quote:
quote:Op donderdag 22 juni 2017 20:07 schreef Melting het volgende:
Wat vind je van de muziek, Lot88? Beetje jouw stijl, of wat luister je meestal?
quote:
Vanuit de grote databank van Melting vandaagquote:Op donderdag 22 juni 2017 20:13 schreef Lot88 het volgende:
hoe word dit gestreamed eigenlijk via YouTube muziek oid? Want dan heb ik nog wel een liedje dat ik wil ''delen''
Welke had je anders willen delen?quote:Op donderdag 22 juni 2017 20:13 schreef Lot88 het volgende:
hoe word dit gestreamed eigenlijk via YouTube muziek oid? Want dan heb ik nog wel een liedje dat ik wil ''delen''
Meltingquote:
Lot? Jij hier?quote:
en een wanbetaler gebeldquote:
Ik heb geen telefoon gehad, dus ik was het niet.quote:
en jij golft ook nietquote:Op donderdag 22 juni 2017 20:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb geen telefoon gehad, dus ik was het niet.
Ik ben geen wanbetaler meerquote:
quote:Op donderdag 22 juni 2017 20:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben geen wanbetaler meer
Vandaag de rekening van de timmerman betaald die eigenlijk 1/5 als datum had (maar had afgesproken dat ik eerst mijn vakantiegeld kon innen).
Dus nu kan je niet op vakantiequote:Op donderdag 22 juni 2017 20:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vandaag de rekening van de timmerman betaald die eigenlijk 1/5 als datum had (maar had afgesproken dat ik eerst mijn vakantiegeld kon innen).
Goeie deal dan.quote:Op donderdag 22 juni 2017 20:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
De koninklijke nederlandse huishoudschool?quote:
Jawel.quote:
quote:Op donderdag 22 juni 2017 20:33 schreef livelink het volgende:
[..]
De koninklijke nederlandse huishoudschool?
Fogel kan gratis grotten bezoekenquote:
quote:Op donderdag 22 juni 2017 20:33 schreef livelink het volgende:
[..]
De koninklijke nederlandse huishoudschool hippische federatie!
krijg je nu meteen jeukquote:
quote:
quote:
Waarom dan niet knhf? Maar vooruit, ik geloof je direct.quote:
uh paardensport dusquote:Op donderdag 22 juni 2017 20:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat hippies tegenwoordig ook al een federatie hebben!![]()
![]()
En dan moet je terugzwemmen?quote:Op donderdag 22 juni 2017 20:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Niet helemaal gratis, kost het een en ander aan diesel en een euro of 11 voor een enkeltje met een veerboot (die ik steeds met een minuut ofzo mis)
Nijlpaarden?quote:
Gadverdamme.quote:
Koninklijke Nederlandse Hippische Sportfederatiequote:Op donderdag 22 juni 2017 20:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Waarom dan niet knhf? Maar vooruit, ik geloof je direct.
Nee. Wachten.quote:
dat maak jij ervanquote:
quote:Op donderdag 22 juni 2017 20:36 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Koninklijke Nederlandse Hippische Sportfederatie
rip bloempotquote:Op donderdag 22 juni 2017 20:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, het kantelraam kiepte de verkeerde kant op door een windvlaag, toen sneuvelde er een bloempot.
quote:Op donderdag 22 juni 2017 20:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, het kantelraam kiepte de verkeerde kant op door een windvlaag, toen sneuvelde er een bloempot.
Gelukkig niet het raam.quote:Op donderdag 22 juni 2017 20:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Is dat zo?quote:Op donderdag 22 juni 2017 20:41 schreef Lot88 het volgende:
[..]
o jij komt hier uit de buurt geloof ik
quote:
Meeten?quote:
Niet?quote:
nee je foboquote:Op donderdag 22 juni 2017 20:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah!
Hebben we ongetwijfeld in een ander topic over gehad?
Het is wel mooi, ja. Dit associeer ik helemaal niet met Ozzy Osbourne.quote:Op donderdag 22 juni 2017 20:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet?
Oh well, is idd ook geen mega-klapper of zo geweest, maar het is wel een klassiekertje die een aantal keren gecovered is.
nee Tot, gewoon Nee.quote:Op donderdag 22 juni 2017 20:48 schreef ToT het volgende:
[..]Ah!
Maar dat kon ook Drenthe enzulks zijn geweest he!
Dit geeft verder wel weinig informatie, Melting. Ik herken zz top wel, maar de titel?quote:
Pearl necklace.quote:Op donderdag 22 juni 2017 20:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit geeft verder wel weinig informatie, Melting. Ik herken zz top wel, maar de titel?
ik versta alleen maar pair of necklacequote:Op donderdag 22 juni 2017 20:50 schreef Lot88 het volgende:
ik hoor een mama appelsap: she wanna borrow netflix
Drenthe is geen oosten meer. Oosten in gelderland tot twente. Daarboven zit Drenthe is dus noord/oostquote:
quote:Op donderdag 22 juni 2017 20:50 schreef Lot88 het volgende:
ik hoor een mama appelsap: she wanna borrow netflix
quote:Op donderdag 22 juni 2017 20:51 schreef livelink het volgende:
[..]
ik versta alleen maar pair of necklace
quote:Op donderdag 22 juni 2017 20:51 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Drenthe is geen oosten meer. Oosten in gelderland tot twente. Daarboven zit Drenthe is dus noord/oost
Je had deze kunnen postenquote:Op donderdag 22 juni 2017 20:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Pearl necklace.
Ik kon geen cover van deze vinden.
Ik schijn best mee te vallen.quote:
Of je Google family filter uitschakelen en dan een pearl necklace opzoeken!quote:Op donderdag 22 juni 2017 20:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Je had deze kunnen posten
[ afbeelding ]
Volgende maand wel.quote:
Hij komt deze zomer wel naar Nederland.quote:
3 weken.quote:
Omgeving Nijmegen.quote:
Ah ok nou als je nog oostelijker gaat dan laat maar wetenquote:Op donderdag 22 juni 2017 20:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Omgeving Nijmegen.
En de rest van het land ook wel, ik heb een huurauto en hou niet van stilzitten.
Hij verkoopt dus aan zichzelf? Dat is niet slim.quote:
Je kunt nooit genoeg peace hebben natuurlijk.quote:Op donderdag 22 juni 2017 21:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij verkoopt dus aan zichzelf? Dat is niet slim.
quote:Op donderdag 22 juni 2017 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Je kunt nooit genoeg peace hebben natuurlijk.
Komt goed, ben alleen erg slecht in plannen.quote:Op donderdag 22 juni 2017 21:00 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ah ok nou als je nog oostelijker gaat dan laat maar weten
ik ga morgen avond iets doen dat ik al vele jaren geleden had moeten doenquote:Op donderdag 22 juni 2017 21:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Komt goed, ben alleen erg slecht in plannen.
Ben nu aan het overwegen of ik morgen naar Oslo ga rijden
quote:Op donderdag 22 juni 2017 21:05 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik ga morgen avond iets doen dat ik al vele jaren geleden had moeten doen
Vertel...quote:Op donderdag 22 juni 2017 21:05 schreef Lot88 het volgende:
[..]
integreren in het dorpquote:
cliffhangerpostquote:Op donderdag 22 juni 2017 21:05 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Vooraf indrinken helptquote:Op donderdag 22 juni 2017 21:07 schreef Lot88 het volgende:
[..]
integreren in het dorpMorgen is er weer een zomerfeest hier en ik heb besloten dat ik maar eens een keer een kijkje ga nemen
Ahhh check!quote:Op donderdag 22 juni 2017 21:07 schreef Lot88 het volgende:
[..]
integreren in het dorpMorgen is er weer een zomerfeest hier en ik heb besloten dat ik maar eens een keer een kijkje ga nemen
Dat zal toch niet zo'n probleem zijn?quote:Op donderdag 22 juni 2017 21:07 schreef Lot88 het volgende:
[..]
jawel maar integratie is nooit geluktquote:Op donderdag 22 juni 2017 21:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhh check!
Kom je oorspronkelijk wel uit de Achterhoek? Of dat ook niet?
Hier in het topic ploppen we er regelmatig eentje samen open!quote:Op donderdag 22 juni 2017 21:08 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Dat is wel heel sneu om alleen te doen
ik zal zaterdag verslag doenquote:Op donderdag 22 juni 2017 21:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zal toch niet zo'n probleem zijn?
Plop!quote:Op donderdag 22 juni 2017 21:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier in het topic ploppen we er regelmatig eentje samen open!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |