijkt me in jouw situatie moeilijker om er vertrouwen in te houden dat het goed gaat. Met gezonde echo's en zoveel weken verder dan de vorige miskraam, dan mag je er toch wel weer wat vertrouwen in krijgen. De kans dat je een gezonde baby aan het groeien bent is ondertussen toch veel groter dan de kans op een miskraam.Dat is rationeel, ik snap dat het niet zo makkelijk gaat in je hoofd.
Mijn oom en tante waren vandaag veel blijer dan mijn ouders bij de aankondiging van onze zwangerschap.
Ik bel haar moeder als het er is en die gaat rekening houden met haar schema rond die tijd, zei ze gisteren al; dan mist ze maar een ochtend of middag schoolquote:Op maandag 26 juni 2017 13:35 schreef ingee het volgende:
[..]
Die van mij mag gelukkig keurig via de navel naar buiten.
Dochter (2,5 jaar) heeft hier ook voorrang op al het bezoek. Daarom ook niet naar familie tijdens de bevalling, ik zit niet te wachten op die discussie van we brengen haar wel even, meteen babyknuffelen.
Pfoe, dat hou ik nooit geheim. Haha.quote:Op maandag 26 juni 2017 19:50 schreef Waterdruppel het volgende:
Spannend Vencodark. Ga je er een feestje van maken of hou je het geheim tot na de bevalling?
Ik vind het echt heel spannend.quote:Op maandag 26 juni 2017 19:54 schreef Krisvc het volgende:
Boks Venco! Ik heb hem morgenochtend. Ik heb dat gevoel dat je vroeger had als je morgen jarig bent. Nou ben ik donderdag jarig, maar dat vind ik helemaal niet interessant.
Wij hebben het gedaan met een taart. De vulling van de taart is dan roze of blauw. Wij hadden ervoor gekozen om het zelf ook pas bij de taart te weten.Was best spannend.quote:Op maandag 26 juni 2017 20:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Pfoe, dat hou ik nooit geheim. Haha.
Ik wil het wel op een speciale manier bekendmaken maar weet nog niet hoe.
Dan zou ik echt teveel van mezelf vragen.quote:Op maandag 26 juni 2017 21:10 schreef Waterdruppel het volgende:
[..]
Wij hebben het gedaan met een taart. De vulling van de taart is dan roze of blauw. Wij hadden ervoor gekozen om het zelf ook pas bij de taart te weten.Was best spannend.
@Kris ook veel plezier morgen bij de echo.
jongetjesgolfquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MissC dat deden wij de eerste dag inderdaad ook. De tweede dag is ze wel door iets te veel mensen vastgehouden. Resultaat: een overprikkelde baby en een slapeloze nacht. Dit keer gaan we dat dus zeker doseren.
Hadden jullie wel foto's van de baby gezien of krijgen jullie nog een 'herkansing' binnenkort?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig is de directe familie van het kijken, kusje, dag! En ook wel van het vasthouden hoor, maar ze zouden het begrijpen als dat niet zou gaan. En anders begrijp je het niet, jammerdebammer, dikke doei.
Ah LeSage, wat zuur van die koortslip![]()
Laat je niet al te bang maken door die verhalen hoorquote:Op dinsdag 27 juni 2017 15:11 schreef rena het volgende:
Maar dit zijn allemaal dingen die ik denk dat ik zo ga doen, jullie hadden misschien ook hele andere ideeen bij de eerste zwangerschap dan dat uiteindelijk de werkelijkheid was![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |