Waar haal je vandaan dat hij een seconde per ronde te langzaam is?quote:Op zondag 24 september 2017 11:16 schreef Sinister-D- het volgende:
Leuk voor Kubica, maar dit gaat gewoon niets meer worden met hem. 1 seconde per ronde te langzaam in de huidige wagens in de long runs is gewoon te veel.
En altijd maar dat terug grijpen op een "oudere" generatie. Genoeg jong volk wat staat te wachten op een kans. Maar op deze wijze zal er nauwelijks doorstroming gebeuren.....
https://www.f1today.net/n(...)ngzaam-in-lange-runsquote:Op zondag 24 september 2017 14:46 schreef opreis het volgende:
[..]
Waar haal je vandaan dat hij een seconde per ronde te langzaam is?
Nou, maken Palmer en Errickson een goede kans.quote:Op zondag 24 september 2017 12:23 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
het schijnt idd dat pa Stroll afgedwongen heeft dat Lance ten alle tijden de setup van zijn teamgenoten mag inzien. En er zou blijkbaar in staan dat geen leeftijdgenoot die sterker is dan hem zijn teamgenoot mag zijn/worden
Langzaam?quote:Op dinsdag 26 september 2017 12:40 schreef Fer het volgende:
Mooi verhaal maar Kvyat gaat langzaam richting de uitgang.
Tijdelijk. Hij blijft onderdeel van de Red Bull familie. Sowieso overlapt Mexico met de laatste race van de Super Formula waarin Gasly nog kampioen kan worden. Daarnaast hebben ze nog geen andere coureur voor volgend jaar.quote:
Sainzquote:Op dinsdag 26 september 2017 17:18 schreef Rossdale het volgende:
Kvyat geeft twee races zijn plekje af, maar volgend jaar rijd hij gewoon hoor. Wie moet er anders naast Gasly gaan rijden?
In het geval je het gemist hebt; die rijdt volgend seizoen bij Renault.quote:
Dacht dat dat nog niet rond was, dus heb kennelijk wel wat gemist ja.quote:Op dinsdag 26 september 2017 19:11 schreef franklop het volgende:
[..]
In het geval je het gemist hebt; die rijdt volgend seizoen bij Renault.
Tenzij ze een konijn uit de hoge hoed gaan toveren doordat Honda iemand op het oog heeft die voldoende punten verzameld heeft.quote:Op dinsdag 26 september 2017 15:44 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Tijdelijk. Hij blijft onderdeel van de Red Bull familie. Sowieso overlapt Mexico met de laatste race van de Super Formula waarin Gasly nog kampioen kan worden. Daarnaast hebben ze nog geen andere coureur voor volgend jaar.
Ze willen toch Matsushita klaarstomen voor volgend jaar dmv vrijdagtests en juniortests?quote:Op dinsdag 26 september 2017 19:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tenzij ze een konijn uit de hoge hoed gaan toveren doordat Honda iemand op het oog heeft die voldoende punten verzameld heeft.
Die gaat dit jaar nog niet aan zijn punten voor de superlicentie komenquote:Op dinsdag 26 september 2017 20:50 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ze willen toch Matsushita klaarstomen voor volgend jaar dmv vrijdagtests en juniortests?
Je weet wel dat McLaren met Renault gaat rijden en Toro Rosso met Honda?quote:Op dinsdag 26 september 2017 19:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dacht dat dat nog niet rond was, dus heb kennelijk wel wat gemist ja.
https://www.nu.nl/formule(...)kopenhagen-2020.htmlquote:'Formule 1 zeer positief over Grand Prix in centrum Kopenhagen vanaf 2020'
De plannen van Kopenhagen om een Grand Prix in het centrum van de stad te organiseren worden steeds concreter. De Deense hoofdstad zou vanaf 2020 gastheer moeten worden van een race in de koningsklasse van de autosport.
"We hebben enkele zeer positieve bijeenkomsten gehad met het management van de Formule 1", zegt Helge Sander, een voormalig Deens minister die betrokken is bij het project om de Formule 1 naar zijn land te halen.
"Ik heb het gevoel dat de organisatie dolgraag een Grand Prix in Kopenhagen zou hebben."
Huidig minister van industrie Brian Mikkelsen zegt tegen Autosport: "We hebben onze plannen de laatste tijd besproken met privé-investeerders en praten nu openlijk over het project. Het ziet er meer en meer realistisch uit. De Formule 1 kan Kopenhagen enorme publiciteit bezorgen."
Voormalig Formule 1-coureur Jan Magnussen is betrokken geweest bij het ontwerp van het circuit door de stad. De baan voert onder meer langs het parlementsgebouw Christianshavn en over twee bruggen in het centrum.
De 4,5 kilometer lange baan wordt volgens Magnussen "een van de meest spectaculaire van de Formule 1."
Bijzonder. Kopenhagen profileert zich normaal gesproken als dé fietshoofdstad van de wereld, komen ze met dit plan...quote:Op donderdag 28 september 2017 11:24 schreef Wombcat het volgende:
Deense GP in 2020?
[..]
https://www.nu.nl/formule(...)kopenhagen-2020.html
Hebben ze geen opkomend talentje ofzo?quote:Op donderdag 28 september 2017 12:41 schreef sasquatsch het volgende:
En nu maar hopen voor de Denen dat Magnussen in 2020 nog in de F1 rijdt!
Dat komt omdat de regels voor normale circuits niet gelden voor stratencircuits. Dat is om te voorkomen dat de kalender vol komt te staan met mickey mouse baantjes waar inhalen onmogelijk is. Een stratencircuit is per definitie spectaculairder omdat er weinig tot geen uitloopmogelijkheden zijn.quote:Op donderdag 28 september 2017 12:57 schreef daNpy het volgende:
Nieuwe circuits hebben een miljoen (veiligheids) eisen, maar een circuit midden in een stad is geen probleem...
Niet in de F2, F3 of GP3, dus niet iemand die snel de F1 in kan. In de F4 wel, maar dan moeten ze de ladder snel doorlopen, dus volgend jaar F3 en het jaar erop F2 en dan F1 om überhaupt kans te maken op een F1 stoeltje.quote:Op donderdag 28 september 2017 12:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hebben ze geen opkomend talentje ofzo?
En weinig inhaal mogelijkheden.quote:Op donderdag 28 september 2017 13:00 schreef TagForce het volgende:
[..]
Dat komt omdat de regels voor normale circuits niet gelden voor stratencircuits. Dat is om te voorkomen dat de kalender vol komt te staan met mickey mouse baantjes waar inhalen onmogelijk is. Een stratencircuit is per definitie spectaculairder omdat er weinig tot geen uitloopmogelijkheden zijn.
Be that as it may, ik zie liever coureurs tegen elkaar racen, dan 12 uitvallers vanwege botsingen en debris op de baan. Van mij mogen ze stratencircuits zoals Baku, Singapore en Monaco dumpen.quote:Op donderdag 28 september 2017 13:00 schreef TagForce het volgende:
Een stratencircuit is per definitie spectaculairder omdat er weinig tot geen uitloopmogelijkheden zijn.
Monaco mag wel blijven van mij...quote:Op donderdag 28 september 2017 16:12 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Be that as it may, ik zie liever coureurs tegen elkaar racen, dan 12 uitvallers vanwege botsingen en debris op de baan. Van mij mogen ze stratencircuits zoals Baku, Singapore en Monaco dumpen.
quote:Robert Kubica and Paul di Resta will each test Williams’ own 2014 car next month in order to assess which of them could take Felipe Massa’s place in the 2018 race team.
Recent plans to test Kubica at Suzuka in a 2014 car that is specifically run for Lance Stroll were aborted when the Strolls did not agree to allow the car to be used for testing another driver. This test was to have taken place between the Singapore and Malaysian Grands Prix but its cancellation left the team having to organise a test with its own car. It seemed to place a further obstacle in the way of Kubica’s comeback attempt. But this test has now been planned for mid-October at Silverstone in preparation for Kubica to familiarise himself with the car before a more serious test at the Hungaroring a few days later.
The Pole will test the car in the first of a two-day test at the Hungarian circuit and his place will be taken on the second day by the team’s current third driver di Resta. This will give the team the opportunity not only of assessing first-hand Kubica’s readiness to return but also a direct performance comparison with the known quantity of di Resta who filled in impressively for an unwell Massa at the same circuit earlier in the season.
Both drivers are on the F1 comeback trail, of course, albeit under very different circumstances. Both are in their early 30s and fully capable of providing the sort of performance step Williams is looking for in the driver department. Although Massa is still an option for the team and he remains hopeful of continuing into his fourth year there, it would be a surprise if there is not a line-up change alongside Stroll for next year.
Saintz naar Renooit en Kvyat naast Gasly?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:13 schreef Niox het volgende:
Morgen is Palmer's laatste race voor Renault: https://www.instagram.com/p/BZ8cQ9WF1gm/?taken-by=jolyon_palmer
Sainz eerder die kant op en Kvyat en Gasly maken het seizoen af bij Toro Rosso?
I think so!quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:14 schreef Fer het volgende:
[..]
Saintz naar Renooit en Kvyat naast Gasly?
Mazzelkont, die Kvyat.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:14 schreef Fer het volgende:
[..]
Saintz naar Renooit en Kvyat naast Gasly?
Gasly niet de Super Formula final rijden tijdens Austin?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:14 schreef Fer het volgende:
[..]
Saintz naar Renooit en Kvyat naast Gasly?
Krijg net het pushbericht van NuSport dat dit het idd wordtquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:14 schreef Fer het volgende:
[..]
Saintz naar Renooit en Kvyat naast Gasly?
daar ben ik wel benieuwd naarquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:43 schreef opreis het volgende:
Wat een geschuif met coureurs dit jaar. Maar zal hem niet missen. En sainz zal wel wat smoesjes hebben als hij niet meteen met hulk mee kan komen
https://www.renaultsport.(...)-change.html?lang=frquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:40 schreef Blik het volgende:
[..]
Krijg net het pushbericht van NuSport dat dit het idd wordt
Smoesjes? Hij stapt voor het eerst in die auto, daar moet je niet eens wat van verwachten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:43 schreef opreis het volgende:
Wat een geschuif met coureurs dit jaar. Maar zal hem niet missen. En sainz zal wel wat smoesjes hebben als hij niet meteen met hulk mee kan komen
Sommige winnen bij hun debuut.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Smoesjes? Hij stapt voor het eerst in die auto, daar moet je niet eens wat van verwachten.
Maar die hebben een heel traject ter voorbereiding doorlopen. Sainz heeft nog nooit een Renault van binnen gezien.quote:
in de simulator komt hij heel verquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar die hebben een heel traject ter voorbereiding doorlopen. Sainz heeft nog nooit een Renault van binnen gezien.
Hij kent de motor welquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar die hebben een heel traject ter voorbereiding doorlopen. Sainz heeft nog nooit een Renault van binnen gezien.
Ja, dat ie niet zinkt als een baksteen. Verwachten dat ie wel even Palmer gaat overtreffen is gewoon niet realistisch.quote:
Ik denk dat je HUL bedoelt?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, dat ie niet zinkt als een baksteen. Verwachten dat ie wel even Palmer gaat overtreffen is gewoon niet realistisch.
Zn groot verschil zal het niet zijn. Hij rijdt al 3 jaar F1, en bijna een jaar met dit soort autos. De stap die bv gasly moet maken is groter. Ook di resta moest uit het niets. Zo zijn er wel meer voorbeelden. Als hij echt goed is laat hij zich niet op meer dan 2 a 3 tienden rijdenquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Smoesjes? Hij stapt voor het eerst in die auto, daar moet je niet eens wat van verwachten.
Rotterdam hebben ze nooit een circuit gedaan in de binnenstad tijdens Rotterdam City Racing omdat er dan geen Hulpdiensten naar het "midden terrein" kon. Als ze dat nog steeds aanhouden krijg je of iets in de haven of niks.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 08:54 schreef Spockjuh_ het volgende:
Yes please https://nl.motorsport.com(...)ratencircuit-963752/
Is op te lossen met tijdelijke bruggenquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 09:06 schreef nils7 het volgende:
[..]
Rotterdam hebben ze nooit een circuit gedaan in de binnenstad tijdens Rotterdam City Racing omdat er dan geen Hulpdiensten naar het "midden terrein" kon.
Dat lijkt me wel beter.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 09:49 schreef Tarado het volgende:
op zich wel leuk maar had liever een wat permanentere keuze gehad, een circuit dus.
Tegen de tijd dat je dat hebt aangelegd is Max al lang en breed met pensioen. Duurt jaren om zoiets van de grond te krijgen. En dan is geld niet het probleem maar alle procedures die je moet doorlopen om vergunningen, bestemmingsplannen etc in orde te krijgen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 09:52 schreef nils7 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel beter.
Misschien een nieuwe baan, zou voor een prima bedrag aan te leggen moeten zijn.
Kies een design: https://www.reddit.com/r/RaceTrackDesigns/ (sommige zijn wel heel netjes gemaakt).
Assen aanpassen lijkt mij niet zo lang te hoeven duren, je kan daar iig veel publiek kwijtquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 09:58 schreef Karstman het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je dat hebt aangelegd is Max al lang en breed met pensioen. Duurt jaren om zoiets van de grond te krijgen. En dan is geld niet het probleem maar alle procedures die je moet doorlopen om vergunningen, bestemmingsplannen etc in orde te krijgen.
Heb er ooit eentje uit getekend op een defensie vliegveld, waarvan het asfalt er voor 85% al lag (misschien wat breder maken en wat meer gras langs de kant) maar hekkens er omheen en gaan.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 09:58 schreef Karstman het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je dat hebt aangelegd is Max al lang en breed met pensioen. Duurt jaren om zoiets van de grond te krijgen. En dan is geld niet het probleem maar alle procedures die je moet doorlopen om vergunningen, bestemmingsplannen etc in orde te krijgen.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 10:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Assen aanpassen lijkt mij niet zo lang te hoeven duren, je kan daar iig veel publiek kwijt
Dat klinkt makkelijker inderdaad maar is dan natuurlijk niet een hele nieuwe baan. Assen verbouwen is de makkelijkste optie ook het minste aan procedures zal opleveren. Het ombouwen van een oud vliegveld is andere koek. Je veranderd daarmee de bestemming en het gebruik volledig en dan zul je ook alle procedures moeten doorlopen en daar gaan mensen voor liggen die procederen tot het gaatje. Zo gaat dat namelijk in Nederland, zonder met je ogen te knipperen ben je 10 jaar verder.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 10:01 schreef nils7 het volgende:
[..]
Heb er ooit eentje uit getekend op een defensie vliegveld, waarvan het asfalt er voor 85% al lag (misschien wat breder maken en wat meer gras langs de kant) maar hekkens er omheen en gaan.
Pitgebouw kan a la Baku wel elke keer opgebouwd worden.
Dat kan op elk (oud) vliegveld plus dat soort terreinen zijn bekend met tien duizenden bezoekers (luchtmacht dagen) plus hebben (gok ik) geluidsdagen.
Tijdelijk ombouwen bedoel ik he. Gewoon zoals een stratencircuit met een beetje de uitstraling van een Silverstone uiteindelijk maar dan tijdelijk.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 10:06 schreef Karstman het volgende:
[..]
[..]
Dat klinkt makkelijker inderdaad maar is dan natuurlijk niet een hele nieuwe baan. Assen verbouwen is de makkelijkste optie ook het minste aan procedures zal opleveren. Het ombouwen van een oud vliegveld is andere koek. Je veranderd daarmee de bestemming en het gebruik volledig en dan zul je ook alle procedures moeten doorlopen en daar gaan mensen voor liggen die procederen tot het gaatje. Zo gaat dat namelijk in Nederland, zonder met je ogen te knipperen ben je 10 jaar verder.
No please. Weer zo'n stratencircuit waar we van begin tot het einde een optocht rijden.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 08:54 schreef Spockjuh_ het volgende:
Yes please https://nl.motorsport.com(...)ratencircuit-963752/
Gewoon een kwestie van de ontsteking vervroegen en hopen dat de motor niet opblaastquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 11:49 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
http://www.gpupdate.net/n(...)l-voor-nieuwe-titel/
Zou wel lekker zijn als Renault dat voor elkaar kreeg.
En idd niet weer een straatracequote:Op dinsdag 10 oktober 2017 11:43 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
No please. Weer zo'n stratencircuit waar we van begin tot het einde een optocht rijden.
Het gaat niet om Zandvoort zelf, maar de omliggende plaatsen. Heemstede, Aerdenhout, Overveen, Bloemendaal, die gaan een paar extra 4-baanswegen naar Zandvoort absoluut tegenhouden. En al helemaal als er daardoor meer geraced kan worden en ze dus in het weekend potentieel meer (geluids)overlast zouden kunnen ondervinden.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 11:54 schreef SnowOokami het volgende:
Denk dat ze beter Zandvoort kunnen updaten en een bak geld in de infrastructuur kunnen steken dan een straten circuit organiseren.
Het circuit zelf mag ook wel op de schop.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 11:59 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Het gaat niet om Zandvoort zelf, maar de omliggende plaatsen. Heemstede, Aerdenhout, Overveen, Bloemendaal, die gaan een paar extra 4-baanswegen naar Zandvoort absoluut tegenhouden. En al helemaal als er daardoor meer geraced kan worden en ze dus in het weekend potentieel meer (geluids)overlast zouden kunnen ondervinden.
Het circuit zelf is niet het grootste probleem, de infrastructuur ernaartoe wel.
Dat zei ik volgens mij...quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 11:59 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Het gaat niet om Zandvoort zelf, maar de omliggende plaatsen. Heemstede, Aerdenhout, Overveen, Bloemendaal, die gaan een paar extra 4-baanswegen naar Zandvoort absoluut tegenhouden. En al helemaal als er daardoor meer geraced kan worden en ze dus in het weekend potentieel meer (geluids)overlast zouden kunnen ondervinden.
Het circuit zelf is niet het grootste probleem, de infrastructuur ernaartoe wel.
Yes, you did. Ik wil alleen maar aangeven dat het echt niet gaat gebeuren. En niet vanwege het circuit zelf.quote:
Ik zou het bij betrouwbaarheid houden. Je hoeft niet alle races te winnen om WK te worden, maar je moet ze wel finishen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 11:49 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
http://www.gpupdate.net/n(...)l-voor-nieuwe-titel/
Zou wel lekker zijn als Renault dat voor elkaar kreeg.
Ook wordt de Strategy Group en F1 Commissie afgeschaft en wordt de regelgeving overgelaten aan de technische commissie van Ross Brawn, die zelf kan experimenteren met windtunnelmodellen e.d.quote:Die Stunde der Wahrheit wird am 31. Oktober eingeläutet. Dann präsentieren FIA und FOM den Teams das neue Motorenreglement. Es wird billiger, simpler, lauter und auch für einen privaten Motorenhersteller darstellbar. Kein V12 wie in sich Red Bull wünscht, aber auch keine Weltraumtechnik, wie es Mercedes, Renault und Porsche gerne hätten. Man darf von einem V6-Turbo mit zwei Elektromaschinen ausgehen.
Viele Standardteile sollen den Aggregaten ihre Komplexität rauben und die Entwicklungskosten einbremsen. Die Kombination aus MGU-K und MGU-H soll helfen, die 1.000 PS-Grenze zu knacken. Zusammen mit einer aerodynamischen Abrüstung soll das am Ende wieder Autos geben, die schwierig zu fahren sind.
Tenslotte wordt op 7 november een budget cap concept gepresenteerd.quote:Das aktuelle System der Entscheidungsfindung wird abgeschafft. Es wird keine Strategiegruppe oder Formel 1-Kommission mehr geben. Der Debattierclub der Königsklasse hat in den vergangenen Jahren nur Stillstand produziert. Die Macher der Formel 1 wollen sich die Freiheit herausnehmen, auf Fehler zu reagieren. Viele Theorien sind erst in der Praxis zerbrochen.
FIA und FOM wollen auch bei der Technik schnell auf Missstände oder Fehlentwicklungen reagieren können. Ross Brawn hat ein Team von Ingenieuren um sich herum aufgebaut, das mit eigenen Windkanalmodellen zukünftige Regeländerungen in Bezug auf Rundenzeiten oder die Sensibilität der Aerodynamik im Verkehr erforschen kann. Das ist eine völlig neue Dimension. So macht sich Liberty Media von der Expertise der Teams unabhängig. Und die flüsterten den Regelmachern in der Vergangenheit immer das ein, was ihnen nutzte, was aber nicht unbedingt gut für den Sport war.
quote:Damit kann das Reglement für die Autos schon ab 2019 vorbereitet werden. Bis dann soll auch die Budgetdeckelung stehen. Das Grundgerüst der neuen Chancengleichheit wird im Rahmen der nächsten Strategiegruppen-Sitzung am 7. November vorgestellt. Die Kosten sollen schrittweise gesenkt werden, so dass sich die großen Teams langsam gesundschrumpfen können.
In der Anfangsphase könnte jedem Team mindestens ein Aufpasser an die Seite gestellt werden, der in das Tagesgeschäft eingebunden ist. So wird es schwieriger, Ausgaben zu verstecken oder zu tarnen. Die schwierigste Aufgabe einer Kostenkontrolle ist es, das Vertrauen der Teams zu gewinnen. Sie müssen das Gefühl haben, dass die Überwachung lückenlos ist.
quote:Williams has confirmed that Robert Kubica has completed a "successful" day of testing at Silverstone on Wednesday, as part of the outfit's evaluation of the Pole for a 2018 Formula 1 race seat.
Kubica has been exploring the possibility of making a return to Formula 1, six years after he sustained serious arm injuries in a rally crash.
Kubica completed two private sessions in a 2012-spec Renault before the manufacturer afforded him a day's worth of running in the R.S.17 at the post-race test in Hungary.
Renault conceded that it did not get all the answers it required and acted to sign Carlos Sainz Jr. on loan from Red Bull, when the Spaniard became available as part of the engine switches.
Kubica's attentions subsequently turned to Williams, which confirmed to GPUpdate.net last month that it was evaluating him as a potential option for 2018.
Williams revealed that it planned to run Kubica and reserve Paul di Resta as it assesses its options for the vacant 2018 seat alongside Lance Stroll, who is set to stay on, with Felipe Massa's future unclear.
Kubica sampled Williams' 2014-spec car on Wednesday at the home of the British Grand Prix, in cool and cloudy conditions, though Williams did not divulge details on lap times or the amassed mileage.
"Robert has completed a successful day with the team today at Silverstone, driving an FW36," Williams confirmed to GPUpdate.net.
"We will not be releasing any further information at this time, however."
Nico Rosberg, who recently joined Kubica's management stable, commented last weekend that there were "no doubts" over his condition.
Rosberg added that the outing with Williams would be more focused on assessing whether Kubica is a "good fit" for the team.
Je kunt pas echt bewijzen dat je de beste bent als iedereen hetzelfde budget heeft. Als Mercedes bang is dat ze dan niet de concurrentie aankunnen, zouden ze kunnen overwegen om uit te stappen. Honda en Renault kunnen eigenlijk alleen maar winst halen uit de nieuwe situatie.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 17:47 schreef Fir3fly het volgende:
Dan stappen Mercedes, Renault en Honda dus uit?
En laten die laatste twee nou de voornaamste reden zijn dat Renault, Honda en Mercedes in F1 zitten...quote:Op woensdag 11 oktober 2017 21:46 schreef Fer het volgende:
Klinkt als een voortzetting van de huidige configuratie, maar dan met een standaard mgu-k and standaard turbocharger+mgu-h
Zolang ze de fuel limiter aanhouden kunnen de huidige fabrikanten hun kennis mbt de verbranding en ERS strategieen nog steeds gebruiken.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 19:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En laten die laatste twee nou de voornaamste reden zijn dat Renault, Honda en Mercedes in F1 zitten...
Niet per se. Hangt af van de implementatie.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 20:40 schreef Fer het volgende:
[..]
Overigens staat een MGU-H recht tegenover lawaai maken.
Klinkt als een goed alternatief inddquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 07:47 schreef Fer het volgende:
Een optie die nog besproken is ipv de huidige turbo/mgu-h, is een losse twin turbo, met gewone units en een losse gu-h, zoals Porsche in de LMP1 heeft. Het is slechts een turbine en generator, die naast de turbo’s energie uit de uitlaat kan terugwinnen.
Dan zou je dus krijgen een V6 + Twin Turbo die de fabrikant zelf moet ontwikkelen.
FIA standard ERS, bestaande uit een ES, MGU-K en GU-H.
In principe kun je hiermee de diverse goals halen, meer lawaai voor de fans, lagere ontwikkelingskosten zodat nieuwe fabrikanten instappen en nog steeds volledig hybride om de bestaande fabrikanten tevreden te stellen.
Onverwachts? Honda is weg, dus geheel in de lijn der verwachtingquote:Op donderdag 19 oktober 2017 19:10 schreef Rossdale het volgende:
Totaal onverwachts heeft Alonso zijn contract verlengd bij McLaren. Onbekend of het voor 1 jaar of langer is.
Kon zijn dat ie naar de Indycar ging toch?quote:Op donderdag 19 oktober 2017 20:57 schreef Rossdale het volgende:
Ik dacht dat de sarcasme in mijn post wel overduidelijk was
long term, dus meer dan 1 jaar.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 19:10 schreef Rossdale het volgende:
Totaal onverwachts heeft Alonso zijn contract verlengd bij McLaren. Onbekend of het voor 1 jaar of langer is.
Staat niet dat het in de F1 isquote:Op donderdag 19 oktober 2017 23:16 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
long term, dus meer dan 1 jaar.
quote:Verstappen verlengt contract bij Red Bull tot 2020
Max Verstappen heeft zijn contract bij Red Bull Racing verlengd tot 2020. Zijn contract liep aan het einde van dit raceseizoen af.
Later meer.
Zijn contract liep helemaal niet aan het einde van dit seizoen af.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 16:43 schreef ender_xenocide het volgende:
https://www.ad.nl/formule(...)l-tot-2020~a4315095/
[..]
Nee inderdaad. Maar wel goed nieuws.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 12:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zijn contract liep helemaal niet aan het einde van dit seizoen af.
Liberty -> Ziggo -> Internet aanbiederquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 15:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
https://www.motorsport.co(...)-2018-season-968398/
Liberty wil volgend seizoen een streamingdienst gaan aanbieden (in landen waar geen exclusiviteit voor 1 tv-zender is afgesproken).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |