Dat komt omdat de regels voor normale circuits niet gelden voor stratencircuits. Dat is om te voorkomen dat de kalender vol komt te staan met mickey mouse baantjes waar inhalen onmogelijk is. Een stratencircuit is per definitie spectaculairder omdat er weinig tot geen uitloopmogelijkheden zijn.quote:Op donderdag 28 september 2017 12:57 schreef daNpy het volgende:
Nieuwe circuits hebben een miljoen (veiligheids) eisen, maar een circuit midden in een stad is geen probleem...
Niet in de F2, F3 of GP3, dus niet iemand die snel de F1 in kan. In de F4 wel, maar dan moeten ze de ladder snel doorlopen, dus volgend jaar F3 en het jaar erop F2 en dan F1 om überhaupt kans te maken op een F1 stoeltje.quote:Op donderdag 28 september 2017 12:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hebben ze geen opkomend talentje ofzo?
En weinig inhaal mogelijkheden.quote:Op donderdag 28 september 2017 13:00 schreef TagForce het volgende:
[..]
Dat komt omdat de regels voor normale circuits niet gelden voor stratencircuits. Dat is om te voorkomen dat de kalender vol komt te staan met mickey mouse baantjes waar inhalen onmogelijk is. Een stratencircuit is per definitie spectaculairder omdat er weinig tot geen uitloopmogelijkheden zijn.
Be that as it may, ik zie liever coureurs tegen elkaar racen, dan 12 uitvallers vanwege botsingen en debris op de baan. Van mij mogen ze stratencircuits zoals Baku, Singapore en Monaco dumpen.quote:Op donderdag 28 september 2017 13:00 schreef TagForce het volgende:
Een stratencircuit is per definitie spectaculairder omdat er weinig tot geen uitloopmogelijkheden zijn.
Monaco mag wel blijven van mij...quote:Op donderdag 28 september 2017 16:12 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Be that as it may, ik zie liever coureurs tegen elkaar racen, dan 12 uitvallers vanwege botsingen en debris op de baan. Van mij mogen ze stratencircuits zoals Baku, Singapore en Monaco dumpen.
quote:Robert Kubica and Paul di Resta will each test Williams’ own 2014 car next month in order to assess which of them could take Felipe Massa’s place in the 2018 race team.
Recent plans to test Kubica at Suzuka in a 2014 car that is specifically run for Lance Stroll were aborted when the Strolls did not agree to allow the car to be used for testing another driver. This test was to have taken place between the Singapore and Malaysian Grands Prix but its cancellation left the team having to organise a test with its own car. It seemed to place a further obstacle in the way of Kubica’s comeback attempt. But this test has now been planned for mid-October at Silverstone in preparation for Kubica to familiarise himself with the car before a more serious test at the Hungaroring a few days later.
The Pole will test the car in the first of a two-day test at the Hungarian circuit and his place will be taken on the second day by the team’s current third driver di Resta. This will give the team the opportunity not only of assessing first-hand Kubica’s readiness to return but also a direct performance comparison with the known quantity of di Resta who filled in impressively for an unwell Massa at the same circuit earlier in the season.
Both drivers are on the F1 comeback trail, of course, albeit under very different circumstances. Both are in their early 30s and fully capable of providing the sort of performance step Williams is looking for in the driver department. Although Massa is still an option for the team and he remains hopeful of continuing into his fourth year there, it would be a surprise if there is not a line-up change alongside Stroll for next year.
Saintz naar Renooit en Kvyat naast Gasly?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:13 schreef Niox het volgende:
Morgen is Palmer's laatste race voor Renault: https://www.instagram.com/p/BZ8cQ9WF1gm/?taken-by=jolyon_palmer
Sainz eerder die kant op en Kvyat en Gasly maken het seizoen af bij Toro Rosso?
I think so!quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:14 schreef Fer het volgende:
[..]
Saintz naar Renooit en Kvyat naast Gasly?
Mazzelkont, die Kvyat.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:14 schreef Fer het volgende:
[..]
Saintz naar Renooit en Kvyat naast Gasly?
Gasly niet de Super Formula final rijden tijdens Austin?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:14 schreef Fer het volgende:
[..]
Saintz naar Renooit en Kvyat naast Gasly?
Krijg net het pushbericht van NuSport dat dit het idd wordtquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:14 schreef Fer het volgende:
[..]
Saintz naar Renooit en Kvyat naast Gasly?
daar ben ik wel benieuwd naarquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:43 schreef opreis het volgende:
Wat een geschuif met coureurs dit jaar. Maar zal hem niet missen. En sainz zal wel wat smoesjes hebben als hij niet meteen met hulk mee kan komen
https://www.renaultsport.(...)-change.html?lang=frquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:40 schreef Blik het volgende:
[..]
Krijg net het pushbericht van NuSport dat dit het idd wordt
Smoesjes? Hij stapt voor het eerst in die auto, daar moet je niet eens wat van verwachten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:43 schreef opreis het volgende:
Wat een geschuif met coureurs dit jaar. Maar zal hem niet missen. En sainz zal wel wat smoesjes hebben als hij niet meteen met hulk mee kan komen
Sommige winnen bij hun debuut.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Smoesjes? Hij stapt voor het eerst in die auto, daar moet je niet eens wat van verwachten.
Maar die hebben een heel traject ter voorbereiding doorlopen. Sainz heeft nog nooit een Renault van binnen gezien.quote:
in de simulator komt hij heel verquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar die hebben een heel traject ter voorbereiding doorlopen. Sainz heeft nog nooit een Renault van binnen gezien.
Hij kent de motor welquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar die hebben een heel traject ter voorbereiding doorlopen. Sainz heeft nog nooit een Renault van binnen gezien.
Ja, dat ie niet zinkt als een baksteen. Verwachten dat ie wel even Palmer gaat overtreffen is gewoon niet realistisch.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |