SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
Fogel plopt gewoon door het slotje heen!quote:
Hij mag dat!quote:Op donderdag 22 juni 2017 21:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Fogel plopt gewoon door het slotje heen!
Fogel wil dat vast wel aanpassen.quote:Op donderdag 22 juni 2017 21:11 schreef Lot88 het volgende:
O wat ben ik een sukkel maak ik nog een typfout ook
Herkenbaar!quote:Op donderdag 22 juni 2017 21:08 schreef Lot88 het volgende:
[..]
jawel maar integratie is nooit gelukt
Hij mag dat niet, hij kan hetquote:
Wie plopt er mee?quote:Op donderdag 22 juni 2017 21:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Fogel plopt gewoon door het slotje heen!
quote:Op donderdag 22 juni 2017 21:12 schreef Diaan73 het volgende:
Zo ik kan nog even de laatste minuten luisteren.
Als hij het niet zou mogen zou hij het ook niet kunnen, lijkt me.quote:
Ik zit bij uitzondering al aan mijn 2e.quote:
Wij beginnen net aan de thee.quote:Op donderdag 22 juni 2017 21:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zit bij uitzondering al aan mijn 2e.
Ga je gewoon niet. Hoef je ook niet in te pakken.quote:Op donderdag 22 juni 2017 21:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij beginnen net aan de thee.
Ik haat inpakken.
Niet eens vinylquote:
quote:Op donderdag 22 juni 2017 21:12 schreef Fogel het volgende:
Ik plop er hier ook nog maar een open dan
quote:Op donderdag 22 juni 2017 21:16 schreef livelink het volgende:
Ik heb laatst die watermelon wijn van Diaan een geprobeerd. Ze had me toch nieuwsgierig gemaakt en het was zo mooi roze![]()
Maar ik vond het echt verschrikkelijk vies
dan kom ik nergens meer.quote:Op donderdag 22 juni 2017 21:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Ga je gewoon niet. Hoef je ook niet in te pakken.
* OscarMopperkont ookquote:
Dat klinkt best decadentquote:Op donderdag 22 juni 2017 21:18 schreef Fogel het volgende:
Ohja, ben ook aan het overwegen om over anderhalve week even heen en weer te vliegen naar Sptisbergen om daar een nieuwe brouwerij te testen
(nu het toch over een airline gaat)
quote:Op donderdag 22 juni 2017 21:16 schreef livelink het volgende:
Ik heb laatst die watermelon wijn van Diaan eens geprobeerd. Ze had me toch nieuwsgierig gemaakt en het was zo mooi roze![]()
Maar ik vond het echt verschrikkelijk vies
Anderhalve week testen?quote:Op donderdag 22 juni 2017 21:18 schreef Fogel het volgende:
Ohja, ben ook aan het overwegen om over anderhalve week even heen en weer te vliegen naar Sptisbergen om daar een nieuwe brouwerij te testen
(nu het toch over een airline gaat)
Moet toch wat als TRV-mod en bierliefhebberquote:
Je mag hier wel op bezoek komen hoor.quote:
Nee nee, een uur of 14 ofzo.quote:
Als ik moest kiezen voor 1 uur, of 14. Dan zou ik voor de 14 gaan.quote:
En dan heeft ze geen kleding nodig?quote:Op donderdag 22 juni 2017 21:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Je mag hier wel op bezoek komen hoor.
quote:Op donderdag 22 juni 2017 21:20 schreef livelink het volgende:
[..]
En dan heeft ze geen kleding nodig?
livelink!quote:Op donderdag 22 juni 2017 21:20 schreef livelink het volgende:
[..]
En dan heeft ze geen kleding nodig?
Je moet je bank poetsen?quote:Op donderdag 22 juni 2017 21:21 schreef Lot88 het volgende:
gatverdamme mijn jurk is klam van mij en dit weerEerst bank verder poetsen dan stofzuigen en dan mag ik douchen
![]()
Eigenlijk vond ik het idee van een bierbrouwerij op Spitsbergen al vrij extreem.quote:Op donderdag 22 juni 2017 21:21 schreef Fogel het volgende:
Ja uhhh, jullie kennen mij onderhand wel, zo extreem is dat toch niet?
quote:19:30 - 21:30
Dj Melting - Classic rock
21:30 - 23:30
Oscar rockt nog wat door
Leugens die titel..... tis hier gort droog....quote:
ik zag een ninja-editquote:Op donderdag 22 juni 2017 21:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Leugens die titel..... tis hier gort droog....
Oh, OKquote:Op donderdag 22 juni 2017 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Eigenlijk vond ik het idee van een bierbrouwerij op Spitsbergen al vrij extreem.
nee van stof en mijn hond heeft er overheen gekotstquote:Op donderdag 22 juni 2017 21:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je moet je bank poetsen?![]()
Is ie van goud?
quote:
En de nacht is nog niet begonnen.quote:Op donderdag 22 juni 2017 21:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Leugens die titel..... tis hier gort droog....
dat is alleen voor mensen die lopen te trollenquote:Op donderdag 22 juni 2017 21:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh, OK
Er is er ook een op Antarctica, op onderzoeksstation Troll. Is alleen niet toegankelijk voor iedereen.
Bah...quote:Op donderdag 22 juni 2017 21:26 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nee van stof en mijn hond heeft er overheen gekotst
Ook dat nog eensquote:
ik maak hem niet zomaar schoon hequote:Op donderdag 22 juni 2017 21:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Bah...
* OscarMopperkont noteert... niet bij Lot88 op de bank gaan zitten.
Diaan zit toch altijd al bij jou op de bankquote:Op donderdag 22 juni 2017 21:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Bah...
* OscarMopperkont noteert... niet bij Lot88 op de bank gaan zitten.
Ja dat is bij mij.quote:Op donderdag 22 juni 2017 21:28 schreef just me het volgende:
[..]
Diaan zit toch altijd al bij jou op de bank
Ditquote:
quote:Op donderdag 22 juni 2017 21:28 schreef just me het volgende:
[..]
Diaan zit toch altijd al bij jou op de bank
Sorry.... ik ga zo meteen mijn bed opzoeken.quote:
moet jij betalen om naar Melting te luisterenquote:Op donderdag 22 juni 2017 21:31 schreef Diaan73 het volgende:
Melting bedankt voor de muziekjes voor zover we het geld hebben!
Je heb het geld wel.... anders kon je ook niet naar het festival hè?quote:Op donderdag 22 juni 2017 21:31 schreef Diaan73 het volgende:
Melting bedankt voor de muziekjes voor zover we het geld hebben!
deze is ook wel leukquote:Op donderdag 22 juni 2017 21:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Er draait nu iemand anders!
Onze mopperkont!
quote:Op donderdag 22 juni 2017 21:32 schreef just me het volgende:
[..]
moet jij betalen om naar Melting te luisteren
Ik ben ook heel leukquote:
tijdens etentjes schijnt ie heel gezellig te zijn.quote:
dat moet nog blijkenquote:Op donderdag 22 juni 2017 21:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
tijdens etentjes schijnt ie heel gezellig te zijn.
naar eigen zeggen toch?quote:
quote:Op donderdag 22 juni 2017 21:34 schreef Fogel het volgende:
Thanks Melting
Beetje late reactie, was lekker burgerlijk de was op aan het hangen
Ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 22 juni 2017 21:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hierna 1 die ToT wel kan waarderen
Dat is geen rockquote:Op donderdag 22 juni 2017 21:40 schreef just me het volgende:
Oh Oscar wil je voor mij ook iets draaien?
graag just jack voor just me
Oquote:Op donderdag 22 juni 2017 21:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
tijdens etentjes schijnt ie heel gezellig te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |